Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2018 18:15 - На вниманието на блог бг и на свестните блогъри
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 5904 Коментари: 26 Гласове:
24


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Ето част от един перфектен в любезността си коментар, тук ,в блог бг, категория" Лични дневници":
- Симеонов, мисли върху темата " Как да Управя отношенията си с ПантАлеев?
БЛОГОВОТО ТИ БЪДЕЩЕ Е НА КАРТА?
Историята помни много, които се заядоха с мен и  / С/ Рустамич и сега никой не ги помни
Дай идея, какво правим?

Текстът е пълен ссъс заплахи, за които в нормална държава се влиза или в затвор , или се плаща петцифрена глоба, за да се избегне той-затворът!
ТОЛКОВА ПО ТЪЛКУВАНЕТО НА ЗАПЛАХИТЕ!

НО ТОЙ Е ПЪЛЕН И С ЛЪЖИ
АКО НЯКОЙ С НЯКОГО СЕ Е ЗАЯЛ И СЕ ЗАЯЖДА, ТОВА СА ИМЕННО ТЕ!
НЕ МИ Е В ХАРАКТЕРА ДА СЕ ЗАЯЖДАМ, ОСОБЕНО ПЪК БЕЗПРИЧИННО!?ИНТЕРЕСНО Е ДА РАЗБЕРА, С КАКВО ТОЧНО Е ПРЕДИЗВИКАНО "ЗАЯЖДАНЕТО"?!
Ако е в резултат на масираният блок от нагли обиди, клевети, , резултат на злоба и завист от комплексарикъм мен, да , не съм им оставал длъжен, но не съм го  и правел в просташки стил Например да представя единият като Нептун?
Нормално е всеки нападнат, като няма нужната подкрепа, да се защити!

Интересно е да се разтълкува смисълът на изречението, че историята помни накратко, според тяхната извратеност, такива като мен, но сега никой не ги помни?!
Какво е участието им конкретно в този процес ? Каква е" заслугата "им?
Не, при такъв текст, не мога да бъда безразличен!
Имаше един ,който твърдеше ,че историята му се отдала!
Тези намеквагт ,че са шефове на историята?
Без повече коментар по въпроса!

А за какво правим, авторът на коментара предлага да пиша "унищожителен " постинг за Гетманс!? С Гетманс , имаме малка разлика в годините, той е малко по- голям от мене, но сме служили в Трета армия Реално той единствен ме защити,според информацията, която имам! Публично!
И аз да го унищожа?
Ало, посредственици и злобари !
Аз не съм куче! Да се подигравате така с мен!
Освен ,че съм с поне една степен по-образован от вас, изобщо не може и да се мерите с постиженията ми! Че да ми се подигравате Това е присъщо на сбърканяк, който не си знае мястото!
Къде отивате ? Що за извратена представа на бивши привилегировани, не обикновени , комунисти!?



Гласувай:
30


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Привилегирован комунист-Това е ...
03.08.2018 18:22
Привилегирован комунист-Това е този, който получава безплатно продоволствие в къщи, начисялват ме се пари за харч парасъ върху заплатата? Децата му или той самият влизат по специална буква в университета, често ,без изпит?! И мното други неща ,недостъпни за обикновения комунист, за обикновен чвек да не говорим!
Оттам идва и наглостта в отношенията към другите!
цитирай
2. leonleonovpom2 - А, бе , Хахо!
03.08.2018 18:30
apostapostoloff написа:
не ставай смешен. Никой не го е еня за теб. Ти си г-н Никой и трябва да се държиш подобаващо- тихо, мирно и кротко. Защото и бездруго никой не те бръсне за слива.


Кой си ти ? Слуга на Живкова!
И сега си такъв Те се подиграват с тебе, да извадя ли съобщението, и ти се откупваш с това!
Предукпредил съм те!
Да те няма!
Как пък публикува този комнтар пет минути след моя! ?
Дежуриш ли тук или спиш?
Забравил си псувните Те точно отговарят на същността ти!
Защо?
А, гледал си на боб и си разбрал ,че този път коментарът ти ще види бял свят!
Правя такива изненади За добро!
Но ще Йм обърна знака!
цитирай
3. nedovolen - Ха, ха, как ме разсмя. Своеобразна ...
03.08.2018 19:18
Ха, ха, как ме разсмя. Своеобразна възходяща класация: гаден, по-гаден,най-гаден, ХАПИстолоф.
Много добре го е описала elianna на Илинден. Голям смях.
:)))
цитирай
4. leonleonovpom2 - Прав беше приятелю за него!
03.08.2018 19:45
nedovolen написа:
Ха, ха, как ме разсмя. Своеобразна възходяща класация: гаден, по-гаден,най-гаден, ХАПИстолоф.
Много добре го е описала elianna на Илинден. Голям смях.
:)))


Те, помиярите се подлагат на всеки, за помията, която ще получат!
Аз не бях прав тогава, надцених го!
Ти беше правият!
От помияр расово куче не става!

Хубавоа вечер , приятелю!
цитирай
5. leonleonovpom2 - Пазете наглеците и комплексарите!
03.08.2018 19:46
Така пазите и себе си!
цитирай
6. rustam - Глупости!
03.08.2018 20:00
Никакви заплахи няма в този коментар на моя приятел. Има само обещания. Дрънкаш невероятни гглупости, Симонов. Влизало се било в затвора. За какво? Че изобличаваме твоята глупост и байганьовщина? Че осветяваме твоята жалка некомпетентност и примитивизъм?

Бе ти три думи не можеш да напишеш без правописна грешка, неграмотник и малоумник! Ти си жалък тип, нагаждач и използвач!

Изчезвай!
цитирай
7. rustam - Какво е това "к"?
03.08.2018 20:06
leonleonovpom2 написа:
к

май си глътна граматиката, нахалник и лъжец!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Кочунистическо, нагло недоразумение!
03.08.2018 20:16
rustam написа:
Никакви заплахи няма в този коментар на моя приятел. Има само обещания. Дрънкаш невероятни гглупости, Симонов. Влизало се било в затвора. За какво? Че изобличаваме твоята глупост и байганьовщина? Че осветяваме твоята жалка некомпетентност и примитивизъм?

Бе ти три думи не можеш да напишеш без правописна грешка, неграмотник и малоумник! Ти си жалък тип, нагаждач и използвач!

Изчезвай!


Наглец, манипулиращ друтиге, защото ги смята за по прости от себе си?
Защо те наричат Простам, комплексарино?
Защо си носител на блогова награда за простотия?
С мен ли си избиваш комплексите, нищожество?

Много учители по литература, стойностни, не като тебе са се изказвали за писанията ми!
На тяхното мнение държа, не на твоето! Кой си ти?
Аз, неграмотникът имам публикации не само у нас И намерил се един, привилегирован ,да ме оценява Поне едно ниво под мен, непривилилегирования?!
Ти какво имаш?
Празни приказки и самочувствие без основание

Изчезвай завнинаги ти негоднико ,не само от моя блог
Защото мърсиш света!
А от моя блог, ти си и след последния, който може да ме гони!

Негодник, аз имам много други занимания, блогът не ми е единственото като на тебе ,където хвърляш само мръсотията си! И празнословиш на ниво третокласник Пълан инфантил!

Да си получиш заслуженото!

С отвращение виждам дори и гадното ти име!
цитирай
9. kvg55 - leonleonovpom2,
03.08.2018 20:19
Нищо не разбрах. Последните ти постинги са неразбираеми за мен. Затова ти казвам, че залиташ.
цитирай
10. leonleonovpom2 - Какво е това " к"
03.08.2018 20:42
rustam написа:
leonleonovpom2 написа:
к

май си глътна граматиката, нахалник и лъжец!


Понеже освен ,че си много прост ,си и много глупав , ще ти обясня Не ,това не е нещо необичайно, простотията и глупостта вървят ръка за ръка
Това е произволна буква, Може и знак да е Каквото ми падне под ръка на клавиатурата
Понеже ценните коментари, особено твойте , се бавят при одобрение, често над десет минути, по този начин се стимулира тяхната публикация
Мой коментар, не може да е празен, поне един знак е достатъчен, се публикува веднага! Но това не може да стане ,без предходния
Разбра ли сега дълбокия смисъл на " К", "в" "4" и така нататък?
Наистина си много тъп, да си мислиш подобни дивотии
Сега ,сложи минуса си, за хотел не ми плащаш, а и не бих те приютил, колкото и да си жалък
Търсиш сделка чрез акаунта ПантАлеев ? Намекваш, че сте един и същ То другояче няма как да е!
Има една възможност
Напълно изчезваш от блога за мен, аз по принцип не се интересувам и занимавам с тебе, и няма да го правя при никакъв случай, гарантирам! Освен ако скверниш мен пред другите-манипулираш и внушаваш!
Ако нямаш друга тематика, ще ти помогна!
Разбирам, професионалното изкривяване при тебе, но доста направи и считам ,че е предостатъчно
Както виждаш,дори не обръщам внимание на паразитен, мой "коментар", в бързината допускам правописни грешки Но основната ми цел е не да пиша безгрешно
Аз съм се доказал, където трябва, извращение е ти,по всички параграфи, да правиш оценки зда мен?Ако видя, много груби при това грешки ,обаждам се чрез съобщение Но любезно, прятелски
Веднъж ти благодарих даже, въпреки ,че не беше приятелско обаждането, че в бързината бях сбъркал Форд с Рокфелер като американски президент И Вук Караджич с Драшкович Но това са технически грешки, не от незнание
Ами аз съм водил с години политинформации, имам и университетски документ за правоспособност, как си мислиш, че стоя политически?

Помисли!
цитирай
11. vesever - Според мен не им обръщай внимание. ...
03.08.2018 20:57
Според мен не им обръщай внимание. Комплексираните хора обикновено се правят на важни и силни, опитвайки да мачкат другите, а всъщност са слаби и си придават неоснователна важност. Това е обичаен модел на поведение на комплексирани хора.
цитирай
12. leonleonovpom2 - Към наглеца!
03.08.2018 20:59
Първо ти гонеше мен от тук!
Разбери най после ,колкото и да ти е трудно!
Твоята оценка не ме интересува, защото няма стойност! Никаква!
Като си толкова велик, демонстрирай величието си другаде, не при такъв като мене! При величия Ласкаеш ме, ти си знаеш защо, но аз декларирам, че не съм никакво величие И ако ме смяташ за такова, заблуждаваш се
Това поксазва ,че си и страхливец
Аз при тебе няма повече да стъпя не съм те следил на всяка стъпка, всичко е в отговор
Ти една стойностна публикация не можеш да представиш, седнал си да се занимаваш с мен
Това само издава гаднярството ти
Да допуснем, името е Пантелей-правилно , граматико, че е истински
Кой ще предложи на приятел да публикяма подобен текст? Само гадняр!
Н еме интересуваш ни най- малко, не се занимавам непредизвикано с тебе, ясно ми е ,че умишлено се занимаваш с мене
Дай една публикация поне ,но не в " Атака", смислена ,да те приема сериозно и реално!
Но предпочитам да не спиш в блога ми, ако нямаш къде другаде
Аз съм смъртен, но това не значи ,че не си и ти!
Така ,че ако умра, моята дупка ще запълня Гвоята ще те чака!

Сега напиши с извадки оттук, за по-простите от тебе, какъв съм и какъв трябва да бъда! Според тебе?
И да не забравиш молива ,с треперещи ръце, като третокласник, да подчертаеш!
Ега си и излагацията за възрастен, вече 60 годишен мъж
Освен простотиите, недостойни и за махлянка от Шекер махала!
цитирай
13. leonleonovpom2 - Така е приятелю!
03.08.2018 21:13
kvg55 написа:
Нищо не разбрах. Последните ти постинги са неразбираеми за мен. Затова ти казвам, че залиташ.


Това е и целта на провокатора! Да изчезнат разбираемите постинги и да бъдат подменени с такива!
Тогава ще е спокоен и доволен!?Но мълчането му дава криле
Аз не искам пряко защита за мен! Защитавам се, но няма как да разбере! Говедото разбира от тояга , не от приказки
Просто да се скочи срещу такъв просташко системен, продължителен тормоз!
Никой да няма право да го върши!
Защото е непродуктивен първо, а този ядно е тръгнал към рецидивизъм !Защото писа с фалшив профил от мое име, злепоставяйки ме умишлено! Правил го е преди години и резултатът е добре известен!На всички!
Само за него е нищо!?
Аз също не искам да се занимавам с подобна помия Нито пък я търся Имам си тематики, занимания, съвсем човешки Те ме интересуват ,не кой, какво прави!? Като няма претенции към мен, при това долни, не е и вреден за останалите и за обществото, да прави, каквото му е угодно!
Не става дума за въпросния
Целта, прозрачната е, да не пиша, както казваш разбираеми постинги!

Хубава вечер!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Здравей, Весе!
03.08.2018 21:20
vesever написа:
Според мен не им обръщай внимание. Комплексираните хора обикновено се правят на важни и силни, опитвайки да мачкат другите, а всъщност са слаби и си придават неоснователна важност. Това е обичаен модел на поведение на комплексирани хора.


Да, казах вече, каквото не бях казвал!
Няма и смисъл да добавям нещо
Да, правил съм подобен, словесен разбира се, портрет!
Но ,няма как да разбере!
Но ,докато свестните хора в блога не проумеят ,че това явление трябва да се изхвърли чрез противодействие, явлението имам само предвид, той самодоволно ще се вихри! Като победител!
Благодаря ти, ти постъпи мъжки, за разлика от други, които са мъже!

Хубава вечер !
цитирай
15. kvg55 - До 14. leonleonovpom2
03.08.2018 21:37
Значи все пак случайно съм улучил истината
цитирай
16. leonleonovpom2 - Така е, приятелю!
03.08.2018 21:45
kvg55 написа:
Значи все пак случайно съм улучил истината


Улучил си я!

Хубава вечер!
цитирай
17. leonleonovpom2 - Свестните блогъри е в заглавието!
03.08.2018 21:48
Безстрашните блогъри отсъства в него!!
цитирай
18. leonleonovpom2 - Изобщо не ме интересува какво си ...
03.08.2018 21:59
Изобщо не ме интересува какво си напидал за мен, нито пък ще стъпя в този нужник да го чета
това можеш ,това правиш
Ти си само един посредственик
Самодоказал се!
Ето това си ти!
Всичко останло е това, което не си!
цитирай
19. leonleonovpom2 - Изрично е написано!
04.08.2018 00:51
Постингът е за свестните блогъри!
Несвестните са предупредени, да не опитват изобщо да коментират!
Направих досега две изключения, но мандалото падна!
След като се убедих, че несвестните наистина трябва да са аут!
цитирай
20. dinkov - Динков
04.08.2018 00:51
leonleonovpom2 - хич да не ти пука. Ти явно си доста запознат с историята, разказваш и интересно, а за останалото, да не ти пука. vesever е много точна.
Поздрав
Ицко
цитирай
21. leonleonovpom2 - Здравей, Ицко!
04.08.2018 00:58
dinkov написа:
leonleonovpom2 - хич да не ти пука. Ти явно си доста запознат с историята, разказваш и интересно, а за останалото, да не ти пука. vesever е много точна.
Поздрав
Ицко


Заради хора като тебе и Веса стоя ! Иначе ако всички бяха като този, бих захвърлил всичко тука! Излишен труд!
Мислено се поставям в ролята на такъв Не се виждам, с такава магарешка упоритост да преследвам кой то и да е! Но честно казано, ако го направя, най-малкото-ще потъна в земята от срам!
Благодаря ти!

Лека нощ!
цитирай
22. starforlife - Добро утро.
04.08.2018 08:25
В самото начало на постинга, leonleonovpom2, предполагам цитирайки някого (Защо не го сложи в кавички, леон, за да е по-ясно?) написа:
- Симеонов, мисли върху темата " Как да Управя отношенията си с ПантАлеев?
БЛОГОВОТО ТИ БЪДЕЩЕ Е НА КАРТА?
Историята помни много, които се заядоха с мен и / С/ Рустамич и сега никой не ги помни
Дай идея, какво правим?
Не разбрах точно къде и кой го пише това.
Но после прочетох коментар на един лилипут-лай~ар:
В коментар ЛилиПУТ написа:
Глупости!
Никакви заплахи няма в този коментар на моя приятел. Има само обещания. Дрънкаш невероятни гглупости, Симонов. Влизало се било в затвора. За какво? Че изобличаваме твоята глупост и байганьовщина? Че осветяваме твоята жалка некомпетентност и примитивизъм?

Бе ти три думи не можеш да напишеш без правописна грешка, неграмотник и малоумник! Ти си жалък тип, нагаждач и използвач!

Изчезвай!
И мисля, че разбрах достатъчно.

Сега...
Да си мисли Русть0 и някой си там Пант0, че са някакъв фактор тук и те определят кой ще остане и кой ще си отиде - от мен да го знаете е абсолютна проба глупост.
Животът е такъв, че често точно тези, които тръгват да гонят - после започват да бягат, защото ги гонят.

Лек и усмихнат ден от мен.
ж
цитирай
23. leonleonovpom2 - Добо утро, Стар!
04.08.2018 08:48
Благодаря ти, внасяш позитивизъм в мен, който позагубих в последните няколко дни!
От примати!

Както и учениците на Платон не са наясно, че почти нищо не знаят-знанията им са една точица, така и роденият като простак ,не може да проумее, колко е голям като такъв!
Бърка с нещо друго!
Простащината си!

Хубав и успешен ден и на тебе!
цитирай
24. leonleonovpom2 - Добо утро, Стар!
04.08.2018 08:50
Благодаря ти, внасяш позитивизъм в мен, който позагубих в последните няколко дни!
От примати!

Както и учениците на Платон не са наясно, че почти нищо не знаят-знанията им са една точица, така и роденият като простак ,не може да проумее, колко е голям като такъв!
Бърка с нещо друго!
Простащината си!

Хубав и успешен ден и на тебе!
цитирай
25. zemela - Привет, Лео! Не се занимавай с гл...
04.08.2018 17:47
Привет, Лео! Не се занимавай с глупости, не слагай на сърце простотията човешка и не си късай излишно нервите :) Като на приятел ти го казвам. И още нещо - не прави известни хората, които живеят само за скандали и интриги. Ако ги оставим да си говорят сами, по-лесно ще се откажат, защо трябва умните хора да ги захранват с възможности за изява!?
цитирай
26. leonleonovpom2 - Здравей, Земела!
04.08.2018 20:55
zemela написа:
Привет, Лео! Не се занимавай с глупости, не слагай на сърце простотията човешка и не си късай излишно нервите :) Като на приятел ти го казвам. И още нещо - не прави известни хората, които живеят само за скандали и интриги. Ако ги оставим да си говорят сами, по-лесно ще се откажат, защо трябва умните хора да ги захранват с възможности за изява!?


благодаря ти, чудесен съвет даваш!
Правилен!
Трябва да не се обръща внимавие на такива!
Но аз съм импулсивен и прибързано реагирам на несправедливост и на лъжи особено!
След това идва моментът на пълно безразличие към подобни идиотщини!

Хубаво лято ти пожелавам!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9137833
Постинги: 1348
Коментари: 29647
Гласове: 102598
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031