Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2010 08:30 - Моят любим клас...
Автор: furiika Категория: Лични дневници   
Прочетен: 39804 Коментари: 100 Гласове:
59


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Днес ще бъде един различен постинг, в който ви представям любимите си ученици, с които няма да бъдем вече заедно, защото ще живея и работя извън БГ, но това не значи, че не ги обичам от цялото си сърце и душа...и да им пожелая много здраве и успешна учебна година. Нека знаят, че "никой не е забравен и нищо не е забравено."
С много обич - Симеонова...




Преди часа - настройка за добро настроение :):):)


image

 Начало! :)
imageimage
Умората...

imageimage


image

Подарък на сбогуване...

image


image


imageimage

 В другите часове...

image

 Извън училище
image


image


image


image

Отново в залата...

image



На сцената

image


imageimage


imageimage


Конкурса "Златна гега - 2010 - Безапелационно ПЪРВО МЯСТО :)
imageimage



И два шопски танца:
:):):)








Тагове:   клас,   Моят,


Гласувай:
61



1. mariani - Поздравления
16.09.2010 08:56
за постигнатото, furiika :)
Много успехи и късмет ти пожелавам!
Усмихнат да е денят ти
цитирай
2. chinaware - Прекрасен постинг,
16.09.2010 09:00
Щастливи ученици, талантливи , с прекрасни, одухотворени лица. И капка тъга в разкошните букети на раздяла.
Късмет и попътен вятър на новото място !
цитирай
3. furiika - Благодаря ти, mariani! :)
16.09.2010 09:00
Трудна ми бе раздялата с децата, но такъв е живота...
цитирай
4. furiika - Благодаря! :)
16.09.2010 09:02
chinaware написа:
Щастливи ученици, талантливи , с прекрасни, одухотворени лица. И капка тъга в разкошните букети на раздяла.
Късмет и попътен вятър на новото място !



Много силен клас. Не се съмнявам за тяхното бъдещо развитие в сферата на танцовото изкуство. Желая им на добър час!
цитирай
5. rpatel - Супер! Страхотни ученици имаш и ...
16.09.2010 09:04
Супер! Страхотни ученици имаш и сигурно ще ти липсват много. Ех! Толкова пъти съм се питала защо? Защо животът е такъв? Защо толкова често сме далеч от любимите си хора? И отговор нямам! Но не искам да те натъжавам с разсъжденията си, за това ще ти пожелая един страхотен ден!
цитирай
6. furiika - rpatel, те вече ми липсват...
16.09.2010 09:05
но съм обнадеждена за тях:)
цитирай
7. gothic - :)
16.09.2010 09:14
Късмет, приятелче! А за младежите - не се притеснявай. Те ще успеят. И нека не ти липсват толкова много - по някакъв начин ти си станала част от всеки от тях. И обратното е верно....Бъди щастлива, Фурийке!
цитирай
8. bapha - успех по пътя...
16.09.2010 09:17
накъдето и да е ...
красота оставяш, дано това и да намериш
цитирай
9. furiika - gothic,
16.09.2010 09:17
и аз ти благодаря, приятелче, за разбирането, подкрепата и пожеланията!
:)
цитирай
10. xxxx - не мога да остана безмълвен.. признавам много готино ми стана, един такъв гъдел..
16.09.2010 09:17
..ме мина..
ба-си, рано или късно всички пътища пускат ракави.
нека е приятна годината, учебната, тяхната. и твоята.
:p
цитирай
11. furiika - :)
16.09.2010 09:19
bapha написа:
накъдето и да е ...
красота оставяш, дано това и да намериш


дано...
Благодаря ти!
:)
цитирай
12. furiika - xxxx, благодаря! :)
16.09.2010 09:20
за ръкавите по пътя си абсолютно прав! След 2 години така, или иначе пак щяхме да се разделим, но сега е някак по-различно, по-трудно...
цитирай
13. hristo27 - Желая ти всичко най-хубаво на но...
16.09.2010 09:32
Желая ти всичко най-хубаво на новото поприще. Надявам се отново да имам повод да влизам в невероятния ти блог, Фури.
Здраве и Късмет, но не на последно място и мноооооооооого усмивки!
цитирай
14. furiika - Благодаря ти, Ице! :)))
16.09.2010 09:36
Усмивките при мен са гарантирани!
:)))
цитирай
15. mikino - Страхотно!!!
16.09.2010 09:44
Продължавай все така! Малко са като тебе Фури, а такива хора се помнят цял живот! Успехи и още много щастливи моменти!
цитирай
16. furiika - mikino, благодаря ти за милите думи! :)
16.09.2010 10:02
благодаря...
цитирай
17. batstefan - Браво
16.09.2010 10:14
Създала си таланти, затова сега ти е мъчно да се разделиш с тях, но трябва. Поздрави за сладурите.
Желая ти успех в чужбина. Ние в блога също те обичаме, очакваме твоите разкази от чужбина.
цитирай
18. furiika - Бат'Стефане, благодаря и на теб!
16.09.2010 10:18
Без твоята помощ нямаше да успея да прикача танците.:))) Ти си истински приятел!
И аз ви обичам и поне виртуално няма да има раздяла!
Още веднъж - Благодаря!
:)
цитирай
19. razkazvachka - Успех и за тебе, и за слънчевие ти деца!
16.09.2010 10:57
Не е тъга, щом музика сте свързани и вихрени хора.
Поздравления: хубава работа вършиш:)))
цитирай
20. furiika - Благодаря ти, мила Разказвачке! :))
16.09.2010 11:01
razkazvachka написа:
Не е тъга, щом музика сте свързани и вихрени хора.
Поздравления: хубава работа вършиш:)))


Усмихвам се, но аз си знам какво ми е в душата...
И твойта работа е хубава:)))
цитирай
21. panazea - Ей , това е красота!
16.09.2010 11:09
Честито на твоите ученици ! Честито и на теб !
Нали знаеш? Завинаги в сърцата! Прегръдка!
цитирай
22. panazea - Колко са ни хубави децата !
16.09.2010 11:16
Напълни ми се сърцето ! И се разплаках!
цитирай
23. furiika - знам...
16.09.2010 11:20
panazea написа:
Честито на твоите ученици ! Честито и на теб !
Нали знаеш? Завинаги в сърцата! Прегръдка!


...завинаги в сърцата:)
Прегръдка и от мен!
цитирай
24. furiika - Хубави са ни децата, наистина!
16.09.2010 11:22
panazea написа:
Напълни ми се сърцето ! И се разплаках!



И аз се разплаках след този коментар...от мъка, но и от гордост, че това са моите деца!
цитирай
25. bven - Желая ти късмет във всичко!
16.09.2010 11:34
На добър час!
цитирай
26. kardamom - :)
16.09.2010 11:37
хей, приятелко, не се натъжавай!
надявам се да си щастлива ..където и да си...
много здраве, късмет и ...знаеш какво...
усмивки и прегръдки от мен, мила!
цитирай
27. furiika - Благодаря ти, bven!
16.09.2010 11:37
bven написа:
На добър час!


Благодаря!:)
цитирай
28. furiika - Приятелко, благодаря ти!
16.09.2010 11:40
kardamom написа:
хей, приятелко, не се натъжавай!
надявам се да си щастлива ..където и да си...
много здраве, късмет и ...знаеш какво...
усмивки и прегръдки от мен, мила!



Надявам се всичко да си дойде на мястото, просто сега е като прясна рана, нооо
както ми казват децата: "Нели-фурията ще спаси света!:))))))))
Прегръщам те и аз!
цитирай
29. inel379 - Ей, слънце!:)))
16.09.2010 12:05
Пеперудката от букета ти прелетя в душата ми и запърха там!
Да знаеш как го изиграх само!
Групата се умножи многократно от присъствието и на моите съученици!
Страхотно!:)))
Благодаря ти!
Полет витален и за теб!:)
цитирай
30. krotalka - Поздравления Фури и попътен вятър!
16.09.2010 12:13
Създала си нещо наистина красиво! Разтупка ми се срцето, прииска ми се да съм млада и да потропна с твоите двца...Бъди сигурна, че няма да те забравя!

Успех и може някъде пътищата ни да се пресекат...
цитирай
31. furiika - Благодаря ти, мила! :)))
16.09.2010 12:19
inel379 написа:
Пеперудката от букета ти прелетя в дущата ми и запърха там!
Да знаеш как го изиграх само!
Групата се умножи многократно от присъствието и на моите съученици!
Страхотно!:)))
Благодаря ти!
Полет витален и за теб!:)


За изиграването и грам не се съмнявам!:))))
Поздрави и прегръдки!
цитирай
32. furiika - Кротиии! :)))
16.09.2010 12:20
Благодаря и на теб, приятелко!
Неведоми са пътищата Божии, надявам се нашите да се пресекат!
Прегръдки, мила!
:)
цитирай
33. hel - Няма раздяла с приятели. Връзката ...
16.09.2010 12:55
Няма раздяла с приятели. Връзката остава! Обичта също.
Носиш ведрост и красота и обич!
Бъди щастлива и попътен вятър!
цитирай
34. furiika - :)))
16.09.2010 13:00
hel написа:
Няма раздяла с приятели. Връзката остава! Обичта също.
Носиш ведрост и красота и обич!
Бъди щастлива и попътен вятър!


Благодаря ти от сърце!:)
Вярно е, всичко остава да живее в сърцата ни!
:)))
цитирай
35. malkiatprintz - Страхотни са, Фури! :) Поздравл...
16.09.2010 13:03
Страхотни са, Фури! :) Поздравления за постиженията и още много нови успехи, където и да пътуваш :)
цитирай
36. furiika - Принце,
16.09.2010 13:11
Благодаря ти, приятелче! Артистични са като госпожата си, нали?:)))
цитирай
37. dorichela - Страхотни са ти били учениците, а и ...
16.09.2010 13:25
Страхотни са ти били учениците, а и ти сигурно си била страхотна учителка :):) Много бъдещи успехи и усмивки ти желая :)
цитирай
38. furiika - Благодаря ти, Дори! :))
16.09.2010 13:33
Такива са наистина!
:)
цитирай
39. candysays - На добър час, Фурийке!
16.09.2010 13:50
На теб и твоите ученици - у нас, и в чужбина! :)
Света е гостоприемно място за онези, които са отворили сърцата си за него. Така мисля аз..
цитирай
40. benra - страхотни,
16.09.2010 13:53
талантливи млади хора.И не се съмнявам, че заслугата в по-голямата част е твоя. Който дава обич получава обич.А, както виждам и усещам ти си раздавала обич с цялата си душа. Не се и съмнявам,че където и да отидеш,каквото и да правиш ще даряваш на хората частица от себе си. Много ме развълнува това, което прочетох и видях. Поздрави!
цитирай
41. furiika - Кенди, благодаря ти! :)
16.09.2010 13:53
Може би наистина е така...
Поздрави, мила!:)))
цитирай
42. furiika - И аз се развълнувах от твоя коментар, благодаря ти!
16.09.2010 14:02
benra написа:
талантливи млади хора.И не се съмнявам, че заслугата в по-голямата часте твоя. Който дава обич получава обич.А, както виждам и усещам ди си раздавала обич с цялата си душа. Не се и съмнявам,че и където и да отидеш,каквото и да правиш ще даряваш на хората частица от себе си. Много ме развълнува това, което прочетох и видях. Поздрави!



На снимката с подаръка се вижда един бял плик с написани имена. В този плик има листа, написани от всеки един ученик поотделно, които умишлено не снимах и не показах тук. Това са думи и изрази, които ще пазя като съкровищница, защото зад тях прозират чувствата и емоциите на децата към мен...а те са най-важното, като признание за всеотдайността и труда ми към тях.
Още веднъж-благодаря, че си усетила!
цитирай
43. анонимен - Успех,Фури!!
16.09.2010 14:12
Попътен вятър и много щастие,там накъдето си поела!!
А тези млади и прекрасни хора мисля,че имах щастието съвсем скоро да ги гледам на международния фолклорен фестивал в Приморско/ако не ги бъркам де:))/.Страхотни са!!!:)*
цитирай
44. furiika - Вихре, благодаря и на теб! :)
16.09.2010 14:22
Не, не бъркаш! Част от моя клас наистина бяха в Приморско(имаше и от други класове, което е все същото, защото и с тях съм работила, все са си наши ученици). Радвам се, че си имала възможността да ги видиш на живо! :*
:)))
цитирай
45. tera - Furi,
16.09.2010 16:14
хубави са децата. А че имат интерес към народните танци е прекрасно. Казвам го като ценителка на всякакви танци знаеш, а и съм много добра танцьорка, съмняваш ли се?! :)))
цитирай
46. furiika - Тера, :)))))))))
16.09.2010 16:28
tera написа:
хубави са децата. А че имат интерес към народните танци е прекрасно. Казвам го като ценителка на всякакви танци знаеш, а и съм много добра танцьорка, съмняваш ли се?! :)))



в теб не мога никога да се съмнявам! :)))
цитирай
47. pelikan4o - Браво!!!
16.09.2010 17:41
:):):)
цитирай
48. furiika - :)))
16.09.2010 18:00
pelikan4o, благодаря!
:)))
цитирай
49. priqtel12 - Успех
16.09.2010 18:18
в бъдещите начинания!
цитирай
50. furiika - priqtel12, благодаря ти!
16.09.2010 18:25
Дай, Боже всичко да е наред!
:)))
цитирай
51. elineli - Късмет, Нели!
16.09.2010 18:44
С такава топлинка в сърцето, сигурна съм - ще го имаш :)
цитирай
52. furiika - Благодаря ти, Нел! :)
16.09.2010 18:46
Надявам се да е така!
:))
цитирай
53. magnoliya - Ех,
16.09.2010 21:28
щастливка си ти! Децата са най-чистите и признателни същества! Ще те носят винаги в сърцето си, както ще ги носиш и ти! Желая ти същите успехи да постигнеш там, където отиваш да работиш!
цитирай
54. furiika - така е, мила!
16.09.2010 21:39
magnoliya написа:
щастливка си ти! Децата са най-чистите и признателни същества! Ще те носят винаги в сърцето си, както ще ги носиш и ти! Желая ти същите успехи да постигнеш там, където отиваш да работиш!


...щастливка съм, че съм се докоснала до тях, надявам се че и за тях е така.
Благодаря ти за пожеланията, приятелче!
:))
цитирай
55. gotzageraskov - furiika,
16.09.2010 22:20
моето момче завърши това училище (ако това е НУТИ), а миналата година - академията. Точно тази специалност. Налага се да се гордееш с професията си!
цитирай
56. furiika - Браво!:)
16.09.2010 22:25
gotzageraskov написа:
моето момче завърши това училище, а миналата година - академията. Точно тази специалност.


Радвам се за момчето ти и му пожелавам успешна реализация на това поприще!
Поздрави на теб и на младия колега!
:))
цитирай
57. furiika - Благодаря! :)
16.09.2010 22:30
gotzageraskov написа:
моето момче завърши това училище (ако това е НУТИ), а миналата година - академията. Точно тази специалност. Налага се да се гордееш с професията си!


Не, не е НУТИ, а НУФИ:))) НУТИ -то е в София, а НУФИ-то е в Котел.:)))
Горда съм с професията си и още как! Тя ми е и малко по наследство, защото баща ми беше хореограф.:))) Само аз си знам колко труд, колко нерви ми струва, но си заслужава, когато видиш плодовете накрая. Пък и какво по-българско от родния ни фолклор? Радвам се искрено, че оценяте това!
:))
цитирай
58. bizcocho - Едно от най-поддържаните училища в ...
16.09.2010 23:45
Едно от най-поддържаните училища в България беше това училище, когато бях там за последно :)
Където и да отиваш - късмет!
цитирай
59. izvorche - поздрави!!!
17.09.2010 08:05
Да си жив и здрава :) Знаех си аз, че си специален човек :)
цитирай
60. despinida - Скъпа приятелко,
17.09.2010 08:07
така и не се срещнаме на живо...но света, както знаеш, е малък :)
Ако не, сега и тук - друг път, на друго място :))

Пожелавам ти късмет и здраве на острова.
Целувки!
цитирай
61. furiika - :)))
17.09.2010 09:29
bizcocho написа:
Едно от най-поддържаните училища в България беше това училище, когато бях там за последно :)
Където и да отиваш - късмет!


То и сега си е поддържано училището. Както е казано: "Не се гаси туй, що не гасне"! Преди е били само музикално, но от около15 години е вече национално и с хореография.
Благодаря ти, мила за пожеланията!
:)))
цитирай
62. furiika - Хехе:)))
17.09.2010 09:31
izvorche написа:
Да си жив и здрава :) Знаех си аз, че си специален човек :)


...чак специален...просто човек!:)))
Благодаря ти много и на теб, мила!
:)
цитирай
63. furiika - Благодаря ти, скъпа приятелко!:))
17.09.2010 09:33
despinida написа:
така и не се срещнаме на живо...но света, както знаеш, е малък :)
Ако не, сега и тук - друг път, на друго място :))

Пожелавам ти късмет и здраве на острова.
Целувки!


Никога не е късно да се пресекат пътищата ни, независимо къде и кога!
Жива и здрава да си ми и ти! Целувки и прегръдки и от мен!
:)))
цитирай
64. makont - Те са слънчеви като теб!
17.09.2010 10:04
Бъди щастлива на новото поприще, попътен вятър, а за децата не мисли, те винаги ще те обичат и винаги ще са добре, защото ти си ги заредила за цял живот със своята доброта и оптимизъм. Хубав празник, Фурийка!
цитирай
65. furiika - Наистина са слънчеви! :))
17.09.2010 10:23
makont написа:
Бъди щастлива на новото поприще, попътен вятър, а за децата не мисли, те винаги ще те обичат и винаги ще са добре, защото ти си ги заредила за цял живот със своята доброта и оптимизъм. Хубав празник, Фурийка!


Абсолютно съм съгласна с теб! Благодаря ти много за милите думи и пожелания!
Прегръдки!
:)))
цитирай
66. monaliza121 - Където отиваш...
17.09.2010 11:35
И за каквото отиваш - да се сбъдне!
цитирай
67. petak - Здравей,
17.09.2010 11:54
Като заминеш кой ще ни забавлява
цитирай
68. furiika - Благодаря ти, мила! :)))
17.09.2010 12:41
monaliza121 написа:
И за каквото отиваш - да се сбъдне!



Дай, Боже!
:)
цитирай
69. furiika - :)))
17.09.2010 12:43
petak написа:
Като заминеш кой ще ни забавлява



Не си заминавам от блога. Няма се отървете лесно от мен:)))))
И забавления ще има, за всички от сърце.
:)))
цитирай
70. kass - ех Фури,
17.09.2010 14:11
пътищата ни се разделят, но в сърцата си оставаме следи, на добър час по пътя ти, ти пожелавам и знай, че колкото повече днес тъгуваш за децата, толкова повече ще се радваш, когато се срещнете отново...
цитирай
71. furiika - kass, благодаря ти, мила! :)
17.09.2010 14:35
Сигурно е така, както казваш. И аз на това разчитам.:)))
Още веднъж - благодаря!
цитирай
72. avangardi - Нелка, разплака ме миличка - от радост и щастие да видя слънцето в усмивките и очите на децата,
17.09.2010 18:46
които са се посветили на "сегашно" време на българския фолклор под твоето вещо ръководство. Сюблимни моменти сте имали и спомените за тях ще ви топлят много дълго. Спойката между вас ще остане завинаги. От името на една твоя фенка поднасям на теб и класа ти кошница с дъхави български рози!!!
Съжалявам, че ще напуснеш България, но има много жадни за нашия безценен български фолклор. Желая ти много успехи в новото ти начинание и когато минаваш виртуално през Стара Загора ми помахай - винаги ще съм щастлива да те посрещна!!!:)))
Прегръдки и целувки с много обич - Илчето
цитирай
73. ivana59 - "Нели-фурията ще спаси света!:))))))))
17.09.2010 19:39
Колко са прави децата, приятелко! Ти си толкова слънчева и позитивна!
Желая ти здраве и късмет!
цитирай
74. furiika - :) Илче, и ти ме разплака с прочувстения си коментар, благодаря ти от сърце, приятелко!
17.09.2010 20:03
avangardi написа:
които са се посветили на "сегашно" време на българския фолклор под твоето вещо ръководство. Сюблимни моменти сте имали и спомените за тях ще ви топлят много дълго. Спойката между вас ще остане завинаги. От името на една твоя фенка поднасям на теб и класа ти кошница с дъхави български рози!!!
Съжалявам, че ще напуснеш България, но има много жадни за нашия безценен български фолклор. Желая ти много успехи в новото ти начинание и когато минаваш виртуално през Стара Загора ми помахай - винаги ще съм щастлива да те посрещна!!!:)))
Прегръдки и целувки с много обич - Илчето


Както се каза по-горе: "Завинаги в сърцата!"
С много обич те прегръщам и целувам и аз!
И ще се срещаме, разбира се и виртуално и реално, дай боже!
Поздрави, мила!
:)
цитирай
75. furiika - "Нели-фурията ще спаси света!:))))))))
17.09.2010 20:12
ivana59 написа:
Колко са прави децата, приятелко! Ти си толкова слънчева и позитивна!
Желая ти здраве и късмет!



Ахахаха! :)))Няма да скромнича излишно, така си е! :)))) Ако не да го спася, то поне с каквото мога малко да го променя, за да бъде по-приятно място за живеене.:)))
Благодаря ти, приятелко! Благодарение на милите думи, тази вечер съм с широката усмивка на уста.
Поздрави и на теб, мила!
:)))
цитирай
76. veninski - Имам си предства какво е ученическа ...
18.09.2010 06:41
Имам си предства какво е ученическа обич... Ти я заслужаваш напълно! Бъди благословена! Където и да отидеш. Поздрави от Родопите!
цитирай
77. net - :)
18.09.2010 08:09
Просълзяват се очите, всеки път когато учебната година започва .. и свършва.
Но ти си щастлива- твойте възпитаници продължават да правят и усъвършенстват това, на което си ги научила, и вместо да плачеш- трябва да се радваш.
цитирай
78. furiika - Благодаря ти, приятелче! :)
18.09.2010 09:39
veninski написа:
Имам си предства какво е ученическа обич... Ти я заслужаваш напълно! Бъди благословена! Където и да отидеш. Поздрави от Родопите!



Благодаря! Поздрави и от мен!
:)
цитирай
79. furiika - Така е,
18.09.2010 09:42
net написа:
Просълзяват се очите, всеки път когато учебната година започва .. и свършва.
Но ти си щастлива- твойте възпитаници продължават да правят и усъвършенстват това, на което си ги научила, и вместо да плачеш- трябва да се радваш.



щастливка съм и вярвам, че това, което съм посяла ще остане и ще се развие.
Поздрави!
:)
цитирай
80. aidasv - Успех!
18.09.2010 20:37
След всичко което прочетох и видях мога само това да напиша!
цитирай
81. furiika - :))
18.09.2010 21:07
- Успех!
aidasv написа:
След всичко което прочетох и видях мога само това да напиша!



Благодаря, приятелче!
Поздрави!
:)
цитирай
82. teachme - Нел,
18.09.2010 21:44
иди и виж, а после се върни и разкажи:)
човек трябва да опита всичко, нали така:)
жива и здрава където и да си, успех и късмет:)
и да влизаш понякога тук за едно Hi, friends:*)
цитирай
83. furiika - Така е, приятелко! :)
18.09.2010 22:45
teachme написа:
иди и виж, а после се върни и разкажи:)
човек трябва да опита всичко, нали така:)
жива и здрава където и да си, успех и късмет:)
и да влизаш понякога тук за едно Hi, friends:*)


Аааа, тук ще си влизам редовно! Както казах някъде по-горе, няма се отървете лесно от мен:)
Прегръдки, мила!
цитирай
84. cecka1504 - Нелка,
19.09.2010 08:13
много, много късмет ти пожелавам! На добър път и бъди здрава! И не ни забравяй :)
цитирай
85. furiika - :) Благодаря ти, Цеко! :)
19.09.2010 08:52
Как ще ви забравя? Не мисля да се разделям с вас.
Прегръдки, приятелко!
:)
цитирай
86. compassion - Много вълнуващ постинг, Нели!
19.09.2010 14:56
Така се радвам за теб. Сигурна съм, че ще продължиш все така вдъхновено да разпространяваш красотата по света. Ей, и ако вятъра те довее до Холандия, свирни! Много държа да те видя. Знаеш, че обичам твоята спонтанност и искренност.
Успех и щастие по новия път, Нелинце!
цитирай
87. furiika - Румииии:)))
19.09.2010 16:37
Благодаря ти, миличка!
Не е далеч Холандия, от там където ще бъда. Ако има възможност, ще ти свирна - било аз да дойда при теб, или ти към мен.:)))
Още веднъж - благодаря!
:))
цитирай
88. enjoy6 - Поздравления, Фури!:)))
21.09.2010 08:25
Сега разбрах откъде черпиш неукротимата си енергия!
Страхотни сладури!
На добър им час!
На теб много усмивки и хубав ден!:)))
цитирай
89. furiika - благодаря ти, enjoy6:)))
21.09.2010 09:00
Ще се радвам да не ме напуска никога тази енергия.:)))
Поздрави и усмивки и от мен!
:)
цитирай
90. bulgaricus - Попътен вятър!
21.09.2010 14:43
ДАно силата е с теб :)
цитирай
91. furiika - Благодаря! :)
21.09.2010 18:06
bulgaricus написа:
ДАно силата е с теб :)


Дано! :)
цитирай
92. joysii - Поздравления. Преди време дъщеря ...
24.09.2010 00:47
Поздравления.
Преди време дъщеря ми танцуваше народни танци.
Все плачех по концерти.
Неописуема емоция е всичко това - за танцьори, хореографи, музиканти, публика....просто магия.
цитирай
93. furiika - Благодаря ти! :)
24.09.2010 09:41
joysii написа:
Поздравления.
Преди време дъщеря ми танцуваше народни танци.
Все плачех по концерти.
Неописуема емоция е всичко това - за танцьори, хореографи, музиканти, публика....просто магия.


Много си права. Емоция за всички е, и магия е.:)
цитирай
94. divna8 - Успех ти желая! Където има дори и ...
24.09.2010 15:11
Успех ти желая! Където има дори и един достоен българин - там е късче България!
Прегръдки и уснмивки и от мен :):):)
цитирай
95. furiika - Благодаря ти, приятелко!
24.09.2010 15:22
divna8 написа:
Успех ти желая! Където има дори и един достоен българин - там е късче България!
Прегръдки и уснмивки и от мен :):):)


Права си, така е...
Много прегръдки и целувки и от мен!:)
цитирай
96. gvk44 - С най добри пожелания.
26.09.2010 08:34
С най добри пожелания.
цитирай
97. furiika - :))
26.09.2010 11:56
gvk44 написа:
С най добри пожелания.


Много благодаря!
Поздрави!
:)
цитирай
98. troha - Браво! Браво!
28.09.2010 22:29
ivana59 написа:
Колко са прави децата, приятелко! Ти си толкова слънчева и позитивна!
Желая ти здраве и късмет!

Присъединявам се!
цитирай
99. furiika - :)
29.09.2010 08:31
troha написа:
ivana59 написа:
Колко са прави децата, приятелко! Ти си толкова слънчева и позитивна!
Желая ти здраве и късмет!

Присъединявам се!



Благодаря от сърце!
цитирай
100. furiika - благодаря от сърце!
12.03.2012 23:59
анонимен написа:
така и не се срещнаме на живо...но света, както знаеш, е малък :)
Ако не, сега и тук - друг път, на друго място :))

Пожелавам ти късмет и здраве на острова.
Целувки!


Никога не е късно за среща с приятел!
Сори за пропуска...
Поздрав и прегръдка!
:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6962310
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031