Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2017 14:27 - Сексът и селото 4: Ракия и секс
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7658 Коментари: 6 Гласове:
21

Последна промяна: 07.03.2017 14:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Разболях се. Мамка му!
   Ама през носа ще му излезе на тоя, дето прави и праща баница. Или нещо такова беше приказката.
   Падна ми гласа. Застъргах като резачка, която се дави от некачествен бензин. И за капак – кашлях.
  Това репортер да не може да говори си е цял празник за някои хора. Ама аз мога и да пиша. И пиша.
   Щото ходих на лекар.
  - Какво ти е? – пита ме той.
   - Говоря секси – изстъргах аз.
  Той се подхилкна под мустак, завъртя се около мен като лисица около заек, па ми пъхна един термометър под мишницата и ме заоглежда от горе до долу. Затананика си „Str8 to number one” и примлясна няколко пъти замечтано.
   След пет минути видя, че температурата ми е на границата, и отсече:
   - Давам ти пет дена болничен.
   После седна с кокетлива чупка в кръста и съзаклятническо намигане, извади лист и заизписва рецепта. Пише и наставлява с размахване на пръсти:
   - Ракия. Без вода. Без лед. Чиста! И качествена!...
   - Мхм – ръмжа в съгласие аз.
   - …И секс!
   И ми подава листчето.
   - По колко пъти на ден? – питам и соча „секс“.
   - Колкото издържи! 
И добавя поверителната: 
   - Аз съм добър лекар - мог амного.
   Самозванец! Можел много....
  Прибирам се у дома. Вадя ракия от лукс запасите на баба Мери. Наливам си чаша. Пия.
   До тук добре. Предписанието се изпълнява. И…
   И за малко да се задавя – ами че Ракетата е командировка!
   Що да сторя?!...
   Звъня на Салона и ръмжа мечешката.
   - Здравей, момиче, трябва да те…
   Пък тя ми затваря телефона.
   Звъня пак. Изобщо не ми вдига.
   На осмия път ми вдигна, крещейки:
   - Кретен, спри да ми звъниш! Заета съм! Ясно?
   Много е шантава! Нищо не успях да кажа. Тръшна ми телефона. Пиша съобщение: „Никой не те сваля! Къша-гърло-болна.“
   Звъни тя. Засипва ме с порой извинения и съчувствие, а аз със стъргане и кашляне. И стигнахме до болния въпрос:
   - Какво да правя?
   - Обади му се.
   - Той каза, че има важни срещи и няма да можем да говорим. Па и аз каквато говоря… Дали да не го изчакам да се прибере?
   - Кога се прибира? – пита Салона.
   - Вдругиден.
   - Оооо, не! Не, не! Никакво чакане! Обаждай му се! Трябва да се лекуваш!
   - Ама…
   - Няма ама! Казваш му да идва, иначе има и други аптеки.
   И аз… Ами казах му… И тук е. Лекува ме. Днес вече съм многооо добре ;)




Гласувай:
21



1. karambol5 - Значи и други аптеки имало. . . . мхм. ...
07.03.2017 14:45
Значи и други аптеки имало ....мхм ..ще я видим тази работа ;)
цитирай
2. martito - karambol5,
07.03.2017 17:29
Да, бре! Ти да видиш :))))
Инак аз и от рецептата съм впечатлена :)))))))))))))))
цитирай
3. shtaparov - Да, бре! Ти да видиш :)))) Инак аз и ...
07.03.2017 17:44
martito написа:
Да, бре! Ти да видиш :))))
Инак аз и от рецептата съм впечатлена :)))))))))))))))

Подобна рецепта и на мене дадоха,та сега ще избирам аптека :))
цитирай
4. martito - shtaparov,
07.03.2017 22:09
:)))))))))))))))
Скорошно оздравяване!:)
цитирай
5. net - Дано си здрава вече!
21.04.2017 11:30
Честит рожден ден!
Празнувай го с любими хора и много настроение! Бъди здрава!

....... И !!!! вдигай телефона, че ми омръзна да звъня! Чакам те на гости!
цитирай
6. inel379 - Много секси го раздаваш!:)))))
06.11.2017 01:13
Затуй винаги успяваш
смехотерапия да преподаваш!
И аз/ при теб все е така/
се посмях от сърце!:)))
Впечатляващ доктор!
Уникална рецепта!
:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2841235
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37662