Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2007 07:56 - Женски дефиниции за мъжa
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 18545 Коментари: 48 Гласове:
1

Последна промяна: 12.09.2007 19:31


*
*



женски дефиниции за мъжа:



Мъжете са като...КАФЕТО - Горещи са и могат да те държат будна                 през  цялата нощ.

Мъжете са като...ШОКОЛАД - Сладки, гладки и обикновенно ти се лепят по ханша.

Мъжете са като... КУХНЕНСКИ РОБОТИ - Трябва ти един, но не си съвсем сигурна защо.

Мъжете са като... ХЛАДИЛНИК - Заредете ги с бира и можете да ги вземете навсякъде.

Мъжете са като... КОПИРНИ МАШИНИ - Трябват ви за размножаване, но само за това ги бива.

Мъжете са като... РОЛКИ ЗА КОСА - Винаги са горещи и винаги са между космите ви.

Мъжете са като... ДЪРЖАВНИТЕ ОБЛИГАЦИИ - Трябва им много време докато узреят.

Мъжете са като... ВИСОКИТЕ ТОКЧЕТА - Лесно е да ходиш на тях, след като веднъж им хванеш цаката.

Мъжете са като... ХОРОСКОПИ - Винаги ти казват какво да правиш и обикновено грешат.

Мъжете са като... ДЕКОРАТИВНИ ЛАМПИ - Изглеждат забавно, но не всички светят ярко.

Мъжете са като... СПИРАЛА ЗА МИГЛИ - Обикновено изчезват при първият признак на емоции.

Мъжете са като... МЕСТАТА ЗА ПАРКИРАНЕ - добрите вече са заети, а тези които са останали са извънредно малки.

Мъжете са като... ВОДОПРОВОДЧИЦИТЕ - Прекарват повечето от времето си в железарията или в банята.

Мъжете са като... ПУКАНКИ - Задоволяват те, но само за малко.

Мъжете са като... ПОДЛОЖКИ ЗА СЕРВИРАНЕ - Винаги се показват когато има храна на масата.

Мъжете са като... КОЛИ НА СТАРО - Лесно се намират, евтини са и не може да се разчита на тях.

Мъжете са като... ВРЕМЕТО - Нищо не може да се направи за да се променят.



 В кръчмата. На една маса двама доста почерпени си говорят:
- Пешо, ти мен уважаваш ли?
- Не-е-е-е.
- Няма значение, сипвай!




 Два червея си говорят:
- Леле, гледай - групов секс!
- Какъв групов секс, бе! Това са спагети


 

- Мамо, учителката по математика ме похвали!

- Много добре! И какво каза?

- Че от всички идиоти в класа, аз съм най-големият!


 

- Тате, колко струва да се ожениш?

- Не знам, сине. Аз още си плащам...

   

Блонднки минават с кола покрай селска местност:
- Виж, какъв красив кон!
- Това не е кон, а свиня!
- Кон е. Свинете нямат рога!

 

 Двама луди играят на "Не се сърди човече".Единият казва:
-Шах!
А другият отвръща:
-Мислех,че в белота няма нокаут.

 

Срещат се двама приятели, които не се били виждали много години. Единия пита:
- Как живееш?
- Отлично, имам и вила, и ново BMW, и къща, въобще всичко, каквото трябва.
- Как успя?
- Държа един три етажен бардак: на първия етаж проститутки от 18 до 25, на втория от 25 до 45, а на третия - обратни.
- Върви ти!
- Не завиждай, само да знаеш в началото докато потръгнат нещата колко беше трудно.  Трябваше да пусна дъщеря си на първия етаж, жената на втория, а самия аз на третия...




Слънцето има ли крака?- пита учителката.
- Да! - отговаря Иванчо.
- Откъде знаеш?
- Ами като минавах покрай вашата къща,госпожо,чух някой да казва:"Слънчице,отвори си краката" !!!


 Две приятелки:
- Ще се омъжиш за него заради парите му ли?
- Не. Даже не знам точно колко милиона има...


 На въпроса:
- Кои повече харесвате - блондинките или брюнетките?
Истинският мъж трябва да отговори:
- Да!



 Вървят Мечо Пух и Прасчо из гората. Прасчо пита:
- Пух, къде отиваме?
- Да колим прасе.
- Хм, а ако прасето опита да избяга?
- Ще те избягам аз тебе...


 Когато на мъжа му е лошо, той търси жена. Когато на мъжа му е хубаво - жена му го търси него.


Инструкция за смяна на акумулатор:
1. Откраднете на съседа акумулатора.
2. Изчакайте докато съседа си купи нов акумулатор.
3. Откраднете новия акумулатор и върнете стария на мястото му.


Семейство английски благородници се разхожда в зоологоческата градина.Минават покрай клетката на маймуните и милейди пита:
- Извинете,сър,каква е половата активност при маймуните ?
- Няколко пъти дневно. -отговаря зоологът
- Чухте ли,Милорд?
Милордът си замълчал..Минават покрай клетката на елените и милордът пита:
- Извинете,сър,каква е половата активност при елените?
- Веднъж,рядко - два пъти годишно.
- Чухте ли,Милейди?
- А вие видяхте ли рогата,Милорд?




Учителката казала на децата:
- Ученици, напишете ми за утре съчинение, в което ключовата дума да бъде "очевидно".
На следващия ден всички вдигат ръце. Учителката казва:
- Кажи ти, Иванке.
Иванка започва:
- Мама свири на цигулка, татко свири на китара, аз свиря на флейта. Очевидно ние сме музикално семейство.
- Седни Иванке, отличен. Кажи ти Марийке.
Марийка започва:
- Мама има анорак, татко има палатка, аз имам спален чувал. Очевидно ние сме туристическо семейство.
- Отлично, Марийке, седни си.
Иванчо нетърпеливо вдига ръка и най-накрая учителката му дава думата. Иванчо започва:
- Дядо гони прасето из двора. Отсреща иде баба и носи в ръка вестник "Financial times". Но баба не знае английски. Очевидно е срала...


 

:):):)

 








Тагове:   мъжa,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Милорд и милейди си седят пред ка...
10.09.2007 08:28
Милорд и милейди си седят пред камината и си мълчат... По едно време милейди забелязва:
- Милорд, на главата Ви е кацнала муха!
Мълчание....
- Милейди, може би искате да кажете, че съм лайно?!
- О, не милорд!
Мълчание....
- Една жена може да сбърка, милейди!
- Една жена може да сбърка, милорд, но една муха - никога!

Лек ти ден под бели сенки (без бели течения)
цитирай
2. furiika - :))))))))
10.09.2007 08:32
Ей, изпревари ме с този виц! :))
Мислех да го постна, ама карай!
Радвам се на присъствието ти! :))
Сенки вече няма да ни трябват, нито течения. Лятото си отиде. Сега ще търсим слънцето!
Лек и спорен ден! :))
цитирай
3. анонимен - Жената без цици е като дънки без д...
10.09.2007 08:43
Жената без цици е като дънки без джобове - не знаеш къде да си сложиш ръцете...
(надпис на банкнота от 1000 италиански лири, които вече не съществуват)
цитирай
4. анонимен - ха-ха!
10.09.2007 08:46
Верно ли бе?!? :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
5. miacarra -
10.09.2007 08:48
Мъжете са като хубавото вино - В началото са гроздови зърна, и е наша работа да ги смачкаме и да ги държим на тъмно докато узреят и се превърнат в нещо с което ще ти е приятно да вечеряш :)))))))
цитирай
6. анонимен - Хммм, не съм се замислял :-)))))...
10.09.2007 08:49
Хммм ,не съм се замислял :-)))))))))))))))))
цитирай
7. furiika - Ахахахахааааааааааааааааааааааа!
10.09.2007 08:51
Това за циците ма разби! :))
Наистина ли е имало такава банкнота или ни пращаш за зелен хайвер, ти анонимний? :)
цитирай
8. furiika - miakarra,
10.09.2007 08:54
ма, така си е за бога! :):):)
цитирай
9. анонимен - В Италия бяха издали едно книжле с ...
10.09.2007 09:10
В Италия бяха издали едно книжле с всички надписи по банкнотите от 1000 лири (равнява се на 1 наш роден лев).
Аз сия бях взел, обаче й пораснаха крилца и я отнема...Не че някой я е прочел, ама ей така...
Но това беше най-свежарското и съм го запомнил.
Едно време, през моята буйна младост си разказвахме по цяла нощ вицове и истории... Ех, младост....:-))))))
цитирай
10. viovioi - подобри ми настроението, мерси))
10.09.2007 09:33
Тези послания по банкнотите хора ги пишат или неразбрах?
цитирай
11. анонимен - Ами доколкото не е известно друг ...
10.09.2007 09:35
Ами доколкото не е известно друг биологичен, или минерален вид на Земята да е прописал, май са хора :-)))))))))))))
Така наречените редови потребители на банкнотите. Например, взима младежът от Монтана една банкнота и пише пхримерно: "Ти къ си Мислиш Ленче! Че те подерем!"
Такива работи :-))))))))))))))))
цитирай
12. furiika - Вилииии! :))
10.09.2007 09:36
Радвам се, мила!
Успешна работна седмица!
Целувкиии! :))
цитирай
13. cecka1504 - Благодаря за веселото започване на ...
10.09.2007 09:38
Благодаря за веселото започване на деня. Само да не ме усетят шефките, че денят ще свърши тъжно ;-)
цитирай
14. анонимен - Приемам благодарности под формата ...
10.09.2007 09:41
Приемам благодарности под формата на торти гараш и Неделя :-))))))
цитирай
15. furiika - Цециииии!
10.09.2007 09:42
Подсмихвай се под сурдинка и няма да те усетят! :))
Лек и успешен ден!
Целувки! :))
цитирай
16. cecka1504 - Бе, не мога така, само се мъча. Аз се ...
10.09.2007 09:44
Бе, не мога така, само се мъча. Аз се хиля от сърце и звучно!
И на теб лек и успешен + целувки :-)))
цитирай
17. анонимен - Еййй, вие на разврат направо го у...
10.09.2007 09:46
Еййй, вие на разврат направо го ударихте! Кви са тия успехи, целувки.....леле-мале....А торти нямаааа :-))))
цитирай
18. furiika - През седмицата се работи! :)
10.09.2007 09:48
Тортите - в Неделя! :))
цитирай
19. cecka1504 - Ми, няма! И в склада няма. Нищо, че си ...
10.09.2007 09:49
Ми, няма! И в склада няма. Нищо, че си анонимен - айде и на теб лек и успешен ден + целувки!
цитирай
20. gothic - Лелеееее Фури!!! Пак ме развесе...
10.09.2007 11:11
Лелеееее Фури!!! Пак ме развеселяваш по време на работа...Ще пусна и аз още животинки! Цун, ун, цун :)))
цитирай
21. furiika - :))) Здрасти готин! :))
10.09.2007 12:22
Приятна работа!
Много цунки и от мен! :)))
цитирай
22. breathe - Хихихи! :)))) Мъжете сме готини! ...
10.09.2007 12:47
Хихихи! :))))
Мъжете сме готини! ;)
цитирай
23. furiika - Брайт! :)) Добре дошъл! Липсваше ми вече! :))
10.09.2007 13:00
Да, готини сте, без съмнение! :)))
цитирай
24. weasell - :))))))))
10.09.2007 14:30
обаче ти си спец в разсмиването:)))))))благодаря ти:)))))))))поздрави и хубав,макар и студен ден:)
цитирай
25. furiika - Благодаря ти, мила!
10.09.2007 14:56
Смехът разтапя и най-големите ледове!
Прегръдки и целувки! :))
цитирай
26. gothic - Тайфата...
10.09.2007 16:31
...каня ви на поредната доза "животинки" при мен...:):):)
цитирай
27. badkroky - Отказвам да коментирам
10.09.2007 17:24
я ми дайте 20-30, стари млади, с цици без цици все тая. Шъ станат за създърма. За зимата бе, че шарана се крий в тинята.
цитирай
28. furiika - Aхахахахахахаааааааааааааааааааа!
10.09.2007 17:31
До Никулден, там е шарана. Послееееееее... :)))
Малко жилавичка ще ти стане създърмата, ама айде, зимай и бегай! :))
цитирай
29. badkroky - Нъл знайш
10.09.2007 21:30
имам здрави зъбки. Не съм пробвал ама в дибелити книги пиши че троша желязна проча 10 см.
Виж за жините ни знам. Бая жилава рабута.
цитирай
30. feminaslim2007 - Скъпичка,
10.09.2007 21:47
теб шъ тъ дам пуд сът, шъ знайш!!! Ща съда за неколкократни, по-точно, многократни неуспешни опити за убийство, по особено садистичен начин - чрез СМЯХ до припадък... ;) Малииииий веки имам мускулатурна треска откъм стонаха и къмто устатъ :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Лека и смешна!
цитирай
31. jesusbg - Прибира се Иванчо от училище бесен,
10.09.2007 22:32
хвърля на баща си бележника и се забива на един стол. Поглежда баща му - гъмжи от двойки. Вместо да му се развика, отива до хладилника, вади по бира и му казва - "Синко, обясни ми как се получи тази поредица".
Иванчо:
"Започнахме с часа по математика. Бях сънен и учителката ме пита "Колко е корен квадратен от три по две?" Отговорих й. След това ме попита "А колко е две по корен квадратен от три" Попитах я "Госпожо, ще учим ли математика или ще се ебаваме един с друг" Тя побесня и ми написа двойката.
Следващата беше по граматика. Вдига учителката Марийка и мен и казва Марийка ще казва животно от женски род, Иванчо - от мъжки" Започнахме Марийка каза лисица, аз - лисок - мечка, мечок, вълчица, вълк, муха, аз запецнах и казах мухоеб и ми писаха двойката.
Следващата беше по литература - пита ме същата учителка "Иванчо, кажи български поет революционер, който да започва с в и да завършва на в?" Вапцаров, госпожо. Правилно, Иванчо, но аз имах предвид Вазов" Добр, госпожо, кажете ми световноизвестен писател, чиято фамилия започва с Х, има У и завършва на Й. Тя побесна, писа ми двойка, а като и казах, че имам предвид Хемингуей, даже ме изгони от час.
Мина голямото междучасие и влезнахме в час ро история. Вече не мислех много, много и учителката ме вдигна и ме попита "Иванчо, какви са били прабългарите?" Отговорих - минетчии. Аз получих двойка, а Марийка - единица за подсказване.
Дойде часа по физическо. Учителката каза - Вдигнете си левия крак. Вдигнахме го. После каза "Вдигнете си и десния крак" Побеснях и я попитах -А на хуя си ли да стоя? И тя ми писа двойка.
И последната беше по музика" Бащата на Иванчо "-как така сине, по музика?
Пееш превъзходно, издаде два албума с групата, какво стана?" Иванчо "-Тате, след толкова двойки ще ти се пее ли?"
цитирай
32. furiika - Феминка!
10.09.2007 23:23
Молим ти се скъпа, сакън, не ме съдиииииииии!!!
цитирай
33. furiika - Саше, на кой ще му се пее братле???
10.09.2007 23:30
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
34. feminaslim2007 - Амииииии.......
11.09.2007 00:07
Абеееееее..... Айдиииииииии....... Ут мен да мини и тоа път ;) Да съ надяами, чи шъ съ упрайм, ако ли - не, шъ намерим некой да нъ упрай ;) !!!
цитирай
35. yuliya2006 - Фло, мъжката психика е различна от ...
11.09.2007 07:28
Фло,мъжката психика е различна от женската, така казват психолозитеЖената казва обичам те а мъжът мисли че му слагат въжето.Не обичат тази дума и бягат от нея.Жените са по-чувствени,романтични а мъжът той е ловец,събужда го нещо което трябва да гони,да го примамваДълга тема и страшно интереснаПоздрави за нея и настроението което е създала!
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
36. furiika - Благодаря ти, Джули! :))
11.09.2007 07:34
Поздрави и от мен! :)
цитирай
37. mkalpakchiew - Само така си мислите скъпи жени,
11.09.2007 13:40
мъжете обичат жените, но като всеки искат и собствено мъжко пространство. Обичайте ги, както и те вас.
цитирай
38. анонимен - Един српски
11.09.2007 14:11
Жена влиза в дамската тоалетна на заведение и вижда явно подпийнал мъж, който тъкмо си закопчава панталоните. Възмутена, жената го порицава:
- Ово е за жени!
Мъжът се обръща безцеремонно към нея сочи дюкяна си и отвръща:
- А ово да не е за мужкарци!?
цитирай
39. anubhis - :))
11.09.2007 14:12
прасчо влиза в магазин за възглавници и пита:извинете,с какво са ви пълни възглавниците?
с Пух,отговаря продавачката-ооо,мечооо-проплаква прасчо:)))
цитирай
40. furiika - afrodit, Ово е дОбро! :)))))))))))
11.09.2007 14:49
Вицот, де! :)))
цитирай
41. furiika - anubhis, и Ово е дОбро! :)))
11.09.2007 14:52
Благодаря ви приятели! Приятно ми е с вас!
И като видя коментарите ви, настроението ми става още повече на 6! :))
цитирай
42. furiika - mkalpakchiew, знаем много добре, че ни обичате!
11.09.2007 15:07
Ние също заслужаваме да имаме собствено пространство! Но в повечето случаи го жертваме заради другите!(вас и децата)
Обичаме ви и ние, каквото и да казваме понякога! :))
цитирай
43. diati - Хайде и от мен за мъжете...Да не се чудят, какво мислят жените им:)
11.09.2007 16:23
Идеален мъж - този, който е познавала жена ти, преди да се омъжи за тебе.
цитирай
44. furiika - ахахахахахахаааааааааааааааааааа!!!
11.09.2007 17:54
Диааа! :)) Браво, мила! Сладурско много! :))
Забрави ме ти май, а?
Прегръдки приятелко! :))
цитирай
45. 10d - :))))))))))))))))
12.09.2007 00:31
Ех, Фурийке, от къде ги намираш тези вицове!
цитирай
46. furiika - затова съм фурийка, я! :))
12.09.2007 08:44
Гледам да са колкото може по-забавни. Очаквайте скоро нова порция. :):):)
Поздрави!
цитирай
47. svetlan - Поручик Ржевски получава роля в ...
12.09.2007 15:26
Поручик Ржевски получава роля в самодейния театър.Има само една реплика "Балабуев, ето Ви бастуна".В офицерския клуб се хващат на бас, че от притеснение поручика ще каже Балахуев вместо Балабуев. Идва деня на представлението, пиесата се играе, в залата тихо, идва реда на поручика, излиза той на сцената, обръща се към зрителите и извиква "Балабуев ..." поглежда предизвикателно офицерите и довършва " .. ето ви хуя" ....
цитирай
48. furiika - svetlan, благодаря за свежия виц! :)))
12.09.2007 19:30
Поздравииии! :))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6959897
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031