Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2007 01:19 - За днес и уикенда, малко настроение от фурийка :))
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 6240 Коментари: 12 Гласове:
2

Последна промяна: 28.09.2007 13:23


***
***
***



Радио игра

Обаждат се на мъж и му казват за какво иде реч та именно :
Задават му 3 въпроса от интимен характер и кавото отговори той , жена му трябва да го потвърди ! Ако отговорят и двамата правилно пИчелят ексКУРзия до еди къде си .....
И така :
- 1-ви въпрос : Кога за последен път правихте секс с жена си ?
Мъжът:
- Еми ... тази сутрин !
- 2-ри въпрос :Къде ?
Мъжът:
- В кухнята !
3-ти Въпрос :
- Къде по-точно ?
Мъжът :
- Малко ми е неудобно ,но ... на масата в кухнята !
- Добре господине останете на линия сега ще се свържем със съпругата Ви и ако тя отговори по същия начин печелите екскурзията.
Свързали се с жената обяснили и за какво става дума , тя малко овъртала но в крайна сметка се съгласила и започнали :
- 1-ви въпрос : Кога за последен път правихте секс с мъжа си ?
Жената:
- Мииии ... тази сутрин !
- 2-ри въпрос :Къде ?
Жената:
- В кухнята беше !
3-ти Въпрос : Къде по-точно ?
Жената :
- ......... ми .... ми ..... - увъртала тя ,но водещият я успокоил като и казал да не се притеснява ,така или иначе вече мъжът и е казал в ефир всичко и са на крачка от наградата,изчервила се женичката ,но накаря казала:
- ........ ми в дупето !!


Евгени Минчев и Азис се засичат на летището
- Ко прайш маа,как си,що си пребледняла,такава?
- Ще се напикая в гащите,не ме пускат в дамската тоалетна.
- Мен пък,не ме пускат в мъжката.




Корсика. Баща инструктира сина си преди първата брачна нощ.
- В началото я вземи на ръце и прегърни, защото Корсика - това е СИЛА. После я захвърли на леглото, защото Корсика е ГОРДОСТ! А после се съблечи пред нея, защото Корсика е КРАСОТА!
На сутринта синът докладва на баща си:
- В началото я взех на ръце и прегърнах, защото Корсика - това е СИЛА. После я захвърлих на леглото, защото Корсика е ГОРДОСТ! А после се съблякох пред нея, защото Корсика е КРАСОТА!
- А после?
- А после си направих една чекия, защото Корсика - това е НЕЗАВИСМОСТ!!!



90 годишен старец с треперещ глас:
- Женааа,взех виагра и ми воскресе.
Тя невярваща,му открехва гащите,прекръства се и възкликва:
- Божееее,воистина е воскресъл




- Аааа,неее,не там,неее!
- Опааа,сори.Мамка му и еднооко копеле.Хем недовижда,
хем се вре навсякъде.




Христо Стоичков,на 4 годинки.
Майка им пече кътми на двора.Христо се навърта около
майка си,а 8 годишният му брат,до оградата,дялка
чaтал за прашка.
- Извикай на бати си,да изяде и той една кътма !
- Батееее,ила ва,мама и на теб намаза ина кътма.
Голимият се прави,че не чува.
- Ила вааа,щоту аз ши я изям!
Никакъв отговор.
- Чу ли ва,путка майноооо ?





Петър Вучков в "Минута е много": "Кой въпрос избирате?"
Състезателят (мотае се три минути): "Вторият от ляво."
Вучков (отваря плика): "Такааа....С вас ще се състезава Оливие Карабаджаков от Симитли. Благодарим ви, г-н Карабаджаков. Какво е минет?".
Състезателят (чеше се 25 секунди): "Ъъъъ....тц, ух, кажи го дей...ъъъъ...".
Човечето с ципчето: "Нннниама вввреме!".
Състезателят (бясно към човечето): "Млъкни бе, датъйбъ у устата!"
Вучков(към публиката): "Ама защо не пляскате! Браво! Правилен отговор!!!"




Една блондинка се замислила, съвсем изключила от реалността. От това замечтано състояние я изкарва нейна приятелка:
- Какво? За секс ли си мечтаеш?
- Как се досети?
- Качила си си краката зад главата.



Иванчо:
- Марийке,ела да си играем на икономика.
- Как се играе?
- Аз ще ти спретна един курпоративен данък,
а ти ще се оплакваш,че е много голям.





На световен конгрес по сексология,показват феномен с 2 члена,
1 малък и 1 голям.Задават му въпроси:
- Как се справяте и с двата члена?
- Много лесно,разпределям им задълженията справедливо.
Големия го ползвам за груб,дълъг секс със селянките,
а с малкия,любя нежно и символично,гражданките.
След края на демонстрацията,Д-р Марийка Иванова,кани Феномена
в хотелската си стая.Той веднага вади малкия си член.
Д-р Марийка,го поглежда предизвикателно:
- Не ме гледай,че съм доктор ,че съм капелАта - и аз съм от селата !



 Буратино беше незаменим в поза 69.:))



Вървят си два хуя и по едно време гледат насреща им върви един вибратор. Единият хуй сръгал другия и му казал, сочейки вибратора:
- Глей- киборг.




 Разглеждах профили в сайт за запознанства. Открих някаква Пепа, която "предпочита секс за пари". Видях снимката й. Очевидно беше, че тя ще плаща.




Марийка:
- До кога ще правим повторение, бе Иване?
- До като го наизустиш!



Срещат се двама, единия разправя:
- Вчера си мерих члена - петнадесет.
- И аз си мерих моя, тридесет и седем.
- С какво си го мерил?
- Как с какво? С термометър!





Защо блондинките не могат да карат водни ски?
Защото, когато се намокрят между краката
винаги ги РАЗТВАРЯТ.



Мъж и жена си пийват ракийката и си приказват. Мъжът пита:
- Можеш ли да ми кажеш нещо, което хем да ме зарадва и хем да ме огорчи?
- Членът ти е по-голям от на съседа.




Два клитора си говорят:
- Разправят, че сме солени, гнусни, миризливи.
- И кой го разправя това?
- Злите езици!






Еманципирана,журналистка,се прибира за малко.
- Гошо!
- Кажи!
- Сготви ли?
- Да.
- Изпра ли?
- Да.
- Нахрани ли детето?
- Да
- Изми ли чиниите?
- Да.
- Лягай,да ти ударя набързо една путка, че закъснявам за телевизията.




5 годишния Иванчо,издебва когато баща му
е в добро настроение и му задава въпрос:
- Абе тате,кажи ми кой ебе,
който е от долу или който е от горе?
- Що за въпрос,разбира се че който е от горе!
- А така.Както исках тъй стана.Значи мама го е наебала.
- Какво стана бе Иванчо?
- Вчера ти като беше на работа,майка се скара с
чичо Гошо.
Първо викаха през оградата,после той я подгони да я бий.
Тя се скри в спалнята,но той я откри и започнаха
да се борят.
Той и скъса всичките дрехи,но тя не му се даваше.
Беше седнала на корема му,а той пъшкаше и викаше.
За да млъкне,мама му натика една цица в устата.


Половият член - това е външен орган, който се стреми да стане вътрешен.































Тагове:   настроение,   малко,


Гласувай:
2



1. viovioi - mersi Krisi, mnogo :)))
28.09.2007 10:51
zaredi me za patuvaneto dnes.)))
цитирай
2. elfche - Хахахахаха
28.09.2007 12:25
А пак добра компилация както обикновенно :))) Много смях ... благодаря ти

Пускам ти един за теб:

Лола среща приятелка с детска количка и поглежда в нея.
- Точно копие на баща си!
- Нали? А мъжът ми твърди, че прилича на него.
цитирай
3. furiika - Вилииии!
28.09.2007 13:09
Да не обърка името ми? Нали знаеш, че съм Нели? :))
Приятно пътуване скъпа!
Прегръдки! :))
цитирай
4. furiika - Ха! Елфче!
28.09.2007 13:10
Чудесно попълнение! :))))))))
Мерси, мила!
Прегръдки и на теб.
цитирай
5. elfche - Ето още един :)))
28.09.2007 13:19
Мутра се връща от офиса у дома. Жена му седи пред телевизора и гледа сапунен сериал.
- Пак ли не е готова вечерята? Това е. Край! Отивам на ресторант!
- Почакай пет минутки скъпи.
- Какво ще успееш да направиш за пет минути?
- Сега ще свърши филма, аз набързо ще се облека и ще отидем заедно.
цитирай
6. furiika - Ахахахахахахааааааааааа!
28.09.2007 13:21
И аз идвааааам!
:))
цитирай
7. gothic - леле....
28.09.2007 14:27
събрааме сееее па...:))))))))))
цитирай
8. furiika - Ооооо, ЛИБОФ!!!
28.09.2007 14:43
Най-сетне се събрахме, след жива раздяла.
Ахахахахахаааааааааааааааааааааааааааа!
:))
цитирай
9. julllinkata - :)
30.09.2007 10:56
Eх,айде и аз ще се включа най-сетне...
Говорят си две проститутки и едната пита другата
-Мила,ти първият път за пари или по любов го направи?
Позамислила се запитаната...
-Ами,по любов...то два лева пари ли са
цитирай
10. furiika - Ахахахахаааааааааа!
30.09.2007 12:00
Ми да, пари ли са? :))

jullinkata, поздравииииии!
:))
цитирай
11. sladurana86 - :)
05.10.2007 22:27
Сетих се за едни виц: Майка води момчето си на лекар и казва:
- Докторе, погледнете моля какво става с пишлето му
Докторът:
- Така...от този момент нататък пишлето му ще наричаме член и ще започваме да го лекуваме от трипер
цитирай
12. furiika - Ахахахахаха!
06.10.2007 11:07
Свежо попълнениеееее! :))
Браво! :))))))))))))))))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6973330
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930