Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2007 00:38 - Езикът на жената и езикът на мъжа
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 6125 Коментари: 14 Гласове:
2

Последна промяна: 01.10.2007 00:40


*
*
*




ЕЗИКЪТ НА ЖЕНАТА:



Да = Не.

Не = Да.

Може би = Не.

Ние трябва = Аз искам.

Съжалявам = Ще съжаляваш.

Трябва да поговорим = Искам да се оплача.

Разбира се, давай = Не искам да го правиш.

Прави каквото искаш = Ще си платиш за това по-късно.

Не съм разстроена = Разбира се, че съм разстроена, идиот
такъв!

Слушаш ли ме? = Вече е твърде късно, мъртав си.

Трябва да се научиш да общуваш = Просто се съгласи с мен.

Бъди романтичен, изгаси лампата = Имам отпуснати бедра.

Ти си толкова ... мъжествен = Трябва да се обръснеш и освен
това много се потиш.

Обичаш ли ме? = Ще поискам нещо скъпо.

Ти решаваш = Досега трябва да ти е ясно правилното решение.

Много си внимателен тази вечер = Винаги само за секс ли мислиш?

След минутка съм готова = Събуй си обувките и си намери хубав мач по телевизията.

Колко ме обичаш? = Днес направих нещо, което ти със сигурност няма да ти хареса.




ЕЗИКЪТ НА МЪЖЕТЕ:


Гладен съм = Гладен съм.

Спи ми се = Спи ми се.

Уморен съм = Уморен съм.

Хубава рокля = Хубава цепка!

Обичам те = Хайде да правим секс.

Скучно ми е = Искаш ли да правим секс?

Какво има? (Какво не е наред) = Предполагам, че не може да
става въпрос за секса.

Може ли да потанцуваме? = Бих искал да правя секс с теб.

Може ли да ти се обаждам от време на време? = Бих искал да правя секс с теб.

Искаш ли да отидем на кино? = Бих искал да правя секс с теб.

Мога ли да те изведа на вечеря? = Бих искал да правя секс с теб.

Ще се омъжиш ли за мен? = Искам да е незаконно да правиш секс с други мъже.

Изглеждаш ми напрегната, нека ти направя масаж = Искам да правим секс в близките десет минути.

Нека поговорим = Опитвам се да те впечетля като ти покажа, че съм умен и след това бих искал да правя секс с теб.




В местното радио се провежда конкурс. Задават се въпроси на слушателите и който отговори печели 100 лева. Обажда се първият слушател:
- Кой български писател е написал "Майце си"? - пита водещия
- Ами, Ботев! - отговаря слушателят.
- За мааааалко не познахте - ХРИСТО  Ботев
Обажда се втори слушател:
- Кой е първият космонавт, излетял в космоса?
- Гагарин!
- За мааааалко не познахте - ЮРИЙ  Гагарин
След един час се обажда поредния слушател и пита:
- Господин водещ, а може ли и аз да ви питам нещо?
- Амиии, кажете...
- Какво е това - мъничко, черничко, между краката на жената?
- С извинения пред публиката, ама това е путка.
- За маааалко не позна - НА МАЙКА ТИ  путката.



ВЪПРОСИ  И  ОТГОВОРИ:


Могат ли четири гея да седнат на една табуретка?
Могат, ако я обърнат обратно..


Как се сурвака проститутка за нова година:
- Курва, курва весела година...


- Кой е идеалния мъж?
- Хибрид между вибратор и банкомат.



- Какво пише на копчетото на вибратора?
- Fuck off и Fuck on


Един моряк се връщал след дълго плаване и праща радиограма на жена си:
"6 месеца без секс, в твой интерес е да ме чакаш на кея"
Тя му отговорила:
"6 месеца без секс, в твой интерес е да слезеш първи!"


Мъж към жена си, след секса:
- Кажи ми честно, пак ли се правеше?
- Не. Този път наистина спях.



Две момиченца се къпят под душа. Едното казва:
- Виж, колко косми вече има моята маймунка!
- А моята вече яде банани!




Мъж е в командировка и говори по телефона с жена си:
- Какво да ти донеса?
- Каквото донесеш! Вече всичко се лекува.



Мъж пита жена си:
- Защо никога не ми казваш като имаш оргазъм?
- Защото все те няма когато се случва...



- Докторе, може ли корена от жен-шен да помогне при полово безсилие?
- Може, но здраво го връзвайте.



Телефонен разговор:
- Шефът там ли е?
Секретарката:
- Излезе, ох, влезе, ох, излезе...



Из дневника на бъдеща майка:
" Първите 15 секунди от бремеността бяха зашеметяващи!!!"








Приятно забавление!
с обич: furiika











Тагове:   мъжа,


Гласувай:
2



1. julllinkata - ахахаххаахах
01.10.2007 01:00
ММ,особено за "на майка ти..." беше мега свежо.И ме подсети за друго:):
Мъж зъни по телефона,няма ток вече 2 дни
-Ало,енергото ли е?
-Не,Господине,ВИК сме.
-Нищо,и на вас да ви еба майката
Тее така става:))))
цитирай
2. furiika - Ахахахахахахахахаааааааааааааааааа!
01.10.2007 01:11
Става, става и още как!
Мерси, мила!
Прегръдки! :))))))))))))))))
цитирай
3. julllinkata - :)
01.10.2007 01:38
Връщам ги сърдечно:)Ако пак ме осени муза,чакай включ -fuck on,един вид хахахха
цитирай
4. furiika - Винаги в очакване на fuck on ...
01.10.2007 07:44
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
5. varg1 - здр
01.10.2007 15:05
аз такова кат нямма ко да прая викам да пиша нещо
цитирай
6. viovioi - :))) мерси за полезните идеи!!
01.10.2007 15:14
И много забавни; както обикновено))
цитирай
7. gothic - Хилеж
01.10.2007 16:14
на поразия....как не ва е срам бе, гуспуджа? Да разбарабичквате трудоватя ДИСциплина пунеделнишки :))))))))))))
цитирай
8. diati - :)))))))))))))))))))
01.10.2007 17:46
точни са думичките:)))))))))) Колко сме напреднали ние, а :)))))))))))))))))))))))))
цитирай
9. julllinkata - Аммм...fuck on от мен;р
02.10.2007 02:02
Сетих се за вица,който исках да ти кажа:)Та:
След края на Втората световна,Студената и всякакви си там войни,споразумели се немците с руснаците-ще ги учат да произвеждат бира.Оборудват цехове.Оставят специалисти,които да подготвят руснаците и да им обясняват технологията-въобще всичко необходимо.Отиват немските експерти след половин година да видят резултата.Влизат в руския цех за бира,срещат се с директора му.
Немеца:-Е,научихте ли се да правите бира?
Руснака:-Ааа,разбира се,няма проблем,всичко върви страхотно,елате да ви покажем. Но само предварително да ви кажа, направихме бирата негазирана. Оплакват се хората-подуват се от това газирано,дискомфорнтно им е и така решихме,да не е газирана.
Почудил се немецът,ама си премълчал,какво пък толкова.
Р:-Ааа,и да ви кажа,направихме я безцветна.Хората все си мислят,че бармана им пикае тайно в чашите и стават конфликти,не искат да си я купуват,та решихме,безцветна да е.
Бреех,не е газирана,безцветна,съвсем се ошашкал немеца,ама пак замълчал.
Р:-Ааа,и да,последно,вдигнахме и градуса.Понеже на никой не му се дават пари ей така,да пие,а да не се напива.Та,качихме няколко градуса,за да има потребление.
При това експертът не издържал.
Н:-Е,добре де,не е газирана,безцветна,с висок градус,та вие правите водка?!....
Р:-Ее,ама вече всички я пият в халби

цитирай
10. furiika - Радвам се, мили приятели, че се забавлявате!
04.10.2007 19:23
За съжаление мога да ви отговарям от четвъртък вечер, до неделя.
Благодаря и за свежите попълнения!
Очакавайте ме!
:)))
цитирай
11. vladipro - Да
04.10.2007 20:20
забавлявахме се.
цитирай
12. furiika - Влади, мерси!
04.10.2007 21:01
:))
цитирай
13. sladurana86 - :)
05.10.2007 21:55
Много ми хареса това с езика на мъжа и жената:) Поздрави за свежия блог:)
цитирай
14. furiika - Сладурка!:))
06.10.2007 11:06
Мерси много, мила!
Поздрави и на теб! :))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6970077
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930