Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2007 00:17 - Рецепта за любов
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 11278 Коментари: 17 Гласове:
1

Последна промяна: 11.10.2007 22:24


*
*
*
Рецепта за любов:

2 x усмихнати очи

2 x добре оформени крака

2 x Обичащи ръце

2 x Твърди бутилки за мляко.

2 x Ореха

1 x Обвита с кожа купа за миксиране

1 x твърд банан

Указания:

1. Погледнете в усмихнатите очи.
2. Разделете добре оформените крака с обичащи ръце.
3. Изтискайте и масажирайте бутилките за мляко много внимателно докато обвитата с кожа купа за бъркане е добре намокрена, проверявайте редовно с пръст.
4. Внимателно добавете твърдия банан към чашата за миксиране, като го вкарвате и вадите докато се разпени.
(За най-добри резултати, продължете да мачкате бутилките от мляко).
5. Когато температурата се повиши, потопете банана дълбоко в купата и покрийте с орехите, оставете го да се накисне (за предпочитане не за цялата нощ).
6. Кейкът е готов когато банана омекне. Ако банана не омеква, повторете стъпки 3-5 или сменете купичката за бъркане.

Забележка:
1. Ако сте в чужда кухня, измийте приборите внимателно преди и след употреба.
2. Не облизвайте купата за бъркане след употреба.
3. Ако кейкът се надигне, напуснете града.





Две блондинки си вървели и над един магазини видели надпис: "ЛОГИКА". И двете не знаели какво е това решили едната да влезе и да попита, а другата да я
изчака навън. Когато блондинката попитала продавача, той казал:
- Сега ще ви обесня. Имате ли запалка?
- Имам.
- Ами значи пушите.
- Да, пуша.
- Щом пушите, сигурно ходите по кафенета.
- Ами да, ходя.
- Там сигурно се срещате с мъже.
- Ами да.
- После сигурно правите секс с тях!
- Ами, да, правя!
- Ами ето това е логика!
Блондинката се зарадвала и излязла от магазина. Другата нетърпеливо я попитала:
- Разбра ли какво е логика?
- Ами да, разбрах!
- Е, кажи де, какво е?
- Сега ще ти обесня. Имаш ли запалка?
- Ами не, нямам!
- Ами значи си лесбийка!



Една проститутка се качила в едно такси:
- Ще ме закарате ли до Варна?
- Няма проблем. - казал шофьора.
По средата на пътуването шофьора се сетил да попита дали госпожицата има пари да плати пътуването си.
- Нямам пари.
- Тогава ще те чукам.
- Нямаш проблеми, но съм в цикъл.
- Тогава ще те чукам отзад.
- Пак нямаш проблеми, но имам разстройство.
- Сега ако кажеш, че те боли и зъб ще ти еба майката. - ядосал се шофьора.




Мъж наема красива девойка, с уговорката да прекарат нощта срещу 500 евро. Дошло време за плаплащане и открил, че е оставил портфейла в офиса. За да не се усъмни секретарката, уговарят се да й каже, че плащането е за "наема на апартамента". Но като се връща в офиса, решил, че 500 е многоо за една нощ с девойката и решил да й прати само 250. В плика помолва секретарката да прибави следната бележка:

Уважаема госпожо,
Прилагам към настоящето чек за 250 евро за наема на апартамента. Не изпращам уречената сума, защото когато наех апартамента си представях, че:

1. Той никога не е бил отдаван под наем.

2. Има отопление.

3. Че е по-малък, та да се чувствам уютно.

Щом получила писмото, девойката върнала чека с коментар:

Уважаеми господине,
Най-напред не мога да проумея как вие очаквате красив апартамент като моя да стои неопределено време ненает.

По втора точка: апартаментът притежава отопление, но Вие не съумяхте да го включите.

Относно пространството, ако Вие нямате достатъчно покъщнина да го запълните, не винете собственичката.



Вървял си мъж по улицата и повтарял:
- На Тракия-6 няма грешка, на Тракия-6 няма грешка.
Срещнал го друг мъж и го питал защо повтаря едно и също, а той му казал да отиде да провери.
Намерил човека адреса, звъннал на 1-вия етаж, отворила страхотна мадама и му предложила страшен секс. Много му харесало и решил да званне и на 2-рия етаж, а оттам изкочили 2 много яки мадами, които направо го доваршили. Останал човека без сили, все пак се качил и на 3-тия. На вратата излезли 2-ма негри и човека уплашен казал:
-Простете имам грешка!
-На Тракия-6 няма грешка. - отговорили с дружен глас негрите.





В такси се возят майка и син. Синът вижда край един хотел момичета.
- Мамо, кои са тези?
- Това, сине, са бедни лелички, които няма къде да нощуват. Те стоят и чакат някой да ги покани да пренощуват.
Таксиджията:
- Абе, какви лелички? Това са проститутки!
- Мамо, а тези лелички-проститутки, имат ли деца?
Майката отговаря бързо:
- Разбира се. Иначе откъде са се появили таксиджиите.




Момче и момиче се целували в кола извън града. Когато нещата започнали да се разгорещяват, момичето казало:
- Може би съм пропуснала да спомена - аз всъщност съм проститутка и тарифата ми е 20 долара за секс!
Момчето не казало нищо - извадило пари и платило, след което двамата продължили.
След секса момчето запалило цигара и седнало зад волана. Момичето учудено попитало:
- Защо не запалиш колата и да се връщаме в града?
- Ами, може би съм пропуснал да спомена - аз всъщност съм шофьор на такси. От тук до града са точно 25 долара!






Две проститутки си говорят:
- Отивам на север. Там разправят, че плащали по $5000 на нощ!
- Ама глупачко, там нощта е по шест месеца!




Едно момченце минава покрай една къща, която е известна като публичен дом. Отгоре котка и котарак правят бурен секс. Толкова се заплеснали, че паднали от покрива. Момченцето ги вдигнало, позвънило на вратата. Отворила му една мадама - а той казал:
- Извинете госпожо, падна Ви рекламата.




Самотна дама отива в Париж с нарочната цел да се наслади на ласките на професионалист. Обажда се на една агенция и си поръчва жиголо с изричното условие да е много издръжлив и да не свършва колкото се може по-дълго. След около час на вратата на хотелската й стая се почуква и влиза невероятно изглеждащ млад мъж, който без думи я грабва на ръце, полага я на леглото и започва да прави вдъхновяващ стриптийз.За свое огромно учудване, дамата вижда, как всяка дреха, която той сваля - сакото, жилетката, ризата, панталона, бельото… - всичките маркови и скъпи - изхвърчат през прозореца и падат долу, на улицата. На безмълвния й въпрос следва отговорът:
- Мила моя… когато свърша да ви любя, всичко това отдавна ще е излязло от мода!




Двама приятели на плажа си говорят:
-Приятел ти си така обигран и ти върви с жените кажи ми каква ти е цаката?
-Ще ти кажа,що да не ти кажа-вземаш един средно голям картоф и си го слагаш в банските . Tова ще ги респектира и те ще ти се накачулят.Tака и сторил-тикнал си картоф в банските и тръгнал напeрен из плажа,но уви-всички мадами му се смеели, та даже направо всичко живо по плажа.Oтива при приятеля си и сърдито му вика:
-Уж си ми приятел,а направо за резил ме направи!Eй на - и ти се хилиш като полудял!
-Ми как няма да се смея, та този картоф е за отпред бе, тъпчо!




Три проститутки си говорят:
- Вчера бях с един, с 20 см!
- Това е нищо - казала втората - Аз бях с един с 25см!
- А аз бях с един със 7 см - казала третата.
Другите две се засмели:
- Хи-хи-хи!
- Не хи, а Фи! - казала пак третата.
(разяснение - "Фи" е знака за диаметър)




Млада красива жена се качва в такси. Таксиджията я пита:
- Ами вие мадам, от какво се прехранвате?
- Практикувам френска любов - с достойнство казала дамата.
- Аха, ясно - лапате пишки! - ухилил се шофьорът.
- Не, практикувам френска любов!
- Тъй де, то същото, няма разлика - все лапане на пишки!
Накрая момичето не издържало:
- Слушай бе, ти колко изкарваш на месец?
- Ами 200-300 лв - отвърнал бакшишът.
- А аз 2-3 000 евро. Ето, видя ли разликата? АЗ ПРАКТИКУВАМ ФРЕНСКА ЛЮБОВ, А ТИ ЛАПАШ ПИШКИ!





Дошла една селянка в София и както си вървяла в един от кварталите, от един блок паднал употребяван презерватив. Навела се тя нашата, нали е любопитна какво е това и почнала да го разглежда с интерес. От третия етаж се показала една девойка и и подвикнала:
- Кво ма, вие на село не се ли ебете?
- Ебем се, но не ги дерем!




Връща се мъж от командировка в столицата и разказва на приятел:
- Вървя си аз по Дондуков. Гледам табела "Публичен дом". Естествено влязох. А вътре две врати - "Професионалистки" и "Аматьорки". Аз разбира се влизам при професионалистките. Вътре нови две врати - "Брюнетки" и "Блондинки". Влизам при блондинките. Там нови две врати - "Слаби" и "Дебели" Аз влизам при слабите. Нови две врати - "С извращения" и "Без извращения". Естествено влизам при извращенията.
- Е и кво?
- Ми отново излязох на Дондуков!




Две проститутки запалени шофьорки спорят, тъй като скоро са карали курсове:
-К"во беше онова където се налива бензина?
А другата:
-Амиии презервоар ???
Първата се сеща и казва:
-Не ма, резерватив.




Учениците от 11г. клас имали леко бавничък съученик. Решили за завършването да съберат парички и да му купят елитна проститутка.
Вечерта след бала в хотелската стая олигофренът разглеждал, човъркал си носа и не обръщал никакво внимание на готината пичка. Е, тя решила да вземе нещата в свои ръце. Започнала да се съблича. Извадила си едната гърда. Олигофренчето се вторачило и попитало:
-Оооооооо, к"во е това...?
-Това е моята лява цица.
-Оооооооо, а мога ли да я цункам...?
-Може, разбира се!
Протегнало се олигофренчето, цунало я по цицата и пак започнало да брои мухите... Проститутката заголила и другата си цица.
-Ооооооооооооо, а т"ва какво е?
- Това е дясната ми цица.
-Ооооооооооо, а може ли и нея да цункам?
-Може, разбира се!
Пак се протегнало идиотчето и я цунало по другата цица и пак взело да зяпа "умно" пердетата...
Проститутката вече почти гола свалила и розовите си прашки.
-Ооооооооооооооооооо, ами това какво е -вече ококорено попитало олигофренчето.
- Ми това е моето малко и черно коте.
-Ми искам и него да цункамммм...
- Ми добре.
Протегнало се олигофренчето, целунало я по путката и рекло с гримаса:
-Ууъъъ, ми то май черното ти коте е умряло...



Три колежки, елитни минетчийки спорят, коя върти по-хубави свирки:
Първата казва - за пет минути правя всеки мъж след свирка импотентен за три дни!
-Аз пък за пет минути всеки импотентен го правя мъж за три дни!
-Абе колежки, аз за две минути нареждам кубчето на Рубик в устата си...




Две приятелки клюкарствали.
- Знаеш ли кв"о научих днес, муцко?
Запитала едната.
- Не.
- Че проститутките говорели на "сю".
- Сюриозно?!
- СюВсем!




 Какво казал принцът на Спящата Красавица?
- "Стани ма, путко заспала!"



Дано смехът да ви стигне до четвъртък! :))
Ваша Фурийка!


Тагове:   рецепта,


Гласувай:
1



1. justdenny393 - :-))))
08.10.2007 01:24
Определено ще ми стигне на мен! Доста се посмях, особено на онзи с рекламата на публичния дом! Много гуш, Фури! :*
цитирай
2. furiika - И на теб гушки, Дени!
08.10.2007 07:54
И лека седмица, миличка!
:))
цитирай
3. gothic - Целувки, Фури!!!
08.10.2007 09:50
Желая ти лека седмица....очеквай кънекшън и от мен по късно....:))))
цитирай
4. elineli - EL
08.10.2007 16:53
Чудесна порция смях отново Фурийка!
Благодаря :)))))))))))))))))
цитирай
5. анонимен - ===
09.10.2007 00:01
Целувка.
цитирай
6. elfche - Аааааа
09.10.2007 11:57
Много якооооооо благодаря ти мила :)))
цитирай
7. viovioi - за спящата принцеса специален...
09.10.2007 15:12
ама много специален по-здрав:))))
цитирай
8. belle - Абе,ти
09.10.2007 18:53
само шантави идеи даваш на хората.Поздрави,за кото!
цитирай
9. lubima - Благодаря за веселото настроен...
11.10.2007 15:37
Благодаря за веселото настроение!!
цитирай
10. furiika - Цунки и от мен готин!
11.10.2007 22:20
:)))
цитирай
11. furiika - Знахарка, стараем се, началство! :))
11.10.2007 22:21
:)))))))))))))))
цитирай
12. furiika - Ел, мила!
11.10.2007 22:21
Мерси и аз! :))
цитирай
13. furiika - Анонимен,
11.10.2007 22:22
цунки и на теб! :))
цитирай
14. furiika - Елфче, за теб - винаги!
11.10.2007 22:22
:))
цитирай
15. furiika - Вили!
11.10.2007 22:23
Този лаф мила, ми срастна с устата, да знаеш!
:)))))))))))))))))))))))))))
цитирай
16. furiika - Беле, без такива идеи мила,
11.10.2007 22:24
си умираме прави! :)))))
цитирай
17. furiika - Любима, радвам се,
11.10.2007 22:26
че се веселите с моите глупости, ама и без тях не може!
Поздрави и целувки! :))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6974200
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930