Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2007 07:58 - География на жените и мъжете
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 9206 Коментари: 11 Гласове:
1



*
*
*
География на жените и мъжете:

География на жените:

Между 18-21 - жената е като Африка или Австралия. Наполовина е открита, наполовина дива и с прекрасна природа.

Между 21-30 - жената е като Америка или Япония. Напълно изследвана, много добре развита и открита за търговия, особено със страни, имащи пари или автомобили.

Между 30-35 - тя е като Индия или Испания. Много гореща, разпусната и съсредоточена във външния си вид.

Между 35-40 - жената е като Франция или Аржентина. Тя може да бъде наполовина разрушена от войната - но все още може да бъде привлекателна и желана за посещения.

Между 40-50 - тя е като Югославия или Ирак. Тя е загубила всичко по време на война и е разрушена от минали грешки. Необходима и е глобална реконструкция.

Между 50-60 - тя е като Русия или Канада. Много широка, тиха и границите практически не се контролират... но хората я избягват заради студения
климат.

Между 60-70 - жената е като Англия или Монголия. Със слава от минали завоевания - но, уви, без бъдеще.

След 70 става Албания или Афганистан. Всеки знае, къде е това, но никой не иска да ходи там.



География на мъжете:

Между 15 - 70 мъжът е като Зимбабве - загрижен за своя член ...





Въпрос. Що е то?

червено...
черно...
червено...
черно...
червено...
бяло...
Отговор:

Негър, занимаващ се с онанизъм.




На нуди плажа - мъж и жена.
- Скъпа, знаеш ли какво ми се иска сега?!
- Да, не съм сляпа.




Влиза сърбин с автомат в малкък ресторант и крещи:
- Има ли мюсюлмани? Сега всичките ще ги избия!
Отговарят му:
- Не, тук няма мюсюлмани!
- Не вярвам! Нека всички мъже да си покажат членовете!
Изплашените клиенти си свалят гащите и си слагат членовете на масата.
В този момент през вратата влиза един хомосексуалист.
- Оуууу, днес шведска маса ли има??!!





Съпруг се връща от командировка, тича към вратата, отваря е с ритник, втурва се в кухнята. Там жена му готви супа. Той я хваща така, че тя дори не успява да остави лъжицата, мята я в спалнята на леглото и се хвърля върху нея. Гледа – стават някакви чудеса! Той влиза в нея - пръстите на краката и се свиват, отдръпва се – пръстите на краката и се отпускат. Вдига очи към жена си, а тя му казва:
? Дай поне да си сваля чорапогащника!




Писмо на Графиня Анета до Граф Артур.

Мили Графе,
Всяка топла, лятна вечер, когато се качвам на ку-
лата на нашият планински замък, в минута на тиха умо-
ра ти знаеш с какво нетърпение очаквам да се изпра-
ви пред мен раздавачът, но надеждите ми са напра-
зни. Ако продължаваш така да ме мъчиш, помни, че пи-
ша за последен път. Отчаяна съм. Твоята мила Ани-
чка повече няма да видиш и ще си останеш с ху-
бавите копнежи, спомени и с цветната снимка мо-
я в ръка.
Твоя Анета.
(прочети през ред)





Седят на пейка в парка двама пенсионери и си приказват.
Единия казва:
- Помня, как преди години, като видя хубава жена и ми ставаше.
Другия:
- А сега?
- Сега не виждам такива хубави жени.




Вчера ме ухапа комар по хуя. Два пъти свърших, докато се чесах!



Пътува майка с петгодишната си дъщеря в маршрутката. Детенцето пита:
- Мамо, на тате пишката ли му е болна?
Майката, почервенява цялата и казва:
- Не, защо мислиш така?
Вече цялото такси с интерес слуша. А детенцето:
- Защото вчера вечерта видях как му я целуваше!



Стоят си в чекмеджето един презерватив и един вибратор... По едно време презерватива вика на вибратора:
- Какво трепериш беееее, нали мене ще ме изхвърлят!!!




Двама приятели си говорят и единия пита:
- Знаеш ли как се прави японска чикия?
- Не - отговаря другият.
- Отиваш в Япония, заравяш си кура и чакаш заметресение.




В медицински център, кабинета на доктор - андролог. Влязъл пациент, а доктора го поканил с думите:
- Добър ден, съблечете се.
Пациента си свалил панталоните и изкарал кур - 25х5 см. - в спокойно състояние.
- От какво се оплаквате? - попитал доктора....
- Не се оплаквам докторе - хваля се, - казал пациента!



Срещат се двама пенсионери и единия пита другия:
-Как се чувстваш наборе?
-Като стенен часовник, отговаря другия.
-Ха, що за сравнение?
-Отгоре- ку-ку, отдолу- махало.



Малко детенце пита баща си:
- Тате, а за какво са презервативите?
- За да няма деца.
- А как се ползват?
- Щъркелите си ги слагат на клюна.



- Мамо, откъде идват децата?
- Щъркелът ги носи, сине.
- А кой "такова" щъркела?



Момче и момиче седят в бара. Тя казва:
- Слушай, знам един супер коктейл. Искаш ли да го опиташ?
Той се съгласява и тя поръчва чаша Бейлис и чаша лимонов сок.
- Сега заставаш на колене, гледаш ме право в очите, сипваш в устата си Бейлис-а и веднага изпиваш лимоновия сок.
Пича затваря очи и прави каквото тя му е казала.
0,3 секунди - приятно топло осещане в устата.
0,6 секунди - сметаната в Бейлиса се пресича.
0,9 секунди - лицето му позеленява като недозрял лимон и той с усилие поглъща цялото количество.
1,2 секунди - стомаха му започва да реагира и му се иска да върне обратно коктейла.
3,0 секунди - тя му шепне на ухото:
- Коктейла се нарича "Отмъщение за минет"!




 Скъпи, имаме засега лек проблем..
- "Засега лек" - какво ще рече?
- Ами засега е около 50 грама, но ако не вземем мерки
може да стане 3 килограма и двеста...



Срещат се двама приятели:
- Отдавна не съм те виждал на стадиона да гледаш мачове!
- Жената не ме пуска, кара ми се.
- Ти мъж ли си? Хвани я, свали и гащите и я напляскай по дупето едно хубаво!
След някоя седмица пак се срещат:
- Пак те нямаше на мача? Направи ли, каквото те посъветвох?!
- Аха, направих. Свалих я на леглото. свалих й гащите и се зачудих: ЗА КАКВО МИ Е ТОЗИ ФУТБОЛ?!




Момче и момиче танцуват блус. Все по-близо и близо един към друг. Тя:
- О! Blen da med!..
- Защо? Свеж дъх и бели зъби?
- Не, твърди яйца...



Хванал вълка заека:
- Направи ми минет.
- Не мога.
- Колкото можеш.
- Хруп-хруп-хруп.



Един мъж - семеен, на 42 години - 25 години работил в хлебозавод. Веднъж, прибирайки се вкъщи много изплашен, разказал на жена си, че имал огромно желание да си ГО вкара в резачката на хляб. Жена му му предложила да се обърне към психиатър, но той отвърнал, че ще се чувства много неловко и че ще преодолее този проблем някак си сам...
След около три месеца мъжът се върнал много разстроен. Жената попитала:
- Какво ти е?
- Помниш ли, че преди три месеца ти казах, че имам желание да си ГО вкарам в резачката на хляб?
Боже!! да не би да си го направил?!
- Да...
- И какво?!
- Ами....уволниха ме...
- Ужас!! А какво стана с резачката?
- А! Нея също я уволниха....



Звъни мобилен телефон... От слушалката се разнася женски глас:
- А-а-а, абонатът не отговаря в момента, о-о-о-у, моля объдете се по-късно, а-а-а...много по-късно...о-да!



Говорят си двама каубоя:
- Скоро с една жена опитах позиция 114.
- Що за позиция е това 114 пък?
- В началото с нея бяхме в позиция 69, но изведнъж дойде мъжа й и ми пъхна в задника своя Колт-45.



Две мацки си говорят сутринта. Първата се оплаква:
- Ох сестро, да знаеш каква глава ме цепеше отзад снощи.
- Леле как ти завиждам...


Негър и расист си говорили:
- Знаете ли защо само дланите и петите са ви бели?
- Не защо!?
- Защото като ви боядисвахме още бяхте на четири крака...
- А вие знаете ли защо само ануса ви е черен?
- Не защо!?
- Защото като ви ебахме още не бяхме изсъхнали...




- Вие мъжете сте толкова груби! Само за секс мислите. А на нас жените ни е нужно внимание..
- Внимание! Сега ще има секс...



Срещнали се двама приятели ... не се били виждали от много време и се разговорили. От дума на дума се разбрало, че и двамата имат по две деца, само че единият момчета, а другият момичета. Този с двете момичета казал:
- Абе я кажи как я правиш тая работа бе... станах за смях в квартала ... искам и аз да имам син..
- Ами използвам един номер! Действа безотказно: точно когато правите работата взимаш една пушка и гърмиш във въздуха. Така женските сперматозоиди , понеже са по - страхливи, се дръпват назад и мъжките излизат по-напред ... абе няма да имаш проблеми.
Срещат се пак след време:
- Какво стана? Пробва ли това дето ти казах?
- Абе остави се ... взех аз пушката ... гръмнах .. то, дето моята работа кльопна, жената се насра от страх, ами и на всичкото отгоре излезе някакъв от гардероба и вика "Предавам се".





Малкият Иванчо:
- Бабо, бабо, защо ти е толкова голяма устата?
- Като видиш дядо си без гащи ще разбереш...


Осмокласнички си говорят в края на годината.
- Момичета! А знаете ли, че Мими има шестица по математика на класното само, защото е направила минет на учителя във фоайето на училището?
Най-нагласената и гримирана казва:
- И аз можех значи да изкарам шестица, ако знаех какво е фоайе...



Мъж заминава за командировка и казва на жена си:
- Слушай кво знам, че ще ми изневеряваш поне взимай пари за това да си купим нещо ново!
Прибира се след една седмица и гледа пред осеметажната панелка в Люлин 8 между очуканите трабантчета, жигули и москвичи една чистак нова S класа
- Абе жена на кой е тоя лъскав мерцедес долу
- Наш скъпи нали каза да взимам пари и аз така от свирки взех та събрах пари за един нов автомобил
- Да де ама аз невервах, че некой ше ти даде повече от 50 стотинки
- Но скъпи аз повече не съм и искала


 На нуди плажа две приятелки:
- Много ми харесват тука джебчиите.
- ???
- Вчера свърших три пъти, докато един търсеше, къде ли
може да съм си скрила портмонето.


Жена мисли, че има проблем със секса. Отива в поликлиниката и пита първия срещнат лекар на кой етаж да отиде.
Качва се тя, чука на първата врата, влиза и обяснява. Лекарят й казва да се съблече и да опитат заедно. Тя се съгласява.
-Ами на мен ми изглежда всичко наред. Но ако искате опитайте при колегата в съседната стая, той има повече опит.
Тя отива в следващата стая, където всичко се повтаря. И така - по целия коридор. В последната стая човекът й казва:
-Абе, и на мен ми изглежда добре, ама я отидете на горния етаж. Ние сме строителна бригада, а там все пак са лекари, може да помогнат!




 По какво си приличат жената и климатика?
Отговор: Първо спират да духат, след това спират да въртят и накрая само бръмчат и харчат ток.



- Кога един член става легендарен?
- Когато се предава от уста на уста.



Студентки първокурснички от селскостопанския факултет:
- Деканът каза, че утре ще имаме колоквиум.
- А какво е това?
- Не знам, но за всеки случай ще се подмия.



В един Винпром починал дегустатора, обявили конкурс за нов. Идва един пияница и му дават да пробва една ракия, отговаря:
- Дъбова бъчва, две години, подсилена с холандски спирт, на пазара е с етикет"Отлежала девет години"...
- Правилно.
Секретарката му дава втора чаша.
- Вино, пластмасов бидон, никакво грозде.
Шефът намигва на секретарката, тя му дава чаша с нейна урина...
- Блондинка, на 26 години, трети месец бременна. Ако не ме вземете на работа, ще кажа от кого е детето..



Вървят си двама приятели, а насреща им двойка - момче и момиче. Разминават се, единия се обръща и гледайки момичето казва:
- Виж, какво дупе!
Другия:
- Аха, сигурно е културист!



FURIIKA


Тагове:   мъжете,   география,


Гласувай:
1



1. elfche - Хахахахаха
15.10.2007 09:55
Лелеле мила едвам се сдържам да не прихна щото все пак съм на работа :)))) Колекцията е желязна. Благодаря ти :))) и много поздрави :)))
цитирай
2. viovioi - леле, сядам и почвам да пиша писма през ред:))
15.10.2007 10:11
Ти си извор на нечовешки готини смешки. Уби ме направо! Мерси за настроението :))))))))
цитирай
3. ugeen - Невероятна си :))*
15.10.2007 12:01
Не се смея само през ред, а на всеки ред))
Наистина си извор :-*
цитирай
4. gothic - Ех тия колоквиумииииии :)))))
16.10.2007 11:03
Ех тия колоквиумииииии :)))))
цитирай
5. missing - ихаааааааааа
16.10.2007 19:55
трябва да пращаш и памперси мила :D хихихих
цитирай
6. jesusbg - Относно вица
17.10.2007 23:36
зо пшката но тате - бях свидетел на действителен подобен разговор в Маршрутно такси в София.
цитирай
7. furiika - Ето ме отново на линия, приятели!
18.10.2007 18:27

Благодаря ви за коментарите. Ще имам предвид и за памперсите, и за редовете как да ги подреждам, за да ви бъде още по-интересно и разбира се - смешно.
С много, много обич към всички вас: furiika
:))
цитирай
8. weasell - хахахахахах
20.10.2007 23:04
това за географията направо ме разби:))))))))))
цитирай
9. furiika - :)))
21.10.2007 00:16
Събирай се за новата порция смях, мила!
:))
цитирай
10. анонимен - kpuctuqH
31.01.2010 01:53
Много яки неща има. Евала. Съсипах с от смях :D
цитирай
11. furiika - :)))))
31.01.2010 10:10
Кристияне, не бързай да се съсипваш от смях, има още да се смеееш!:)))))))
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6973609
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930