Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2007 23:41 - Весел УЙкеееееенд! :)))
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 4588 Коментари: 12 Гласове:
0



*
*
*


1. Хомосексуалист, който се изхожда по голяма нужда - СЕРГЕЙ
2. Човек, който ходи по голяма нужда по два пъти - БИСЕР или ДИКЕНЗ
3. Човек, който седи до кръста във вода - ДУПЕДАВЕЦ
4. Човек, който лиже задници - АНАЛИЗАТОР
5. Дете, което не е родено в Гърция - НЕГЪРЧЕ
6. Човек, който се разхожда из гората и задава въпроси на дърветата - ПИТАГОР
7. Полов акт с кол - КОЛЕБАНИЕ
8. Човек, който спира коне и каруци - КОНСПИРАТОР
9. Човек, който събира коне - КОНСУМАТОР
10. Човек, който търси жаби - ДИРИЖАБЪЛ
11. Дете, което не ходи по голяма нужда - НЕСЕСЕРЧЕ
12. Човек, който расте с една педя - ПЕДЕРАСТ
13. Човек със 100кв. метра задник - ГЪЗАР
14. Жена, която бие мъжа си - КУРАБИЙКА
15. Мъже в редица - КУРНИЗ.
16. Човек, който мрази старите хора- ДЯДО МРАЗ.
17. Човек, който се завира в дините - ДИНОЗАВЪР.
18. Човек, който пипа парите на леля си - ПАРАЛЕЛЕПИПЕД
19. Човек, който си маже космите с нафта - КОСМОНАВТ




В един офис назначили една служителка с необичайно голям бюст. И както се очаквало - жените започнали да я одумват със завист, а мъжете я зяпали по цял ден. Въобще се развалила
работата в офиса. Шефът като видял как вървят нещата я извикал при себе си:
- Много ми е неприятно, но ще трябва да се разделим с Вас!
- Но защо? Не си ли върша добре работата?
- Не е в това проблема. Работата си я вършите..заради гърдите Ви, не виждате ли, че все във вас гледат?
- Заради това ли?
- Да.
Тогава тя бръкнала под дрехата си и извадила подплънки за бюст и ги хвърлила в кошчето:
- А сега?
- Да..хм...ами..работете.
След като излезнала от стаята, шефът се позамислил малко и си извадил ченето от устата и го хвърлил в същото кошче с думите:
- Хайде, сега ги цункай както искаше!







Мъж предлага на жена си:
- Искаш ли днес да изпробваме някоя нова поза?
- Разбира се. Ето така: ти ще отидеш в кухнята да измиеш чиниите, а аз ще легна пред телевизора и ще пърдя от време на време.



- Докторе, страдам от полово безсилие!
- В какво се изразява госпожице?
- Не мога да откажа на нито един мъж!



Един ревнив мъж преди да замине командировка, казва на приятел:
- Моля те следи жена ми! Ако видиш нещо необичайно, прати ми смс и аз ще си дойда.
След три седмици получил смс " Ела си веднага!".
Върнал се и отишъл при приятеля:
- Какво стана?
- Ами всяка вечер идваше един мъж при нея и сутринта си тръгваше...
- Е защо чак сега ми писа?
- Ами необичайното се случи вчера! Той не дойде...



Един нашенец на морето свалил една французойка. Случило се, че
отишли на плажа късно през нощта и започнали да правят секс.
Към кулминационния момент французойката почнала:
- C"est tres joli! ("се тре жули" - много ми е хубаво)
А нашенеца:
- Е па как нема да жули, он целия е у песък!



Срещат се две проститутки. Едната е с черно шалче около шията.
- Какво става? Траур ли?
- Не, това е черен пояс по минети.




Мутра отива в офиса със зачервени, подпухнали очи. Шефа пита:
- Картоф, кво си правил цяла нощ, бе?
- Мани шефе, цяла нощ бях у гаджето и чуках!
- Е кво се оплакваш бе, направо си е било кеф, а?
- Абе ебати и кефа, тая не ми отвори!



Един пич се запознал с една мацка в дискотеката. След това отишли у тях и почнали да се събличат. Той я загледал и казал:
- Ти на колко си годинки? Нещо малка ми се струваш?
- На 13 години.
Пичът се смутил от възрастта й и казал:
- Ооо, я да се обличаш и да си ходиш!
Тя си взела дрешките и казала:
- Нещо много сме суеверни май!




- Ах! Каква сте стройна? Как го правите? Сигурно много малко ядете?
- Не. Много сера.



Жена с необръснати подмишници се вози в автобуса и се държи с едната ръка за горната дръжка. До нея пък седял един пийнал. Погледнал нагоре към нея и казал:
- Ало балерината! Или си свали крака оттам или си сложи гащи!!!



Мъж и жена на средна възраст празнували годишнина от сватбата си. Изведнъж зазвучала позната мелодия:
- Пешо, това е нашата песен! Хайде да танцуваме...
- Ха, да танцувам с такава пералня като теб?!
По-късно същата вечер в леглото:
- Лино, Линче, душко, нещо за празника няма ли да има?
- Ха, заради парцал като тебе струва ли си да пускам цяла пералня?!



Марсианско и земно семейство се сприятелили. Ходели си на гости, играели на карти и т.н. Решили да се позабавляват малко и си разменили партньорите. Мъжът обаче не може да си намери място и отива пред вратата на жена му и марсианеца и дава ухо да чуе какво прави жена му. Изведнъж се чува:
Хахаха! - жена му се смее.
Минава известно време и тя още по бурно:
-Хахахахаха!
Накрая вече се разнесъл такъв хилеж, че човекът се притеснил, станал, облякъл се и отишъл да види какво става.
- Какво стана бе, за какво се изхили така?
- Ами - обяснила жената - съблече се той, разкопча си колана и извади един такъв мизерен, като цигара и ми стана смешно. След малко обаче той започна да си върти ушите и му стана голям като шише. Засмях се. След това обаче просто щях да се побъркам, като си представих как оная марсианка ти върти цяла нощ ушите...




Срещат се двама евреи.
- Как е?
- Зле е.
- Защо зле?
- Жена ми спи с лорд Балтимор.
- Да, не е добре.
- Вярно, че и аз спя с неговата жена.
- Това е добре.
- Не е добре. Има две деца от мен.
- Това е зле.
- Но и от лорда жена ми има две деца.
- Тогава сте квит!
- Къв квит бе?! Аз му правя лордове, а той на мен евреи.



В препълнения автобус. Глас:
- Госпожо, извадете си чадъра от задника ми!
- Не мога! Виждате каква блъсканица е!
- Тогава поне го затворете!




Двама глухонеми се срещат. Единия почва да се жалва, че не може да си купи презевативи. Другият му дава съвет какво да направи - да отиде в аптеката, да си извади оная работа и да я сложи на тезгяха, така аптекарят ще разбере и ще му даде.
На другия ден се срещнали и го попитал дали е купил? Не ??? Какво стана?
Ами направих каквото ми каза, извадих го, сложих парите, и тогава аптекаря извади неговия и го сложи на тезгяха. Неговия беше по-голям и взе парите...



Блондинка при доктора:
- Докторе, отнякъде ми се появяват във влагалището пощенски марки. Вече цял албум съм събрала! Ето вижте!
- Но това не са марки, това са лепенки от банани. Ето Ви направление за очния.



- Защо на студентите им се раждат деца с психически разстройства?
- Защото: 1. Първите 3 месеца ембрионът мисли дали мама ще направи аборт? 2. Следващите три месеца мисли дали татко ще се ожени за мама? 3. Последните три месеца мисли как ще преживяват с две стипендии?



Препълнен автобус.
Мъж казва на жена до него:
- Ей там наляво има дръжка, за която може да се държите!
- Благодаря. Аз вече намерих за какво да се държа.
- Знам, но слизам на следващата спирка...



Студентка имала изпит по биология, но нищо не знаела. Изпитващият се смилил над нея и казал:
- Ще ти пиша три ако ми кажеш колко семенна течност изхвърля мъжки полов член при еякулация.
Тя се замислила и отговорила:
- Ами глътка, глътка и половина...



Три деца спорят чия майка има най-голяма уста. Първото казало:
- Моята има най-голяма уста, защото може да налапа цяла топка за тенис.
Второто отвърнало:
- Моята има по-голяма, защото може да лапне вафла "Мура" напречно.
- Моята майка има най-голяма уста - обадило се третото. - Може да лапне цял телевизор.
- Как така цял телевизор, бе? - попитали първите две.
- Ами така. Вечер като си лягат с баща ми, той й казва:"Айде, гаси телевизора и го лапай."




Весел УЙкеееенд! :)))))))))))))))))))))



Гласувай:
0



1. danyolka - Голям смях...
15.11.2007 23:52
...падна. Тенкс и на теб весел уикенд!!! ;-)))
цитирай
2. furiika - :)))
16.11.2007 00:03
И, до скоро, Дани! :))
цитирай
3. viovioi - da, strahotno:)))
16.11.2007 08:43
И тоя космонавт да не палне клечка че ще стане мани мани:)))Уби ме!!! Весели почивни дни и от мен:)))
цитирай
4. furiika - Ахахахахахахааааааааааа!
16.11.2007 08:49
Вили, представих си гооооооо! Ба, си майтапа! :)) :))))))))))))))))))
Дано не ви писнат моите простотии, ама ми е кеф!
До скоро! :)))
цитирай
5. injnina - Смях, смях...
17.11.2007 14:28
до края!
Поздравления!!!
цитирай
6. furiika - ininina, само така!
17.11.2007 17:15
В неделя вечер, друга порция!
Спокойни почивни дни!
:))
цитирай
7. tera - Вярно, голям смях! :)))
17.11.2007 20:46
Пропуснала си обаче гола мацка на поляна - КЪРПИЧКА
Весел да ти е и на теб! :))))
цитирай
8. furiika - Буахааааааааааааааахахаххааааааааааааааааа,
18.11.2007 09:24
Тераааааааа, верно това не го бях чувала.:)))))))))
Супер е попълнениетоооооо! Благодаря ти!
Поздравииииии!
:))))))))))))))))))))))))
цитирай
9. furiika - Дели, мила! :))
18.11.2007 21:19
Иска ли питане?!?
:))))))))))))))))))))
цитирай
10. furiika - Хахахахаааа!
18.11.2007 21:49
така се получава винаги :(

:)))))))))))
цитирай
11. vmitkov - Това Й
09.01.2008 21:02
в началото и в края нарочно ли си го сложила?

Хитруша си ти!...
цитирай
12. furiika - :))
11.01.2008 06:44
Това е дълга история, Митков! :))
Но, някой друг път може би ще я разкажа. :))))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6972450
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930