Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2007 09:37 - Ха-хо, хи-хи :))
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 4840 Коментари: 12 Гласове:
0



*
*
*




Отива жена при свещенник и му казва:
- Отче, двама мъже едновременно искат ръката ми. Проблемът е, че единият е крадец, а другият е изнасилвач. Кого ще ме посъветвате да избера.
Замислил се свещенникът и казал:
- Дъще, за да отговоря на въпроса ти, трябва да се уединя и да поискам отговор от Господ. Почакай тук! Отивам да се моля.
Отишъл свещенникът да се моли, а от една врата се подава главата на попадията и казва шепнейки:
- Девойче, не знам какво ще те посъветва мъжът ми, защото той е учен човек, ама ако питаш мен, аз предпочитам два пъти да ме изнасилят, отколкото веднъж да ме оберат!


- Пено, ела довечера под дъбо, че те ебем.
- Вуте, разбрах ти намеко, че дойдем без гащи ..




След неуспешен опит за секс не много млада семейна двойка лежи в леглото.
- Скъпи, помниш ли какъв ден е днес?
- Помня, 30 години от нашата сватба.
- А защо не ме поздрави?
- Опитах се, но не се получи, нали видя.
- Поне с думи...
- Fuck you!




- Защо мъжете предпочитат блондинките?
- Защото обичат компанията на жени, които са на тяхното интелектуално равнище.


Прибира се мъж от командировка и вижда в семейното легло друг мъж. Отваря гардероба, а вътре - русата му жена:
- Колко пъти да ти казвам, че той трябва да се крие, не ти!!!




Блондинка седи в бар.Барманът се чуди как да я заговори. Вижда, че чашата й е празна и пита:
- Извинете, чашата ви е празна, ще пожелаете ли още една?
Блондинката го поглежда изумено и отговаря:
- За какво са ми две празни чаши?




Първите думи след секс според зодията:

Овен: Ок,може да започваме отначало!
Телец: Искам да ям!Подай ми пицата!
Близнаци: А къде е дистанционното!
Рак: Кога ще се оженим?!
Лъв: Не мислиш ли, че бях великолепен/великолепна?
Дева: Я да видя чаршафите?
Везни: Ако на теб ти хареса, значи и на мен ми хареса...
Скорпион: Хм, сега вече може и да те развържа!
Стрелец: Не ми се обиждай - аз ще ти звънна!
Козирог: Имаш ли визитка?
Водолей: А сега дай да опитаме без дрехи!
Риби:Та как казваш ти е името?!




Мпад мъж си върви по улицата и гледа пред него мацка с особено добре оформен задник. Не можейки да се сдържи я достига и пита любезно:
- Извинете мога ли да проверя дали дупето ви е квалифицирано за моята ръка? А тя:
- Да, но эащо да се пренатоварвате, нали си имате пишка с квалификация?


- Защо няма жени горски пазачи?
- Те не могат да опазят една слива, пък за цяла гора да не говорим...


Две приятелчета си говорят семейни приказки:
- Мойта е даскалица, малко мангизи, е сега и стачки, бдения, глупости.. Кво бачка твойта?
- Аз съм доволен. Мойта бачка в секретен завод само нощни смени и за да не помнят кво правят, ги карат всяка вечер в края на работата да пият, връща се редовно кьор кютук пияна, ама много готини мангизи носи...


Иванчо при една любовница. Тя нервничи:
- Мъжът ми всеки момент ще се върне!
- Нищо ма, ние набързо!
- Ами ако дойде сега?
- Ще скоча от прозореца.
- Идиот, ние сме на 4-я етаж!
- Апапите са от долу и са опънали едно платнище. Всичко е под контрол! Давай, че ми се чука много!
Започнали те, тъкмо Иванчо го вкарал, се звъни на вратата. Той, както е гол, грабва дрехите и скача през прозореца. Мацето слага един халат и отваря вратата. Пред вратата един пич й казва:
- Кажи на Иванчо да излиза, щото платнището се оказа скъсано...


- Марийке, кво ще кажеш за оня симпатяга от 5 а клас Иванчо?
- Хм, много е претенциозен. Вчера дойде вкъщи, донесе едно шише "кока-кола", а пък после претенции - циците ми били малки, дупето ми било кокалесто и студено, това не било минет, а хапане...


Манго отива на лекар:
- Докторе, да даваш на него лекарство, да не праим повече циганчета, че няма кой да ги гледа!
- Купи си презервативи…
- Ау, докторе, да мирише на него на гума - не ща!
- Да ти изпиша хапчета "Анти-бебе"?
- Ша повредим Айшето бе, докторе!
- Добре, като усетиш, че ти става хубаво, извади го и се празни навън!
- Будала доктор! Мене ми иде целия да влезем, ти викаш да го вадим…
- Ами тогава - като усетиш, че ти става хубаво, скубни един косъм на Айшето, тя ще се дръпне назад и той сам ще си излезе!
- Да си жив и здрав, докторе!
След месец Манго пак иде:
- Докторе, да даваш на него друго лекарство, че онова свърши!


Шефа на борците решава да прати двама от тях във ВУЗ. След една година отива и гледа единият от тях копае под едно дърво.
- Какво прави тоя, аз не мога да го накарам човек да убие, те го накарали да копае. Какво правиш бе келеш?
- Остави се, шефе, уча математика - карат ме да търся корен квадратен от четири и на - търся го.
- Ами къде е другия?
- Ами той май е в задния двор ама да знаеш май и той учи математика.
Отива шефа и какво да види - оня си изкарал оная работа на един пън, точи брадва и реве.
- К"во пра"иш ти бре?
 - Остави се шефе - проплакал втория борец - карат ме да деля член на многочлен.




Маскен бал. Всички са маскирани и се веселят. Изведнъж в залата влиза съвършенно гола блондинка. Музиката спира, всички се обръщат и я гледат. Към нея се приближава салонният управител и прошепва:
- Вие какво? Да не сте се побъркала? - Защо? Аз съм в костюм на Адам!
- Глупости! В костюм на Адам! Да си беше сложила и една пишка!
- Но аз току- що пристигам. Може би до няколко минути ще си сложа!



Иванчо бил овчарче. Стоял си по цели месеци сам в планината. Един ден минал попа и гледа - Иванчо си го топи в мляко и го ръга на една овца. Попитал попа:
- Какво правиш, Иванчо?
- Лекувам я, дядо попе, че нещо болнава.
- Абе тя и попадията нещо болнава, що не дойдеш да я полекуваш?
Естествено Иванчо грабнал едно менче с мляко и тръгнал с попа. Отишли у тях и Иванчо почнал "лечението". Гледа попа и си вика:
- Ако не беше това мляко, то си е живо ебане...


Върви Вълкът през гората и гледа на една полянка - Заека седи на един дънер и с един голям камък се удря между краката и вика "Оооххх... кеффф... кеффф... ооохххх..". Решил и вълкът да опита, намерил си полянка с голям дънер, взел един голям камък и... се ударил с все сила по ташаците - "Ауууууууу..." извил от болка вълка. Като му поолекнало тръгнал да дири Заека... открил го на полянката до дънера. Пита го Вълка:
- Абе Зайо, какъв ти е кефа като се удариш по ташаците?
- Кефа е като не уцелиш бе, шемет!


Някакъв пич говори на непозната мацка:
 - Искаш ли да ти бъда личен ловец?

- Искам, и какво?
- Ами ще ти удрям всеки ден по няколко "патки".


Иванчо пита майка си:
- Мамо, вярно ли е че Петърчо има пра-пра-пра-прабаба?
- Не, момчето ми, той просто заеква!




От хотела излиза мъж с дълга пура в уста. Уличен проповедник се вглежда в него и пита:
 - Извинете, господине, колко струва вашата пура?
- Тридесет франка. - А по колко пури изпушвате на ден?
- Може би по десет...
- Ето, виждате ли, господине, това са триста франка на ден. Ако за няколко години се откажете от пушенето, с икономисаните пари бихте могли да си купите този хотел.
- А вие самият пушите ли?
- Не, разбира се.
- Тогава защо не си купите този хотел, който, между другото, е мой?







Говорят си двама футболни запалянковци. Единия:
- Всеки път, когато "ЦСКА" вкара гол на "Левски", моето куче прави салто.
- Супер! А в коя посока го прави - предно или задно?
- Зависи как ще го ритна....



:):):)



Гласувай:
0



1. danyolka - Добро
23.11.2007 09:48
начало за петъка:-) Merciiii
цитирай
2. furiika - Дани!
23.11.2007 09:50
Дано ви стигне до неделя!
Спокойни дни!
:))
цитирай
3. анонимен - Наставленията на стария морски вълк
23.11.2007 10:41
Млад моярк се готви за първото си дълго плаване. Един от старите моряци го наставлява:
Виж момче, това ще е дълъг рейд, а ти излизаш за пръв път в открито море. Трябва да се снабдиш с хапчета против повръщане и презервативи.
Младият моряк влиза в първата аптека и казва на продавачката:
Едно блистерче хапчета против повръщане и три презерватива.
Като го видял старият моряк му се изсмял. Абе приятелю, половин година ще си на вода, ще спираме в сума ти пристанища, а там жени, жени... Я се запаси както трябва.
Младежът се връща в аптеката:
Две блистерчета хапчета против повръщане и пет презерватива.
Старият моряк отново му се изсмял. Абе момче, ти разбираш ли какво ти говоря? Я се вземи в ръце и се запаси както трябва.
Младият юнга отново се връща в аптеката и троснато поръчва:
Едно кашонче хапчета против повръщане и едно кашонче презервативи.
Аптекарката го погледнала съчувствено и му рекла:
Абе момче, като ти става лошо защо го правиш!?
цитирай
4. furiika - Хахахахахахаааааааааааа!
23.11.2007 13:49
Този го пазех за друг пост, но...карай да е веселоооо!
:):):)
Мерси много!
цитирай
5. danyolka - ;-)))
23.11.2007 14:46
hahaha
цитирай
6. furiika - :))))))))))))))))
23.11.2007 20:23
:))
цитирай
7. sladurana86 - :))))
24.11.2007 14:34
:)))))))))))))))))
цитирай
8. furiika - Сладурка :)))))
24.11.2007 19:19
Радвам ти се. :))
цитирай
9. mmmmmmmmm - Ха-хо, хи-хи :))
24.11.2007 19:38
Съвсем на място казано!
И на теб прекрасно настроение желая!:))))
цитирай
10. furiika - Миме,
24.11.2007 19:40
същото и от мен, в двойна доза!
Прегръдки, приятелко! :))
цитирай
11. tera - Посмях си се в неделя сутрин,
25.11.2007 08:53
ако не качиш днес нещо ново, утре ще трябва да ги препрочитам, иначе как ще почна нова работна седмица :)))
цитирай
12. furiika - Тера, разбира се, че довечера ще имате
25.11.2007 09:11
нова "храна" за смилане! :)))))))))))))))))))
Ще ви нахраня за цялата седмица, мила! Търпение самооооо!
:))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6969982
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930