Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2007 23:44 - Примерен психотест за кондуктори :):):)
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 6079 Коментари: 4 Гласове:
0



*
*
*

Примерен психотест за кондуктори

Първи въпрос: „Добре ли сте?”
Отговор: „Не. Хлопа ми перфоратора”.

Втори въпрос: Какво обичате да правите в свободното си време?
Отговор: Да късам билетчета и нервите на хората.

Трети въпрос: Какво обичате да ядете?
Отговор: Бой и нищо друго.

Четвърти въпрос: Пазите ли си дрехите?
Отговор: Не, обичам да си мачкам синьото елече и да си го слагам в джоба на дънките.

Пети въпрос: Защо искате да започнете при нас работа?
Отговор: Защото за никъде другаде не ме искат.

 Заключение:  - Ставаш. Следващият кандидат.



- Докторе, какво да правя, ако температурата ми се качва?
- Продавайте я! Следващият!
- Докторе, не съм наред с корема...
- Закопчайте си палтото и никой няма да разбере! Следващият!
- Докторе, нощем не мога да заспя...
- Ами спете през деня! Следващият!
- Докторе, нещо за главата...
- Благодаря, имам си! Следващият!
- Докторе, нещо ми звъни в ушите.
- Не отваряйте! Следващият!
- Докторе, никой не ми обръща внимание.
- Следващият!



Старшината влиза в помещението на новобранците и вижда на пода един фас. Нервно пита:
- Чий е този фас?
Никой не отговаря. Повтаря въпроса с още по-висок тон.
Никой не отговаря.
Започва да вика. И тогава един новобранец казва:
- Ничий е, господин старшина. Можете да го взмете!



- Кога в спора се ражда истината?
- Когато в спора се включи и началника!!!



Инспектират психиатрия. Проверяващият пита подготвен за изписване болен:
- Доволен ли сте от пребиваването тук?
- О, да! Много са добри! Положително и вас ще излекуват!
- Но аз съм министърът на здравеопазването!
- Не се притеснявайте, аз като влязох тук, бях президент на републиката!
- - - -- - - - - - -- - - - -- - - - - -
(Всяка прилика с действителни лица и събития е желателно търсена)




Eдин успешен мениджър решил да смени рязко начина си на живот. Купил си ферма в едно затънтено село, купил си и крави от местните фермери и станал животновъд, но тъй като тази материя му била абсолютно непозната го излъгали и му продали некачествени животни, с нисък млеконадой.Веднага местните започнали да го следят, да злорадстват и да чакат пълният му провал, но за тяхно учудване, от ден на ден, продаденото от него мляко нараствало, съответно и печалбите му и скоро станал един от най-елитните фермери.
Започнали да го ухажват и да се опитат да разберат тайната на успеха му.
Той с готовност я споделил:
- Въпросът е в мотивацията и в организацията. Всяка сутрин правя оперативки с цялото стадо и им задавам един и същи въпрос: "Какво ще продаваме днес - Месо или мляко?" Останалото е инициатива на персонала.



Най-древната професия - проститутка.
Втората древна професия - крадец.
Третата древна професия - политик - резултат от естествената симбиоза на първата и втората.





Чапаев се скарал на Петка, че го натопил на Будьони, дето пие.
- Друг път ще му казваш, че чета в библиотеката!
Е, на другия ден Будьони пак потърсил Чапаев по телефона. А Петка отговаря:
- Те са в библиотеката с другия ординарец и вече са начетени до козирката!



Учителката дала домашна работа на учениците да напишат по едно изречение, което да съдържа някакъв плод.
На следващия ден започнали да четат. Портокали, ябълки, банани, круши...
Стигнали до Иванчо. Той започнал:
- Татко като вземе заплата, я изпива цялата...
Учителката го прекъснала:
- Но Иванчо, в това изречение няма плод.
А Иванчо продължил:
- Ананас ни се ебава майката.




На златна сватба
- Как успявате бе бай Гошо,толкова години,все заедно?
- Съобразявам се с леля ти Мичи, но никога не я вземам пред вид.



Мъж към жена си:
- Как може да си толкова спокойна, след  като се скараме?
- Просто чистя тоалетната.
- И това те успокоява?
- Чистя я с твоята четка за зъби.




Мъж се прибира вкъщи, на масата има бележка:
"Скъпи, отивам на гости при приятелка, за вечеря има риба, въдицата е в коридора."



Един мъж е при любовницата си, когато късно вечерта съпругът й изненадващо се връща по-рано от командировка. Любовникът бързо избягва през терасата, като успява в бързината на голо да облече само шлифера си. Качва се той в един автобус. В него пътува един мъж, който като го вижда по шлифер, започва силно да се смее.
- Какво се смееш, бе? Не си ли виждал гол мъж по шлифер?
 - Виждал съм, ама мъдо закопчано вместо копче не бях виждал!





По какво се отличава жената, от кукувицата?
- Кукувицата си слага яйцата в чужди гнезда, а жената си слага гнездото под чужди яйца...


Чукча тичал по перона на гарата, но влакът тръгнал. Не могъл да се качи и започнал да реве:
- аааааа, влаката тръгнааа, влаката тръгнааа...
Ръководител движение му направил забележка:
- Ей, ало, чукчата! Какво си се развикал? Това е гара, не е лудница! И освен това, не се казва влаката, а влакът!
- Не знам, не знам, не съм й гледал между колелата...



Двама служители се карат:
- Идиот!
- Кретен!
В един момент се намесва шефът:
- Колеги, моля ви, не забравяйте, че и аз съм тук!


Инструктор изпитва кандидат-шофьор:
- Могат ли да се изпреварват трамваите?
- Не! Те се движат един след друг.


Шотландец казва на жена си:
- Скъпа, сетих се, че освен рожден ден, този месец имаш и имен ден, затова реших да ти купя не един, а цели два подаръка.
И...изважда чифт ръкавици...




Срещат се двама приятели. Единия пита:
- Какво ще правиш в събота?
- Ще ходим със сина в парка да пускаме хвърчило-дракон да лети! А ти?
- И аз имам подобна програма - ще изпращам тъщата на аерогарата!



Разговор в детската градина.
Иванчо:
- Марийке, ти гореща мацка ли си?
- Не знам, но когато ставам от гърнето, се вдига пара.


Веднъж в час по-български в класа на Иванчо щял да влиза инспектор на проверка. Учителката знаела за "мръсната уста" на Иванчо, извикала го и му казала:
- Иванчо, като влезе инспектора, няма да вдигаш ръка, нито да казваш каквото и да било, ясно ли е?
- Да, госпожо - отвърнал Иванчо. Дошъл денят на проверката. Класа имал за домашно да напише съчинение за зимата. Учителката казала:
- Деца, нека сега да видим какво сте написали за домашно. Кой ще си го прочете?
Всички деца навели глави, само Иванчо вдигал високо ръка. Учителката се правила, че не го вижда известно време, но инспектора казал:
- Госпожо, този ученик вдига ръка, а вие не го вдигате. Кажи, моето момче. Станал Иванчо и започнал да чете:
- Ситен сняг се сипе над полето, клоните на дърветата се превиват от тежестта му, дебел лед е сковал езерото, а на леда глутница вълци... Учителката след първоначалното притеснение, се поуспокоила, като си рекла, че сигурно Иванчо нещо се е поправил...
- ...се ебат, госпожо.
Учителката с ужас погледнала първо инспектора, после Иванчо и казала:
- Иванчо, не е ли малко неудобно...
- Неудобно е госпожо, хлъзга се, но те пак се ебат.




Другоселец замръкнал при вдовица с двете й щерки. Нагостили го и понеже нямало легло за него го сложили да спи на земята. Въртял се нашенеца, не можел да заспи. По едно време рекъл:
- Като почна, та подред!
- Де да може, ма не може! - казала голямата щерка. Станал нашия, оправил я и си легнал доволно. След малко пак:
- Като почна, та подред!
- Де да може, ма не може! - обадила се и малката щерка. Оправил я и нея. Но още му се искало и рекъл:
- Като почна, та наред! Без да чака отговор отишъл при голямата дъщеря.
- Уж подред, пък прескачаш! - обадила се майката в тъмнината.




В час по биология учителката пита учениците:
- Деца, кое е най-малкото животно? Учениците започнали да посочват ту едно животно, ту друго, но накрая Иванчо не се стърпял и казал:
- Най-малкото животно, госпожо, е минджипуйчето.
- Какво е това животно, Иванчо?
- Това е паразит по тестисите на срамната въшка.


Зима. Вълкът е гладен. Хванал заека и му казва:
- Зайо, приятел си ми, но животът ми е по мил от теб. Ще те изям.
- Добре, Вълчо, изяж ме, щом въпросът е на живот и смърт - казал му заекът - но моля те, имам много важен разговор с гората. Пусни ме първо да говоря с нея и после ме изяж. Вълкът му казал, че ако гората отговори на заека, той няма да го изяде и ще го пусне. Стигнали до гората и заекът се провикнал:
- Лес...
- йес, йес - отговорила гората.
- Какой цветок растьот в етава мароза?
- Роза, роза...- отговорила гората. Вълкът се объркал от разговора и заекът избягал. Вълкът на свой ред се провикнал към гората:
- Лес...
- йес,йес...
- Что я буду есть в ету ночь темную?
- Ую, ую...


- Татко, викат те на малка родителска среща.
- Как тъй малка бе?
- Аз, ти и директора.
- Защо?
- Подпалих кабинета по химия. След няколко дни.
- Татко, пак те викат.
- Защо?
- Взривих кабинета по физика. След още няколко дни.
- Татко, пак те викат.
- E, тоя път няма да отида.
- Ми прав си, кво ще правиш в тези развалини.





- С циганите не може да се играе на шах!
- Защо?
- Защото веднага крадат конете!





Мери била добра католичка. Омъжила се и имала десет деца. Но съпругът й внезапно починал, тя се омъжила отново след две седмици, за да да намери утеха в скръбта си. Родила от него още дванайсет деца. Когато станала на шейсет, мъжът и починал и след няколко месеца и тя го последвала в гроба.
На погребението свещеникът вдигнал поглед към небесата и казал:
- Слава тебе, господи, те най-накрая се събраха.
Най-големият син на Мери, който седял на първата пейка, се обърнал към него:
- Прощавайте, отче, но кого имахте предвид - баща ми или вторият ми баща?
- Краката й, момчето ми - отвърнал свещеникът.



- Защо нямаш плашило на градината си?
- Защо ми е? Тъй или иначе по цял ден съм там.



В психиатрията:
- Защо този пациент постоянно пърди?
- Това е нов персонаж в психиатрията, мисли се за Булгаргаз.



Вървят в прерията адвокат, индиец и евреин. Замръкват и решават да поискат подслон в едно ранчо.
- Няма проблем, - казва им стопанина - но стаята е само за двама души и единият от вас ще трябва да спи в обора.
Отива в обора индиеца. След малко на вратата се чука. Адвоката и евреина отварят - какво да гледат - индиеца. А оня обяснява:
- В обора има крава. Религията ми забранява да спя в едно помещение със свещенно животно.
Нямало как, отишъл в обора евреина.
След малко на вратата се чука. Отварят - гледат евреина, който обяснява:
- В обора има свиня. Религията ми забранява да спя в едно помещение с такова животно...
Нямало как - отишъл адвоката. След малко на врата се чука.
Отварят индиеца и евреина - какво да видят - кравата и свинята...



Пристига чукча в Държавна планова комисия:
- Ами, три хиляди тухла ми трябва.
- За какво?
- Ами, икономически експеримент.
Дали му. След година чукча пак пристига:
- Ами, три хиляди тухла ми трябва.
- За какво?
- Ами, икономически експеримент.
Дали му, но решили да видят какво ги прави. Пристигат в Чукотка и гледат, чукча седи на брега и хвърля тухлите в морето.
- Какво правиш ти бе?
- Ами, седя и си мисля: защо тухла квадратна, а следата във водата кръгла?



Победителката в конкурса "Мис Свят" решила да докаже на всички, че красива не означава глупава.
- Ще разчупя този стереофон, - заяви тя.




Две приятелки си говорят и едната пита:
- Ти знаеш ли, каква е разликата между твоятa рокля и гората?
- Не! Каква е?
- В гората има много катерички, а в твоята рокля само една....



- Каква е днес водата в морето? - пита блондинка приятелката си.
- Вълшебна, очарователна! Пълна е с мъже!




Сержантът води при лекаря новобранец.
- Най-странният случай, който съм виждал, докторе. От два дни обикаля казармата и събира хартийки от земята. Всеки път, когато намери някакво листче, го поглежда първо от едната страна, после от другата и крещи: "Не е това!".
Като че ли за да потвърди думите на сержанта, войникът се втурва покрай учудения доктор и започва да рови хартиите по бюрото му, викайки: "Не е това!".
Докторът е озадачен.
- Ела, ела, моето момче - казва той с мек глас. - С теб нещо не е наред. Не искам да те огорчавам, но смятам, че армията не се нуждае повече от теб.
След малко лекарят дава на войника бележка, че не е годен за военна служба.
Новобранецът я поглежда първо от едната страна, после - и от другата и с радостен вик: "Това е!" изчезва.



Самолетът стои на пистата и се подготвя за излитане. Пристига екипажът и какво да видят ужасените пътници - и двамата пилоти са слепи и се придвижват с помощта на бастунчета.
Докато някой да успее да каже нещо, вратата се затваря и самолетът се засилва по пистата. Вече се движи с главоломна скорост, когато пътниците виждат, че пистата свършва и ще се забият в оградата.
- А-а-а-а-а-а! - чуват се ужасени писъци.
Главният пилот дръпва лоста към себе си, самолетът се издига и политат. Вторият пилот казва:
- Ей, да знаеш майна, някой ден пътниците няма да запищят и така и ще се претрепем в тая ограда.




В препълнения автобус:
- Господине! Ако сте съвсем полегнали върху мен, то поне не спете!




Снощи отидох в бара и видях един 75-80 годишен мъж да стои сам самичък в ъгъла и да плаче над един коктейл. Попитах го какво не е наред.
- Имам 22-годишна любовница вкъщи. Срещнах я преди месец в този бар. Люби ме всяка сутрин, прави ми палачинки и фреш от портокал и ми вари прясно смляно кафе.
- Тогава защо плачеш?
- Прави ми домашна супа за обяд и любимите ми кексчета за десерт и ме люби цял следобяд.
- Добре, но защо плачеш ?
- За вечеря ми приготвя телешки стек и червено вино и ме люби до 02:00 часа.
- Добре, но защо по дяволите плачеш ?!
- НЕ МОГА ДА СИ СПОМНЯ КЪДЕ ЖИВЕЯ !




- Искаш ли кафе в леглото?
- Не, искам в чашка...







 До събота, мили приярели!
И да ви заваря в отлично настроение!
:):):)



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viovioi - мерси:))
26.11.2007 12:35
Както винаги с усмивка и от мен:))) Успешна нова седмица!
цитирай
2. kpaceh - re
26.11.2007 17:25
:)
цитирай
3. furiika - Вили, от много работа скъпа,
02.12.2007 00:43
не ми остава много време за блога. :)
Надявам се да наваксам.
Поздрави, приятелко!
цитирай
4. furiika - Краси!
02.12.2007 00:43
:):):)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6960194
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031