Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2007 08:30 - С пожелание за весело настроение и незабравима Коледа към всички в блог-пространството!
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 14571 Коментари: 22 Гласове:
-1



*
*
*


Говорят си децата на мутри...
- При мен вчера дойде Дядо Коледа..
- Да, бе, той не е истински.
- Истински е, проверих.
- Как?
- Питах го - колко струва Снежанка за нощ, а той казва - 50 лева. Веднага е ясно, че е от гората - не ги знае цените.


Програмист към момиче:
- Такива като теб, с гигабайти ги свалям!


Прибрал се една вечер един мъж много къркан, паднал в леглото до жена си и заспал. Не щеш ли събужда се пред райските порти и там го чака Свети Петър.
-Ама аз мъртъв ли съм. Не може да бъде, трябва да живея още - захленчил мъжът.
-Мъртъв си, защото се напи като свиня. Мога да направя изключение и да те върна, ама като кокошка. Ти решаваш.
-Добре... пусни ме във ферма близо до дома ми.
Речено сторено. След малко той се озовал целия в перушина в една ферма. При него идва петелът и го пита:
-Как е, как е, май ти е първи ден днес?
-Зле ми е, нещо ме напъва отвътре ще се пръсна, отговорил оня.
-Ясно - ще мътиш. Напъни се и ще ти олекне.
Напънал се оня и го измътил. След това пак се напънал и пак го измътил. Олекнало му много и решил пак да мъти. В това време жена му го праснала по врата и изкрещяла:
-Ставай бе, алкохолик! Осра цялото легло!


Влиза шефът в главния офис. Петък, по средата на работния ден, всички искат да си ходят по-рано заради идващите празници. Шефът казва:
- Който иска да си тръгне по-рано, да дойде при мен за една свирка и може да си ходи.
Офисът е в шок, но след малко първа отива секретарката. После шефката на HR-отдела, след нея и готината мацка от маркетинга, а последен нежният служител на PR-отдела.
Шефът излиза от кабинета си поуморен, но доволен казва:
- Е, всички свирки си тръгнаха, може да даваме премиите..


Седят момчета в детската градина на гърнетата, покрай тях минава възпитателката с мини пола и блуза с дълбоко деколте.
- Момчета, вижте кви цици.
- А колко са й готини крачетата!
- Охо, май е с прашки.
- Момчета, спрете деее! Не ми се събира члена в гърнетооо...


- Каква интересна опашка имаш! - казала Червената Шапчица, сядайки на коленете на Вълка.
- Това не е опашка, ти си още малка и не ги разбираш тия работи - казал Вълкът. - Я се виж, още мляко около устата имаш.
- То не е мляко... - казала Червената Шапчица и силно се изчервила...


Какво мисли петела, когато гони кокошката?
"Ако не я стигна, поне ще се сгрея".


- Абе, ти като правиш секс със жена ти, викаш ли?
- Понякога.
- Е,па викни ме и мене някой път де...


Вървят си сперматозоида Пешо и сперматозоида Киро и след доста път Киро пита Пешо:
- А, стига бе, Пешо! Не стигнахме ли вече до тая матка?
- Киро, Кироооо, много си прост! Ми ние още сме в хранопровода бе!


Учителката:
- Марийке, напиши изречение, в което да има думите "гора" и "девойка"! Марийка пише на дъската: "В гората влезе една девойка."
- Иванчо, а ти сега направи това изречение отрицателно!
Иванчо пише: "От гората излезе недевойка."
Учителката:
- Ама, Иванчо! Не е правилно, я бързо го поправи!
Иванчо:
- Госпожо, това не се поправя, то е за цял живот...


Наташа пита поручик Ржевски:
- Били ли сте някога влюбен, поручик?
- Ами, ебал съм...
- Не, имах предвид чистата любов...
- А, да, и в банята може...
- Но не, аз говорех за висшата любов... - Да, и на камбанарията съм пробвал..
- Ама аз човешки ви говоря, а вие...
- И с хора ми се е случвало...


- Докторе, вижте члена ми! Като лейка ми е!
- Моля?
- Уринирам вместо от един, от 100 отвора. Вижте!
- Ауу, вярно е така! Моля приберете го. Кога се появи оплакването?
- Като се ожених преди три години и с времето се задълбочава.
- Имате ли предположения за причините?
- Възможно е да е от жена ми. Тя е много изискана и преди да го лапне го боде с вилица.


Манго отива при сексолога и се оплаква:
- Докторе, Айшето не ще да прави свирки!
- Абе, Манго, де си виждал циганка да не прави свирки? Пробвай някои алтернативни методи - намажи го с мед или шоколад.
След седмица Манго пак идва недоволен.
- Докторе, не става номера!
- Как така?
- Абе жената не може да се вреди от циганчетата да го лапне!


Какво е това революционна ситуация?
- Това е ситуация при която ще правят секс импотентен мъж с фригидна жена!
-Как така ???
- Върховете не могат, а низините не искат...


Детски глас:
- Ало, аварийната служба ли е? Тука в нашия блок асансьорът заседна, с един чичко и една лелка вътре. Ако се съди по стоновете, лелята е тежко ранена.


Коя е най-малката партия в света? Жената - един член влиза, един член излиза.


Из "Кама сутра":
Позиция "Арбалет" - опъваш и после се изстрелваш.





Група борци се правят на интелигентни:
- Бе ти знаеш ли, че на Маркс имало живот?
- Това е само хипотенуза.
- Не знам, не съм импотентен по въпроса.
- Да, то си има експреси по въпроса.



Мъж се връща от командировка, а в кухнята седи як младеж.
Мъжът пита жена си:
- Този кой е?!
- Ти подари ли ми за осми март кухненски комбайн?
- Да, подарих ти.
- Ами това е комбайнерът.


Вчера ти погледнах хороскопа...
Здраве: звездите ти се усмихват
Пари:     звездите ти се усмихват
Секс:     звездите си умират направо от смях!!!



Две дами обсъждат невярността на мъжете. Едната казва:
- Аз съм спокойна, моя мъж си е изгубил ума по мен.
- Разбира се, но може би той има и моменти на просветление...



:)))))))))))))))))))))))))





Гласувай:
0



1. sensation - Когато в Коледната вечер снегът примамливо блести,
23.12.2007 08:38
когато свещите трептят, а виното искри,
в таз нощ излез навън, небето звездно погледни
и пожелания за много щастие от мен ти с радост приеми! Весела Коледа!

Годината, която се задава, с шепи здраве да ти дава, да бъде щедра и богата, с любов да пълни ти сърцето!

Пожелавам ти леки запивки и много усмивки, служебни постижения и лични удовлетворения, здраве в изобилие и радост до безсилие....и така цяла година. Желая ти мартини с черешка и лед и много много късмет! Да си вечно засмяна и цяла година пияна, но не от домашна ракия, а от любовна магия!

цитирай
2. furiika - sensation! :))
23.12.2007 09:01
Чудесни пожелания, за което ти благодаря от сърце!
Връщам ти жеста многократно!
Весели празници!
:))
цитирай
3. injnina - Разби ме от смях!!!
23.12.2007 15:35
Тези дни не бях се смяла, а сега наваксах тройна порция!!!
Бъди весела и много щастлива!
Целувки!
цитирай
4. svoboda64 - Пожелавам ти,
23.12.2007 18:00
светът да ти е все така интересен, да го паднасяш с усмивка на другите, а за себе си да запазаваш тайнството на вечната младост, където живее изворът на смеха:)))))))))
цитирай
5. furiika - injnina, радвам се, че съм успяла да те развеселя предпразнично. :))
23.12.2007 20:08
Още много усмивки желая и по празниците!
Поздрави и целувки и за теб!
:)))
цитирай
6. furiika - Бодиии!
23.12.2007 20:12
Къде се изгуби, скъпа?
Много благодаря за пожеланията, поднесени както винаги съвсем в твой стил!
Много настроение на теб и семейството ти през празничните дни!
Поздрави!
:))
цитирай
7. anastasiia - При теб винаги е весело!:)
24.12.2007 15:42
Да ти се връща невероятното настроение, което даряваш, и на теб!:) Много светли, весели, усмихнати и щастливи празници!:)))
И сбъдване на мечтите!:)))
цитирай
8. renito0oo - Благодаря !
24.12.2007 16:55
Да ти се връща тройно ! Нека твойте желания , бъдат мои пожелания !
Весели празници на всички !!!
И се усмихвайте повече !
:)
цитирай
9. injnina - Честита Коледа!
25.12.2007 11:13
Целувки и много Смях през идващата година!
цитирай
10. furiika - anastasiq, мерси за пожеланията!
25.12.2007 14:21
Честито Рождество Христово!
Весели празници и на теб!
Целувки! :))
цитирай
11. furiika - Рени!
25.12.2007 14:22
Жива и здрава да си, мила!
Усмихнати празнични дни!
:))
цитирай
12. furiika - injnina,
25.12.2007 14:24
Честито Рождество Христово!
Весело настроение!
Целувки! :))
цитирай
13. viovioi - Честито Рождество Нели !
25.12.2007 14:26
С песни, танци , веселби твоя ден да се изпълни и със здраве и късмет гледай винаги напред!!!Весели празници и много приятни емоции!!С този приятелски салют от Монтана - Виолета.
цитирай
14. furiika - Вили!
25.12.2007 14:40
Честито Рождество Христово, мила приятелко!
И весело посрещане на Новата година!
С най-искрени пожелания!
Целувки! :))
цитирай
15. elineli - EL:))))
25.12.2007 16:41
Честито Рождество!Нека доброто настроение никога не те напуска.Прегръщам те :)))))))))))
цитирай
16. furiika - elineli, Честито Рождество
25.12.2007 18:03
и на теб, мила!
Много, много настроение през празничните дни!
Целувам те! :))
цитирай
17. vmitkov - Още забавление
26.12.2007 12:46
http://vmitkov.blog.bg/viewpost.php?id=146680
цитирай
18. furiika - vmitkov ,
26.12.2007 18:42
:)))))))))))))))))))))
цитирай
19. ugeen - Страхотна, както винаги :) Много щастие през 2008, фуриийка!*:
26.12.2007 22:36
Много се смях на това за петела :)
цитирай
20. furiika - ugeen, Благодаря за пожеланията!
27.12.2007 09:32
А, аз желая здраве и късмет!
Весели празници!
:)))
цитирай
21. kombakova - Повдигате настроението!Това е чудесно!
13.01.2008 21:46
В днешно време малко хора се сещат за отпускащият душата хумор!Благодаря!Заредих се с много позитивна ениргия!Честити празници!
цитирай
22. furiika - kombakova,
13.01.2008 23:38
радвам се, че се забавлявате, това е и моята цел.
Винаги добре дошла.
Поздрави!
:))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6972878
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930