Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2008 06:30 - При гинеколога:
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 2310 Коментари: 2 Гласове:
0



*
*
*

При гинеколога:
- Водите ли редовен полов живот?
- Не, но разнообразен.


Удари с онанизъм по проституцията!



По време на вечеря съпруг намира в супата си косъм и вдига скандал.Съпругата недоволна казва:
- На времето казваше, че цялата ще ме изядеш, а сега един косъм не можеш да преглътнеш от мен!



Наташа пита поручик Ржевски:
- Поручик, а Вие някога обичали ли сте?
- Ами... ебал съм.
- Уф, поручик, аз говоря за човешка любов...
- И с хора съм го правил.
- Ах не, говоря за чистата любов.
- И това е било, особено в банята.
- Вижте, все пак имам предвид онази висока любов...
- И на задна прашка на камбанарията съм го правил.
- Поручик, говоря за любовта за цял живот!
- Ааа не, благодаря. Само сифилис ми трябва...


- Бабо,ти от коя партия си?
- Като бях по млада, бях "тясна" социалистка, но вече от 50 години съм "широка" социалистка.


Ако, мъж предлага на жена неповторим секс, то той просто я подготвя, че ще бъде само веднъж...




Връща се семейна двойка от гости. Мъжът се е напил, едвам се крепи на краката си, а жена му се кара, че така се е напил. Стигат до апартамента си и мъжът пита риторично:
- Да разбирам ли, че днес секс няма да има?



- Чичо, какво ти е хубаво палтото! Какви домати и краставици са нарисувани само!
- Махни се, момче!! Не виждаш ли - лошо ми е!


Факт е, че жените си уголемяват гърдите, носят големи деколтета, миниполички, токчета, а после се възмущават, че мъжете само за едно се сещат.
Това е все едно да седиш на сергия с портокали и да се възмущаваш, че никой не пита за книги.




Гласувай:
0



1. tera - :)
21.03.2008 12:54
Една дебела мутра след ... "представянето" се оглежда критично в огледалото отвсякъде, опипва си месата и казва на мацката, която още се протяга в леглото:
- И аз обичам парите, ама чак пък толкоз ...
цитирай
2. furiika - хахахаааааааа
21.03.2008 16:20
Тера, има и такива, алчни...
:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6961584
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031