Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2008 21:36 - И все ме питат- кажи как се поддържаш такъв стегнат?...
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 4852 Коментари: 6 Гласове:
1



*
*
*

И все ме питат- кажи как се поддържаш такъв стегнат?
Ми с липосукция, ботокс и хероин - как иначе? Зор видях докато се заразя със СПИН, само и само да съм слабичък. Да не съм луд да пазя диета и да ходя на фитнес три пъти седмично, плюс изкачване на Витоша пеша всяка неделя.
Казвам им - “Хайде да ви водя на Витоша в неделя“, а те: “Ама пеша ли ще ходим?“… Не бе - аз и колегата от вноса ще ви направим столче и ще ви качим на ръце до Бай Кръстьо.
Животът им се състои от чипс, бисквитки, “Море от любов” и “Един срещу всички”.
Как пък един път не ми пуснаха разпределение без да го объркат?!? При разговор с тях, автоматично започвам да крещя - като кучето на Павлов съм
станал. Като вляза в офиса и подскачат около мен като нервноболни пингвини. Вика ми “Добро утро”, а аз ръмжа “Че кое му е доброто” - и тя се лепи за стената, и не мога да разбера усмихва ли ми се, или има тик…
Питат ме: “Кажи каква диета да си направя?“. Викам им - “Ескимоска диета" - сурово месо и китова мас - много добре е за стриите и перисталтиката“.
Цепелинът от складовият отчет ме пита: “Защо постоянно ми крещиш, нещо против мен ли имаш?” Не бе пухчето ми, как можа да си го помислиш, ти си ми малкото зайче, крещя ти, щото те обичам. ОБИЧАМ ТА МА!!!! Как не разбираш?!? Нали заради теб имам към две хиляди лева липси по документи.
Преди колежките ходеха с дънки, после ги зарязаха, защото няма вече техния размер и сега ходят с едни басмени рокли с широки поли - стил “Таборът отива към небето”. Като минат покрай мен все едно съм в магазин за пердета. Скоро ще тръгнат с рокли с долна арматура стил “Мария Антоанета” и тогава ще им монтираме светофарчета между бюрата да се разминават.
Отивам в кухненският бокс да си сглобя едно кафенце и неволно се заслушвам в разговора им. Вече ми е съвестно, че нямам хемороиди. Иначе аз си ги харесвам малките ми мъхчета, даже си фантазирам за тях.
Ето любимата ми фантазия:
Седя в коридора пред стаята, леко запотен предвкусващ удоволствието. Напрегнат съм, но това е напрежение на очакване на нещо красиво. Слушам тихото им жужене - вероятно ми правят складовата наличност (яко сбъркана, естествено). Или по-скоро си коментират снощния Биг Брадър.
Айсикютата им пищят непрекъснато. Аз притварям очи, концентрирам се за
да усетя мига в неговата изпълваща цялост - светът около мен замира.
Време е. Вадя гранатата, дърпам шплента, отварям вратата, хвърлям гранатата в стаята, затварям вратата и клякам в коридора със запушени уши. Екстаз.
..................................................................................................................................
Та,  така си фантазирам аз, петък следобед е, позволено ми е, нали?


:))))))))))


Тагове:   как,   МЕ,   кажи,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. freakish - :D
23.03.2008 21:43
Талант!
Позволено е :))) ...рокли с долна арматура... :D
цитирай
2. furiika - :))))))))))))))
23.03.2008 21:50
нали?
цитирай
3. sladurana86 - Разбира се че е позволено:))))
25.03.2008 19:28
Разбира се че е позволено:))))
цитирай
4. tera - брей,
27.03.2008 10:57
това авторско ли е ? :)
цитирай
5. svetlan - Пробвай първо с добро, пр. миша о...
27.03.2008 16:15
Пробвай първо с добро, пр. миша отрова в следобедното кафе? Остави гранатата за накрая. хих
цитирай
6. furiika - хахаааааа,
28.03.2008 14:59
усмивки за всички!
:)))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6959726
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031