Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2008 06:43 - Как е мъжа ти?...
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 4932 Коментари: 10 Гласове:
1

Последна промяна: 28.03.2008 06:46


*
*
*



- Как е мъжа ти?
- Като долара е.
- В какъв смисъл, твърда валута?
- Не, същия зелен, слаб и непрекъснато пада.


Не хранете илюзии, те и без вас са добре нахранени.




Заглеждам се днес в колежките си в офиса - прави ми впечатление, че от ден на ден растат неудържимо, предимно диференциално. Седят си пред компютрите, плюскат чипс, Сникърс и бисквитки с количка и се оплакват че
нищо не ядат а непрекъснато пълнеят.
Най обичам да си вдигна ризката, да си стегна пресата и да кажа: “Глей кво стаа а, кво ше кажеш?” и тя почва веднага да циври
 - “Ама аз не съм закусвала почти, само две банички със средна боза, не съм обядвала и съм качила 11 килограма само този месец“…
Циврят и набиват чипс. За месец изяждат захар, колкото половината износ на Куба. Набиват захар, мазнини и консерванти, от които са постоянно
изприщени и с хроничен запек и заради това смучат Активия, поради която пък имат постоянни газове. Очичките им са потънали в лицата като стафидки в козунак.




Чувствам се много добре.Космодискът ми е хванал гърба,
наколенките ми държат коленете,  а съпругът - задника...



Стоят няколко шопи на морския бряг, зяпат и коментират минаващите, на една ръка разстояние покрай тях  женските прелести... между тях и късокракия и грозничък Пижо. Чуват се само ахкания: - ооох, тази само да ми падне!...ааах, тази ще я скъсам! ...
Пижо си трае.
Изведнъж всички онемяват, загубили ум и дума при вида на минаващата страхотна sex-бомба, и в тишната Пижо процежда през зъби:
- Aбе и тая е омръзнала на някой!...


Излезе книгата на известния профсъюзен психолог - "Аналния секс като средство за увеличение на производителността на труда"!



-Мъжете считат, че колкото са по-големи циците на една жена, толкова по-малко мозък има.
-Мисля, че е обратно. Колко пъти съм се убеждавал, че колкото са по-големи циците на една жена, толкова по-малко мозък остава на мъжете, които са около такава жена.



Говорят си двама:
- Жената е решила тази година да спазва поста.
- Това не е ли добре?
- Не, отказва орални удоволствия, не можело да яде животински протеини...



- Скъпи, имаш ли мечта?
- Имах преди.
- А сега?
- А сега имам теб.



Две приятелки си говорят:
- Кажи ми - би ли преспала с мъжа ми?
- В общи линии не...
- Защо?
- С нищо не е по-добър от моя!
- В общи линии си права...



- Мога ли да ви услужа с още нещо? - пита пиколо, което току що е настанило в хотелската стая мъж и жена.
- Не, благодаря, нямаме нужда от нищо повече - отговаря мъжът.
- А, нещо за вашата съпруга?
- А-а-а, добре, че ме подсети. Донеси ми една пощенска картичка.




- Защо студентите по математика никога не се обясняват в любов?
- Не е вярно! Преди време един направил опит, но се получило следното:
" Моя малка теоремко! Пленен съм от острите ъгли на любовта! Твоите перпендикулярни погледи събуждат в мен уравнение от втора степен с две неизвестни. Като поставим родителите извън скоби, двамата с теб оставаме сами в равнината. Ще построим триъгълна къщичка с две страни и ъгъл между тях. А на онзи, който обикаля по орбита, концентрична на моята, ще му разбия абсолютната стойност и ще го пратя да вади квадратни корени....


Онанизъм - секс на бърза ръка.


:))


Тагове:   как,   мъжа,


Гласувай:
1



1. mmmmmmmmm - :)
28.03.2008 08:40
Настроение за деня - добро начало!:)))
И на теб добър ден,Нели!:)))
цитирай
2. jesusbg - И малко шопи от мен
28.03.2008 08:56
Говорят си двама ловци-шопи. Единият казва: "Вуте, над Искъро много лоши птици се навъдили. Делтапланери им викат. Минимум десет пъти пукам, дорде пущат човеку"
цитирай
3. tera - Готино! :)
28.03.2008 09:10
Пък и да станеш толкова рано, за да черпиш за закуска - направо си е гериозъм!
Шапка ти свалям :)))
цитирай
4. krotalka - От смях космодиска ми се изхлузи и ...
28.03.2008 09:47
От смях космодиска ми се изхлузи и наколенките ми паднаха. Благодаря за порцията смях!!
цитирай
5. svetlan - Разликата между мъжа и свинята: ...
28.03.2008 09:55
Разликата между мъжа и свинята: свинята като се напие не може да стане мъж! :) Спорен ден
цитирай
6. furiika - Миме, добър и лек да е денят ти!
28.03.2008 11:16
Поздрави!
:)
цитирай
7. furiika - Лелеее,
28.03.2008 11:17
тия шопи!
:))))))))))))))
цитирай
8. furiika - Така е, Тера
28.03.2008 11:18
който се събуди с усмивка на уста!
:))
цитирай
9. furiika - Кроталка,
28.03.2008 11:19
карай, мъжа ти нали е до теб?
:))))))))))))))))))
(шегичка, не се обиждай)
цитирай
10. furiika - Светльо, така е!
28.03.2008 11:20
Разликата е съществена!
:)))))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6960000
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031