Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2008 09:36 - Ако бутате трохите от масата на земята с ръка, то това е на скандал с жената.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 3718 Коментари: 10 Гласове:
0



*
*
*



Офицерският клуб. Всички са пияни. Поручик Ржевски разказва:
- Господа, вървя си вчера към къщи. На вратата стои момиченце, едно такова малко и нещастно, и ми казва: "Чичо, изчукайте ме за копейка"... Толкова тъжно ми стана... - чукам и плача, чукам и плача...









Габровец влиза вкъщи и заварва жена си в леглото с друг мъж. Вади револвера зарежда го и им казва на двамата:
- Сега застанете в редица.








Един мъж си имал жена и любовница. Случило се така, че двете отишли на един и същи курорт. Мъжът им поръчал да му донесат снимки от мястото. Върнали се и съпругата му показва снимките. "Коя е тази жена?", пита мъжът, сочейки гаджето си.
"А, тази ли? Такъв разврат не си срещал. Който не й поиска, само с него не преспа," отвърнала съпругата. На другия ден, идентична ситуация с любовницата:
"Коя е тази?" пита той за жена си.
"А, това е най-моралния човек, който съм виждала," казва любовницата. "Дойде с мъжа си, и като се затвориха в хотела, десет дни не излязоха."








Една жена имала любовник - Пешо Стафидката - дребен и слаб мъж.
Един ден съпругът й отворил гардероба и го намерил, както се криел там, и бой, бой...
Жената си намерила друг - огромен як мъжага. Прибрал се мъжът й, отворил гардероба, и като видял новия, се обърнал и попитал:
- А Пешо къде е?








Съпругата пита мъжа си, преди да замине сам на курорт:
- А защо не си сложил халката си?
- Ти луда ли си! В тая жега...








Един старец отива на лекар. Доктора:
- От какво се оплаквате?
- Разбирате ли докторе, аз съм на 80 години, неотдавна се ожених. Жена ми е на 30 години. Скоро ще имаме дете....
- Аз пък имам един приятел - ловец... Един път отишъл на лов, а си забравил пушката... изведнъж от храстите излиза една мечка и се хвърля върху него... той обаче не загубил самообладание, взел едно камъче и го метнал по нея. В този момент мечката паднала и умряла...
Старчето:
- Докторе, не може да бъде, навярно някой друг я е застрелял.
Докторът:
- Ето, за това ми беше мисълта...










- Връщам се аз от командировка, и какво да видя - вкъщи всички счупени уреди са поправени, ножовете наточени, крана в банята ремонтиран, жената бременна...




Тагове:   масата,   скандал,


Гласувай:
0



1. stefanov - Както винаги страхотни вицове!
10.08.2008 11:57
Имате неизчерпаемо чувство за хумор. Продължавайте!
цитирай
2. kassandra - Хахаха:)Расмяме както винаги!...
10.08.2008 12:05
Хахаха:)Расмяме както винаги!!Благодаря и хубав ден ти желая!!
А ето и нещо от мен:

Привечер шофьор карал с превишена скорост по магистралата, когато видял, че го настига полицейски автомобил. Известно време се опитвал да избяга от преследвача си, но след като вдигнал двеста километра в час и не успял да се откачи, разбрал, че е изгубил, и спрял.
Полицаят слязъл от колата си.
- Гледай сега, приятел - казал той. - Днес прекарах кофти ден и единственото ми желание е да се прибера вкъщи при жена си и децата си. Затова, ако измислиш сериозно основание, поради което си вдигнал двеста, ще те пусна.
Шофьорът се замислил за миг.
- Преди три седмици жена ми избяга с ченге. Когато те видях в огледалото, помислих, че си онзи полицай и се опитваш да ми я върнеш

:))

Една жена си вървяла по улицата и когато минала покрай зоомагазин, папагалът на витрината изкряскал:
- Ей, госпожо, много си грозна! - Тя се опитала да не обръща внимание на обидата и забързано се отдалечила.
На другия ден пак минала оттам и ускорила крачка с надеждата, че папагалът няма да я забележи, но птицата високо изкряскала:
- Ей, госпожо, много си грозна! - Жената страшно се засрамила. Когато същото се повторило на третия и четвъртия ден, на нея й писнало, втурнала се в магазина и поискала да разговаря със собственика. Заплашила го със съд и настояла да махне папагала от витрината, ако не престане с обидите. Собственикът искрено обещал, че птицата повече няма да я обижда.
На другия ден жената минала покрай магазина и папагалът изк-ряскал:
- Ей, госпожо.
Тя се обърнала и му се озъбила.
-Да?
-Ти си знаеш...

:))

Всички на Земята умрели и отишли в рая. Когато пристигнали, Бог съобщил, че иска мъжете да се строят в две редици - в едната ония, които били командвали жените си, в другата ония, които били командвани от жените си. После наредил на всички жени да отидат със свети Петър. Когато се обърнал, Господ видял, че мъжете са се строили в две редици. Редицата от мъже, които били командвани от жените си, била дълга сто и трийсет километра, докато другата се състояла само от един човек. Бог се разгневил.
- Трябва да се срамувате, че сте били толкова слабохарактерни -извикал Той. - Само един от моите синове е бил силен. Само с него се гордея. - Господ се обърнал към мъжа, който стоял сам. - Кажи ми, сине, как така си единственият в тази редица?
- Не съм сигурен - хрисимо отвърнал мъжът. - Жена ми ми каза да застана тук!


:))

Млад мъж излязъл да търси подарък за рождения ден на приятелката си в компанията на сестра й. Избрал скъпи бежови ръкавици, а сестра й купила чифт бели гащички. За нещастие при пакетирането подаръците били разменени. В подаръка на младежа имало следното писмо:
„Скъпа Алисън, избрах ги, защото забелязах, че когато излизаме, нямаш навика да носиш никакви. Ако не беше сестра ти, щях да ти купя дълги с копчета, но тя носи къси, които по-лесно се свалят.
Надявам се, че цветът ще ти хареса. Знам, че са светли, но продавачката ми показа своите, които носила миналия месец, и почти не се бяха изцапали. Накарах я да си сложи твоите, за да видя как ще ти стоят, и тя изглеждаше много гот.
Иска ми се да съм при теб и да ти ги сложа за пръв път, тъй като преди да те видя, несъмнено ще ги докосват други ръце. Само си помисли колко пъти ще ги целувам през следващата година. Надявам се, че ще ги носиш в петък. С обич, Адам.
Р. S. Сега е модерно да се носят смъкнати и отдолу да се подават космите. "

:))
Бизнесмен пристигнал в хотел, но било късно и имало само едно свободно легло в стая с непознат. Бизнесменът бил готов на всичко, но управителят го предупредил, че непознатият хърка много силно и хората в съседните стаи се били оплаквали.
На другата сутрин бизнесменът слязъл долу на закуска и управителят го попитал как е спал.
- Чудесно - отвърнал той.
- Ами хъркането?
- Нямаше проблеми. Когато влязох в стаята, той вече хъркаше, но аз просто се приближих, целунах го по бузата и казах „Лека нощ, скъпи". Той се събуди и цяла нощ седя ококорен като бухал
:))
цитирай
3. koldgik - Еййййййййй!
10.08.2008 12:22
Както винаги, тук е голям майтап!:)Зареждате ме за месец напред :)
цитирай
4. furiika - stefanov, благодаря ви и аз,
10.08.2008 12:28
че ми четете глупостите! :))))))))))))))))))))))
Ама, забавно ми е, а вижда се, че и на вас.
Ще продължа в същия дух.
Поздрави!
:)))
цитирай
5. furiika - Сандраааа,
10.08.2008 12:30
и твоите ме карат да се превивам от смях!:))))))))
Гот ми е, че ме подкрепяш!
Прегръдки!
:)))
цитирай
6. furiika - koldgik,
10.08.2008 12:31
винаги добре дошъл!:))))))))))))))))))))
Поздрави и на теб!
:))
цитирай
7. tera - Здравей, Furi :)
11.08.2008 09:16
Откога не сме се виждали ?
Ето ти вариант на втория виц:

Прибира се мъжът, сварва жената с любовника, вади пищова и му казва:
- Сега застани прав, разкрачи се, разклати гиии ...

:)
Джентълмен, а? Какво ще кажеш? :)))))
цитирай
8. horeq - хвала на такъви джентълмени!
11.08.2008 12:00
:)
цитирай
9. furiika - оооооо, Тера! :))
11.08.2008 12:20
Къде се изгуби? Липсваше ми! :))
Радвам се, че си отново тук, приятелко!
Прегръдки!
:))))))))
цитирай
10. furiika - :)) horeq,
11.08.2008 12:21
добре дошла и на теб!
:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6974165
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930