Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2008 12:11 - Колкото по-добре се вижда деколтето, толкова по-трудно се помни лицето.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 4529 Коментари: 12 Гласове:
0



*
*
*

Кратък наръчник за секс:
1.Вкарвате.
2.Изкарвате.
3.При нужда повтаряте.








Мъж бил много загорял и решил да ползва услугите на проститутка, обаче имал само 5лв.Почнал да обикаля по околовръстното, видял една групичка и решил да се пробва:
-За 5лв. нещо да предложите?
-Пу, за 5лв. и пингвин нема да ти направим.
Тук не потръгнало, обаче човека разбрал, че "пингвин" е най евтината услуга и почнал навсякъде да пита направо за пингвин за 5лв.Навсякъде го отрязали, обаче накрая попаднал на най пропадналата, мургава проститутка - дърта, дебела, без зъби, лице на баба Яга и т.н., която обаче била навита да му направи "пингвин" за 5лв.Взела тя парите, свалила му панталоните и слиповете до глезените и тръгнала да си ходи.А човека заподскачал след нея на два крака и почнал да вика:
-Чаааакай, нали щеше да ми правиш пингвин?








- Какво е мъжество?
- Когато жена ти те хване в леглото с любовница, ти спокойно да я плеснеш по задника и да кажеш: "не се притеснявай, ти си следващата".









Една мадама разправя на приятелката си:
- Гаджето ми, след шест години съвместен живот, най-накрая заговори за брак...
- И какво каза?
- Каза, че вече е женен и има три деца.










  Чапаев изпратил Петка в Москва да получи секретни указания в командировка за три дни. Вместо на третия ден Петка се върнал на десетия и Чапаев го пита:
    - Защо закъсня седем дни?
    Петка отговаря:
    - Чапаев, нали знаеш как обичам цирка? Научих страшен номер!
    - Я покажи!
    - Добре, съблечи се, свали гащите и се наведи!
    Петка застанал зад Чапаев и казал:
    - Усещаш ли палеца ми?
    - Да, разбира се.
    Петка си протегнал ръцете пред лицето на Чапаев и казал:
    - А ето ми ръцете...
   








       В малко селце назначили нов свещеник. Решил човекът да установи контакт с местните жители и тръгнал от къща на къща да се запознава. Някъде в края на деня стига до една къща и чука на вратата. Отвътре се чува съблазнителен женски глас:
    - Ти ли си, ангел мой?
    Свещеникът се замислил малко, но отговорил:
    - Не, но съм от същата фирма....









 Един стоял на моста на Марица. Искал да се самоубие, като се хвърли в реката. Човек до него го убеждава:
    - Недей, животът е пред теб! Помисли за жена си!
    - Ъ! Тя не ме обича.
    - Тогава за децата си!
    - Ами, те не са от мен. - отговорил апатично депресарът.
    - Помисли за хубавите неща! Ето, в събота има мач на "Левски"! - направил последен отчаян опит да го вразуми другия.
    - Ама, аз съм от ЦСКА...
    - Скачай тогава, да ти еба майката!









  Кореспондент на вестник пише статия за живота на ловците в Африка. При едно от пътуванията си попада на ловец-любител.
    - Извинете, искам да ви задам един въпрос. Отдавна ли ходите на лов за слонове?
    - А, не. Съвсем отскоро. Всъщност, аз дойдох тук на лов за пеперуди, обаче още на първия ден си загубих очилата...
   









Двама полицаи спират автомобил шофиран от пиян поп.
- Отче, да не си пиян?
- М-дааа…
- Ще плащаш ли глоба?
- М-неее…
- Тръгвай тогава пред нас към районното!
- М-мм, добре… ама нали си знаете, че пред когото съм тръгнал - той не се е върнал…






Желая ви усмихнати дни!
Фурийка:)))



Гласувай:
0



1. tera - Ей, Furi :)
11.08.2008 12:43
Аман от твоите мръснишки вицове! Ти срам нямаш ли ??? :)))))
Ето ти няколко по-благоприлични:

В гражданското отделение:
- Госпожице, младоженецът е много пиян, а ние не сключваме граждански бракове на хора в нетрезво състояние.
- А вие да не си мислите, че ако е трезвен ще мога да го доведа тук?

Между влюбени:
- Скъпа, мъжете често се чудят дали да се оженят за красива или умна жена. Аз, обаче, нямам претенции нито към едното, нито към другото. Искам да се оженя за теб...

Младо момиче пристига запъхтяно при приятелката си. Тя го пита какво се е случило и момичето обяснява:
- Много тичах. Един млад човек искаше да ме целуне!
- А успя ли да го настигнеш?


:)
цитирай
2. kassandra - Супееер си!!!! Хубав и приятен ...
11.08.2008 13:10
Супееер си!!!!
Хубав и приятен ден и успешна седмица от мен!!!
Ето и още нещо:

Свещеник и монахиня пътували през пустинята, когато внезапно камилата им паднала и умряла. Те останали до нея да чакат помощ. През нощта, докато си говорели за живота, свещеникът попитал монахинята дали някога е правила секс. Отговорът бил "не". Тогава отчето намекнало, че тъй като са сами накрай света, а и може да умрат, не е зле да опитат. Тя се съгласила. Свещеникът извадил члена си и рекъл:
- Той може да вдъхне живот и на умрелите!
- Я тогава иди и таковай камилата, та да се махнем от това проклето мястo!


Баща пита дъщеря си:
- Какво правихте днес в детската градина?
- Играхме си на кукли.
- И кой победи?


Адвокат и блондинка седели в бар. На блондинката ужасно й се спяло, но адвокатът видял шанс да спечели пари.
- Хайде да играем на една игра - предложил той. - Аз ще ти задавам въпроси. Ако не знаеш отговора, ще ми плащаш по пет долара и обратно.
- Не, спи ми се - отказала блондинката.
Адвокатът не искал да се откаже толкова лесно. Той преценил, че да спечели пари от блондинка, е все едно да открадне бонбон от бебе.
- Добре, предлагам ти следното. Ако не знаеш отговора, ти ще
ми платиш пет долара, но ако аз не го знам, ще ти платя петдесет.
- Добре - въздъхнала тя. Адвокатът й задал първия въпрос:
- Каква е обиколката на света?
Блондинката без изобщо да се замисли, му подала пет долара. Той доволно ги прибрал в джоба си. Сега бил неин ред.
- Какво се качва по хълма на три крака, а слиза на четири? -
попитала тя.
Адвокатът се озадачил. Не можел да повярва, че блондинката е измислила въпрос, чийто отговор той не знаел. Докато тя дремела, адвокатът се консултирал с пет-шест енциклопедии, пратил имей-ли на свои колеги, отворил лаптопа си, но не открил отговора. След час трябвало да се признае за победен и й дал петдесет долара.
- Добре - сприхаво казал той. - Какъв е отговорът?
Блондинката мълчаливо бръкнала в чантата си, подала му пет
долара и пак заспала.


:))
цитирай
3. missing - :):):)
11.08.2008 13:49
Усмивката ми винаги я има,
щом към Фурийката намина!

Весел ден и на теб :)
цитирай
4. rpatel - Мерси! Беше ме налагнала една тъга, ...
11.08.2008 13:54
Мерси! Беше ме налегнала една тъга, ама твоят постинг я прогони веднага. Желаят ти прекрасен ден!
цитирай
5. danyolka - "пингвина"
11.08.2008 14:42
направо ме разби!! :))))
цитирай
6. furiika - Тера, :))
11.08.2008 16:20
отде срам бе, скъпа?:)))))))))))))))Малко по-пиперливички са, ама...
А твоите са наистина по-благоприлични.
:))))))
цитирай
7. furiika - Сандра,
11.08.2008 16:20
и ти си сурер, мила!
Успешна и смешна седмица ти желая!
:)))))))))))))))
цитирай
8. furiika - missing,
11.08.2008 16:24
и за да бъде все така,
не умувай много
и бързичко при мен ела!
Виж за поетеса не ставам, ахахахааааа!
:)))
цитирай
9. furiika - rpatel, радвам се, че е така,
11.08.2008 16:25
още много усмивки с моя блог ти пожелавам!
:)))))))))))))
цитирай
10. furiika - danyolka,
11.08.2008 16:27
хахаааа, и аз за сефте прочетох за тоя пингвин, и много се :))))))))))))))))))))))))))
цитирай
11. sonicfeelings - Фури,
12.08.2008 21:23
трябва да ти изкажа едно голямо благодарско, благодарение на твоя блог развеселявам един приятел по скайп и му давам стимул за работа :):):):) Прегръдки!
цитирай
12. furiika - sonicfeelings, това няма как да не ме радва,
13.08.2008 08:11
а и ми дава пък на мен стимул да продължавам да ви забавлявам.
Прегръдки и от мен!
:)))))))))))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6969296
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930