Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.08.2008 07:43 - Да ходиш на работа, е на парИ!
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 2818 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 18.08.2008 08:05


*
*
*

Иванчо - приказки за програмисти...
На Иванчо са му дали 3 ябълки.
Той е изял 2.
Колко ябълки има Иванчо?
Мислите си че 1?
Ама никъде не е казано, колко ябълки е имал Иванчо преди да му дадат 3-те.
Извод - нулирайте си променливите!


Иванчо има 3 ябълки. Дали му още 3. Той изял 2. Колко ябълки има Иванчо?
4? Неееееееееее! 6! Двете ги е изял един ден по рано.
Извод - синхронизирайте си нишките!



Иванчо имал 5 ябълки. Изял 2. Колко са му останали?
3? Нееее! Той не е ял свои ябълки! Пак има 5!
Извод - защитавайте си адресното пространство!



На Иванчо му дали 3 ябълки. Той ги изял.
На другия ден дошли да му ги искат, защото били дадени само за съхранение.
Извод - четете си спецификацията.








 - Защо краката на жената са винаги бели? - Защото са цял живот на сянка под сливата.







При гинеколог влиза омърлушена жена.
- Докторе, мъжът ми не може ...
- Ето ви една таблетка - казал докторът - дайте я на мъжа си. Само запомнете, че това е неизследвано лекарство и за това ви моля утре да дойдете да ми разкажете как беше.
На другия ден жената нахлува в кабинета напълно преобразена, усмихната.
- Докторе, дайте ми още от лекарството, ефектът е потресаващ. Значи, накарах мъжа ми да вземе таблетката преди обед. Още по време на обяда ме уважи три пъти, след половин час още пет пъти, след час още три пъти и още два пъти точно преди да умре.






 Двама приятели си говорят за жени:
- Вчера с каква мадама се запознах! Ей-такива големи цици!
- Абе... ти с тия твоите очила десет диоптъра...








 Едно момиче се прибира вкъщи, оглежда се и право при майка си в кухнята и казва:
- Мамо, бременна съм.
В този момент бащата чува от съседната стая и изревава:
- Кой е тоя олигофрен, веднага да дойде тука!
Момичето се обажда по телефона и след малко пристига някакъв пич с ферари, ама изтупан и готин и казва:
- Аз съм тоя олигофрен, но тъй като съм женен, ще обзещетя дъщеря ви: ако се роди момиче, ще дам петстотин хиляди евро и половината от най-печелившата ми фабрика; ако се роди момче, ще дам един милион евро и цялата фабрика; ако се родят близнаци - 3 милиона евро, фабриката и къща в Монте Карло с яхта, а ако абортира...
В този момент се намесил бащата, потупал го по рамото и казал:
- Ако абортира - пак ще я изчукаш!!!








 Отива един човек на доктор и започва да обяснява:
- Докторе, преди 1 месец се прибирам вкъщи и заварвам жената с някакъв мъж. Грабвам пушката да го трепя, а онзи ми казва "
-Зарежи тая работа. Ще ме утрепаш и ще влезнеш в затвора, а жена ти ще си продължи така... Ела да пием по кафе.
 Съгласих се аз с него и пихме кафе. След 1 седмица пак същия у дома с жена ми. Взимам пушката и я насочвам към жена ми, а той пак:
-Зарежи тая работа. То аз съм си боклук, ще утрепеш жена си, в затвора ще влезнеш, а аз ще продължа все така. Дай да пийнем по кафе. И пак пихме кафе. След още една седмица... пак същия. Еее писна ми! Лапам дулото на пушката, а онзи пак ми вика:
-Зарежи тая работа.Какъв е смисъла? Ти ще умреш, а ние ще продължим да си се кефим. Ела да пийнем по кафе и пак пихме.
Докторът в този момент попитал:
- Е, добре де, за какво става въпрос?
- Ами докторе, въпроса ми е... от толкова много кафе, няма ли да ми стане нещо?








 Срещат се двама приятели.
- Що си толкова тъжен?
- Ожених се вчера . Тя работи в КАТ.
- И?
- Ами, първата брачна нощ ме глоби за превишена скорост, влизане в забранена улица и паркиране на забранено място.








 Иванчо пита башта си:
-А бе тате аз от каде сам дошъл?
-Щъркела те донесе.
-А братовчед ми?
-И той от там.
-А бе тате! С чичо какви хубави жени имате, пък ебете щъркели.




Гласувай:
0



1. sonicfeelings - :)
18.08.2008 08:20
Отново ме накара да започна деня си с усмивка, Фури! Благодаря ти! Прегръдки! :)
цитирай
2. furiika - sonicfeelings,
18.08.2008 08:29
Прегръдки и за теб!
:))))))))))
цитирай
3. kardamom - усмивкииииии....
18.08.2008 09:38
добро начало на седмицата!!!
прегръдки и хубав ден от мен!
цитирай
4. furiika - хубава седмица и от мен, kardamom!
19.08.2008 16:01
:))))))))))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6959773
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031