Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2008 09:54 - Уред за летене със 17 букви: На баба ти фърчилото
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 12044 Коментари: 23 Гласове:
0

Последна промяна: 20.08.2008 09:55


*
*
*
Паднало зайчето в една дълбока яма и почнало да вика за помощ. Чул го слонът и дошъл да види какво става,  може ли да помогне. Помислил малко, извадил си кура и го пуснал в ямата. Зайчето се покатерило и се спасило. Обещало при нужда да върне услугата.
След време си върви Зайо през гората и чува страховития рев на слона. Намерило го в огромен трап за лов на слонове.
- Чакай сега да ти върна услугата- рекло на му зайчето.
- Да бе, аз ти спасих  живота, а ти сега се ебаваш с мен. От къде такава пишка ще извадиш. , че да се покатеря по нея?
Зайчето нищо не казало и тръгнало на някъде. След малко се връща с поршето, завързало слона и го изтеглило от ямата.
Какъв е изводът?
Ако караш порше, няма значение колко ти е дълъг кура!








Един викал на жена си, че путката и е крива. Всяка сутрин крещял крива путко, направи това, дай онова. Един минувач чул всичко и решил да се възползва от това. На сутринта взел един бидон с маслини и започнал да вика:
-Маслини продавам,  криви путки оправям.
Жената като чула всичко това,  веднага дотърчала при минувача и му разправила за своето положение. Влязъл героя в къщата им и на бързо я опънал. На тръгване жената пак го спряла и казала:
- Мен ме оправи, ама сега ела да оправиш и свекървата. Отишъл минувача разчекнал я и й завързал краката горе на тавана. Наебал я хубаво, после й вкарал една дърта краставица в путката и си тръгнал. Вечерта мъжа се връща и жената радостна го посреща като му казва, че путката й вече е оправена.
-Как така? -  попитал мъжът.
-Ей, тъй - отвърнала жената - ако не вярваш, върви да видиш майка си, че още е на калъп.










Фидел Кастро умрял и се запътил към рая. Пред Райските врати го спрял Св. Петър и му казал:
- С този комунизъм и мизерия в Куба не те пускам в рая. Мястото ти е долу при колегата Луцифер.
- Моля те пусни ме, не ща в ада - примолил се Кастро.
- Не става - казал Св. Петър и го натикал в асансьора за ада.
Слязъл долу Кастро при Луцифер. Рогатия го вкарал вътре в един казан и подпалил огъня.
- Чакай, недей - примолил се Кастро- пусни ме горе, поне куфарите да си прибера...
- Не се притеснявай за тях, ще си ги получиш куфарите - казал Луцифер и моментално изпратил две дяволчета да приберат багажа на Кастро от Рая.
Отишли дяволчетата пред Райските врати, ама било вече 17.30 - работното време свършило и вратите били заключени.
- Дай да прескачаме, че ако не се върнем с куфарите, Луцифер ще ни откъсне опашките - казали си дяволчетата и тръгнали да прескачат вратата. По райската алея в това време се разхождал Св.Петър и като ги видял да прескачат вратата, си рекъл:
- Бреййй! Кога отиде брадатия Кастро в ада, кога бежанци започнаха да идват от там...








СЕКРЕТАРКА:  - Цифричките на клавиатурата ми не работят!
АДМИН:              -  Натиснете NumLock.
СЕКРЕТАРКА:  - Натиснах, не помага!
АДМИН:              -  Чай? Кафе?
СЕКРЕТАРКА:  -  Не може ли направо да се чукаме?
АДМИН:              -  НА КЛАВИАТУРАТА КАКВО РАЗЛЯ, ПИТАМ!!!










- Вече трети месец не говоря с жена си.
- Защо?
- Не искам да я прекъсвам.








Един планинар си се разхождал из чукарите и понеже му станало много гот от гледката на скали и камънак, се провикнал:
-Еееееехооооооо
Ехото отвърнало:
-Кво бе!








Във влак пътували лисицата, вълкът и други горски животни. По едно време влиза зайчето с една бухалка и пита:
- Има ли тарикати?
Всички мълчат и зайчето казва:
- Дайте тогава по 2 лв.
След малко се връща пак и пита:
- Има ли тарикати?
Пак мълчат всички.
- Тогава дайте по 2 лв.
Така няколко пъти, но на животните им писнало и когато зайчето дошло пак, вълкът станал и извикал:
- Аз съм тарикат.
Тогава зад заека се показала мечката и казала:
- За тарикати по 4 лв!








Журналист взима интервю от директора на лудницата:
- Как разбирате, дали пациентът е здрав, за да го изпишете?
- Имаме стандартен тест - отговаря директорът. - Пълним една вана с вода и слагаме чаена лъжичка и черпак до нея, а след това караме пациента да излее водата от ваната. Журналистът се усмихва и казва:
- И нормалният човек взима черпака, нали?
- Не - отговаря директорът - нормалният човек изважда тапата.



АЗ СЪМ ЗА ЧЕРПАКА, А ВИЕ? :)))))))))))))))))))))))


Тагове:   уред,


Гласувай:
0



1. анонимен - А ние не :)))))))))))))))))))))
20.08.2008 10:05
Абе знаех си аз че трябваше да си купя пОрше ;):))))
цитирай
2. santov - Хахаха..
20.08.2008 10:06
Смях се,като луд! Мерси! Откъде толкова вицове? И нито един не бях чувал!
цитирай
3. furiika - simpleman, не говори в множествено число,
20.08.2008 10:11
може пък и да имам поддръжници! :)))))))))))))))))
Сега, когато вече съм шофьор и си търся кола, знам какво ще си взема: ПОРШЕ!
:))))))))))))))))
цитирай
4. furiika - santov :)))))))))))))))
20.08.2008 10:13
имам си вълшебен ЧУВАЛ!
:)))))))))))))
цитирай
5. viovioi - Хахах този директор по изключение не е изтрещял:))
20.08.2008 10:16
Вицовете за лудите са готини, винаги са ми смешни въпреки че това е сериозно. Карай!!
цитирай
6. furiika - Вилииии!:)
20.08.2008 10:27
хахаааа, карай ... Порше
:))))))))))))))))))))))))
цитирай
7. анонимен - ;)
20.08.2008 10:30
"- Аз се казвам Мари, а Вие?
- А ние не! - отвърна малкият Никола."
:) Адски ме кефи тая книжка :)))
цитирай
8. furiika - хахахааааа, simpleman,
20.08.2008 10:37
каква е тази книжка, давай я насам!
:)))
цитирай
9. анонимен - "Малкият Никола"
20.08.2008 10:39
Рене Госини :)
цитирай
10. danyolka - ихаааа!!!
20.08.2008 11:25
за Поршето /ударението - на първото О/ съм!!! :)))
цитирай
11. furiika - ооо, ще се сдобия с тази книжка,
20.08.2008 12:05
дано да я има на свободния пазар, мерси!
:)))
цитирай
12. furiika - Дани,
20.08.2008 12:07
аз пък съм ЗА черпака!
:)))))))))))))))))))))))))
цитирай
13. анонимен - Внимание, конкурс!
20.08.2008 12:08
Скъпи съблогери,

Аз съм анонимната администраторка estrela. Бих искала да благодаря на всички вас за огромните усилия, които полагате за да може блог.бг да е това прекрасно място, което е. С екипа анонимни модератори взехме решение да обявим специално за вас един конкурс. Трябва да напишете есе на тема

КАКВО Е ЗА ВАС БЛОГ.БГ?

Наградата все още не е решено каква да бъде, но най вероятно спечелилият ще има удоволствието да види циците на анонимнаиа модераторка estrela.

Очакваме есетата е блоговете ви!
цитирай
14. furiika - Кви са тия простотии в блога ми?!?
20.08.2008 12:16
Естрела ми е приятелка и не ми е приятно да се пише за нея по този начин.
Ако този анонимен или анонимна писател/ка, иска да си покаже прелестите, да иде на друг адрес и да ни остави да си се смеем на вицовете, а не на смехориите, които пише тук.
Лек и спокоен ден на всички!
цитирай
15. kaziiski - Ха, така Фури!
20.08.2008 12:27
Нафукай им го!
:)
цитирай
16. furiika - А, не бе,
20.08.2008 12:34
ше ги гледам!
:)))))))))))
цитирай
17. kardamom - пак се смях с глас...
20.08.2008 18:14
ей, нели....
...
и аз съм за черпака...
хайде, хубави уйкенди ти пожелавам..
и по много...
усмивкииииии....
цитирай
18. santov - Ще разкажа и аз един..
20.08.2008 20:18
Дано не го знаете. Та, пътуват двама в спален вагон. Един над друг. Нали знаете, как са леглата там. Та, станало вечер, легнали си и заспали... След известно време, този от долното легло се събужда от нещо мокро, топло и миризливо, което капе върху него. Пипа мокротията - лайна, та даже от разтройство... Казва "Чъ....., ей, събуди се бе ей!" и бута с крак горното легло. Отговор - никакъв. Пак бута с крак и понеже оня отгоре си трае, става, разтърсва го и вика: "Събуди се бе, ей Ч...., насрал си се!"
Оня отгоре го поглежда и казва: "Ма аз не спя......"
цитирай
19. furiika - kardamom :)))))))))))
20.08.2008 23:23
уйкендите знаеш, за мен значат много!
Прегръдки!
:)))
цитирай
20. furiika - santov,
20.08.2008 23:25
по-добре да беше заспал тоя, ахахахахааааааааааааааааааааааааааааааа
:))
цитирай
21. vmitkov - viovioi,
25.08.2008 02:04
Вицът беше за журналисти, а не за луди.

Или то е едно и също?
цитирай
22. furiika - всички сме един дол дренки, Митков,
25.08.2008 10:28
ако питаш мен!:)))))))))))))))))))))
цитирай
23. анонимен - icakfresh
14.12.2009 14:09
basi gotskite vicove kefat me ama taq rabota za porsheto i kura nqma nishto obshto na men mi e dalag pak porshe i bes pari da mi davat ne mi trqbva ako varvi s voda she e super
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6970390
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930