Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2008 10:10 - Интересно как арменците могат да търпят конякът им да отлежава петнайсет години!Ние гроздовата я търпим има-няма петнайсет минути!
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 3754 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 24.08.2008 10:13


*
*
*



  Млад адвокат се явява в съда като защитник на фермер, който е предявил иск срещу железопътна компания, защото влаковете й сгазили двайсет и четири от неговите прасета. Стараейки се да направи впечатление и за да изрази мащаба на загубата, адвокатът се обръща към съдебните заседатели с думите:
    - Двайсет и четири прасета, господа! Два пъти повече от вас!










Застанала една мацка пред портите на Рая... стои пред Св. Петър, който задълбочено й преглежда досието да види дали е заслужила да влезе вътре...
Изведнъж иззад портите се чул ужасен вик на болка...
- Какво беше това? - попитала притеснено момата.
- Ааа, това е новопристигнал, правят им дупки за крилата.
- отговорил Св. Петър.
След малко пак се чул вик, още по ужасяващ от първия...
- А това? - попитала пак мацката.
- Това трябва да е за дупка за ореола - отговорил пак той.
Мадамата чевръсто измъкнала досието от ръцете на Св. Петър и му казала:
- Знаш ли какво, аз ще взема да ида в Ада...
- Ама как? Нали знаеш че там ще те изнасилват 24/7, вагинално, анално и орално... всякакви перверзии ще правят с теб...
- Е да, ама аз за това си имам дупки...









Контрольор към млад пътник в автобуса:
- Вашето билетче?
- Бяла мечка!
(?!?) - Каква бяла мечка, бе?
- "Ми, к"во билетче?








Стара двойка си седи пред камината в къщи. По едно време дядото започва да се подхилва под мустак.
- Ко се хилиш бре? - му викнала бабата.
- Абе, сетих се, че като те чуках първия път, ти ми пръдна.
Бабата се сконфузила. След известно време дядото се разхилил пак.
- За ко пък си се разхилил сега?
- Абе, сетих се че и втория път като те ебах ми пръдна.
Бабата пак се сконфузила.
След известно време бабата започнала да се подхилва ехидно, подхилва се, накрая се захилила с пълно гърло.
- Ти пък за ко се хилиш, ма? - попитал я дядото.
- Абе, сетих се, че аз и сега мога да ти пръдна, ама ти сега немой ме наеба.








Един мъж влиза в аптека:
- Имате ли шампоан?
- Само яйчен.
- Не, благодаря, аз искам да се изкъпя целия.








Баща казва на седемнадесетгодишната си дъщеря:
- Мило дете, това, че съм ти казал, че всички мъже са еднакви не означава, че всеки ден трябва да проверяваш дали съм бил прав...











Средно статистическо българско семейство. Мъж, жена и щерка на 16 години. Имали голям проблем. Никой не искал да мие чиниите след вечеря.
-Тая вечер, който проговори - той ще мие чиниите - отсякъл Генади, главата на фамилията.
Седнали да вечерят. Никой не проронва дума. Чуват се само приборите да почукват в чиниите. По едно време, се позвънило, щерката Теменужка безмълвно се отправила към вратата и още по безмълвно вкарала гаджето си Спас. Настанила го, сервирала му без да отрони и дума, и продължили да вечерят. По едно време Спас се усетил, че нещо не е наред и попитал:
-Абе хора, вие една дума няма ли да кажете? Пълно мълчание.
-Аааа, ама я да взема аз да опъна Теменужка тогава.Награбил я направо на масата - яко ебане - никой и дума не обелва... Свършил Спас и запалил една цигарка на балкона.
Върнал се - ония мълчат
-Аааа, ама какво става тука бе? !? Я, да взема да опъна и леля Сийка, щом сте такива темерути тая вечер.
Награбил и майката, скъсал я от секс направо на масата. Свършил, и пак запалил цигарка на терасата...
От горещината навън , му се понапукали устните, влязал и казал:
-Абе, чичо Генади да имаш малко вазелин, че...
-Ааааа, край!!! То се е видяло, че аз ще мия чиниите тая вечер - избухнал Генади...






И кралят казал: "Aбе, кво заекваш, кажи че е чалга!":)))


Тагове:   как,   минути,   Могат,   отлежава,


Гласувай:
0



1. krotalka - ....
24.08.2008 19:30
Хахаххаахахахахахахахха!

Птодължавай все така да ме разсмиваш!
цитирай
2. anubhis - :)))))))
25.08.2008 09:11
:)))))))
цитирай
3. furiika - krotalka,
25.08.2008 09:34
не се съмнявай в това!
:)))))))))))
цитирай
4. furiika - anubhis,
25.08.2008 09:34
усмивки и от мен!
:)))))))))))
цитирай
5. kardamom - усмивки и от мен..
25.08.2008 10:19
чаровницееее....
цитирай
6. furiika - :))))
25.08.2008 10:27
kardamom, прегръдки, мила!
:)))
цитирай
7. sonicfeelings - axaxaxaxaxaxaxaxxaxaxaax нямам ...
27.08.2008 16:12
axaxaxaxaxaxaxaxxaxaxaax нямам думи! Разплака ме направо от смях! Еееееей супер си, да знаеш!!!
цитирай
8. furiika - знам, знам, sonicfeelings:)))
27.08.2008 18:11
:)))))))))))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6971561
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930