Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2008 23:11 - Ако се возите в кола и силно са ви ударили - излезте и проверете:ако са ви ударили отзад, ще е на пари, ако е отпред - на бой!
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 4137 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 27.08.2008 23:14


*
*
*



Въпрос:Каква е разликата, между притеснението и паниката, при жените?
Отг. : 28 дена !










Три жени сравняват любовния си живот. Първата казва:
- Мъжът ми е архитект. Когато се любим, сексът има сила, форма и функция. Чудесно е.
Втората жена казва:
- Мъжът ми е художник. Когато се любим, сексът има страст, чувство и въображение. Чудесно е.
Третата жена казва:
- Мъжът ми работи в Майкрософт. Когато се любим, той просто седи на ръба на леглото и ми обяснява колко страхотно ще е, когато стане.











На един барман му писнало всяка вечер клиентите му да се съревновават кой е по-голям ебач. Една вечер не издържал и им предложил:
-Пичове, дайте най-накрая да решим спора, ще ви налея по едно питие от мен, а всеки от вас ще си го извади на бара, за да премерим на кой е най-голям.
Речено-сторено. В същия момент в бара влиза един гей. Барманът го попитал:
-Какво ще пиете ?
-Ами. аз... ако може направо на шведската маса да седна.....










 Един човек получил чревно разстройство и отишъл на лекар. В бързината обаче, объркал кабинетите и влязъл при невролога. Докторът съответно му изписал един куп успокоителни и го изпратил в къщи.
    След два дни докторът се обажда за да провери как е пациента и пита:
    - Как се чувствате ?
    - Много съм добре, докторе. Целият съм в лайна, но вече хич не ми пука.










  Как можем да познаем в студентски стол, кой студент, кой курс е:
    -студент 1-ви курс започва да яде супата и в един момент вика КОСЪМ и повръща отстрани
    -студент 2-ри курс яде той и по некое време намира косъма, заделя го настрана и продължава
    -студент 3-ти курс намира косъма осмуква го,заделя го,и продължава
    -студент 4-ти курс яде и не му пука ,че има косъм
    -студент 5-ти курс яде и по некое време разярен надава вой-"КЪДЕ МИ Е КОСЪМАААААА"









 Английски бизнесмен получава писмо от свой колега. Текстът на писмото е следният: “Драги сър, тъй като моята секретарка е дама, аз не мога да й продиктувам това, което си мисля за Вас. Смятам, че тъй като аз съм джентълмен, също нямам право дори да си мисля подобни неща за Вас. Но понеже Вие не сте нито първото, нито второто, се надявам, че ще ме разберете правилно.”










Три вампира се състезават кой ще изпие най-много кръв.Първият тръгва, връща след 10 минути с окървавена уста и казва:
- Виждате ли тази кокошка?
- Да.
- Е, аз и изпих кръвта.
Вторият тръгва и се връща след 15 минути с окървавена уста и казва:
- Виждате ли тази крава?
- Да.
- Е, аз и изпих кръвта.
Третият тръгва и се връща след 20 минути, също с окървавена уста и казва:
- Виждате ли това дърво?
- Да.
- Е, аз не го видях...










Един човвек отишъл при доктора и му казал::
- Пипнем се тука - боли ме, пипнем се тука - боли ме, пипнем се там - боли ме - какво мислите за мен, какво ми има, докторе?
- Мисля, че вие сте си счупли пръста - отговорил докторът.








Една крава казала:
-Муу-уу-у!
Другата й отвърнала:
-Ееее,взе ми думата от устата!









В първата брачна нощ, мъж и жена тъкмо си лягали, съпругът бил в тоалетната и когато излязъл, бил облечен с ношница и с шапка на главата. Жена му останала доста учудена.На другият ден жената имала твърдо намерение да правят секс.Но мъжа й отново излязал от банята с нощница и шапка, завил се през глава и заспал.Жена му много се разсърдила.На третия ден жената отново имала същото намерение, но този път решила да се разхожда гола из къщата и вечерта си легнала на леглото гола и зачакала съпруга си. И този път мъжа й излязал от банята, но с кужух, шал и плетени чорапи и си легнал.Жената не издържала и се разкрещяла:
-Абе, идиот, ти знаеш ли, че аз имам дупка между краката? Мъжът й отговорил:
-Ааааааааааа, ето от къде ставало течение!








Госпожата:
-Иванчо, защо имаш същите грешки като Марийка?
 Иванчо:
-Защото имаме една и съща учителка...









Един професор по време на лекция, взимал тебешира, пишел по дъската, говорел и не поглеждал назад към студентите. Един ден студентите решили да се пошегуват. Докато професорът говорил, те се изнизали навън от залата и вкарали едно магаре. Професорът свършил лекцията си, тръгнал да излиза и едва тогава забелязал, че няма студенти в залата, забелязал и магарето. На следващата лекция се обърнал към студентите:
-Драги студенти, тъй като миналия път в залата имаше само един ваш представител, лекцията се повтаря.










Едно детенце пита майка си:
-Мамо, вярно ли е, че щъркелът носи бебетата?
Майката отговаря:
-Да, миличко вярно е.
- А мамо, вярно ли е, че господ се грижи за нас и ни храни?
- Да вярно е.
- Мамо, а тогава за какво ни е татко вкъщи?










Един сумист се пта:
-Абе, защо балерините ходят на пръсти? Защо просто не вземат по-високи балерини...










Хитър Петър и Настрадин Ходжа седели и си говорели.По едно време на Ходжата му се допърдяло и казал:
-Моят син се казва като тебе -  Петърррррррррррррр.
След малко и на Хитър Петър му се допърдяло и казал:
-Бе, то и моят син се казва Петъррррр, и има един моторррррррррр,  дето прави тррррррррррррррррррррррррррррррррррррррррррррррррррррррррр.



Тагове:   бой,   отпред,   отзад,


Гласувай:
0



1. kardamom - хей, смехуранке...
28.08.2008 08:36
пак се смях на глас...
хубав ден от мен...
и хубави уйкендииии....:) :)
цитирай
2. furiika - :))), мерсииииииии
28.08.2008 11:01
2 дни до...
Ахахахаааааааааа!
:)))
цитирай
3. kardamom - ах, ти...
28.08.2008 11:58
благородно завиждам...
;)
цитирай
4. furiika - е, щом е благородно...
28.08.2008 14:06
може.
:))))))))))))))))))
цитирай
5. sonicfeelings - хихихи
28.08.2008 15:18
Абе имаш ли още вицове за пръцкане. Наполседък все на такива попадам, а при теб вече 2 прочетох тия дни и все на тях се хиля като идиот. :D:D:D:D Предлагам да направиш един пост само с вицове за пръцкане!
цитирай
6. vmitkov - Нелито,
28.08.2008 19:08
Твоята кола прави ли тррррррррррр? Или прави мъррр?

Щото моят Вартбург правеше трът-трът-трът. А сега не ще и дрън-дрън-дрън.
цитирай
7. furiika - Това за пръцкането е идея, трябва да потърся,
29.08.2008 09:57
въпреки че в предишен постинг някъде бях пуснала цяла ода за пръднята.
:)))))))))))))))))
цитирай
8. furiika - Ооооо, Митков!:)))
29.08.2008 09:59
Една кола, ако прави търрр-пъррр-мъррр, не ми я хвали!Моята е безшумна почти, пускам я по терлички!:))))))))))))))))))))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6961491
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031