Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2008 08:46 - Сексът е като математиката.Събираш леглото,изваждаш дрехите,разделяш краката и се умножавате.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 8914 Коментари: 2 Гласове:
0



*
*
*



   Вървят в прерията адвокат, индиец и евреин. Замръкват и решават да поискат подслон в едно ранчо.
    - Няма проблем, - казва им стопанина - но стаята е само за двама души и единият от вас ще трябва да спи в обора.
    Отива в обора индиеца. След малко на вратата се чука. Адвоката и евреина отварят - какво да гледат - индиеца. А оня обяснява:
    - В обора има крава. Религията ми забранява да спя в едно помещение със свещенно животно.
    Нямало как, отишъл в обора евреина.
    След малко на вратата се чука. Отварят - гледат евреина, който обяснява:
    - В обора има свиня. Религията ми забранява да спя в едно помещение с такова животно...
    Нямало как - отишъл адвоката. След малко на вратата се чука.
    Отварят индиеца и евреина - какво да видят - пред вратата кравата и свинята...









   Никой не кани сър Хенри на приеми, тъй като има славата на човек с нецензурен език. Една лейди рискува с уговорка да се държи като джентълмен, в противен случай ще трябва да напусне приема. Той обикаля, слуша скучни светски разговори и мълчи. По някое време домакинята го подканва да каже някакво остроумие. Сър Хенри казва:
    - Дами и господа слагам лявата си ръка в джоба и държа нещо, което започва с буквата К. Какво държа?
    Домакинята казва на иконома:
    - Джон, дрехата на сър Хенри, моля.
    Сър Хенри го спира:
    - Спокойно Джон, Ключ държа.
    Пак скука. След половин час сър Хенри вдига ръка за внимание и казва:
    - Дами и господа слагам дясната си ръка в джоба и държа нещо, което започва с буквата К. Какво държа?
    Домакинята пак подканя иконома:
    - Джон, дрехата на сър Хенри, моля.
    Сър Хенри го спира:
    - Спокойно Джон, кърпичка държа.
    След още половин час сър Хенри, крайно оттегчен иска думата:
    - Дами и господа слагам двете си ръце в джобовете и държа нещо, което започва с буквата К. Какво държа?
    Всички чакат затаили дъх.
    Сър Хенри казва:
    - Джон, дрехата ми, моля.










   Един отива за риба. Не щеш ли, на въдицата му попада златна рибка, която му проговаря:
    - Рибарю, аз не съм златната рибка, но съм Златната акулка и ще ти изпълня едно желание, ако ме пуснеш обратно във водата. Помисли си хубаво.
    Рибарят помислил и казал:
    - Искам,кура ми да е по-дълъг от краката ми!
    - Няма проблеми - отговорила акулката и му отгризала краката.









Вечер. Мъж се прибира тичешком от работа и без да каже дума, започва да си събира багажа.
Жена му:
- Мили! Какво се е случило? Къде отиваш?
- В Никарагуа!!!
- Защо?
- Защото, там жените за всяко чукане дават по три долара на мъжа!
Жената скача и бързо започва да си събира багажа.
Мъжът:
- А ти къде?
- В Hикаpагуа!
- Защо???
- Искам да видя, как ще живееш с шест долара месечно...










- Съвременната младеж се облича ужасно! Например, ето този младеж.
- Това е дъщеря ми.
- Извинете, не знаех, че сте баща й.
- Не съм баща, аз съм майка й.










- Давате ли кредити срещу честна дума?
- Няма проблем.
- А, ако не ги върна?
- Ще ви е срам, като се явите пред Всевишния...
- Кога ли ще бъде това...
- Ами ако не си платите до пето число на месеца, след шести някъде...







Тагове:   математиката,


Гласувай:
0



1. danyolka - :)))
30.08.2008 15:10
Ето и един от мен:
Една фея казала на двама съпрузи: "Вие бяхте прекрасна двойка в продължение на 25 години и аз искам да изпълня по едно желание на всеки от вас.". Жената казала: "Аз искам да попътешествам по света със любимия си мъж.". Махнала феята с пръчицата и в ръката на жената се появили билети. Но неочаквано 50-годишният мъж казал: "Разбира се, това е много романтично, но такава възможност имам веднъж в живота. Съжалявам, скъпа моя, но аз искам жена по-млада от мен с 30 години.". Махнала феята с вълшебната си пръчица и...превърнала мъжа в 80-годишен старец.
Извод: мъжете може и да са гадове, но феите са жени
цитирай
2. furiika - готин,
30.08.2008 16:55
много сладък виц, чак ми е кеф!
:)))))))))))
Поздрави,danyolka!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6959740
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031