Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2008 07:56 - Нощ...двама...ракия...нож...:)))
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 5168 Коментари: 8 Гласове:
0



*
*
*


 В магазин за дрехи влиза млад мъж и казва:
    - Искам смокиново листо! Утре ще ходя на бал с маски и ще играя Адам.
    Носят му смокиново листо, той го пробва и казва:
    - Не, малко ми е.
    Носят му по-голямо.
    - И това ми е малко.
    Така няколко пъти, докато на продавача не му писнало и казал:
    - Абе, що не си го преметнеш през рамото и да играеш колонка на бензиностанция?









Отива един човек на доктор и казва:
- Докторе, не съм ходил по голяма нужда от 1 седмица.
Доктора му дава хапчета и казва:
- Тези хапчета ще те разхлабят.
Връща се същия човек след 3 дена и казва:
- Докторе, не помагат.
Доктора му дава едно шишенце и казва:
- Капваш 3 капки от шишенцето и така ще те разхлаби, че няма начин да не си свършиш работата.
Отива си човека, изпива цялото шишенце - пак нищо. Връща се при доктора и казва:
- Докторе, нищо не става!
Доктора изумен:
- Как така бе??? Я, ми кажи, ти какво работиш?
- Кадрови войник съм.
Доктора:
- Аааа, ми така кажи бе,човек! Ей ти 10 лева, върви наяж се и се изсери като хората.











Един мъж умрял по време на гурбет в чужбина. Приятелите му теглили чоп кой да съобщи на съпругата му и един от тях хваща телефона:
    - Танче, здрасти.
    - Здрасти бе Димчо, от къде се обаждаш?
    - Ми-и, от Германия, бе... Нали сме тука с твоя пари да печелим ...
    - Какво има?
    - Нали знаеш, че добре печелим...
    - Знам бе...
    - Обаче твоя снощи загуби всичко на покер.
    - Мамка му! Да пукне дано!
    - Ми, затова се обаждам, той пукна вече...









Младеж влиза в църквата да се изповяда:
    - Грешен съм, отче.
    - С коя сгреши, сине мой?
    - Не мога да й кажа името.
    - С жената на кмета или с жената на градския съдия?
    - Не, не с тях.
    - А може би с жената на пощальона? И с нея нашите мъже правят грешки.
    - Не, и с нея не съм.
    - Щом не казваш имена, няма да мога да ти опростя греховете.
    Младежът излязъл от църквата и приятелите му веднага го наобиколили:
    - Какво стана?
    - Не ми опрости греховете, но научих няколко адреса на лесни мацки.









 Млад лейтенант, току що завършил военното училище, трие със спирт оптическата леща на снайпера.
    - Какво правиш? Какво ви учат вас в училище?
    - Ами изтривам с тънък слой, както ми наредихте. Взимам парчето плат, сипвам спирт върху него и търкам.
    - Не се прави така! Гледай мен!
    Капитанът взима чаша, напълва я със спирт, изпива го на един дъх, след това издишва върху лещата и започва да трие.
    - Така се трие с тънък слой!










Мутра заминава за Канада и звъни от там на оператора в Мобипейдж:
    - Ей пичове, вие сте най-великата компания! Оттук, нататък ще си купувам пейджъри само от вас, а и другите ще посъветвам да купуват от вас!!!
    Оператора:
    - ???
    Мутрата:
    - Да, бе, даже тук в Канада получих съобщение на пейджера!!!
    Оператора:
    - Какво съобщение?
    Мутрата:
    - "Сменете батерията!".


Тагове:   нож,   нощ,   ракия,


Гласувай:
0



1. tera - Furi, изненадваш ме :)
09.10.2008 09:19
Много благоприлични вицове си започнала да пускаш, чак не приличаш на себе си :)))
цитирай
2. furiika - ахахааааааааааааааааааа,Тераа
09.10.2008 09:24
И за да не се разочароваш напълно от мен, ето един, специално за теб:

Мъж е поканен на офицерски бал. Обикаля той между гостите с чаша бяло вино в ръка и си търси дама. Насреща му - възрастен генерал. Заприказвали се, харесали се, започнали дружески да се потупват и да смигат на жените. По едно време мъжът попитал:
- Слушай друже, а според тебе онази русата, която седи там в дъното на залата, може ли да духа?
Генералът с напета и бавна походка се отправил в тази посока, спрял пред дамата, разгледал внимателно лицето й, върнал се и казал:
- Може!
Мъжът отвел веднага мадамата в друго помещение, където били насаме и след като се върнал казал:
- Духа и още как, направо щеше да ме отнесе. Ами тази, с червената рокля пред нас, тя може ли?
Генералът отишъл при дамата, дълго и внимателно разглеждал лицето й, върнал се и казал:
- И тази може да духа!
Мъжът отново се убедил в съседната стая, че генерала е прав. Накрая попитал:
- Всъщност, би ли ми казал как така безпогрешно определяш дали една жена го може?
- Вглеждам се в лицето й. Има ли уста - значи духа!



Видя ли, не съм се променила кой знае колко.Усмихни се сега! :))))))))))))))))))
цитирай
3. tera - Вече си на себе си!
09.10.2008 11:01
:)))))))))

А я виж на какъв готин виц попаднах:

Младеж се прибира вкъщи един ден след сватбата си.
- Какво се е случило? - пита го майка му.
- Заради Цура - отвръща той. - Оказа се девствена. Затова я напуснах.
- Правилно - одобрила майката. - Щом не я бива за другите момчета в селото, не я бива и за теб.

:)
цитирай
4. sisithebest - хехех
09.10.2008 13:55
последния ме уби :)))
цитирай
5. furiika - Казах ти, мила!
09.10.2008 15:15
:)))
цитирай
6. furiika - sisithebest, :))))))
09.10.2008 15:17
Сега ми отвори работа да те съживявам:)))
Ето илач:


Три жени си умряли и отишли на небето.Там ги по-
среща свети Петър и им казал:
- Виждате ли тука има само облачета. Ще ходите само по белите, а по черните няма да стъпвате!
Тръгнали те и след време се срещат.Едната била с много грозен мъж:
- ???
- Ами стъпих на черно облаче.
Идва втората с още по-грозен.
- Ми и аз стъпих на черно облаче.
Идва третата, ама води много готин пич.
-????
- Ами аз стъпих на черно облаче - отговаря пича...

Поздрав!
:)
цитирай
7. hara73 - благодаря ти
30.10.2008 09:52
днес ми беше тъжно ,снощи разбрах ,че гаджето ми изневерява .Реших да прочета нещо смешно и трябва да ти благодаря ,защото въпреке ,че ми е още кофти вече се усмихвам :-)))))
цитирай
8. furiika - hara73,
31.10.2008 09:10
много е гадно, да разбереш, че най-близкият човек до теб, те е предал, но...това не е края на света. И аз съм минала през такъв етап от живота си, ама когато промениш начина си на мислене и приемеш друга житейска философия за живота, особено в наши дни, нещата си идват на място. Радвам се, че съм успяла донякъде да разсея тъгата ти.
Животът продължава, усмихвай се по-често!
Късмет!
:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6961894
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031