Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2008 20:49 - Ако един мъж отваря вратата на колата на жена, то или колата е нова, или жената...
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 5566 Коментари: 14 Гласове:
0



:)
:)
:)


Пациентка пита доктора:
- След като съществува такава огромна медицинска литература, за какво са необходими лекарите?
- За да не умрете от някоя правописна грешка, госпожо!








Връща се момиченце от училище. До нея намаля скорост една кола. От колата се показва един мъж и казва:
- Ако се качиш в колата, ще ти дам шоколад.
Момиченцето:
- Не.
- Сладолед?
- Не.
- Нова кукла?
Момиченцето:
- Татко, сто пъти съм ти казвала: не идвай да ме взимаш от училище с трабантчето.










 Мъж се връща от командировка и естествено заварва жена си с любовник. Влиза той в спалнята, вижда ги, пуска куфарите на пода и започва да се смее гръмогласно. Любовникът се е свил от страх, а след това се обижда и пита:
    - К`во се смееш, бе?
    - Абе...аз разбирам за мен...аз съм й мъж все пак....ама теб пък кой те кара да я чукаш....









Жената забременява и отиват със съпруга си на преглед при гинеколога.
Минава прегледа, двамата доволни от казаното, но мъжа кърши ръце и се чуди как да попита доктора за секса по време на бременността. Престрашава се и пита:
-Докторе, какво е позволено и какво не, докато жената е бременна?
- Първите три месеца, всичко е позволено,
Вторите три, само кучешката.
Последните три, само вълчата.
Мъжът помислил, помислил и казал:
- Докторе, не съм лаик в секса, но … как е вълчата поза ?
- СЕДИШ ДО ДУПКАТА И ВИЕШ !










Марийка се връща от конкурс на професионални проститутки със сребърен медал. Иванчо я пита:
- Що не взе златния медал, Марийке, ти си черешката на сладоледа в занаята?
- Ами на финала се явихме аз и колежката от Франция. Чукане легнали - и на двети шестици, чукане прави - и на двете шестици, чукане отзад - също, на челна стойка - също, би ме на минетите, доста се изморих.
- Ще тренираме, след месец имаш право да се явиш на световното, ще вземеш златото.
След месец Марийка се връща със златен медал и допълнителен медал за оригинално изпълнение.
- Кво стана Марийке?
- Същата работа, финал, пак аз и французойката, първи тур - поравно, втори тур - поравно, трети тур - по равно, четвърти тур, също,  нооо...на минетите налапах два хуя и изсвирих "Мила родино"!











Съпругата почиства къщата. Звъни на вратата. Отваря тя, а на прага стои непознат мъж:
- Добър ден. Моля да ме извините за любопитството, но имам един въпрос. Какво е отношението ви към аналния секс?
Жената, разбира се, възмутено тръшва вратата.
На следващия ден пак се звъни. И пак същия мъж:
- Здравейте, отново. Ще ме прощавате за безпокойството, но се питах... харесвате ли 69?
- Изчезни бе боклук! Ще извикам полиция!
Звънене на следващия ден. И всичко пак се повтаря:
- Знам, че малко странно ще прозвучи, но все пак... по време на секс харесвате ли да ви говорят мръсотийки?
- Мисля, че прекали. Още днес ще разкажа всичко на мъжа си. Ти посмей пак да ми дойдеш!
Вечерта жената действително разказала на мъжа си всичко, което се случило през последните дни. Той помислил малко и казал:
- Утре мога да си остана в къщи и да не ходя на работа. Ако този се домъкне пак, просто го задръж на вратата и ме викни да дойда аз да се разбера с него.
На следващия ден всичко тръгва по план. Звъни се и пак същия непознат:
- Здравейте госпожо, много се радвам да ви видя. Вчера не остана време да ви попитам относно оралния секс?
- Обожавам го!
- А за аналния?
- И него също!
- А 69?
- Много обичам!
- А... садо-мазо?
- Без него просто не мога!
- Много интересно! А защо след като мъжа ви разполага с всичко, от което има нужда, продължава да спи с моята съпруга?








На Московската гара:
- Влакът Москва - Чукотка заминава от втори коловоз.
За жителите на полуострова влакът Москва - домой, заминава от трета и четвърта релса...








Седят край огъня две чукчи - баща и син.
Детето пита татко си :
- Тате верно ли е,че ние сме най-тъпата нация на света?
- Не, не е верно мойто момче, да чукна на дърво - отговаря бащата, почуквайки се по главата.
- Тате, някой чука на вратата.
- Чакай, аз ще му отворя.






:))))))))))))))))))))


Тагове:   мъж,   нова,   отваря,


Гласувай:
0



1. krotalka - Ще ме умориш от смях!!!!!
23.10.2008 20:58
Благодаря ти!
Да си жива и здрава да ни разсмиваш!
цитирай
2. missing - хахахах
23.10.2008 21:13
ммм, трябваше ми нещо, с което да разсея един приятел и му пратих линк към блога ти... миии напишка се от смях :D Благодаря ти, че те има!!!
цитирай
3. furiika - krotalka,
23.10.2008 21:53
къде се изгуби, бе скъпа?
Да си жива и здрава и ти!
:)))
цитирай
4. furiika - missing,
23.10.2008 21:56
благодаря ти за милите думи, приятелко!
Радвам се, че съм допринесла за доброто настроение на твоето приятелче!
Поздрави и ме навестявайте от време на време!
:)))))))))
цитирай
5. santov - Извинявай :)
23.10.2008 23:03
Но използвах виц от твоите в моя пост.
Поздрави!
Ако си против, ще го изтрия.
цитирай
6. furiika - :))) Сантов,
24.10.2008 07:53
вицовете са за всички, няма мои, твои.:)
Те са, за да се забавляваме, така, че няма нищо нередно.
Поздрав и за теб!
:)))
цитирай
7. tera - Добро утро :)
24.10.2008 10:07
Дело за изнасилване. Съдията пита потърпевшата:
- А вие защо не викахте за помощ, докато ви изнасилваха?
- Той ме изнудваше.
- Как?
- Ами каза - "ако викаш, ще си го извадя".
цитирай
8. furiika - хахахааааа,
24.10.2008 10:31
от къде ще го извади???
:)))))))))))))))))))))))))
цитирай
9. viovioi - много кефиш:))
24.10.2008 12:44
къде е това изворче за смешки бе Нели??? Уникална си. Весели почивни днии!!!
цитирай
10. furiika - :))) Вилииии!
24.10.2008 13:17
Мерси, мила! Весел уикенд и на теб!
:)))
цитирай
11. sisithebest - хеехехееее
24.10.2008 16:16
мила родино .... хахахаахха
цитирай
12. furiika - sisithebest :))))
24.10.2008 18:31
Патриотка, бре! :))))))))))))))))))
цитирай
13. hristam - Аха,
26.10.2008 09:25
и аз отбелязах този патриотизъм подобаващо. Станах права... :))))))
цитирай
14. furiika - Хрис!:)))
26.10.2008 09:59
Браво! Знаех си, че не съм сама!
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Поздрави, мила!
:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6961774
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031