Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2008 21:33 - Жените трудно се свалят, но лесно ти се качват на главата.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 3541 Коментари: 9 Гласове:
0



*
*
*




Двама колеги си стоят на един строеж в обедната почивка.До строежа минава невероятна мацка и единият вика:
- " Мале на тая ако й го вкарам..."
А другият възкликва:
- Аве ей, това е жена ми бе! 
Първият отговаря:
- ... и веднага й го вадя!










Мъж бил в планината доста време сам. Домъчняло му за жена му и се провикнал:
-Къде си моя любов, Соняяя?
А ехото отговорило:
-С оня, с оня, с оня...











Решили двама евреи приятели да се подстрижат, ама като всички евреи били малко стиснати и се чудели как да минат без пари…
Отишли при един възрастен бръснар, като мислели че нищо няма да им направи като не платят, щото е много стар.
Влязъл най-напред единия… подстригал го бръснаря, а той казал:
- Абе, шефе, има един проблем… нямам пари да си платя!
Бръснаря обаче извадил една пушка, опрял му я в главата и казал:
- Тогава сваляй гащите и се навеждай….
Така и направил. Излиза после отвън подстриган и казва на приятеля си:
- Давай, влизай и ти… няма проблеми!
И с другия се случило същото.
Вече подстригани и наебани и двамата си тръгнали мълчаливи по улицата… По едно време единия се престрашил и попитал:
- А бе пич, я ми кажи честно… тебе бръснаря еба ли те?
- Не, защо? - отвърнал другия.
- Странно… и мене не!











Отива Иванчо на училище със синина под окото:
-Какво се е случило детето ми? -пита учителката.
-Ами снощи легнах при мама и тате, че ми беше студено, и тате по едно време ме пита:
-Заспа ли?
-А аз викам:
-Не. И той се завъртя и без да иска ме удари.
На другия ден Иванчо пак отива със синина на другото око и учителката пак го пита какво се е случило.
–Ами снощи пак легнах при мама и тате, че ми беше студено, и тате след малко пак ме пита:
-Заспа ли?
-Но аз мълча, след малко пак пита:
-Заспа ли? И аз пак казах че не съм, и той пак без да иска се завъртя по-рязко и затова ми е синьо и другото око. Отива Иванчо на третия ден целия посинен и госпожата пак го пита какво е станало че целият е син.
-Ами снощи пак легнах при тате и мама и тате пак пита:
-Заспа ли?
-Но аз мълча, след малко пак пита заспа ли, аз пак мълча, попита и трети път дали спя, но като не му отговорих, тате каза:
-Влезна ли?
-И аз викам:
-Кой?











Събрали се краставицата, картофа и кура.
    Краставицата започнала да се оплаква:
    - О-о-о... само да знаете мен как ме мъчат... Първо ме белят. След това нарязват и ме давят в кисело мляко...
    Картофа се обадил:
    -O-o-o.... ти си добре... Аз какво да кажа... Първо ме обелват, след това ме пържат докато изсъхна...
    Накрая се обадил и кура:
    -E-e-e... Вие всичките сте добре. На мен ми слагат един чувал на главата и ме набутват в някаква асансьорна шахта и така нагоре-надолу, докато повърна...









В училище. Трети клас. Учителката:
- Марийке, какво работи твоя баща?
Марийка:
- Моя татко е доцент.
- А каква заплата получава?
- 320 лева.
- А майка ти?
- Мама е библиотекарка. Получава 280 лева.
- Е, значи, колко ви е семейния бюджет?
- 600 лева.
- Браво! Иванчо, а у вас кой колко получава?
- Тате е граничен контрол на аерогарата. Получава 500 лева. Мама е в митницата на "Горубляне" получава 450 лева, а семейния ни бюджет е 5000 лева.
- Хм... Иванчо... не можеш да смяташ, значи пак двойка ти пиша...
- Дреме ми на хуя, затова пък живеем като хората!





АВТОРИТЕ НА ВИЦОВЕТЕ ДА МА ПРОЩАВАТ! :)))))))))))))))))



Гласувай:
0



1. krotalka - ХАХАХАХА,
06.11.2008 21:40
Благодаря!
цитирай
2. furiika - :)))
06.11.2008 21:44
Пак заповядай!
:)
цитирай
3. iliada - :)))))))))
07.11.2008 08:44
:)))))))))
цитирай
4. furiika - iliada :)))
07.11.2008 09:55
:))))))))
цитирай
5. hara73 - пак успя да ме разсмееш :-))))
07.11.2008 11:15
Благодаря ти и много весел и усмихнат ден ти желая.
цитирай
6. furiika - hara73 :)))
07.11.2008 11:18
Радвам се! Усмихнат и спокоен ден и на теб!
:)
цитирай
7. elineli - Ама си ми чудо :))))))))))
07.11.2008 12:12
С глас се смях Фу,благодаря ти :))))))))
цитирай
8. furiika - elineli, благодаря ти и аз, мила! :)))
07.11.2008 14:02
Макар някои олигофрени да ме намират за сбабичосана ЛЕЛКА с голям дирник, тъпа патка и т.н. и т.н., аз все пак ще продължа да поддържам блога си с много настроение и усмивки за вас!
Спокоен ден!
:))))))))
цитирай
9. furiika - Към всички, които влизат в моя блог!
08.11.2008 11:04
17. furiika - Към всички, които влизат в моя блог!
07.11 20:29
Никога не бях трила коментари, но измет всякаква, та моля да ме извините, налага се да модерирам коментарите. Съжалявам за създаденото неудобство!
Тук искам да се разтоварвате, а не да четете бисерите на хора, които не знаят как да се забавляват!
Винаги можете да разчитате на широката ми усмивка и нестихващото ми чувство за хумор!
:))))))))))))))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6969515
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930