Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.12.2008 10:31 - Честит имен ден на всички именници!Честит празник на всички рибари!
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 6523 Коментари: 11 Гласове:
1



*
*
*



Оженил се един за много по млада жена от него и приятелят му започнал да го укорява:
- Защо се ожени за тази млада жена. Ти си на 50 тя на 20 г. Какво ще я правиш?
- Как какво? Ще я чукам.
- Тя като стане на 30, ти ще си на 60г. Какво ще я правиш?
- Как какво? Ще я чукам.
- Ами тя като стане на 40, ти ще си на 70г. Какво ще я правиш?
- Ами нищо!
- Е видя ли, че тогава няма да можеш да я чукаш!
- Не че няма да мога, но кой чука 40 годишна жена!



В училище учителката се обръща към класа :
- Деца ! Днес ще правим контролно . Има ли някой неподготвен по извинителни причини ?
Обажда се Иванчо :
- Аз госпожо ! Изтощен съм сексуално !
- Няма проблем Иванчо ! Ще пишеш с лявата ръка !






Мъж се прибира вкъщи късно вечер. На масата в кухнята бележка:
"Децата съм ги сложила да спят. Изпрала съм, изгладила съм ти риза за утре, в хладилника има кюфтета, подмила съм се и съм без гащи. Ако ще ебеш, моля те, само не ме събуждай.."




Вкъщи звъни телефона. Мъжът вдига слущалката и чува мъжки глас:
- Ей, рогат, жена ти вкъщи ли е? Дай ми я!
Вдигнал се грандиозен скандал. Стопанката го успокоява, че явно е станала грешка. Замазала положението. На другия ден пак се звъни:
- Ей, рогат, пък си и бил много обидчив бе!!





Американеца, немеца и българия спорят, кой се е напивал най-жестоко:
Американеца:
- Един път, на един фирмен купон, така се натрясках, че сутринта се събудих в спалнята на боса до жена му..
Немеца:
- Аз пък веднъж така се натрясках, че се прибрах вкъщи с открадната полицейска кола..
Нашият:
- Аз по принцип бая си сръбвам, ама завчера много се издялках - събуждам се сутринта, чисто гол в един контейнер за боклук, лежа на гръб, хуят ми стърчи като мачта, на главата му кацнала една гарга и ми кълве ташаците и ми е толкова сухо в устата, че не мога да кажа на гаргата "къш"...



Момиче шепне, отдавайки се на задната седалка на последен модел мерцедес:
- Не ми пука от този разкош! Не ми пука от парите! Не ми пука от тази кола! Не му пука, че си богат, а аз съм от Перник!
Мъжът пъхтейки:
- И на мен не ми пука! Аз съм само шофьора на тази кола!



Едно циганче било ваксаджийче и работело пред гарата.Все питало хората,кой за къде пътува.Отишъл при него видимо ядосан човек,а циганчето го запитало;
-Чичо ти за къде си?
А човекът му казал:
-За майка ти в путката!
Циганчето му рекло:
-Ей, чиче, ти си лесен!Kачи се на тате на кура и си там!




На фризьорския стол е млад човек с много дълга коса. Около него ходи фризьорът и държи магнит над главата на клиента.
- Някакъв нов начин за подстригване?
- Не, просто търся ножицата.




В училище учителката задава въпрос:
- Деца, какво ще се случи, ако едно всеразрушаващо гюле се удари в една неразрушима стена?
Иванчо отговаря:
- Ще поскъпне ракията.
Учителката:
- Е, как така? Къде е логиката?
- Не знам къде е логиката, но татко казва, че в тази държава каквато и простотия да се случи, единственият резултат е, че поскъпва ракията.






НАЗДРАВЕ! И ВЕСЕЛО НАСТРОЕНИЕ! :)





Тагове:   ден,   именници,


Гласувай:
1



1. wwwivi - честит празник
06.12.2008 10:34
и на търговцие ;)
p.s. благодаря за сутрешния тонус :)))
цитирай
2. furiika - wwwivi :))) винаги насреща!
06.12.2008 10:39
Да им е честито и на търговците и като ни бръснат, поне да слагат и по малко сапунка.
:)))))))))))))))))))))))
цитирай
3. wwwivi - Аз практикувам
06.12.2008 10:54
дране, по-качествено е
цитирай
4. furiika - ахахахаааа, дране...
06.12.2008 10:58
чиста работа!
:)))
цитирай
5. wwwivi - ;)
06.12.2008 11:00
именно! Наздраве :)))
цитирай
6. furiika - Наздравеееее!
06.12.2008 11:01
:)))
цитирай
7. furiika - така си е, hara73 :)
06.12.2008 14:43
Весел купон и на теб!
:)))
цитирай
8. viovioi - Честит имен ден Нели!
06.12.2008 14:44
Добри приятели има само този, който сам е добър приятел. Пожелавам ти , там където си да ги намериш и цениш. Защото , времето не чака, добротата е безсилна, късметът непостоянен, а душата ненаситна. Бъди жива и здрава:)))
цитирай
9. furiika - Вилиииии! :)))
06.12.2008 14:49
Благодаря ти, мила! Днес не е точно моя имен ден, аз го празнувам на Света Неделя, но щерка ми и майка ми са "героините" днес.
Жива и здрава бъди и ти! Пожеланието ти е страхотно! Благодаря ти още веднъж, приятелко!
:)))
цитирай
10. vmitkov - Нелито,
08.12.2008 16:59
Като рече "щерка ми" се сетих да те питам тя дали чете твоя блог? Особено сега когато е именничка...
цитирай
11. furiika - Митков, който иска може да чете блога ми,
08.12.2008 17:09
пък било то и щерка ми. :)))
Усещам, че искаш да провокираш в мен някакво чувство на вина и неудобство от мръсните вицове, които публикувам. Това, което е изписано тук, може да се прочете и на хиляди други места.
Между другото, тя вече е и пълнолетна и нищо човешко не й е чуждо.
Сега доволен ли си от отговора ми?
Мерси за вниманието и загрижеността!
:))))))))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6969608
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930