Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2009 06:15 - Тайната на успеха в живота е свързана с честността и принципността: ако ги нямате тези качества - успехът е гарантиран.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 6432 Коментари: 18 Гласове:
0



*
*
*



В стриптийз бар син пита баща си:
- Тате, а защо сложи пари в гащите на тази гола кака, а?
- Малък си да знаеш такива неща! Хайде, допивай си уискито и да се прибираме вкъщи, че е късно. Пет сутринта е, мама да не се притесни...











    Какво си мисли кучето: "Тези големи и красиви същества около мен... Хранят ме..., поят ме..., галят ме..., изпълняват всичките ми желания - трябва да са богове!"
    Какво си мисли котката: "Тези големи и красиви същества около мен... Хранят ме..., поят ме..., галят ме..., изпълняват всичките ми желания - трябва да съм Бог...!"











Седи си един каубой в бара и си порка. Към него се приближава млада дама и завързва разговор:
- С какво се занимаваш? - пита дамата.
- Ами виж сега - аз съм каубой. Цял живот съм бил каубой, баща ми е бил каубой, дядо ми е бил каубой, и изобщо всички мъже в нашият род са били каубои. А ти каква си?
- А, ами аз съм лесбийка. Сутрин като стана, си мисля за жени. Докато се мия в банята, пак си мисля за жени, като ям - мисля си за жени, пазарувам - пак си мисля за жени. Абе изобщо през цялото време си мисля за жени.
Каубоят кимнал разбиращо и дамата си заминала. След известно време до него сяда друга млада жена, и отново му задава въпроса какъв е и с какво се занимава.
- Ами, как да ти кажа - отвърнал каубоят - аз досега си мислех, че съм каубой, ама преди малко разбрах, че всъщност цял живот съм бил лесбийка.











Ясновидка казва на жена:
- Скоро ви очаква голяма загуба. Вероятно ще изгубите мъжа си.
- Но аз от две години съм вдовица.
- Значи ще си изгубите чадъра.










Малкият Иванчо среща бременна жена на улицата:
-Какво има в корема ти?
-Бебе - отговорила жената.
-А, обичаш ли го?
-Разбира се, че го обичам - усмихнала се жената.
-Ами тогава, защо си го изяла???










По време на проверка войниците се оплакват:
-В чорбата има камъни!
-Що за оплаквания? Вие сте тук, за да служите на Родината!
-Да, а не да я ядем...












Влиза една мутра в аптеката.Застава на гишето и казва:
-Добър ден.Две скумрии и кило цаца.
Аптекаря плахо се изправя и казва:
-Ама,господине това е аптека,няма риба...
Мутрата се протяга,сграбчва го за престилката и бой,бой...Пребива го и си тръгва.На другият ден историята се повтаря.На третият ден седи аптекаря в очакване.Влиза мутрата и още не затворил вратата,когато излиза нашето момче из зад тезгяха,протяга ръце с два плика и казва:
-Добър деен!Имаме и скумрия. И цаца.Заповядайте!
Мутрата го погледнал изненадано и казал:
-Риба си зех от хлебарницата,требат ми две кисели млека...











Мъж, който живеел на втория етаж в блок, една сутрин се надвесил от прозореца да провери дали вали, когато в шепата му, не щеш ли, паднало стъклено око. Той погледнал нагоре и видял, че от шестия етаж го гледа момиче.
- Това ваше ли е? - извикал мъжът.
- Да - потвърдило момичето.
- Чакайте, ще ви го донеса.
И занесъл стъкленото око в апартамента й. Тя го поканила вътре и се заговорили. Девойката не само му била извънредно признателна, но и го намерила за невероятно привлекателен и го поканила на вечеря. Той с радост приел. Прекарали страхотно, после момичето му предложило да отидат в неговия апартамент и да спят заедно.
Когато на другата сутрин момичето си тръгвало, мъжът казал:
- Съжалявам, но трябва да те попитам нещо. С всеки срещнат мъж ли се държиш така?
- Не - отвърнала тя. - Само с тези, които ми хванат окото.





Наближават хубавите дни! :)))



Гласувай:
0



1. viovioi - къде на майтап, къде истина:))
15.01.2009 09:44
Но за да успеем в живота често ни се налага да забравим някои добродетели! Мерси Нели:))
цитирай
2. furiika - :))Вили,
15.01.2009 10:25
във всеки майтап има, къде по- голяма, къде по-малка доза истина. :))))))))
Поздрави, мила!
цитирай
3. candysays - Много ти благодаря за порцията настроение отново!
15.01.2009 10:46
Фурийке, ти си ненадмината в "доставката" на хумор на блогърите в блог.бг (е, само на тези, които имат чувство за хумор, разбира се.. ;)

Това "Наближават хубавите дни!" обаче ме разби :))) Какво имаш предвид- някакви конкретни дни (празници) или просто така си го написала, като добро пожелание за идните дни? :)))
цитирай
4. furiika - Кенди :))))))))))))
15.01.2009 10:50
Доста пъти, когато пускам вицове преди почивните дни пожелавам "Весел УЙкенд", та днес реших да го напиша по друг начин.
Ахахаааа, развесели ме много, мила!
Но, то от мен всичко може да се очаква.:)))))
Поздрави!
цитирай
5. iliada - Furiika
15.01.2009 11:32
Много жалко но в мотото на този постинг се крие истина -поне за България важаща!
цитирай
6. tera - Уеуе, дожаля ми за горкичкият каубой,
15.01.2009 12:36
толкова време да живее в заблуда ... :)

А това за мутрата и цацата си е друг вариант май на вица :" Що си зайо с шапка? " - бой, "Що си без шапка?" - пак бой ... :)))
цитирай
7. avangardi - Влиза една мутра в аптеката...
15.01.2009 13:24
Докато ги научиш, голям зор:-))))
цитирай
8. furiika - Така е, Илиада!За съжаление...
15.01.2009 14:06
Пък и станахме за посмешище пред цял свят.
цитирай
9. furiika - Тера!:)))
15.01.2009 14:08
Да и него го знам, за заека, ама този вариант за мутрата сега е много актуален. :)))))
цитирай
10. furiika - Хаха, avangardi :))))))))
15.01.2009 14:09
Верно си е зор! :))))))))))
цитирай
11. teachme - Ха-ха-ха...
16.01.2009 00:56
Направо ме разсъни,нахили ме пусряд нущя:))) За котката - много е вярно, така ме нерви моята, май-май...мисли се за Бог! Ето ти от мен нещо "котешко" ;)
Хванал един котарак една мишка и й казал:
- Ша та изям!!!
Тя го погледнала изплааашено и му рекла:
- Ако не ме изядеш, ще ти дам да ме опънеш, ммммм...
Котарака помислил, помислил, пък я пуснал, а тя, избягала и преди да се завре в дупката му казала:
- Един курвенски номер знам и винаги ме измъква от ситуация!
Седи си мишката в дупката и отвън се чува лай на куче. Сигурно кучето опъва котарака - помислила си мишката. Излязла навън и котарака я опънал. Един чужд език знам и всички курви са мои! - помислил си котарака.
цитирай
12. furiika - teachme :))))))))))))))))))))
16.01.2009 08:52
Благодаря ти, мила!Чудесно попълнение !
За тези чужди езици се сещам за блондинка, която се хвали пред компания, че знаела френски език и се провикнала Хелоууу", а един пич от тайфата й казва, че това е на английски, на което тя възкликнала: Аууу, ма аз съм знаела и английски?!?

:)))
цитирай
13. hara73 - е този девиз в началото ...
16.01.2009 11:01
това ми бил проблема ...добре че ме светна на далавера , сега ще работя по въпроса да се поправя. Благодаря ти от сърце за помоща и :-))) Весело настроение и много късмет .
цитирай
14. mmmmmmmmm - Пак си
16.01.2009 12:07
във върхова форма!Подобрител на настроение!
Усмихнат ден!:)))
цитирай
15. furiika - Моля, моля, за нищо hara73:)))))))))))
16.01.2009 19:47
Пак заповядай!:)))
Весело да ти е и на теб!
:)
цитирай
16. furiika - Мимеее, благодаря ти, мила! :)))
16.01.2009 19:48
Усмихнати дни и на теб!
:)
цитирай
17. tera - Добра събота, Фури! :)
17.01.2009 11:17
Виж какво намерих:

Прибира се Драконът изморен вкъщи и от вратата се провиква:
- Ей, жено, какво има за вечеря?
- Тройка братя с гарнитура, а за десерт - златна ябълка! - отговаря покорно Ламята.


А този долу е много философски, съчетава оптимизъм, планиране и дълбоко познаване на природните закони. Направо е култов! :)

Един охлюв започнал да се катери по черешово дърво насред зима. Минава един кос и го пита:
- Хей, ти защо се катериш по това дърво?
- За да си хапна череши.
- Ми то сега няма череши.
- Да де,ама докато се кача, ще има.


Хайде и все по-весело да става! :)))



цитирай
18. furiika - Ахахахахаааааааааа! Терааа, страхотни са и двата!
17.01.2009 18:47
:))))))))))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6971435
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930