Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2009 09:08 - С възрастта, жените се утешават с козметика, а мъжете с чувство за хумор
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 11858 Коментари: 24 Гласове:
0



*
*
*

Един шофьор пътувал с колата през зимата и го стопирала една стопаджийка. Качил я той в колата, обаче след малко колата се развалила и той излязъл от нея за да я оправи. Човъркал той по двигателя, но ръцете му замръзнали, влязъл в колата, пъхнал ги между краката на жената и като се стоплили, пак излязъл навън, за да продължи ремонта. След малко ръцете му пак замръзнали и пак по същия начин ги стоплил между краката на жената. На третия път, оправил колата, влязъл вътре, запалил двигателя и тогава тя му рекла:

- Добре де, ами ушите ти не измръзнаха ли?










На жена регулировчик, по време на работа, в час пик й идва мензисът. Съвсем вежливо се обажда по станцията, с молба да я сменят по следните причини. Минава час, два, три,няма никой. На четвъртия час се появяват двама пияни полицаи, прегърнати пеейки, се клатушкат към нея. Тя сърдито пита:

- Колеги, защо се забавихте толкова?

- Ами като чухме, че ти е дошло, най-напред почерпи шефът на полицията, след туй прокурора,после шефа на криминална...











Три приятелки си говорят на тема секс.
Първата:
-Аз много обичам грубият секс, да ме мачка, да ме тръшка, аз крещя, дера, хапя, много се кефя така!
Втората:
-Аз си падам по нежните изпълнения, романтична вечеря на свещи, фин секс на копринени чаршафи и тихи стонове на ушенцето!
Третата:
-Само в родеото е истината!
-Какво е това твойто родео, скъпа?
-Ами, слагам го да легне на гръб, оковавам му с белезници ръцете и краката, разпънат като Христос, надървям го яко с една свирка, скачам му отгоре и се набучвам, като на кол! Яко нагоре, надолу и след 5 минути му казвам на ухото,скъпи, болна съм от СПИН! Това е родео, засичам колко минути ще се задържа върху него!










Данъчен инспектор отива на проверка в синагогата. Огледал документите и започнал да разпитва равина:
    - Извинете, равине, откъде си взимате свещите?
    - От града ги карат.
    - А те тука, когато горят и капят по пода, това разтопеното какво го правите?
    - Събираме го и го изпращаме в града, а оттам - нови свещи ни пращат.
    - А когато правите обрязване, с обрязаното какво правите?
    - Събираме го и него и го пращаме в града, а оттам нови ни пращат. Ето, например, днес изпратиха вас...










Три приятелки - едната с гадже, другата-сгодена, третата-омъжена, решили да разнообразят вялия си сексуален живот. Отишли в секс магазин и си купили прилепнали латексови бодита, маски, камшици и белезници. След няколко дни се срещнали и започнали да обсъждат:
-Гаджето ми беше останал до късно на работа в кабинета си- споделила първата. В офиса нямаше никой, аз тайно се преоблякох в латекса, отворих вратата му, той ахна и правихме няколко часа див секс върху бюрото му.
И при мен мина добре - разказала сгодената
-Вечерта той си легна, аз се преоблякох в банята, влязох в спалнята, той се нахвърли върху мен като див звяр, разкъса латекса и ме чука като невидял чак до сутринта.
-А пък моят - започнала омъжената - се прибра от работа и както винаги си отвори една бира от хладилника, пусна футболен мач и се залепи за телевизора. Аз отидох скришом до спалнята, преоблякох се и с ритник отворих вратата на хола. А той ме погледна без грам изненада и ме попита:
-" Хей, Батман, какво има за вечеря? "










Дежурният полицай вдига телефона и чува:
-Помощ, помогнете! В стаята влезе котка!
-Какво като е влязла, за такава дреболия ли ни безпокоите?Кой звъни?
-Папагалът...










Добре му е на моряка - връща се от далечно плаване, а девойката го чака на брега.
Добре му е на летеца - връща се от полет, а девойката го чака на летището.
Добре му е на машиниста - връща се от пътуване, а девойката го чака на гарата.
Само на девойката не й е добре - тичай на пристанището, тичай на летището, а от летището - на гарата...











Млада, красива жена се приготвя за преглед при зъболекар.Мъжът й я пита:
-Като ще ходиш на зъболекар, що си сменяш и бельото, ма?
-Ми, откъде да знам какъв е зъболекаря.Ами, ако е някой нахалник?









Седят двама наркомани на една ливадка.Напушили се и си приказват:
-Всичко в тоя живот ми е ясно, само едно не мога да разбера - как по дяволите умират хората?
-Ами, сигурно щъркелите ги отнасят...






Усмивкиииииии!
:):):)


Тагове:   хумор,   чувство,   мъжете,


Гласувай:
0



1. ady - :))
30.01.2009 09:14
:))
цитирай
2. furiika - ady :)))
30.01.2009 09:15
:)))
цитирай
3. iliada - furiika!!!
30.01.2009 09:16
Всяко нещо си има обяснение , пък аз се чудех защо съм наблегнала на козмениката напоследък!:))))))))))))
Развесели ме!:)
цитирай
4. furiika - iliada и аз в последно време съм се вманиачила
30.01.2009 09:20
към тая козметика, ама и на хумора наблягам - за всеки случай :))))))))))))
Поздрави, мила!
цитирай
5. kardamom - :)
30.01.2009 09:46
много усмивки от мен...
важното е да се набляга и на други работи... нали?!
хубав уйкенд...и
цитирай
6. furiika - да, kardamom
30.01.2009 09:49
И на уйкендите да се набляга, най-вече:)))))))))
И на теб усмивки и...знаеш какво
:)
цитирай
7. анонимен - Мда, така е за възрастта,
30.01.2009 10:40
обаче, ако си взел мерки на младини, козметиката на старини е за удоволствие и повдигане на духа;)
Благодаря и да ти се връщат усмивките!:)))
цитирай
8. kardamom - :)
30.01.2009 11:10
мисля, че те действат по- добре и от марковата козметика..
ти как мислиш?!
цитирай
9. furiika - Вишничка, много си права!:)))
30.01.2009 12:26
Разликата между жените и мъжете е тази, че ние пак ще го докараме от към козметиката, ама мъжете остават само с един гол хумор. :))))))))))))))))
цитирай
10. furiika - 100% уйкендите за нас си остават най-добрата маркова козметика:)))
30.01.2009 12:27
Разбираш ме, нали:)))))))))))))))))))
цитирай
11. svetlan - Усмивки през тоз уй кенд
30.01.2009 13:37
Усмивки през тоз уй кенд
цитирай
12. julllinkata - Йоо,Батман...
30.01.2009 13:54
хаххаха. УДжасТ:Р И нъц, хич не й е лесно на девойката:)))) Весели почивни дни, слънце:)
цитирай
13. furiika - Оооо, мерси Светлан! :)))
30.01.2009 14:13
Освен всичко друго и усмивки ще има.
:))
цитирай
14. furiika - julllinkata , бе тя е девойка колкото и аз, ама...:)))) наистина
30.01.2009 14:16
не й е лесно с такъв Спайдърмен! :)))))
И на теб весели дни, слънчице!
:)
цитирай
15. nyemecama - здрасти сладурано :*
30.01.2009 20:38
здрасти сладурано
:*
цитирай
16. furiika - Ооооооооо, сладкиш! :)))))))))
30.01.2009 20:56
Особено ми е приятно!
Гуш!:)))))
цитирай
17. zorro998 - значи сега пред цялата ...
31.01.2009 23:18
значи сега пред цялата общественост тука трябва да си призная тежък грях. Фури, позволявам си да пращам твоите вицове на приятели и познати. голям смях пада. трябва да те накарам да ми простиш някак си, понеже споделям твоят труд с други хора. не знам как, знам, че поне трябваше да си призная.
цитирай
18. furiika - Аххахахааааа, Зоро!
31.01.2009 23:26
За какви грехове говориш, скъпи!:))))))
Вицовете са за всички, които ги обичат.Не са мои. Публикувам ги, за да се забавлявате всички вие и вашите приятели, близки, роднини, колеги и т.н.
Така, че нямаш никакви грехове. Спокоооо!
И много усмивки!
:)))
цитирай
19. krotalka - А бе, като чета коментарите,
01.02.2009 13:08
май жените се смеем повече от мъжете. Нещо хич ги няма горките...
Поздрави Фури!
цитирай
20. furiika - :)))
01.02.2009 13:42
Права си, Кроти! Те си четат инкогнито и се подхилкват под мустак.
:))))
Поздрави и на теб, мила!
цитирай
21. tera - Малиииии......
01.02.2009 20:28
Верно не й е лесно на горката "девойка" - тичай тук, тичай там ...

:)))))
цитирай
22. compassion - Виж какво
02.02.2009 00:10
за козметиката нищо не съм чела из мъдрите книги, но за хумора - да. Казват, че светът е оцелял, защото се е смял. Голям смях (само с тоя хумор.......горките мъже....ха-ха-ха)...но докато са били млади са дали своя дан за оцеляването на света....
цитирай
23. furiika - Тера, поне няма да качава килограми, докато тича :)))))
02.02.2009 08:25
:)))))))))
цитирай
24. furiika - compassion :))))))))))))
02.02.2009 08:27
верно е, а и добре, че винаги има млади мъже, готови в името на човечеството да се "жертват":)))))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6971688
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930