Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2009 08:41 - Ако приятелката, или жена ви са ви изневерили и искате да се хвърлите от 8-я етаж, помнете: Вие имате рога, не крила!
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 5818 Коментари: 20 Гласове:
0



:)
:)
:)



Един директор уволнил секретарката си. Преди да си замине, тя му казала:
- Шефе, шефе! Аз с тези две висши образования, (и посочила гърдите си) с тази тясна специализация (посочила надолу) и с този дъ-ъ-ълъг трудов стаж (посочила бедрата си), работа ще си намеря винаги! А ти с тази вар в косите, с тази арматура в устата, с този пясък в бъбреците и с този отвес, дето го имаш, си само за строителен работник!













Мъж се запознава с красива млада жена в бара, в началото на новогодишната нощ. След кратко ухажване двамата се запътили към неговата къща извън града. На средата на пътя мъжът спира колата и казва на жената:
- Излизай!
- Защо?
- Излизай, ти казвам!
Жената излиза от колата, а в главата и се въртят  разни мисли за маниаци и изнасилвачи. Мъжът в това време и казва:
- Сега направи един снежен човек!
Жената прави и трепери. След като приключила, мъжът я поканил обратно в колата и потеглили мълчаливо. Пристигнали, мъжът запалил свещи, приготвил вкусна вечеря, последвал и секс. На сутринта жената, измъчвана от любопитство, пита:
- А защо трябваше снощи да правя снежен човек?
- Виж сега, като любовник аз не съм нищо особено. Но този снежен човек ти ще го помниш цял живот!














- Как си, приятел?
- Абе, неприятности в къщи.
- Защо, какво става?
- Ами наказах жената без секс за един месец, но да вземе един простак да се яви и да отмени наказанието!













-Мамо, вярно ли е, че щъркелите носят бебетата?
-Вярно е.
-А, подаръците ги носи Дядо Коледа?
-И това е вярно.
-А, ти се блъскаш по цял ден на работа да печелиш пари?
-Съвсем вярно.
-В такъв случай, татко е напълно излишен в тази къща...













Управител на хотел върви по коридора и чува от една стая пеене.
Обажда се на рецепцията:
-Вие връчихте ли сметката на клиента от 108-ма стая?
-Да.
-А, защо пее тогава?
-Не пее той. Опяват го...











Двама приятели си говорят:
- Довечера ще водя жената на театър, ще гледаме "Отело".
- Какво, културна програма?
- Не, предупреждение!












Влизат двама мъже в заведение и си поръчват кафе. Сервитьорката им поднася кафето, а единият й казва:

-Може ли и сметана?
Тогава тя вади едната си гърда и изстисква малко мляко от нея направо в чашата. Другият го побутнал и му прошепнал:

-Мале, братчет,  добре, че не си поръчахме отлежала сливова.














Жена отива при жена-сексолог и се оплаква, че мъжът й не й обръща никакво внимание. Докторката моли мъжa да отиде сам.

- Вие, докторе, като жена ще ме разберете - разказва мъжът.
- Сутрин вървя по улицата, срещам пощальонката. "Е вестника ли да Ви дам, или какво? ". - казва тя
"Разбира се, или какво. " - казвам аз. Сядам в автобуса и отивам на работа. Контрольорката ми проверява билета: "Вие билета ли ще си показвате, или какво? ". "Разбира се, или какво. " - казвам аз. На работата секретарката ме пита: "Да Ви дам ли това, което съм разпечатала вчера, или какво? ". "Разбира се, или какво. " - казвам аз. И така през целия ден - със сервитьорката, с полицайката, с продавачката и даже с моята началничка.
Вечер, когато се прибера в къщи вече не ми е до жени.

- Мм, да. Случаят е сложен. Ще Ви лекуваме ли, или какво?














Двама старци разговарят за секса. Единият казва на другия:

- Знаеш ли, открих средство за оправяне на жени и в нашата възраст, но не е виагра, а по-евтино.

- Я кажи какво е - веднага попитал другият.

- Вземаш два молива и си го бинтоваш между тях, така, че гумичките на молива малко да стърчат.

Вторият старец веднага го направил и отишъл в публичен дом да опита. Влязъл вътре, взел си дама и се усамотили с нея. Изведнаж от стаята се разнесъл страшен писък и викове. Всички се втурнали да видят дали няма издевателства над обслужващия персонал. Влезли вътре и виждат дамата да се превива от смях и да казва:
- Виждала съм всякакви - и криви, и прави, и плоски, и кръгли, но на носилка да ми го носят за първи път виждам...












Сексуално загрижена стара мома имала навика вечно да поглежда под кревата, за да провери дали някой мъж не се е скрил там.
След две години тя си купила още един креват, за да удвои шансовете си.






:) :) :)


Тагове:   етаж,


Гласувай:
0



1. martito - Добро утро! И разсмиваща седм...
02.02.2009 08:54
Добро утро!
И разсмиваща седмица!:))))))
цитирай
2. furiika - Мерси, Марти!
02.02.2009 08:56
Добра и усмихната да е цялата седмица и за теб!
:)))))
цитирай
3. nyemecama - Aх, скъпичка, винаги знаеш как да ме ...
02.02.2009 09:02
Aх, скъпичка, винаги знаеш как да ме разсмееш:)))
целувчици :*
цитирай
4. furiika - А, ти си любимата ми пуетеса! :)))
02.02.2009 09:11
Целувчици и за теб!
:)))))
цитирай
5. nyemecama - и гушчици силни :))
02.02.2009 09:31
и гушчици силни
:))
цитирай
6. furiika - :))) много силни,
02.02.2009 09:33
но без задушаване :))))))
цитирай
7. compassion - Пак се смях и пак ми се случи да се замисля...
02.02.2009 12:06
абе кое е най-важното: образованието, специализацията или стажа?
А последния с удвоените шансове е върхъ.
цитирай
8. compassion - Забравих най-важното
02.02.2009 12:08
заглавието е по-ценно и от най-добрия съвет на психолог. Браво!
цитирай
9. furiika - compassion :)
02.02.2009 17:09
Мисля, че 3 в едно! :)))
Пък за шансовете, представям си, ако всяка година купува по едно легло, каква спалня ще й се отвори на жената:))))
цитирай
10. furiika - Права си и за заглавието, ценно
02.02.2009 17:11
и много здравословно е!
:))))))
цитирай
11. helios - furiika,
03.02.2009 00:10
Влюбих се в строителния работник!:))))
Благодаря ти за настроението, по-добре да сгуша при теб, отколкото да ходя на психиатър!:))))))))
Поздрави!:)
цитирай
12. furiika - Поздрави и на теб, helios :)))))))
03.02.2009 09:29
При мен си е къде, къде по-добре! Мерси за доверието!
:)))))))))
цитирай
13. tera - :))
03.02.2009 10:16
Снежен човек или какво? :))))))))
цитирай
14. bizcocho - Ей, че си образ!"Неприятн...
03.02.2009 10:18
Ей,че си образ!"Неприятности в къщи"а?....наказания...:)))))))))))
Весел ден!:)))))))))))
цитирай
15. furiika - Тера :))))) Какво, какво :)
03.02.2009 10:21
:))))
цитирай
16. furiika - bizcocho, виж какви хуманни мъже има,
03.02.2009 10:23
мен затова не ме е страх от наказания!
:)))))))))))))))))))
цитирай
17. krotalka - Хахахахахаха,
04.02.2009 11:57
На носилка ли да го носят или какво...?!
Оправи ми настроението!
цитирай
18. furiika - ахахахахааааааааа, Кроти,
04.02.2009 13:22
май и двете :))))))))))
цитирай
19. cocolina - ох, пък аз съм си купила спалня...
06.02.2009 00:05
благодаря за идеята, дали пък да не се възползвам ..:))))))))))))))))))))))
цитирай
20. furiika - :)))))))))
06.02.2009 09:24
що да не, cocolina, как иначе ще увеличиш шансовете си. :)))))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6972939
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930