Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2009 10:11 - Спомении, спооооомени.....:)))))
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 7661 Коментари: 10 Гласове:
0



*
*
*


Kакво би направил ако жена ти ти изневери? Ще я реабилитирам.Посмъртно...



Обява: Скромна, запазена и добронамерена блондинка на 73 години, търси спътник в живота, с цел брак, до 56 години, несемеен, без деца, със собствено жилище в центъра на града. Да не пие, да не пуши, да не играе карти, да харесва домашния уют и "Вдовицата в бяло”. Да обича развлеченията, банковите депозити и да има афинитет към изкуствата, като кулинария, вътрешен дизайн, стайлинг и шопинг. Да предпочита неделните разходки пред "Евроспорт”, както и Шопен и Йордан Йовков пред Крум Савов и „Нощен труд”. Много моля, да се свързват с мене само сериозни господа, които отговарят на горепосочените изисквания. За останалите тарифата е 60 лв. на час за пълна програма.





След дългогодишен стаж като проститутки Мая , известна под прозвището "Пчеличката" и нейната колежка Ивета "Минета" си говорят:
МАЯ : - Ейй Минетке какви времена бяха - то много хуй , много нещо ...Късаха ни дюзите от ебане ама не се предавахме.Ей на , отидоха си годините...
ИВЕТА : - Да маа , какво бяхме - какво станахме...
МАЯ : - Ама Минетке , все искам да те питам едно нещо си ме яде така отвътре и колко години минаха немога да те питам.
ИВЕТА: - Кажи де ?!
МАЯ: - Ами помниш последно като влязахме на работа заедно в онзи дом "Чук и Чао" , нали ?
ИВЕТА : - Да ма - как да не помня , страшна работа...
МАЯ : - А така , все се чудех и сега е така де , остана си ми загадка.Уж заедно влезнахме , заедно работихме уж все проститутки ама ти все вземаше повече пари.Защо ма Минетке??? а , защо ?
ИВЕТА: - Майооо , майоо , пчеличке нещастна !!! , Заедно влезнахме , заедно работихме ама нищо се не знае кой какво е вършил.Може да съм била с почеве екстри дет са вика в днешно време ?!
МАЯ: - Е как ма ?Какви ти ми екстри??!
ИВЕТА: - Ами теб те ебяха . А ти отзад даваше ли ?
МАЯ: - Ма как ма Минето , пориха ми дупето като с рало!!!
ИВЕТА: - А така , ето това е екстра ....
МАЯ : - А-а-а-а-а !Ясно уплаших се да не съм изтървала толкова години нещо , а то ....
ИВЕТА : - А свирки правеше ли , така да лапаш ?
МАЯ: - Е как ма ?!,без свирка накъде.Може да си "МИНЕТА" ама аз като духах им скърцаха капачките на колената ... Ох , като се сещаммм...
ИВЕТА : - Бреййййй , много силна излезна ма ?! А като правеше свирки свършваха ли ти в устата ?
МАЯ: Малиииииии , винаги са ми свършвали в устата.Значи пукаше им 19-я прешлен като свършват да знаеш.
ИВЕТА : - Ай стига ма , ко ма напраи ти ма...Ей туй е голяма Екстра.Браво!
МАЯ: - Екстра , екстра ама ей на ти все повече пари.
ИВЕТА : - Ама , ти гълташе ли сперма като то свършваха в устата ?
МАЯ : - Абсолютно винаги , до капка, изцеждах го до последно и гълтах , ръцете си облизвах!!!ох , чак ми се прииска...Много семе изядох Минетоооо , минето !
ИВЕТА : - Майооооо , майо - те са ти удържали режийни ма , за храна ...








Отива Асан при Айшето и и вика:
-Айше хади да са жениш за мене ма!
Айшето отвръща:
-Аааа Асане я са виж ти къв си прошляк аз каква мадама сам!
-Ади ма Айше аз имам два хуя!
Позамислила се малко Айшето пак се решила. Все пак два хуя са си два хуя. Оженила се тя за него и на първата брачна нощ си лягат двамата. Свършва Асан и Айшето му вика
-Хади бе Асане вади второто уй!
Асан плясва с раце бий се по главата и вика:
-Айййй аз дадох него на Мюмюн!
На сутринта Асан заминава на работа, а Айшето една такава горелива сънлива отива в къщата на Мюмюн и почва да му лопа по прозореца. Излиза Мюмюн и той сънлив и й вика:
-Кажи ма Айше ко исакш?
-Асан дал тебе...
-А, дал мене! Уй дал!
-Е, аз него търся бе!
-Ами влез да ти го дам ма!- рекъл Мюмюн.
На вечерта Асан се прибира изморен от работа, а Айшето го посреща с тупаници и викове:
-Ей амсалак, с амсалак, дадеш убавото уй на Мюмюн на мене да оставиш този келавия.






Съвременни снимки на филм за Червената Шапчица.
Режисьора:
- Така! Вълкът се нахвърля на бабата и лакомо я...СТОП!!! Казах, ИЗЯЖДА!





Мъжете се делят на :

Тези, които стават в дванайсет, качват се на Мерцедеса си, деня си прекарват в банката, а вечерта са на проститутка.

Тези, които стават в десет, качват се на Жигулата си, цял ден се мотат по борсите, а вечерта са при любовницата.

Тези, които стават в седем, качват се на автобуса, цял ден са на работа, а вечерта се връщат при жена си.

Тези, които стават в шест, качват се на колелото, цял ден прекарват в парка, а вечерта отиват при приятелка.

И тези, на които не им става................






Завист - това е особено чувство за справедливост.
Има два вида - користна и безкористна.
Користна - "Искам и аз да имам!,
Безкористна -"Искам и той да няма!"








Тъжна, но поучителна история за алчността...Генко я разказва:
-Стоя на аерогарата, ще посрещам жената от Италия. Обаче има голямо закъснение. От скука почвам да се разхождам и стигам до "Заминаващи". Някакъв човек ме спира и моли за малко да съм му пазел куфара, докато той идел до тоалетната. Съгласявам се не съвсем охотно, но нали трябва да сме хора. Стоя и чакам, минават 15 минути и почва да ми писва. И отивам при един от гранична полиция и обяснявам ситуацията. Граничарят ме поканва в една стая за оформяне на протокола, взима ми име, лични данни...Стигаме до съдържание на куфара, отваря ме и....вътре пълно с пачки. Почвам да се псувам!!! - как може да съм такъв идиот, тихичко да си бях излязал, щях да си взема такси на 10лв за километър, че ако искам и до морето...Граничарите само се спогледоха и почнаха да тъпчат по джобовете си пачки, а на мен ми текат слюнките...
- КВО СТОИШ! Прибирай и ти, ангел-хранителю наш....
Почвам моменталически и аз да прибирам пачки, взимам-пъхам, взимам пъхам, свършват ми джобовете, почвам да пъхам в гащите си, пъхам като за световното....
Събуждам се - цялото одеяло съм си напъхал в гащите...






В ресторанта мъж непрекъснато фиксира млада жена , облечена в пуловер , опънат по тялото й .
- Прекрасен пуловер имате - заговаря я той .
- От камилска вълна -отговаря тя гордо .
- Веднага разбрах по двете гърбици ...





Девойка, с много тясна пола, се опитва да се качи в автобуса, но не се получава. Посяга отзад и разкопчава малко ципа на полата. Отново нищо. Разкопчава още. Изведнъж силни мъжки ръце я внасят в автобуса. Възмутена, девойката се обръща към непознатия:
- Вие, младежо, какво си въобразявате!?!
- Моля, за извинение, но след като два пъти ми свалихте ципа на панталона си, помислих, че мога да разчитам на взаимност...





Приятели, това са вицовете от изтрития постинг в понеделник. За тези, които искат да си ги припомнят:))))) и за тези, които не успяха да ги прочетат(да четат бързо) :)))))



Гласувай:
0



1. krotalka - Фури радвам се, че успя да ги възстановиш!
19.02.2009 10:14
Дано тоя път останат!
цитирай
2. furiika - Кроти, аз си ги архивирам и винаги мога да припомня
19.02.2009 10:17
някой стар виц. :)))))))))
Прегръщам те, мила!
:)
цитирай
3. tera - Значи го реконструира :)
19.02.2009 11:27
Правилно, в природата нищо не следва да се губи.
Даже си спомням и какво коментирах - че добре си си изкарала празниците, пък и взаимността е най-важна, както е отбелязано и по-горе.

Ти каза, че двата дена си вършила трите работи нон-стоп :))
Май това беше - пълна възстановка на събитието. Приятно вспомнить! :)))
цитирай
4. furiika - Да, Тера:)))))))))))))
19.02.2009 11:29
Ето, че купонът продължава:)))))))))))))
цитирай
5. kosara2008 - уахахахаха...
19.02.2009 12:22
ох, ах и пак:)))))))))))))))))))(( смях...чародейница си и блясъчно съкровище!!!!

ако пукна от хилеш щъ да е с твойо...блог:)
цитирай
6. sisithebest - хихи
19.02.2009 17:06
аз успях да ги мерна ;)
цитирай
7. furiika - kosara2008 , мила,
19.02.2009 17:19
не ме вкарвай в грях! :)))))))))))))))))))
цитирай
8. furiika - Сиси, припомни си ги нали?
19.02.2009 17:19
:)))))))))))))))))))
цитирай
9. tera - Furi,
19.02.2009 20:27
виж какъв готин виц открих:

- Кой е измислил секса?
- Как кой? Ами гърците! Нали те са измислили всичко!? След тях, обаче, римляните го усъвършенствали.
- Как?
- Като добавили жената ...

:))

А този по-дoлу ми се въртеше в главата, докато обсъждахме с тебе втората снимка на Белоградчишките скали, дето ти приличала на ... нещо си там. :) За асоциациите става дума:

Нане и Вуте пикаят край един стобор. Нане казал:
- Вуте, га фанах се сетих - що прави сестра ти?


:))))




цитирай
10. furiika - ахахахаааааа!
20.02.2009 06:43
Тера и двата са трепач!:)))))))))))))))))
Нема се чудиш и аз като погледна щръкналата скала, за кво се сещам...:))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6961509
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031