Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2009 08:19 - Към жените : Мъжът не е куче - на кости не налита.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 11489 Коментари: 36 Гласове:
1



:)
:)
:)

ЧЕСТИТА  БАБА  МАРТА!

БЪДЕТЕ  БЕЛИ  И  ЧЕРВЕНИ,  А  НАЙ-ВЕЧЕ  ЗАСМЕНИ! :):):)



Учителката пита децата:
- Деца, какви лекарства знаете?
Марийка:
- Панадол.
Петьо:
- Аспирин.
Иванчо:
- Виагра...
- ?? Иванчо, я кажи за какво е виаграта?
- Как за какво? За разстройство!
- Как така за разстросйтво? Защо реши така?
- Чух я мама една вечер да казва на татко:"Ето, вземи една виагра, барем това твое лайно се стегне..









Събрали се три гей двойки. Единият от тях пита своя партньор:
- Какво ще направиш, когато аз умра?
- Ще те кремирам, ще изляза в океана с нашата яхта и ще разпилея праха ти над водата. Така океанът винаги ще ми напомня на теб...
Всички изпадат във възторг - каква романтика!
Вторият пита същото своя си партньор, другият отвръща:
- И аз ще кремирам тялото ти, после ще смеся праха ти с земя, ще сложа всичко в красива саксия и ще посадя прекрасна орхидея, която с цъфтящите си цветове ще ми напомня за теб!
Отново въздишки в захлас...
Третият гей пита своя партньор:
- А ти какво ще направиш, когато умра?
- Ами и аз ще те кремирам, ще взема праха ти вкъщи, ще приготвя адски люто чили, ще изсипя праха ти вътре и ще изям всичко до дупка!
- Ама, как така?!Защо?!
- Така на другата сутрин още веднъж ще ми разпориш задника за последно...









Пиян казва на сервитьорката:
- Пено, ще ти скъсам гъзааа!"
А тя отговаря дяволито
- Аааа, разбрах ти ТЪНКИЯ намек!"








Пожарникари подпират стълба на прозореца на горяща сграда. Оказва се, че прозорецът е на една баня. По стълбата се катери млад пожарникар. В банята се къпе млада брюнетка.
- Аха, вие сте втората бременна която спасявам в този град! - възкликва пожарникарят.
- Ама, аз не съм бременна.
- Ама, аз още не съм ви спасил...









Претъпкан градски рейс - страшна навалица, хората са плътно притиснати един към друг.
Едно момиче казва на приятелката си:
- Май ще ставам майка...
- И кой ще е таткото?
- Не знам, не мога да се обърна да го видя.








Умрял един мъж и хайде към небето. Свети Петър го спрял:
-Чакай да видим първо дали си грешил и дали си за ада или рая.
-Ох Петре много съм грешен.
-Защо бе?
- Ми женен съм пък опънах съседката.
-Е как стана тая работа?
- Ми тя е много готина пичка, дойде да иска захар назаем, заприказвах я и от дума на дум...
- Ясно. Е щом е готина простено ти е.
- И друго има Петре: Опънах дъщеря и.
- Е тва пък как го направи?
- Ми дойде да иска някакъв учебник от мойта дъщеря, заприказвахме се и от дума на дума...
- Ясно. Е видял си младо не си устоял - простено ти е.
- Да ама и друго има Петре...
- Какво още?
- Ми опънах и комшията.
- Какво?????
- Ми дойде да гледаме мача, заприказвахме се и от дума на дума...
Свети Петър се почесал и казал:
- Знаеш ли какво? Я си хващай пътя към рая, че нещо май много се заприказвахме.










В час по биологя учителят пита:
- С какво се храни поповото прасе?
Иванчо отговаря:
- Дали е на попа или нашето -все с помия ще се храни.










Голям шеф решил да провери колко са умни подчинените му.
Отива при секретарката:
- Колко е две по две?
- Искате ли подробен рапорт или така?
- Давай така!
- Четири!
Отива при компютърния специалист:
- Колко е две по две?
Оня пуснал Excel и след пет минути кзва:
- Получава се 4. 00 E+0, но не съм сигурен, ще трябва да питам програмиста, той ще помогне!
Отива при счетоводителя:
- 2х2?
- А, да, сега ще го проверим. Значи според мен е някъде между 3. 196... и... да кажем... 5. 659. Но по-точен отговор мога да дам след две седмици!
Отива при мениджъра по продажбите:
- 2х2?
- А, колко трябва да бъде?
- Ами аз теб питам!
- Ммм... значи няма да кажете вашата цена!? Добре, да кажем, че е шест! Не, не, почакайте! Вие добре знаете пазара! Мога да ви го дам за 5. 25, като на приятел! Отива при юрист консулта:
- Колко е две по две?
- Трябва ли да отговоря?
- Да!
- Ами в началото ще кажа 4, но с добра защита може да се получи и 3!












Tри учителки се прибират от полето по безлюден междуселски път. Настига ги шофьор и спира за да ги качи на стоп до селото. Първата отказва. Отказва и втората. Третата решително се качва.
Шофьорът потегля и пита учителката защо другите две учителки са отказали да ги повози.
- Първата е историчка. Тя живее още в миналия век и има остарял мироглед. Втората е географичка. Тя ще се ориентира в пресечената местност и ще се прибере пеша. А аз се качих, защото съм математичка и предпочитам двайсет сантиметра пред два километра.
















Тагове:   куче,   Мъжът,   налита,


Гласувай:
1



1. yuliya2006 - СКЪПИ ПРИЯТЕЛИ ДА СТЕ ЖИВИ И ЗДРАВИ ...
01.03.2009 08:41
СКЪПИ ПРИЯТЕЛИ ДА СТЕ ЖИВИ И ЗДРАВИ РУМЕНИ И ЩАСТЛИВИ И АКО С НЕЩО С ДУМИ СЪГРЕШИЛИ ДА СИ ГО ПРОСТИМ

Хан Аспарух имал сестра на име Хуба. Тя била пленница в друго царство. Аспарух пратил вест на сестра си, че е намерил земя да се заселят - на юг от река Дунав, днешна България. Като получила тази радостна вест, Хуба успяла да избяга от плен. Яхнала кон и препускала без почивка, докато стигнала до река Дунав. Търсела брод да преминат. Хуба пуснала сокол. На неговия крак вързала края на бял конец, а другия му край държала в ръцете си. Соколът литнал да намери брод през реката, но точно когато намерил пътя, стрела го пронизала и той паднал умъртвен, а конеца се обагрил с червения цвят на кръвта му. Хуба проследила нишката и така намерила път да стигне при брат си и да заживеят свободни и честити в новата земя, България.


Оттогава, бяло-червеният конец е здравата нишка, която свързва българите по света в едно – да сме здрави, силни и щастливи. Да помним, че сме българи, където и по света да се намираме.

Честита Баба Марта! Бъдете живи и здрави, весели и засмени!


С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
2. furiika - Честита Баба Марта!
01.03.2009 08:49
Джул, благодаря ти, мила за хубавата легенда и милите пожелания.
Жива и здрава да си и ти! Много усмивки!
:)))
цитирай
3. martito - Трудно ще останем неразсмени, д...
01.03.2009 09:30
Трудно ще останем неразсмени, докато ни разсмиваш:))
Много здраве, усмивки и любов!
Честита Баба Марта!
цитирай
4. iliada - ЧЕСТИТА БАБА МАРТА !
01.03.2009 09:48
Днес мотото което си избрала за постинга многооооооооооо ми допада!:))))))))))))
Бъди здрава и щастлива през цялата година!
цитирай
5. furiika - Марти, честита Баба Марта и на теб!
01.03.2009 10:24
Много, много усмивки и пролетно настроение!
:)))))))
цитирай
6. furiika - Илиада, много щастие и смях и за теб!:)))
01.03.2009 10:25
Честита Баба Марта!
:))
цитирай
7. tera - Furi,
01.03.2009 10:31
не знам дали ще ми разбереш тънкия намек, но онзи виц с въздишките нещо много ми напомни блог.бг :)
А иначе най-много се смях за бъдещата мама в рейса, не че е за смях, ама .... :))
Колко е две и две си е въпрос на гледна точка и Айнщайн го е казал и доказал - всичко е относително :))))))
цитирай
8. furiika - Ахахаааа, Тера!:)))
01.03.2009 10:35
Разбрах ти тънкия намек!:)))
А, ти дали ще хванеш моя тъъънък намек за това, че влязох в "положението" на колежките?Особено на третата!
Честита Баба Марта!
:))))))))
цитирай
9. tera - Furi,
01.03.2009 11:22
не е лошо полжението, но си мисля че ще е по-вълнуващо да те "спаси" пожарникар :)))))
цитирай
10. kardamom - :)
01.03.2009 11:25
честита баба марта, нели...
много здраве и късмет...
и много други работи.....
усмивки и прегръдки от мен, приятелко!
цитирай
11. compassion - Честита баба Марта, Фурийке!
01.03.2009 11:31
Да продължаваш да се смееш щастливо, че и нас да разсмиваш както до сега!
И не ме питай колко е две по две. В хороскопа ми за днес пише да не поемам излишни рискове.
цитирай
12. ciele - ЧБМ! и за теб! Все така да заразяваш с ...
01.03.2009 11:42
ЧБМ! и за теб! Все така да заразяваш с настроение и много смях :)))
цитирай
13. furiika - хахаааааааааааа,
01.03.2009 12:02
Тера, май ще се пусна на пожарникаря, че младичко е момчето, пък и аз по такива си падамТряя съм в крак с времето!!:))))))))
цитирай
14. furiika - kardamom, честита Баба Марта и на теб, мила приятелко!
01.03.2009 12:04
Много хубави "работи" и усмивки!
:))))))))))))))
цитирай
15. furiika - ciele, Благодаря ти, миличка!
01.03.2009 12:07
Смях и здраве, нали знаеш!:)))))))))))
ЧБМ!
:)))
цитирай
16. furiika - ахахахаааааа! compassion:)))))))))
01.03.2009 12:09
Никакви рискове, мила!Само усмивки!
ЧБМ!
:)))))))
цитирай
17. анонимен - Открих едни готини блондински :)
01.03.2009 12:35
Баба Марта дали е била блондинка? Не'кви артефакти ? :))

Блондинка чете вестник. В една от статиите пише, че в Лос Анджелис на всеки час един човек попада под гумите на автомобил. Изумена блондинката възкликва:
- Господи, не му върви на бедния човечец!

---
Две блондинки гледат филм в киното едната казва на другата:
- А бе Буби, винаги съм се питала как правят така че светлините на прожекторите изгасят постепенно?
Другата отговаря:
- Ами, сигурно дърпат щепсела бавно.

----Започнала една блондинка работа като барманка. Идва клиент и казва:
- Един " Бурен оргазъм" моля!
Блондинката се възмущава:
- Ама какво си мислите Вие? Това е прилично заведение!
- Има го в менюто! Вижте! - казал клиентът.
- М-да...Наистина има го в менюто. Ами тогава да вървим...

:)))

tera, но пропуснах да се логна :)



цитирай
18. krotalka - Честита Баба Марта Фури!
01.03.2009 12:44
Простено да ти е, че ме заболява корема от смях, когато влеза в твоя блог!
Прости ми и ти!

Я да не се разприказвам много, ще бягам...
цитирай
19. анонимен - 4estita baba marta!!!
01.03.2009 13:59
Честита баба Марта! Бъди весела, засмяна, румена и бяла!"
цитирай
20. nyemecama - ей скъпичка искам да си ми винаги ...
01.03.2009 14:05
ей скъпичка искам да си ми винаги усмихнатичка
да ме радваш и мен скъпичка
специални цунчици
цитирай
21. furiika - хихихихииии, готинки са Тера! :))
01.03.2009 14:11
Ми, може и да има нещо блондинско в баба ни Марта, все една такава непостоянна...хем бяла(руса), хем червена...
:))))))))
цитирай
22. furiika - Кротииии! :)))
01.03.2009 14:12
Прощавам ти, мила! Жива и здрава да си!
Хахахааааааа, бягай, че наистина се разприказвахме много май...
:)))))))))
цитирай
23. furiika - Вихреееееее!:))))))
01.03.2009 14:14
Благодаря тиии!
Жива и здрава и много усмихната да си!
ЧБМ!:)))
цитирай
24. furiika - Честита Баба Марта на най-сладурската ми пуетеса!:)))
01.03.2009 14:16
Много усмихнати цунчици и гушчици и от мен!
:))))))))))))
цитирай
25. анонимен - Честита Баба Марта !
01.03.2009 15:08
Весели празници Фурийке :)
цитирай
26. kassandra - Честита Баба Марта!
01.03.2009 15:31
Честита Баба Марта!
цитирай
27. furiika - sartorium :)))))))))
01.03.2009 16:13
Благодаря ти от сърце!
весели празници и на теб!
:)))
цитирай
28. furiika - kassandra, честита баба Марта и на теб! :)))
01.03.2009 16:14
Много усмивки!
:)))))
цитирай
29. injnina - И от мен ЧБМ!
01.03.2009 18:45
И да ни зареждаш винаги с Веселба!
цитирай
30. furiika - Честита Баба Марта, injnina :)))
01.03.2009 18:52
Много усмивки!
:)))
цитирай
31. furiika - vetrogon, нека бъде!
01.03.2009 21:35
Благодаря ти, мила!
Честита Баба Марта!
:)))
цитирай
32. vmitkov - ДЖУЛИЯ БЕЛ,
02.03.2009 14:53
Много хубава притча! Не я знаех. Благодаря ти!
цитирай
33. vmitkov - Нелито,
02.03.2009 14:54
Ти как си с математиката? Бързо ли смяташ?
цитирай
34. furiika - :)))))
02.03.2009 16:02
Митков, толкова съм добра в математиката, че всичко смятам във въздуха.
ЧБМ!
:)
цитирай
35. santov - Честит празник
03.03.2009 13:20
и от сърце благодаря за настроението :)))
цитирай
36. furiika - santov, благодаря ти! :)
03.03.2009 16:44
Честит празник и на теб и на всички, които се чувстват българи!
:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6969783
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930