Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2009 08:37 - Успял мъж е този,който може да задоволи всички желания на една жена,а успяла жена е тази,която може да намери такъв мъж.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 13019 Коментари: 30 Гласове:
0



:)
:)
:)




Един мъж се обажда по телефона на доктора и пита:
- Докторе, една мишка влезе в гъза на жена ми, какво да правя? Докторът:
 - Размахвай едно парче сирене пред гъза й! Аз сега ще дойда. Отива доктора и гледа, жената се надупила а мъжът й размахва една риба пред гъза й и пита:
- Защо риба бе? Нали ти казах сирене! Мъжът:
- Да, ама първо трябва да изкарам котката.










През 1985 година в Москва, на финала за състезанието "знаещи" остават руските и българските всезнайковци. Въпросът бил следният:
"Вървят си Адам и Ева по райските алеи, внезапно из шубраците изкача една змия и захапва Адам по пениса. Ева веднага се заема със смученето на пениса за да изсмуче отровата, пита се, каква е постъпката на Ева, хуманна или сексуална?"
- Хуманна - взимат преднина руснаците - Хуманна разбира се!
- Обосновете се - подканил ги водещия.
- За да спаси живота му, поема риска да му прави свирка...
- Сексуална е - обажда се един от българския отбор - По пътя на логиката стигнахме до следния извод:
1. Адам е вървял, следователно е бил прав, което ще рече, пениса му е бил на около 90 см от земята, а учените са доказали, че змиите, немогат да се надигат на повече от 40 см височина.
2. Допускаме, че за да го ухапе змията, пенисът му трябва да е минимум 50 см, еееее ако има такъв дълъг пенис, той би могъл сам да си го смуче, следователно постъпката на Ева е сексуална.
Българите печелят турнира!










   Мъж и жена, както си били в леглото и изведнъж една хлебарка се мушнала на жената между краката. Веднага заедно отишли на лекар.
    - Няма страшно, казал лекарят. Аз ще си намажа онази работа със специален лепкав крем, ще мушна веднъж, хлебарката ще залепне и край. Така медицината решава този проблем.
    Мушнал веднъж, извадил - няма нищо. Още веднъж - пак нищо.
    Започнал по-здраво да клати. Мъжът се усетил:
    - Е, е..., какво става тука?
    - Аз може да не я извадя, но поне ще я смачкам!











Отива жена при свещенник и му казва:
- Отче, двама мъже едновременно искат ръката ми. Проблемът е, че единият е крадец, а другият е изнасилвач. Кого ще ме посъветвате да избера.
Замислил се свещенникът и казал:
- Дъще, за да отговоря на въпроса ти, трябва да се уединя и да поискам отговор от Господ. Почакай тук! Отивам да се моля.
Отишъл свещенникът да се моли, а от една врата се подава главата на попадията и казва шепнейки:
- Девойче, не знам какво ще те посъветва мъжът ми, защото той е учен човек, ама ако питаш мен, аз предпочитам два пъти да ме изнасилят, отколкото веднъж да ме оберат!












Двама българи страшно много се напили и взело, че им се доебало. И какво да правят, решили да отидат в публичен дом за един бърз секс! Влизат в публичния дом и казват на рецепциониста, че искат по 1 курва! Той ги видял, че са се понаквасили прилично и решил да им надуе по 1 гумена кукла вместо да им извика курви! След 1 час пияндетата си тръгват и започват да си разправят един на друг какво са правили!
- А, ве брато, тая мойта беше ебахти дървото! Блъсках я, ритах я, хапах я, тя и една дума не каза!
- А, ве брато, ти пак си по-добре! Мойта беше вещица!
- Е, как тъй вещица, ве?
- Ами ей тъй! Ръгнах й го един път, тя се изпърдя и излетя през прозореца!











Два кораба се срещат в тесен канал.Единият български,другият американски.Не могли да се разберат как да се разминат.Българският капитан вика:
-Бегай у лево!
А американеца:
-Гоу лефт!
И така цял час.След дълго умуване капитанът на българския кораб влиза и пита:
-Абе някой от вас знае ли английски?
Всички се ослушват,само готвача се обажда:
-Аз знам.....малко.
излиза той на палубата и вика:
-Ду ю спийк инглиш?
Всички американци ревват:
-Йееееееее!
-Ми бегай у лево!











Ревнив мъж се прибира от работа и намира бележка на масата: "Скъпи, на зъболекар съм. "
Мъжът веднага започва със съмненията относно достоверността на бележката, грабва телефона без да губи нито секунда. Започва да звъни на жена си - той звъни, тя затваря... той пак звани, тя пак затваря... и така 4-5 пъти. При едно от прозвъняванията зъболекарят се ядосал, грабнал телефона, вдигнал и отговорил:
-Еееее, ей сега свършвам де! Вадя го, тя плюе и се прибира.









Питат радио Ереван:
-Мьжки полов орган с 3 букви?
-Водоравно или отвесно?
-Отвесно.
-Ми... MEK...











Трима овчари пасели стадото си.По едно време на единия му се доспало и легнал да подремне на поляната.Когато се събудил видял на гърдите си огромен смок.Скочил и панически побягнал към стадото.
-Кво стана?-попитали го другите двама.
-Да еба мааму да еба-започнал той-Ох,да му еба майката!Га поглеждам надолу-ебах неговата мама!












Иванчо заварва родителите си да правят секс. Позата е обикновена - бащата отгоре, и ги пита какво правят. Те му отвръщат, че му правят братче.
    - Не искам братче.
    На другия ден ги заварва в обратна поза - майката отгоре и без да задава въпроси казва:
    - И сестричка не искам.
    На третия ден ги заварва в поза задна прашка и категорично заявява :
    - И куче не иска-а-а-ам .








НЕ  СЕ  НАСТРОЙВАЙТЕ  ЗА  УИКЕНД  -  ПРАВИТЕЛСТВОТО  РЕШИ ТАЗИ  СЕДМИЦА    ДА  НЯМА ТАКЪВ...

:):):)


Тагове:   мъж,   намери,   може,


Гласувай:
0



1. tera - Уеуе, Furi :)
11.03.2009 08:54
Днес много мръснишка серия си пуснала, тц, тц ... :) Предлагам ти като във втория виц да ги номерираш, за да не береш ядове с администрацията тука :))))
А уикенда си е уикенд - не мое копче да ми каже правителството - отивам на Витоша през енд-а :))


Защо кокошката бяга от петела?
- За да не я помислят другите кокошки за курва.
А какво си мисли докато бяга?
- Дали не бяга много бързо.

-----

В лудницата лудите седят и си говорят. Каже един едно число и всички се смеят.
- Защо се смеете като ви кажат някое число? - пита главният лекар.
- Ами ние така си разказваме вицове. Всичките ги знаем и сме си ги номерирали, така е по-лесно.
- Е, нека и аз да кажа един виц тогава, 601...
Да, ама никой не се смеел.
- Защо не се смеете? - пита лекаря.
- След 600 са политическите...


:) ... а след 700 са фурийкините :))
цитирай
2. furiika - аахахахахахаааааааа:)))
11.03.2009 08:57
Тера, моите са в топ 10, мила!
:))))))))))))
цитирай
3. tera - Не бъди скромна, мила :)
11.03.2009 09:06
Твоите са много повече от 10 :)))))
цитирай
4. sisithebest - Добро утро :)
11.03.2009 09:15
така се започва деня :)))
поздрави!
цитирай
5. furiika - Да, Тера, от моите започва смеха, хич не съм скромна даже:)))))
11.03.2009 09:19
Добре, че умря циганката, дето ме хвалеше.
Хихихиии.
:)))))
цитирай
6. furiika - Сиси, нали? :))))))
11.03.2009 09:19
Смело и смахнато, най-вече усмихнато!
Поздрави, мила!
:)))))))
цитирай
7. viovioi - в месеца на пролетта сме:)
11.03.2009 09:28
всички сме обнадеждени, а смеха и доброто настроение са част от очарованието. Мерси!
цитирай
8. furiika - Благодаря ти, Вили! :)))
11.03.2009 09:33
Макар да осъмнахме със снежна покривка, надеждата и смеха не ни изоставят!
А и, докато има хора, луди като мен, положението наистина е обещаващо.Хихии.
:)))))
Поздрави, приятелко!
:)
цитирай
9. kosara2008 - :)))-мислех си...уахаха ха...мога и да мисля, понякога:)))-
11.03.2009 10:52
че съм го намерила тоЗ мъЖ, но ти просто ме разбиваш на пухчета и парцалки, бе...:)))-
моля те, не спирай!!!!!!!!
цитирай
10. promicer - няма значение
11.03.2009 11:45
Страшна си бе земляк!
Що не те срещнах преди години, когато бях наблизо???
цитирай
11. furiika - Косара, надявам се все нещо да е останало, бе мила,
11.03.2009 13:00
иначе кво ще разбивам:)))))))))))))
Поздрави, миличка!
:)))
цитирай
12. furiika - :)))))))promicer, изпусна ме ти мене, земляк!
11.03.2009 13:02
Амааа, то всяко зло за добро, хиххихииии:))))
Поздрави, приятелю!
:)))
цитирай
13. krotalka - Супер са!
13.03.2009 10:27
Хайде без излишна скромност. Всички си ги разказваме на саме мръснишките вицове...

Давай Фури!
цитирай
14. furiika - Мерси, Кротиии! :)))))))))
13.03.2009 12:34
Аз пък много харесах снимката на аватара ти, хихихихии, приличаме си, да знаеш!
:)))))))
цитирай
15. kardamom - :)
14.03.2009 09:45
усмивкиииии....
приятелко... нали си знаем кога точно са уйкендите..
те нямат връзка с календара.. нито с правителството...
така че... да живеят уйкендите... нали?!
поздрави.. и нека прекрасното ти настроение да не свършва никога..
цитирай
16. furiika - kardamom, абсолютно вярно! :)))))))))
14.03.2009 09:48
И, благодаря!Настроение на макс, желая и аз, особено през "уйкендите" ни!
:)))))))
цитирай
17. tera - Айде бе, Furi:)
14.03.2009 10:16
Къде е новата серия? На самообслужване ли да минаваме? Всеки като идва тука да си носи виц - ето ти нов почин! :))

Две приятелки се срещат и започват да се хвалят:
- Виж, каква чанта си купих - от крокодилска кожа.
- И моята е от крокодил, но от кожата на оная му работа.
- И какво от това?
- Как какво, като я погалиш малко става на куфар!
цитирай
18. furiika - Терааа! :)))))))
14.03.2009 10:56
ето един аналогичен:
Двама се хвалят:
-Аз имам обувки от естествена кожа.
-И моята е от естествена, ама от путка.
-Ееее, ма те нямат скъсване, бе!

:)))
Серията утре вечер, мила!
цитирай
19. compassion - Най-успялата жена
14.03.2009 13:31
е тази, която няма много желания, така че всеки мъж може да ги задоволи, а тя избира този, когото обича.
цитирай
20. hara73 - много са готини както винаги :-))))
14.03.2009 14:07
и нещо мъничко и от мен...
Семейна двойка, съпругата се прибира от работа и заварва съпруга в спалнята , чете се нещо ...Замисля се нещо по нежната половинка от двойката и пита четящия.
- Скъпи ти щастлив ли си?
-Да мила отговяря четящия без да вдигне поглед.
-Сигурен ли си ?
-Е ако искаш, мога и да съм по щастлив...да свалям ли гащите . Отговаря четящия, без да вдига поглед от весника .
цитирай
21. furiika - compassion, е
14.03.2009 14:45
каква жена ще е тогава, като няма големи желания:))))))))))))))))
цитирай
22. furiika - hara73 :)))))))))))))
14.03.2009 14:48
продължение:
Жената замислено:
...сваляй, стига да има нещо под тях...
:)))))))))
цитирай
23. compassion - Замислям се още по-дълбоко
14.03.2009 14:55
и откривам, че трябва да съм се чувствала безполова, когато ми дойде това наум.... често ми се случва. Ама така де, как да се чувстваш жена при липса на мъже.
цитирай
24. hara73 - трагедия и за двамата
14.03.2009 14:56
ако няма :-)))
цитирай
25. tera - Furi,
14.03.2009 15:10
неее - продължението е друго:

Жената замислено:
- Извинявай, взимам си думите назад ...

:)))

Ето ти един друг, щом ще ни държиш на диета до утре:

Урок по английски. Питат Иванчо:
- Преведи словсъчетанието "член-кореспондент".
- Pеnis рараrассi.


цитирай
26. furiika - compassion, е намират се, ама...трябва да си родена под щастлива звезда:))))
15.03.2009 00:17
:)))))
цитирай
27. furiika - hara73 :)))))))))))))
15.03.2009 00:19
пълна...
:)))
цитирай
28. furiika - Терааа! :)))))))
15.03.2009 00:22
Ето едно попълнение и от мен:

- Защо като отида на плаж с тъмни очила и всички ме гледат?
- Трябва и бански да си слагаш!
:)))))
цитирай
29. tera - Айде, Furi,
15.03.2009 17:55
вече е утре вечер! :)
цитирай
30. furiika - :)))
15.03.2009 21:10
Готово, Тера!
Имате...вицовеее!
:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6970566
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930