Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2009 21:10 - Хайку на стената на обществена тоалетна:"Лунна нощ.Цигани отиват на театър."
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 9680 Коментари: 32 Гласове:
0



:)
:)
:)




Отиват трима осакатени от войната в Косово при добър лекар хирург, известен с многобройните си успешни трансплантации.
Влиза първия (еднорък) и вика на доктора:
- Докторе, помагай, присади ми ръка моля!
Доктора:
- Добре господине, но днес имаме само женски ръце!
Пациента:
- Няма значение, присаждай!
Послушал го доктора и му присадил чисто нова ръка.
Дошъл ред на втория пациент (еднокрак) и моли доктора:
- Докторе, искам нов крак!
Доктора:
- Няма проблем, но днес имаме само женски крака.
Пациента:
- Присаждай, няма значение!
Присадил му доктора ново краче и го изпратил по живо, по здраво.
Идва ред и на третия:
- Докторе помагай, присади ми хуй!
Доктора:
- Съжалявам, господине, но днес имаме само слонски хоботи.
- Нищо де, присаждай!
Присадил му доктора слонския хобот и го изпратил по живо, по здраво.
След няколко месеца пак тримата хубостници седят пред кабинета.
Идва ред на първия:
- Докторе, режи!
Доктора:
- Що бе?
- Ами всеки път като се събудя и пустата ръка все на хуя ми!
Отрязъл я доктора.
Втория:
- Режи, докторе!
- Що бе господине, какъв е проблема!?
- Ами всеки път като легна и пустия крак сам се вдига нагоре - оплакъл се пациента!
Отрязал доктора непослушния крак!
Дошъл реда и на третия пациент:
- Докторе, режи го мамка му и хобот!
Доктора учуден:
- Що бе, къде е проблема!?
- Ами що... що!? Не стига, че все е умалял пущината, ами и като мина по някоя поляна, къса трева и ми я мушка в задника!











 Двама полицаи стоят на едно кръстовище. При тях идва чужд турист и пита на съответния език:
    - Говорите ли английски?
    - Не.
    - Говорите ли френски?
    - Не.
    - Говорите ли немски?
    - Не.
    Туриста казал нещо и си тръгнал. Единият полицай казал на другия:
    - Виж какво, трябва да научим чужди езици.
    - Ами, няма никакъв смисъл. Този като знаеше пет езика пак не се оправи…











Учителят по история се обръща към класа с въпроса:
- Мислите ли, че има прилика между Наполеон и Дон Жуан?
- Да, и двамата са били завоеватели - отговаря най-нахаканият ученик.









Психолог беседва с родители относно възпитанието на сина им:
- Възпитавате го прекалено строго.
- Защо?
- Когато го попитах как се казва, той отговори - "Иванчо Млъкни!".








Къпе се жена във ваната. Изведнъж щрак - изгорели бушоните. Излиза тя, както е гола на стълбището, да смени бушона и тряс - вратата се затворила. Седи си тя на стълбището и се чуди, как да си влезе вкъщи. Изведнъж отдолу се чуват стъпки. Погледнала жената през парапета - някакъв мъж се качва по стълбите. Огледала се и видяла пред вратата на съседа един чифт обувки. Взела ги и се поприкрила с тях. След малко мъжът стига до нея, поглежда я и се опулва от учудване.
- Кво се пулиш бе, не си ли виждал гола жена?
- А, виждал съм, ама се чудя тоя как си го засмукала, само обувките му останали отвънка.....









Три часа през нощта. Мъж и жена спят. Изведнъж се звъни на вратата. Мъжът, псувайки, отива да отвори. На прага стои мъж, очевидно пийнал:
- Приятел, ела, моля ти се, долу да ме бутнеш.
- Абе, човек, ти полудя ли! Три часа през нощта е! Ходи помоли някой друг.
Връща се мъжът в леглото и жена му го пита:
- Кой беше?
- Някакъв идиот, искаше да го бутна.
- И ти какво направи?
- Пратих го на майната му!
- Звяр! Говедо! Помниш ли на нас как ни изгасна колата в големия дъжд и едно момче цял час ни бута? Толкова ли не можеш да помогнеш на човека!
Мъжът пак се разпсувал, станал от леглото и се облякъл. Слиза на двора, а там пълна тъма. Вика:
- Ей, приятел! Къде си?!
От тъмнината:
- Тук съм! Ела тук!
- Къде тук?
- Тука бе, на люлките!









Чукчата си закопчава панталона, излиза от колибата и вика на жена си:
- Тичам за акушерка до града! Ще гледам до девет месеца да съм се върнал!












- За какво трябва да се говори с една жена, за да й е интересно?
- За красотата й.
- Ами ако не е красива?
- За грозотата на най-добрата й приятелка.









Марийка отива в едно ателие за пиърсинг. Посреща я собственика, целия в халки, пирони и разни други висулки:
- Добър ден, завчера тук ми сложиха една халкичка на путенцето.
- Кво, някаква рекламация ли има? Аз ли я слагах?
- Не Вие, едно друго симпатично момче. Малко ми е тежичка, ако трябва да я сменим с по-лека.
- Дай да видя!
Свалила Марийка бикините, той гледа и вика към вътрешното помещение за работа:
- Иванчо, ела бързо при мен да видиш, това ли са ти ключовете, дето каза завчера, че си ги загубил?









-Какво ти шава в гащите?
-Получих СМС.









ЛЕКА  СЕДМИЦА  МИЛИЧКИ!
:):):)


Тагове:   нощ,   отиват,   Обществена,


Гласувай:
0



1. krotalka - Лека да е Фури!
15.03.2009 21:16
Внимавай къде си държиш ключовете!
цитирай
2. tera - Лека и доходна! :)))
15.03.2009 21:17
Момиче казва на приятелката си:
- До преди една седмица го обичах, а сега ми се струва един такъв противен, че не ми се иска да го видя!
- Ех, тези мъже! Толкова са непостоянни!
цитирай
3. анонимен - strahotno,furi!!!:)))
15.03.2009 21:21
leka sedmica i na teb i eto ne6ti4ko i ot men:)))

Плаж. Жега. Един човек седи с дълги панталони. Към него се приближава група момичета и го питат:
- Защо седиш с дълъг панталон в тая жега?
- Много ми е голям члена и не влиза в никакви бански.
- Дай да го видим.
- 25 лева и гледайте.
Дали, погледнали.
- А може ли да го пипнем?
- 50 лева и пипайте.
Платили, пипнали.
- А да го вдигнем може ли?
- Ех, момичета, ако можеше и да се вдига, цена нямаше да има!

цитирай
4. martito - :)))
15.03.2009 21:22
Хайкуто е жестоко:)))))
Направо събира очите:)))))))
Усмивкииииии:)))
цитирай
5. furiika - Кротииииии:)))))))))
15.03.2009 21:43
Ще внимавам много:))))))))
цитирай
6. furiika - Тера, права е,
15.03.2009 21:44
най-непостоянните същества са мъжете!
:)))))
цитирай
7. furiika - Вихре!:)))
15.03.2009 21:45
Ми то си е тъй...
:))))))))))))
цитирай
8. furiika - Мартиии:))))))))
15.03.2009 21:46
И аз мноо му се кефя!
:))))))))))
цитирай
9. анонимен - Поздрави Фурийке !:)
15.03.2009 21:51
Ето един и от мен :

Връща се някакъв от командировка по-рано .
Отваря вратата вкъщи , влиза и отива първо
в кухнята . Там - петима голи мъже ядат и пият .
Отива тоя в банята - гледа четирима голи мъже се
къпят . Затичал се нашия към хола и що да види -
шестима голи . Четиримата играят карти , а другите двама - табла . На мъжа му причерняло вече - отворил вратата на спалнята , а там жена му прави секс с трима .
- Кво става тука , ма !
- Ох , и аз не знам , бе човек . Днеска е просто някаква лудница .

Много усмивки на всички !:)
цитирай
10. furiika - sartorium :)))))))))
15.03.2009 22:18
Еееееееееееее, лудницата е пълна, наистина.
Направо да я съжалиш, горката жена.
:)))))
Поздрави и от мен!
цитирай
11. julllinkata - Муц муц
15.03.2009 23:49
Лека, слънчева и хубава и на теб, мила:))))))))
цитирай
12. furiika - Благодаря ти, julllinkata!:)))))))
16.03.2009 05:15
Муц-муц и от мен!
:)))
цитирай
13. tera - Furi,
16.03.2009 09:25
сега като се загледах хайкуто е непълно. Липсва последната стъпка. И не знам защо ми идва на ум класиката - пуетесата искам да кажа. Може така да завършва:

Лунна нощ
Цигани отиват на театър
Розовеят ружите

Ммм ? К'во ще кажеш? Изпипана работа, а? :)))
цитирай
14. kosara2008 - ооооооооооо, и аз ще
16.03.2009 09:29
изпратя ЕСЕМЕС:))))-

тенкс, любима моя фаворитке!
цитирай
15. furiika - аахахахахахаааааааа:)))Тераааааааааа!:)))))))
16.03.2009 11:21
Страхотнооооо!Хахахахаааааааа!
Как ти хрумна!
По-пълен завършек от този просто НЯМА!
:)))))))))))))))))))))
цитирай
16. furiika - Косара, тенкс и от мен, приятелко!:))))
16.03.2009 11:22
ще очаквам с нетърпение СМС-ааа!
:)))))))))))))
цитирай
17. ka4ak - депресия
17.03.2009 03:06
трябва ми докторка!
цитирай
18. furiika - ka4ak, имаш я!
17.03.2009 07:47
Избирай коя да е от всичките.
:))))))))
цитирай
19. tera - Добрутро, Furi :)
17.03.2009 09:10
Ти нали взе книжка сравнително наскоро? И вече вицове започнаха да излизат в тази връзка:

Автоинструктор съветва курсист.
- Момче, запомни какво ще ти кажа, най-много трябва да се пазиш от пияните шофьори. Ако заподозреш, че някой е пиян, веднага спирай и го изчакай да отмине. На второ място по опасност са таксиджиите и маршрутките. Те правят каквото си искат, спират рязко и не дават никакви мигачи. На трето място са мотористите. Те са луди младежи, които се мислят за безсмъртни и карат с 200 в града.
- А жените шофьорки?
- Ееех - въздъхнал инструкторът - щом ме питаш ще ти кажа. Жената шофьор е като пиян таксиджия на мотор.

:))) Айде пак - лека и доходна! :)
цитирай
20. krassko - Оооох, стомаха ме заболя.
17.03.2009 09:18
Но да ти кажа чукчите нямат колиби. Там където съм бил на Север им казват яранга. От еленова кожа са.
Поздрави и весела седмица и на теб:)
цитирай
21. furiika - Хах! Тера, все едно мен си описала
17.03.2009 12:22
с тоя виц:)))))))))
цитирай
22. furiika - krassko:))))))))мерси!
17.03.2009 12:24
бе то, не се знае и панталони дали имат чукчите, ама, ще ми простите невежеството:)))))))
Поздрави и от мен!
:)
цитирай
23. compassion - Запитали психолог
17.03.2009 12:33
колко души трябват, за да завъртят една ел.крушка, а той казал, че само един човек е достатъчен, но на крушката трябва много да й се иска да бъде завъртяна.
цитирай
24. furiika - Ахахахахааааааа:))))) compassion
17.03.2009 12:38
Мераклийка, бе!
:))))))))))
цитирай
25. vmitkov - Каква ти лека седмица
18.03.2009 01:41
с тия тежки ключове - за колата, за апартамента, за вилата, за службата, за яхтата?...
цитирай
26. furiika - Митков:))))))))
18.03.2009 09:30
Който си е като мен без ключове, му е лека не само седмицата, а и душата и... други работи...
:)))))))))
цитирай
27. tera - Ето ме с подаръка :)
18.03.2009 11:48
Як негър на митницата пище митническа декларация. В графата sex, той пише "every day"! Служителката го поправя:
- Тука се има впредвид, male или female!
- A, O.K.- казал негърът и дописал "doesn't matter"!
цитирай
28. furiika - хахахахахаааааааааа, Тера!
18.03.2009 17:16
сега остава и да го преведеш:))))))))))))
цитирай
29. tera - Нема нужда!
18.03.2009 23:16
Всичко е ясно, не се прави на ударена! :)))
цитирай
30. furiika - На ощипана девица! :))))))))
19.03.2009 12:15
:))))))))
цитирай
31. tera - Това за девицата ми хареса :)
19.03.2009 16:52
И аз съм такава - ама желязна, а не ущипана :Р
:)))
цитирай
32. furiika - Хаха, и аз съм желязна, ама се правя на ущипана,
19.03.2009 18:24
за заблуда на врага. :))))))))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6962212
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031