Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2009 08:43 - Ако не изпитвате желание да нарушите поне една от десетте божи заповеди - значи нещо с вас не е наред.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 4942 Коментари: 16 Гласове:
0

Последна промяна: 20.04.2009 08:44


:)
:)
:)




- Иванчо, защо след възкръсването си Христос е отишъл най-напред при жените?
- Защото по този начин новината се разпространява най-бързо, госпожо.








Мъж в кревата посяга към жена си и тя му се сепва:
- Ох, изобщо не ме докосвай! Утре имам час при гинеколога и искам да съм чиста.
След каратък размисъл мъжът пита:
- А имаш ли час за зъболекаря?









Един мераклия посетил публичен дом и след като си платил влязъл при момата.
- Виж к"во, моме, аз съм много извратен и ще правиш това, което ти казвам.
Тя се съгласила, нали си е платил.
- Почвай да правиш буря,  качи се на гардероба, напълни легена с вода, хвърли го, светвай и изгасвай лампите да става светкавица, облечи дъждобрана, обуй ботуши.
Момичето се изморило и след един час го попитало:
- Ние кога ще се ебем?
- Ти луда ли си в туй лошо време.









В един часа през ноща звъни телефона на ветеринарния доктор. Вдига го той и пита:
- Нещо много спешно ли е?
- Да, тук, на покрива, моят котарак е надупил някаква котка, ебе я здраво и освен това много мяукат? Какво да направя, за да спрат?
- Извикай го на телефона!
- Е, ще спре ли?
- Ами аз как спрях?









  Зетят лежи по гръб на сянка и дреме. Идва тъщата:
    - Зетко, сучпила се е оградата, ще я поправиш ли?
    - Мен какво ми дреме? Къщата е твоя, оправяй се.
    На другия ден:
    - Зетко, чешмата капе...
    - Мен какво ми дреме? Къщата е твоя, оправяй се.
    Това се повтаряло много пъти и накрая на тъщата й писнало и приписала къщата на зетя. Отива пак един ден:
    - Зетко, плочките тука са за сменяне...
    - На теб какво ти дреме? Къщата си е моя...






Влиза пенсионер, в магазин за риба. Оглежда дълго и критично щандовете. Поглежда недоверчиво продавача и пита
-Абе, момче, тая риба прясна ли е, бе? ? ?
-Прясна е бе дядо, не виждаш ли че мърда
Ония го поглежда под вежди и казва
-Абееее... тя и бабата мърда, ама...








Баба Пена и баба Мария си говорят:
- Мммм Пииеенноо, ти знаийш ли, че туй сиекса било ВИЕТЪР работа маааа ... ? ?
Пена отговорила:
- То виетър, виетър, ама и е по друуугоо да та полъхниее малко ВИЕТЪРРАА..... !










Французин, руснак и българин седят на маса и подхващат тема за жените си. По едно време французина казва за своята:
- Моята е кротка, добра, дребнчка, бе направо като френска булонка е.
Руснакът на свой ред казал:
- Моята е верна и предана като кавказка овчарка.
Нашият помълчал но нищо не казал.
По едно време руснакът го попитал:
- Приятел, ти за твоята нищо не казваш.
А той рекъл:
- Бе, тя и мойта е кучка, ма незнам каква порода е!










Поручик Ржевски танцува с Наташа Ростова на бала.
Тя:
- Поручик, как намирате гърдите ми?
Поручик Ржевски:
- Ами… трудно…










Жена се оплакала на приятелката си:
- Мъжът ми е отвратителен! Все говори за майка си - мама това, мама онова, мама така готви, на мама онова й харесва...
- Трябва да му напомниш, че ти си му жена, та да ти обърне внимание.
Сложи си нещо по-секси и го изненадай. Вечерта мъжът се прибрал, а жена му го чакала по черни бикини, черен сутиен и черни ръкавици.
Мъжът възкликнал:
- Боже! Цялата си в черно! Да не е станало нещо с мама?










Един мъж се шегувал със съпругата си, с която се оженили наскоро . Когато искал да прави секс с нея я питал с кодовото изречение:
- Скъпа искаш ли Шаро да те лае?
И тя се съгласявала.
Минали няколко години и мъжа престанал да задава кодовите думички и да прави секс с жена с и. Тя се притеснила и го запитала:
- Скъпи защо Шаро вече не ме лае?
А той отговорил:
- Защото вече те познава скъпа!










Чукнахте ли яйцата? :):):)
Много усмивки!









Гласувай:
0



1. iliada - :))))
20.04.2009 11:00
Правя си за мен генералния извод,че всичмко ми е наред.........:))))))))))))
Весел ден!:)
цитирай
2. furiika - Илиада, и аз така, мила!:)))))
20.04.2009 11:02
Весело настроение!
:)))
цитирай
3. ka4ak - прекаления светец и Богу не е драг
20.04.2009 11:40
няма опасност за отбора!
Усмихнат ден!
цитирай
4. furiika - ka4ak, така си е:)))))
21.04.2009 05:25
...пък и друго си е да те лъхне виетърааа!
:)))
цитирай
5. ka4ak - @4 друго си е
21.04.2009 08:51
нали нямаш час при зъболекаря!
цитирай
6. анонимен - Христос воскресе ФУРИИИИИИИ!!!!
21.04.2009 12:07
хубав ден,скъпичка!!!:)))))
цитирай
7. furiika - ka4ak, на ден мога да отида само при един лекар,
21.04.2009 12:32
днес съм на зъболекар :)))))))))
цитирай
8. furiika - Воистина воскресе Вихреее!:)))
21.04.2009 12:33
Весел ден и на теб, мила!
:)))))
цитирай
9. ka4ak - @7нямам късмет
21.04.2009 16:21
а исках да си почина
цитирай
10. furiika - Еееееееее, стига де! :))))
22.04.2009 09:01
Каква почивка в това хубаво време?
Я, се стегни! Ще има да почиваме колкото си искаш на едно друго място. :)))))))))))))))))
цитирай
11. vmitkov - Нелито,
22.04.2009 23:50
Кажи коя божа заповед искаш да наруша с тебе!
цитирай
12. furiika - Митков, а с коя ще справиш най-успешно???
23.04.2009 17:37
:))))))))))))
цитирай
13. cocolina - хехеехехех
29.04.2009 05:33
много се смях:)
цитирай
14. furiika - cocolina :)))))))
29.04.2009 07:51
Радвам се!
:)))
цитирай
15. zorro998 - Ще те лае Шаро, Фури ;)
08.05.2009 19:03
Ще те лае Шаро, Фури ;)

не съм сядал на комп една седмица.
цитирай
16. furiika - Ааааа, Зорооо,
08.05.2009 22:26
няма да ме лае, познава ме вече!:)))))))))))))))))
Затъжих се за теб, бре човече! Къде се губиш?
:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6971989
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930