Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2009 08:20 - Снимка на жената в портфейла напомня, че на нейното място можеше да има много повече пари.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 6214 Коментари: 22 Гласове:
0



:)
:)
:)





Опандизили руснак и грузинец. В килията им имало един чукча. Решили да го опънат. Речено - сторено, но чукчата взел да плаче. Чул надзирателят и попитал:
- Зачем плачет чукча?
Руснака отговорил:
- Чукча банан хочет!
Надзирателят:
- А хуй не хочет?
Грузинецът:
- И хуй дали!Но он опять плачет...










Две красиви жени играят голф. Едната намества топчето, замахва и със страхотен удар топчето прелетява голямо разстояние. От отсрещната страна се чува силен вик. Жената отива да види какво е станало, и гледа мъж който се държи с две ръце за слабините
-пъшка и охка...
- Ооо господине, много съжалявам! Боли ли ви?
- Ох, ох не мога да говоря от болка...
- Наистина, много съжалявам! Мога ли да направя нещо за вас. Аз съм лекар ортопед. Легнете по гръб!
Мъжът легнал по гръб, и за най голямо негово учудване, тя му разкопчала панталона, бръкнала вътре и започнала да го масажира.
Тя масажира, той пъшка, тя масажира той пъшка. След дълго масажиране, тя го попитала:
-Е, как е сега, по добре ли се чувствате?
-Това което правите е невероятно хубаво, но палецът продължава да ме боли...










Дъщеря на полицай се прибира вкъщи, вади лист с дълъг списък имена и казва:
- Татко, бременна съм. Ето ти списъка на заподозрените.








- И запомни - поучава баба внучката си - всяка жена в живота си трябва да има само една голяма любов.
- А коя е била твоята голяма любов?
- Моряците...









Баба пита в аптеката:
- Имате ли антивиагра?
- Как бе, бабо, вчера дойде мъжът ти да иска виагра, пък ти сега обратното?
- Ами той снощи получи сърдечен удар и сега не можем да затворим ковчега.










Разговор между младеж и девойка.
Девойката:
- Имам две новини за теб - с коя да започна - с добрата или с лошата?
- С добрата...
- Ами, девет месеца няма да имам цикъл...








Пред кабинета на очния лекар:
- И спрете да мастурбирате!
- Защо, докторе, ще ослепея ли?
- Не, смущаваш останалите пациенти в чакалнята.









Семейство празнуват годишнина от сватбата си. Отварят си подаръците пред всички гости и ги четат на глас. Жената взема един отваря го и чете:
"Жоре, пожелавам ти здраве, щастие, дългогодишен брак, пари, далавери и още от тези хубавите изневери. Твоя любима стая №212 хотел Беркут."










В метрото старец и старица се възмущават
- Виж ги ма Г-жа Марийке, тез младите срама нямат, целуват се пред всички и хич не им пука!
- А ние, на времето в трамвая, той ми бръкне в пазвата, аз му бръкна в гащите, но не смеехме да се погледнем в очите!










Детски глас:
- Ало, аварийната служба ли е? Тука в нашия блок асансьорът заседна, с един чичко и една лелка вътре. Ако се съди по стоновете, лелята е тежко ранена.










Млада жена при доктора:
- Докторе, когато се намирам с мъж насаме в стая, непрекъсното ми се иска да правя секс. Как се нарича това?
Докторът (разкопчавайки панталона си):
- Това се нарича добра среща!









Попитали радио Ереван:
- Що е туй кахърно ебане?
Помислило радиото, помислило и отговорило:
- С мека пишка,  да ебеш суха путка.









Весели празници! :):):)




Гласувай:
0



1. izvorche - хахахаха
01.05.2009 09:13
Поздравявам те! Започна ми денят с усмивка!
цитирай
2. furiika - Благодаря ти, Изворче!:))))
01.05.2009 09:20
Нека през всичките празнични дни да ти е усмихнато!
:)))))
цитирай
3. vmitkov - Младеж и девойка отиват на кино. ...
01.05.2009 12:09
Младеж и девойка отиват на кино. Филмът свършва и той казва:
- Скъпа, цял филм изгледахме, а ти даже не ме целуна!
- Но аз ти направих минет!
- На мене?!?
цитирай
4. vmitkov - - Докторе, защо след секс с жена ми ...
01.05.2009 12:20
- Докторе, защо след секс с жена ми получавам шум в ушите?
- На колко години си?
- На 70!
- А ти аплодисменти ли искаш да получиш?
цитирай
5. vmitkov - Полицай приближава автомобил, ...
01.05.2009 12:25
Полицай приближава автомобил, вижда, че мъж и жена правят секс, и казва:
- Аз съм следващият!
А мъжът му отговаря:
- О, още не съм чукал полицай!
цитирай
6. vmitkov - Отива мъж в командировка и казва на ...
01.05.2009 12:42
Отива мъж в командировка и казва на сина си:
- Ако дойде непознат мъж при майка ти, махни една дъска от оградата!
Връща се мъжът от командировката и пита жена си:
- Как е, наред ли е всичко в къщи?
А жена му отговаря:
- Всичко е наред. Само дето някакъв идиот къртеше дъски от оградата, та трябваше три пъти да я ремонтирам.
цитирай
7. vmitkov - Терминаторът влиза в банята на з...
01.05.2009 12:47
Терминаторът влиза в банята на затвора да се къпе, но изпуска сапуна. Навежда се да го вземе и компютърът му съобщава:
- На изхода е открито ново устройство!
цитирай
8. vmitkov - Само за специалисти по руски език
01.05.2009 12:56
- Каква е разликата между "стОит" и "стоИт"?
- Если не "стоИт", то и не "стОит"!
цитирай
9. vmitkov - Трима се хвалят: - Аз изпратих ...
01.05.2009 13:02
Трима се хвалят:
- Аз изпратих жена си на Черно море!
- Аз изпратих моята на Хаваите!
- А аз моята сам си я еба...
цитирай
10. vmitkov - Знаете ли какво е СЕКС-РОДЕО?
01.05.2009 13:07
Партньорката ви застава на четири крака. Започвате бавно и плавно изотзад, после се наклонявате и прошепвате в ухото й:
- А приятелката ти го може по-добре!
След което се опитвате да се задържите 8 секунди.
цитирай
11. vmitkov - Театралната зала е пълна, светл...
01.05.2009 13:13
Театралната зала е пълна, светлините изгасват и всички са в нетърпение да запоне представлението. На сцената излиза мъж със свещ и започва да онанира. Всички са втрещени. От залата се чува глас:
- Но той онанира!
Мъжът духва свещта:
- Кой е там?
цитирай
12. vmitkov - - Защо женените мъже предпочитат ...
01.05.2009 13:25
- Защо женените мъже предпочитат минета?
- Заради петнайсетте минути тишина.
цитирай
13. vmitkov - 2300 година
01.05.2009 13:38
Отива мъж в поликлиниката. В приемната седи робот. Мъжът му казва:
- Искам талон за травматолога - боли ме лакътя!
Роботът отговаря:
- Дай урина за изследване!
Мъжът недоумява:
- Боли ме лакътя! Искам да ме прегледа травматолог!
Роботът не отстъпва:
- Дай урина за изследване!
Мъжът се ядосал, върнал се в къщи и накарал жена си и дъщеря си да се изпикаят в един голям буркан, изстискал и котката и накрая сам се изпикал. Занесъл буркана на робота. Роботът изпил съдържанието на буркана, присветнал с лампите си и отсякъл:
- Жена ти се ебе със съседа, дъщеря ти е болна от сифилис, котката ти я ебат кучета, а теб те боли лакътя, защото когато онанираш го удряш в стената!
цитирай
14. vmitkov - Разговарят две приятелки: - Бях ...
01.05.2009 13:47
Разговарят две приятелки:
- Бях при гинеколог - бременна съм!
- Е, измислили име на детето?
- Аз още обмислям бащиното му име...
цитирай
15. vmitkov - Оргазмът има шест стадия:
01.05.2009 13:51
1. Астматичен - ох, ах.
2. Географски - тука, тука.
3. Математически - още, още.
4. Религиозен - боже, мой!
5. Самоубийствен - скоро ще умра!
6. Убийствен - ако спреш, ще те убия!
цитирай
16. furiika - Митков, аплодисменти!:)))
01.05.2009 15:18
Този със свещта в театралната зала, не бях го срещала. Много е готин!:)))))))
цитирай
17. vmitkov - Изпратих тези вицове
01.05.2009 18:31
заради тебе - защото ТИ си готината!!!

А и заради твоите готини читатели...

А представяш ли си да те лекува робот и да ти познае всичко? Сега можеш да скриеш нещо, да излъжеш лекаря, ако ти трябва само болничен лист, а тогава?.. Оле, майко!...
цитирай
18. furiika - Митков, мерси за комплиментите.:)))
02.05.2009 07:35
И ти си готин!
А, за лекаря робот - не ми се мисли направо, добре, че няма да съм жива до 2300-та година.
:)))))))))))
цитирай
19. iliada - :))))))))
03.05.2009 14:46
Хубави почивни дни за теб и vmitkov-шегаджии такива!:)))))))
цитирай
20. furiika - Илиада, благодара ти, мила!:)))
03.05.2009 14:47
Поздрави най-сърдечни за теб!
:)))
цитирай
21. анонимен - Приятни празници,
03.05.2009 19:33
и весело!:)))
цитирай
22. furiika - Весело настроение и на теб, Вишничка! :)))
04.05.2009 07:48
Много приятни емоции ти желая!
:))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6962067
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031