Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2009 07:49 - Парадокс! Когато са нужни пари - ги няма, а когато не са нужни, пак ги няма!
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 5936 Коментари: 20 Гласове:
2



:)
:)
:)






Сутрин след страшно пиянски купон, всички се будят от възмутено момиче:
- Снощи кой ме изчука?
Естествено никой не си признава.
Жалвайки се пет минути, момичето казва:
- Кажете де, на мен ми хареса!










Един отишъл за риба и хванал случайно Златната рибка. Рибката се примолила да я пусне и му казала, че ще му изпълни 3 желания. Рибарят се съгласил и рибката го пита:
- Какво ти е първото желание?
- Да имам дворец на мястото на мизерната ми къща.
Рибката изпълнила желанието и го попитала какво е второто.
- Жена ми да е най-голямата красавица на света и да иска постоянно да се чукаме.
Рибката изпълнила и това желание.
- А какво е последното ти желание? - попитала рибката.
- Щом като жена ми ще е красавица и ще иска постоянно да се чукаме, искам да ми направиш оная работа колкото на онова магаре в полето.
- Готово - казала рибката.
Прибира се рибарят в къщи и гледа дворец, жена му го посреща, щял да си глътне езика. Събува гащите си и що да види - магарето било женско.










Иванчо и Марийка седят в час и си говорят . Марийка :
- Голямо нещастие ме сполетя, бременна съм, а не зная от кого.
- Твойто нищо не е . Аз съм хванал някакъв страшен трипер и въобще не знам откъде.
Учителката :
- Престанете да разговаряте в час ! Иванчо, колко е шест по шест?
Иванчо :
- Трийсет и шест . Ех, госпожо, да ви имам проблемите!









В час учителката пита Иванчо:
- От какво е направен твоят пуловер?
- Изплетен е от прежда.
- А преждата, от какво е направена?
- От вълна.
- А, кой дава вълната?
- Овцата.
- Браво, Иванчо! Значи, кое животно ти е
дало пуловера?
- Мама...










- Иванчо, защо се забави от училище?
- Имахме състезание и аз излязох пръв!
- Какво състезание - спортно или друго?
- Момчетата си мерихме пишките и моята се оказа най-дълга!
- Ще кажа на баща ти да те натупа!
- Но защо, майко? Аз се похвалих и на стрина Гина, а тя ме потупа по рамото и каза : "Бащичко! "









- Какво стана с оная мадама, която толкова време я сваляше?
- Ами реших да се изфукам, и й казах че имам супер богат дядо, който всеки момент може да умре и да ми остави огромно наследство.
- И тя какво?
- Сега ми е баба…










Мъж отива в аптеката и пита за презервативи. Аптекарката му показва различни:
- Имаме бели, черни, с Мики Маус. Мъжа си мисли: "Бял е много обикновено, Мики Маус е нещо детско. "
Взел черен. Въпреки това жена му след девет месеца ражда негърче. То пораснало и веднъж пита:
- Татко ти си бял, мама е бяла, защо аз съм черен?
- Радвай се, че не си Мики Маус.










Един мъж е при любовницата си, когато късно вечерта съпругът й изненадващо се връща по-рано от командировка. Вратата предвидливо е заключена и на съпруга се налага да звъни и да чака. Тя се показва на вратата, наметнала на голо един халат, прегръща го с една ръка, а в другата му подава торбичката с боклук.

- Мили, радвам се, че се върна, но преди да си се изкъпал, би ли изхвърлил боклука, докато аз спретна леглото?
Съпругът грабва кофата и се запътва навън, а през това време любовникът се измъква тихичко. И си мисли: "Страхотна жена - хем хубава, хем умна! "
Мъжът й в това време си мисли: "Майка ти мръсна, откъде те намерих такава - хем грозна, хем мързелива"...










Иванчо видял как батко му качва приятелката си в колата и се метнал скришом в багажника, да види къде ще ходят. Спрял баткото на една полянка, слезли с приятелката си и той я попитал:
- Ще ми дадеш ли?
- Не - отговорила тя.
- Пак си помисли, ще ми дадеш ли?
- Не.
- За последен път те питам …
- Не - отсякла тя, а баткото на Иванчо казал:
- Щом е така, ходи си пеш.
На другия ден Иванчо качва Марийка на колелото и право на полянката.
- Марийке, ще ми дадеш ли?
- Да.
- Пак си помисли, ще ми дадеш ли?
- Да.
- За последен път те питам …
- Да - казала тя, а Иванчо въздъхнал:
- Щом е така, вземай колелото, аз ще си вървя пеша.










Валял дъжд . Едно червейче минало покрай едно цветенце и попитало :
- Цветенце, мога ли да се скрия в чашката ти, докато спре дъждът?
- Не ! - казало цветенцето .
- Преди месец едно червейче като теб се скри в мен и фотосонтезата ми закъсня с цял месец.






:):):)




Гласувай:
2



1. martito - :))))))))))))
25.06.2009 07:56
Та, внимавай какво си пожелаваш, а?:))))))))))))))))))))))
цитирай
2. furiika - Марти :)))))
25.06.2009 07:57
проверка му е майката, проверкааа.:))))))
цитирай
3. krotalka - Да ви имам проблемите!
25.06.2009 08:00
Фури усмихна сутринта ми!
цитирай
4. cocolina - ехеееехе:))) Разсмя ме още с първия виц!!
25.06.2009 08:02
Всички са смешни, но първият и последният са супер:)))Лек ден, фурийчице!!!!!!
цитирай
5. furiika - Кроти, усмихнат да ти е целия ден, мила!:)))
25.06.2009 08:05
Така де, усмивките за нас, проблемите за тях.
:)))))
цитирай
6. furiika - cocolinka, лек ден и на теб, приятелко!:)))))
25.06.2009 08:06
И без проблеми!:)))))))
цитирай
7. mariani - Добро утро!
25.06.2009 08:28
Та въпросът за женската красота зависи от коя страна на вратата си :))))))))) Много весел почти последен ден, furiika!
цитирай
8. furiika - Точно така, Мариани.:)))))))))
25.06.2009 08:35
Въпрос на гледна точка.
Весел ден и на теб!
:)))
цитирай
9. sisithebest - хихи,
25.06.2009 09:50
добро утро :)))
цитирай
10. tera - Здрасти, Furi,
25.06.2009 09:55
онзи за Мики Мауса го знам по-серт :)

Детето пита майка си:
- Мамо, ти си бяла със сини очи, татко е бял с кестенява коса, а аз защо съм негърче?
- Трай, мамо и бъди доволен, че не си куче. Такъв купон беше тогавааа...

:)))
цитирай
11. furiika - Сиси, добро утро и на теб!:)))))
25.06.2009 10:05
Желая ти ден без проблеми!
:)))
цитирай
12. furiika - Здрасти, Тера!:))))
25.06.2009 10:06
Пак като за куче бива, добре че не е магаре.
:)))))
цитирай
13. compassion - Още със заглавието ме грабна, Фурийче
25.06.2009 11:19
Но мъдростите ти продължиха и в изложението. Знаех си, че женската красота и интелект не са обективно оценени от мъжете. Дори една обикновена врата им влияе.
цитирай
14. furiika - хихихихиииии compassion ,
25.06.2009 16:09
много точно си го описала.:))))))))
цитирай
15. tera - Здрасти :)
26.06.2009 10:36
Учителката:
- Деца, кой ще каже една съгласна?
Иванчо:
- Марийка!
Учителката:
- "Марийка" не е съгласна.
Марийка:
- Съгласна съм, как да не съм!

:))
цитирай
16. furiika - Тера:)))))))
26.06.2009 11:13
и аз съм съгласна:))))))
цитирай
17. ivoso - Темата
27.06.2009 00:37
е изчерпана напълно...
цитирай
18. furiika - мммм, дааааа
27.06.2009 08:13
ivoso, надявам се, да не са останали неизяснени въпроси по темата.
:)))))
цитирай
19. tera - Aaaa, аз не съм съгласна! :)))
27.06.2009 11:35
Със заключениетто, че темата била изчерпана. Тя си е неизчерпаема и има много аспекти :))

Летят в самолет англичанин, французин, германка и поручик Ржевски.
Самолета започва да пада. Става ясно, че има само един парашут. Поручик Ржевски започва да си го навлича.
- Поручик, но сред нас има жена!
Ржевски се замислил, погледнал си часовника и попитал:
- Мислите ли, че ще успеем?!
цитирай
20. furiika - хихихииии, Тера,
27.06.2009 15:40
тоя Ржевски е пич!
:))))))))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6969573
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930