Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.12.2009 09:52 - Темида - това е една лелка, която нещо мери, нещо реже, но нищичко не вижда.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 7172 Коментари: 23 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
:)
:)
:)




- Що си толкова омърлушен?
- Одеве питах баща ми кое е най-глупавото нещо, което е правил...
- И?
- Само ме погледна без да каже нищо...









Стара мома се хвали:
-Мен са ме молили хиляди пъти да се оженя, но аз винаги съм отказвала!
-И кой те е молил толкова много?
-Мама и тате...







Ревнив мъж пита жена си:
- А с Брус Уилис би ли спала за един милион?
Жената:
- Да, бих спала. Стига да ги събера.







В един зоопарк имали много рядък вид човекоподобна маймуна, която била разгонена, но нямали мъжки да я успокои. За целта поканили съседа на една от чистачките -  Жоро Винкела.
- Имаме една разгонена маймуна в зоопарка. Съгласен ли си да я опънеш за 100лв?
Жоро помислил само няколко секунди и отвърнал:
- Да! Но имам три условия...
- Първо - да не ме карате после да се женя за нея!?
- Няма бе човек.- отговорил директора. - Само успокой животното.
- Второ - няма да я целувам. И трето - да ме изчакате две седмици, че сега нямам парите...







- Сине, виж баща ти дали се връща от кръчмата.

- Да, мамо, идва си.

- По кой тротоар върви?

- И по двата - отговаря зясмяно момчето.








Води се разследване за смъртта на съпруга на блондинка. Разследващият полицай я пита:
- Според Вас от какво е умрял мъжът Ви?
Блондинката му отговаря гузно:
- Амиии, в общи линии от електричество...
Полицаят я поглежда изпод вежди и я пита строго:
- Е как така „в общи линии”?
Блондинката навежда глава и му отговаря с половин уста:
- Ами... закачиха му се рогата на далекопровода...








При доктора:
- Пушите ли?
- Не точно...
- Не точно? Какво е това?
- Аз съм пасивен пушач... Дригите пушат, а аз дишам...
- Аха, разбирам... А секс правите ли?
- Не точно...







Пациент се оплаква на лекаря:
- Докторе, не мога да спра треперенето на ръцете си!
Докторът отбелязва строго:
- Вие сигурно пиете много!
- Не пия много, докторе, повечето го разливам!








Двама старци си говорят за миналото.
Станало дума и за секса и единия казал:
-Абе преди време на младини бях като тигър в леглото, а сега за нищо не ставам.
-Е, да това е вярно, но все още има начин да си върнеш формата.
-И как ще стане това?
-Еми взимаш 2 молива и ги слагаш на члена ти с гумичките напред,малко да стърчат и ги увиваш в бинт.
Решил стареца да пробва съвета на набора си и направил всичко както му казал.
Отишъл той в един публичен дом, харесал си една мадама и се качили в стаята да вършат работата.
След около 2 минути се дочул страшен вик от стаята.
Качили се собствениците да видят какво става. Отворили вратата и видели момичето да се превива от смях.
Попитали я какво е станало и тя от смях едва отговорила:
-Всякви съм виждала и дебели, и тънки, и криви, ама до сега на носилка не бяха  ми го поднасяли.







Весела коледа! И всичко, което си пожелаете - нека БЪДЕ!
:):):)



Тагове:   Мери,


Гласувай:
15



1. mariani - Да се
24.12.2009 10:38
сбъдне всичко, което ти си намислиш, furiika!!
П.П.И нещата се правят точно, нали помниш??! :))))))
цитирай
2. furiika - mariani, нека се сбъдне! :)))
24.12.2009 10:41
Помня, помня:))))))))
цитирай
3. krotalka - Весела Коледа Фури!
24.12.2009 15:51
И не бъди пасивна....!
цитирай
4. furiika - Весела Коледа и на теб, Кроти!
24.12.2009 17:18
Е, как пасивна бре? :)))))
Колкото по-одъртявам, толкова по-активна ставам:))))Луда работа!
:)))
цитирай
5. ivana59 - furiika, благодаря за усмивките, приятелко! :)))
24.12.2009 20:29
Светло и обично да е за теб и любимите ти хора!
цитирай
6. helios - Весели празници, Фури!
25.12.2009 00:36
Радост, светлина и надежда!:)
цитирай
7. malkiatprintz - Хехехехе. . . . . ама ги строят ниски ...
25.12.2009 08:30
Хехехехе..... ама ги строят ниски тези далекопроводи... :):):):) Весела Коледа и на теб, Фури :):):)
цитирай
8. furiika - ivana59, Честито Рождество, приятелко!
25.12.2009 08:57
Здраве и благоденствие за теб и твоите близки!
Усмивкиии!
:)))
цитирай
9. furiika - helios, благодаря ти, мила!
25.12.2009 09:00
Честита Коледа и на теб!
Весело настроение!
:)))
цитирай
10. furiika - Принце, Честито Рождество!
25.12.2009 09:01
Много ниски са тези далекопроводи, виж какви нещастия стават само:)))))))))
цитирай
11. teachme - :)))
25.12.2009 11:10
Весела Коледа, миличка!
Жива и здрава да си!
цитирай
12. furiika - Весела Коледа и на теб, приятелко!
25.12.2009 11:47
Много смях и настроение!
:)))
цитирай
13. furiika - vetrogon, ех че хубавооо!:)
26.12.2009 06:26
Благодаря ти, мила!
Весела Коледа и на теб!
:)
цитирай
14. tera - Здрасти, Furi,
26.12.2009 21:39
ето ти един по-различен вариант на стар виц, пак може да е стар, но не го знаех :)

Бракоразводен процес. Съдията пита жената:
- Защо искате развод?
- Защото той не ме задоволява вече!
Женски глас от залата:
- Интересно, всички задоволява, а нея - не!
Мъжки глас от залата:
- Абе, нея никой не може да я задоволи!
:)))

А сега един поне за мен нов виц :)

В гарнизонно градче капитанът слага сина си да спи.
- Не ми се спи, татко, искам слончетата да потичат! - капризничи синчето.
- Късно е, синко, лягай да спиш.
- Не, не е късно! Искам слончетата да потичат, искааааааамммм!!!!!
- Ох, какво да правя с теб! - въздиша капитанът, скача, излиза от блока, пресича казармения двор и влиза в спалното помещение:
– Рота, стани! Тревога! Въздушно нападение! Сложи противогазите!

:)

Туй някакви асоциации да предизвиква в теб? Чисто политически де, май слончетата прекалено много тичат ми се чини... :)))

Честито рождество и весели празници! :)



цитирай
15. furiika - Тера, благодаря ти, мила!
27.12.2009 06:32
Честита Коледа и на теб! Здраве и благоденствие!
Колкото за асоциациите, винаги има в мойта луда главица, ама нема ги казвам кви са.
:)))))))))))))))))))
цитирай
16. cocolina - Честита Коледа!
27.12.2009 12:42
Бъди много здрава, все така весела и закачлива, и да се сбъдват мечтите ти, фурийче! Целувки!
цитирай
17. compassion - Закъснях за Коледното поздравление, Фурийче,
27.12.2009 18:01
но отсега те поздравявам за новата година. Да се разширят дейностите ти (извън блога) и да наблягаш на най-силните емоции! Щастието ти да расте и прелива, т.е. пожелавам ти от всичко и по много!
цитирай
18. 3opa - Весели празници! Здраве и много късмет, пък другото както дойде!
27.12.2009 18:58
цитирай
19. bamby13 - Чудесно ме разсмя следколедно! ...
28.12.2009 09:49
Чудесно ме разсмя следколедно! Един от друг по-добри
цитирай
20. furiika - cocolina, честита Коледа и на теб!:)))
28.12.2009 10:51
Весело посрещане на Новата година!
Целувкиии!
:)
цитирай
21. furiika - Руми, от всичко и по много
28.12.2009 10:52
ти желая и аз!
Поздрави, приятелко!
:))))
цитирай
22. furiika - Зора, благодаря ти!:)))
28.12.2009 10:55
Здраве и благоденствие за теб, и твоето семейство!
цитирай
23. furiika - bamby13, радвам се, че съм те разсмяла.:)))
28.12.2009 10:56
Весели празници и на теб!
:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6961853
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031