Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2010 07:24 - Ева вкуси забранената ябълка, защото банана на Адам й беше омръзнал!
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 7286 Коментари: 18 Гласове:
14



:)
:)
:)


Визитация на 4-ти километър. Лекарят влиза в стаята и забелязва, че един пациент е седнал на пода с капак от тенджера в ръцете и издава бръмчащи звуци.
- Какво правиш с този капак бе?
- Днес съм на дълъг курс. Карам за Варна.
В това време на съседното легло се клати по колене и пъшка друг пациент.
- Ми ти какво правиш бе?
- А, колегата  тръгна за Варна, та наминах да видя как е жена му.








В съда:
- В началото на брака, мъжът ви нямаше ли някакви положителни качесва?
- Ами....Имаше...  Но свършиха до стотинка!








Разхождат се Умното Джо и Тъпото Джо. Умното Джо вика на Тъпото:
- Абе, Тъпо, кажи 1.
Тъпото:
- 1.
- Да ядеш мойто мъдо! Ха-ха-ха... - къса се от смях Умното Джо.
След малко..
- Абе, Тъпо, я кажи 2.
Тъпото си е тъпо:
- 2.
- Да ми ги ядеш и двете мъде! Ха-ха-ха... Умното Джо пак се залива от хилене.
На Тъпото му станало много тъпо. Решил да си го върне:
- Абе, Умно Джо, я кажи 3.
Кво толкова може да го затапи с 3, чуди се Умното и накрая казва:
- Ми... 3.
- Ти еба майката!









Интервюират по радиото известен автопилот:
- Какви коли предпочитате да карате? Леки спортни коли, или големи мощни машини?
- Ами, как да ви кажа, когато карам спортна кола, ми харесват спортните коли, а като се кача на някой мощен камион, обичам да карам мощни камиони.
- А, какви жени предпочитате - руси или чернокоси?
- Ами, как да ви кажа, когато...
- Благодаря ви за интервюто, времето ни изтече.









- Докторе, когато пийна и не мога да свърша!
- Какъв е проблема - тогава не пийте...
- Тогава пък не мога да почна, не ми става.
- Тогава пийнете и таковайте докато не изтрезнеете.








Един рибар хванал златната акула.
- Моля те, пусни ме - казала тя - и ще ти изпълня едно желание.
- Ами искам кура ми да стига до земята.
Акулата веднага му отхапала двата крака.
- Леле, какво направи - зачудил се рибаря - как ще ходя сега?
А акулата казала:
- Не ти трябва да ходиш, с тоя кур до земята на ръце ще те носят.









Двама комшии пият кафето си сутринта в кварталното гаражно кафененце. Единия недоспал, с измъчен вид, разправя на комшията си:
- Да знаеш какъв кошмар сънувах... цяла нощ бутах една желязна вагонетка пред блока... тежи... скърца, мамка й... без кръст и без ръце останах. И уж насън, пък и сега ме болят. Пък ти си застанал на прозореца гол, махаш ми с ръка и се хильотиш. Пък аз ти викам “ДА ГО ДУХАААААШШШШ!”
Другия отпил от кафето и се похвалил:
- Пък да знаеш аз какъв сън сънувах... Звъни се на вратата – надниквам аз през шпионката – гледам Памела Андерсън...по едно кожено хубаво палто и аз й отворих. Влиза тя, разтваря палтото, а отдолу съвсем голичка... Започнахме да се омайваме и пак се звъни... Викам си: “Кой ли ша е, бе неговото мами...” гледам – Клаудия Шифер... Съвсем голичка само по една бутилка шампанско в ръка. Отворих й. Отворихме шампанското, галим се, глезиме се и с двете, па си викам: “Аз на двете не мога да смогна, ами дай да викна някой приятел да помага. Надничам през прозореца – гледам - ти пред блока буташ някаква вагонетка. Махам ти с ръка и ти викам: “Ела, бе, ела да видиш кой ни е на гости...” пък ти ми викаш “ДА ГО ДУХАААААШШШШ!”









- Може ли да се каже, че сексът е вид работа?
- Ако беше работа, щяхме да си наемем някого... да я свърши.








Наташа пита поручик Ржевски:
- Поручик, а Вие някога обичали ли сте?
- Ами... ебал съм.
- Уф, поручик, аз говоря за човешка любов...
- И с хора съм го правил.
- Ах не, говоря за чистата любов.
- И това е било, особено в банята.
- Вижте, все пак имам предвид онази висока любов...
- И на задна прашка на камбанарията съм го правил.
- Поручик, говоря за любовта за цял живот!
- Ааа не, благодаря! Само сифилис ми трябва...








Един мъж се хвали:
- Всичките жени, с които съм бил, все се разболяват от захарна болест.....
- ????
- Така сладко ги еба....







:):):)



Тагове:   ябълка,   Адам,


Гласувай:
14



1. bachym - И все "нови"
25.01.2010 08:10
за мен. :)
цитирай
2. furiika - bachym :)))
25.01.2010 08:15
има още да се изненадваш...
:)))
цитирай
3. martito - :))))))))))))))))))
25.01.2010 08:31
Весело утро и весела седмица:)))
цитирай
4. furiika - Мерси, Марти:)))
25.01.2010 08:56
подобно и на теб!
:)))))))
цитирай
5. tera - Здраст, Furi,
25.01.2010 09:22
вариант на предпредпоследния:

Двама депутати си говорят:
_ Как мислиш, срането умствена работа ли е или физическа?
_ Ами сигурно е умствена, ако беше физическа друг щеше да я върши вместо нас!
:)))
цитирай
6. furiika - Здрасти, Тера! :)))
25.01.2010 09:25
Добър аналог!:)))))
цитирай
7. mariani - :))))
25.01.2010 09:36
Весела седмица, furiika!!!
Поздрави!!
цитирай
8. djgator - фури
25.01.2010 10:01
И захарната болест е приятна понякога.. :))))
цитирай
9. furiika - mariani, мерси мила! :)))
25.01.2010 12:10
Веселко да ти е и на теб!
:)))
цитирай
10. furiika - Гаторче, не знам дали е сладка,
25.01.2010 12:12
ама явно е от какво се получава:)))))))
А, аз се чудя защо в последно време ми сладни едно такова...дали не я прихващам тази болест...
:)))
цитирай
11. helios - Фури,
25.01.2010 23:13
Благодарско, много се смях!:) Ако се напъна да запомня някой, може и да блесна в обществото:))) ма то блондинките нали трудно помним...:))))
Поздрави и усмивки!
цитирай
12. batstefan - Поздрави за хубавите вицове!!!
25.01.2010 23:19
Моите партньорки не са се изследвали за захар, но се пристрастяват, защото все повече ме търсят. Страхувам се да не ги хване лудост че по време на секс чувам: " Ох, подлудяваш ме." Пък мен знаеш ли кой ме подлудява? Ти ме подлудяваш с вицовете си.
цитирай
13. malkiatprintz - Хехехе. . . . Адам изобщо не е за за...
26.01.2010 02:42
Хехехе.... Адам изобщо не е за завиждане: очевидно не се е справял, след като Ева не е имала диабет, но пак добре, че не е бутал вагонетката до Варна, че току виж Ржевски му се качил на леглото барабар с Памела Андерсън и Клаудия Шифър! :):):)
цитирай
14. furiika - helios, още много усмивки ти желая!:)))
26.01.2010 08:37
Поздрави, мила!
:)
цитирай
15. furiika - бат'Стефане,
26.01.2010 08:39
още много луди моменти ти желая!:)))
Поздрави!
:)))))))
цитирай
16. furiika - Принце,
26.01.2010 08:40
на мен например никога няма да ми омръзне банана, така, че има още надежда за Адамовците!
:))))))))))))
цитирай
17. malkiatprintz - Охххх. . . . успокоих се! :):):) Само ...
27.01.2010 03:54
Охххх.... успокоих се! :):):) Само внимавай, че бананите са доста хранителни :):):):)
цитирай
18. furiika - мен ме притеснява това,
27.01.2010 08:42
че доста запичат...:)))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6968041
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930