Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2010 10:23 - Още не съм намерил G точката на жената, а тя вече иска 4G!
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 7686 Коментари: 20 Гласове:
21

Последна промяна: 15.02.2010 10:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
:)
:)
:)

14.02.2010.Първо се напиваш зверски,после те eбат и накрая за капак трябва да искаш и прошка! Ебати празниците... ;).








За Свети Валентин:
Винаги съм се отвращавала от червените сърчица, амурчетата и празничното ебане, но пък съм забелязала, че жените отбягват мъже, които се отвращават от червените сърчица, амурчетата и празничното ебане. Така, че няма как... и на тоя 14-ти февруари мъжете ще трябва да стиснат зъби и да се направят на лицемерни романтици.
Ако сте заможен човек, склонен да прави подаръци на партньорките си, напишете нещо такова:
"Пусни ме в твоята хралупа
 kаквото искаш ще ти куп"а ."









Kакво да се очаква, когато съвпадат деня на влюбените, Трифон Зарезан и Сирни Заговезни (Прошка)?
"Прости ми, скъпа, изневерих ти, но само теб обичам. Пийни това вино, ще те успокои."










В кухнята на луксозен ресторант жена с вечерен тоалет мие чиниите и ги подава на мъж в смокинг да ги подсушава:
- Какви ястия само. Ами десерта - разкош.А шампанското?! Всичко беше толкова хубаво, но следващия път моля те, като ме каниш на романтична вечеря за Свети Валентин нека да ти е валидна кредитната карта.








Отишъл студент на изпит по електротехника. Пита го професорът:
- Колко лампи има в стаята?
Студентът ги преброил и казал:
- 20.
Професорът се засмял, отворил чекмеджето и там имало още една лампа....
Минали 3 месеца и студентът се явил на поправителен.
- Колко лампи има в стаята? - пита професорът.
- 21.
Професорът се засмял, отворил чекмеджето и там нямало нищо.
- Лампите са 20 - казал професорът.
- Не, 21 са ! - казал студента и изкарал една от джоба си...








Двама българи отиват в Египет. Разбира се влизат и в Хеопсовата пирамида. В нея обаче е адски задух и колкото по-навътре влизат толкова по-задушно става... Накрая единия вече не издържа и вика на другия:
-Не мога повече, много задушно тука, аре пиши КУР и да излизаме!








- Скъпи, расте ми коремчето, струва ми се, че съм бременна...
- Ами да..Даже знам, кой е бащата.
- Кой?!
- Хлебозавода.










Върви си заека по горската пътека и влачи един куфар. Ама един уклюмал, никакъв го няма. По едно време го среща вълка и го попитал.
- Абе, заек, к"во ти е брато? К"во си се здухал така, к"во е станало?
- Бегай, бе вълчо, не ми се говори, толкова ми е кофти, че си нямаш идея.
- Абе, заек, к"во мъкнеш в тоя куфар бе?
- Ей, вълчо, не ми се говори, остави ме на мира.
Продължил заекът да си ходи по пътя и да си влачи куфара. Вълкът обаче, нали е любопитен, продължил да го разпитва за куфара. И така цял час. На заека му писнало по едно време и вика на вълка:
- Ей, вълчо, нещо ми даде зор, ще отскоча до храстите да тръсна крушата. Хайде да наглеждаш куфара десетина минути а?
- Немаш ядове, бе брато, ходи върши работа аз съм тук.
- Обаче обещай да не го отваряш - казал зайко.
- Заклевам се, бе брато - продължил да го лъже вълчо.
Влиза зайко в гората и се скрил зад едно дърво. През това време вълка без да знае че зайко го шпионира отворил куфара и какво да види. Вътре зайкинята чисто гола. Не издържал вълка и й теглил една патка. Затворил куфара и все едно нищо не е станало. Излязъл заекът от гората, хванал куфара и си тръгнал по пътя. Обаче вълка, за да се направи на невинен, решил да пита зайко за съдържанието на куфара.
- Заек, аре бе брато, глей са к"ва услуга ти свърших. Аре кажи к"во има в тоя куфар.
- К"во да ти кажа, бе пич, жената болна от СПИН та ще ходя да я давя в реката.









- Все казваш, че непрекъснато си водил борба с пиенето, а и днес си пиян като талпа!
- Какво да направя, когато и днес загубих двубоя…








Ние стояхме в плътна опашка и нейното дупе пипаше ръката ми...











Честити Праз(не)ници! Много вино и настроение!
:):):)










Тагове:   още,   жената,


Гласувай:
21



1. rustam - Браво
14.02.2010 11:37
първите две текстчета, твои ли са си?
честит празник
цитирай
2. furiika - Рустамич, писани са
14.02.2010 11:39
със съпричастие!:)))))))))
Честит празник и на теб!
:)))
цитирай
3. enjoy6 - :))) Ухилено до уши!
14.02.2010 12:26
Честити и весели празници!:))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
4. furiika - enjoy6:))))) на празник, като на празник!
14.02.2010 13:14
Нека ни е ухилено!
Весело празнично настроение и на теб!
:)))
цитирай
5. lubima - хахаххаахаха. . . . . . . верно. . . ама ...
14.02.2010 14:34
хахаххаахаха.......верно...ама как звучи само......."празничното ебане."...отиде ми мерака за празнуване на Свети Валентин....ще взема само да се напия;)...няма да ми е много трудно ;)
цитирай
6. furiika - lubima, накрай и аз ще си затворя хралупата
14.02.2010 15:03
и ще се отдам на пиршество!
Наздравеееее!
:)))))))))
цитирай
7. kass - furiika
14.02.2010 15:44
Весели праз(не)ници и на теб :):):)...
цитирай
8. furiika - kass, дай боже!
14.02.2010 15:50
Усмивкииии!
цитирай
9. darkanion - Фурийкеее,
14.02.2010 17:03
весели празници и на теб! :)
цитирай
10. malkiatprintz - Хехехе. . . . "празничното ...
14.02.2010 23:40
Хехехе.... "празничното ебане" ми прозвуча като "искам прошка в натура" :):):):):) Честит празник, Фури, не само днес, а и за напред :):):)
цитирай
11. furiika - darkanion :))))))))
15.02.2010 08:19
да ти се връщаааа!Много любов, по-малко вино, средна вярност:))))))))
цитирай
12. furiika - принце,
15.02.2010 08:20
искам прошка в натура - гениално!:)))))))))
Поздрави, приятелю!
:)))
цитирай
13. gothic - И аз като принца - само че аз дадох :) А ...
15.02.2010 09:00
И аз като принца - само че аз дадох :) А за 4G - ще видим ;) Лека седмица, Фурийке :)))))
цитирай
14. furiika - Благороден човек си, Готик:))))))))))))
15.02.2010 09:07
Всичко опрощаваш:)))))))
Хубава седмица и за теб!
:)))
цитирай
15. tera - Боже, Furi,
15.02.2010 09:37
колко груба си станала, ми кажи - празнично любене или нещо таквоз, а ти... :)
И стихчето и то недодялано, ето ти едно по-романтично, току-що го измислих :)))

Пусни ме в твоята душа,
аз зная как да я теша...

By the way - как мина празничното .е....е - целият под във восък от свещите, иначе - as usual ?
:)))))
цитирай
16. nagodi62 - Вдигна ми настроението! Благод...
15.02.2010 10:12
Вдигна ми настроението! Благодаря!
цитирай
17. krotalka - Добре започна седмицата ми - със смях!
15.02.2010 10:39
Благодря ти Фури!
цитирай
18. furiika - Тера, нека назоваваме нещата с истинските им имена.:)))))))
15.02.2010 10:51
Иначе какво...аз цяла нощ прошка давах.:)))))))))))
цитирай
19. furiika - nagodi62, пак заповядай! :)))
15.02.2010 10:52
Поздравиии!
:)))
цитирай
20. furiika - Кроти, цялата седмица да ти е така!:)))
15.02.2010 10:54
Поздрави, приятелко!
:)))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6972976
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930