Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2010 08:40 - Ако една жена започне с думите "Не искам да те обидя", готви се да чуеш най-обидните неща през живота си.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 16684 Коментари: 30 Гласове:
44

Последна промяна: 02.07.2010 12:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
:)
:)
:)


Срещат се двама приятели: 
-Оо как си Пешо. Как беше почивката на морето?  -Абе мани!През цялото време валя дъжд!  -Ама ,като те гледам си хванал тен.  -Какъв тен бе , тва е ръжда.







Прибира се Иванчо вкъщи щастлив като на половин каса бира. Баща му гледа бележника и казва:
- Глупако! Сума ти двойки, а ти се радваш!
- Само един бой и е ваканцията!








- Скъпи, не забеляза ли, че сега изглеждам по-добре?
- Аха.
- "Аха" - по-добре изглеждам?
- "Аха" - не забелязах!







Мъж към жена си:
- Точно сега ли ти се доеб@?! Баш в разгара на Световното по футбол?!








В кабинета на началника на КАТ нахлува млад лейтенант:
-Господин подполковник! Роди ми се син!
-Браво! Поздравявам те!
-Господин подполковник! Но това е първото ми дете!
-Е добре, иди при касиера и му кажи да ти даде 500 лева.
-Господин подполковник! Та това е син - бъдещо попълнение на КАТ!
-Е хайде, нека ти даде 1000 лева.
-Господин подполковник!
-Ех, младост, младост! От мен да мине. Ето ти ключа от сейфа, вземи знака спирането забранено и го сложи където искаш!







Тя: Мили, дай ми бонбонче!
Той: А вълшебната думичка?
Тя: Минет!
Той: Не мога да ти откажа...








Баща и син дискутират религиозни въпроси под едно дърво в парка.
- Сине мой, за всичко, което става в живота, трябва да благодарим единствено на Бога!
В този момент гълъб се изхожда върху плешивото теме на бащата.
- Тате, и за това ли трябва да Му благодарим?
- Разбира се! И да бъдем благодарни на добрия Бог, че не е дал криле на кравите...










- Как да отделим белтъка от жълтъка ?
- Всеки кулинар ще ви каже, че е достатъчно да преливате суровото яйце от едната половинка на черупката в другата, докато в едната половинка остане чистия жълтък с холестерола, а в поставената отдолу чашка - белтъка с птичия грип. Захар за диабет и бяло брашно с орехи и шоколад за напълняване, добавете сами, както и сол за хипертония и чашка силно кафе за исхемична болест на сърцето. Разбира се, изхвърлете черупките за да улесните остеопророзата.








Питат един мъдрец колко вида приятели има?
- Три - отговаря той.
- Има приятел като храната, всеки ден го търсиш ... Има приятел като лекарството, когато ти трябва ти го търсиш .А има приятел като болест, винаги той теб те търси ...








Две приятелки спорят на женски теми. Естествено няма единомислие. Едната накрая казва:
- Ти си просто тъпа феминистка!
Втората:
- Кой, аз ли? Изобщо не съм феминистка! Аз съм фройдистка!
- А какво значи това?
- Просто считам, че жените имат само три проблема:
1. Няма кой да ги чука.
2. Чука ги който не трябва.
3. Чукат ги не както трябва.






Ето ме отново! Посрещнете деня с усмивка!
:):):)




Тагове:   неща,   обидя,


Гласувай:
45



1. mariani - Така
01.07.2010 08:51
с усмивка да върви целия месец, furiika :))
цитирай
2. furiika - mariani, :))))
01.07.2010 08:54
така ще е! Това е моя месец - слънчев и нахилен!
:)))))
цитирай
3. monaliza121 - Три жени, като спорят...
01.07.2010 10:29
Винаги стигат до истината.:)))
Весел ден!
цитирай
4. hristo27 - Отива жена при свещенник и му казва: ...
01.07.2010 10:54
Отива жена при свещенник и му казва:
- Отче, двама мъже едновременно искат ръката ми. Проблемът е, че единият е крадец, а другият е изнасилвач. Кого ще ме посъветвате да избера.
Замислил се свещенникът и казал:
- Дъще, за да отговоря на въпроса ти, трябва да се уединя и да поискам отговор от Господ. Почакай тук! Отивам да се моля.
Отишъл свещенникът да се моли, а от една врата се подава главата на попадията и казва шепнейки:
- Девойче, не знам какво ще те посъветва мъжът ми, защото той е учен човек, ама ако питаш мен, аз предпочитам два пъти да ме изнасилят, отколкото веднъж да ме оберат!
цитирай
5. divna8 - Сега разбирам защо не хващам тен :))) Благородните "метали" не ги спохожда ръжда и колкото по-стареят, по-скъпи са...
01.07.2010 11:28
Блазе ми, Фурийка, блазе...

И сладко не обичат... Докато се сетя къде се слага "т"-то и... всичко "мИне"... :))))))))

Сега си броя приятелите и ги "класифицирам"...
А те мен в коя ли графа ще сложат?! Само да не е в гарафа, че... "гола вода" класификация не видях :):):)

Усмихнат ден :)))
цитирай
6. furiika - Хихииииии:)))
01.07.2010 12:21
monaliza121 написа:
Винаги стигат до истината.:)))
Весел ден!


абсолютно вярно!
:)))
цитирай
7. furiika - Ице,
01.07.2010 12:23
и аз така предпочитам:))))))))))
цитирай
8. furiika - Дивна,
01.07.2010 12:28
добре, че и аз не си падам по сладкото, щото иначе устата ми все ще е пълна - я с бонбонче, я с близалка...:)))))))))))
цитирай
9. kass - :):):)
01.07.2010 13:27
хах, май трябва да науча нов набор от вълшебни думички :).. Поздрави, развесели ме!
цитирай
10. furiika - kass, мила и аз така,
01.07.2010 14:01
kass написа:
хах, май трябва да науча нов набор от вълшебни думички :).. Поздрави, развесели ме!


но нали човек се учи докато е жив? Какво ли още ще ни се наложи да научим...:))))))
Поздрави и на теб!
цитирай
11. rpatel - Една голямаааа усмивка и за теб! ...
01.07.2010 14:03
Една голямаааа усмивка и за теб! :-))))
цитирай
12. mmmmmmmmm - Започваш юли с добро
01.07.2010 14:43
настроение?!:)))
Да ти е усмихнато лятото!:)))
Поздрави!:)))
цитирай
13. razkazvachka - Ей, тука е гъчкано с хубави вицове - отивам да ги разпространявам докато ми осигурят
01.07.2010 15:17
обяд с холестерол, двойна доза свински грип, отровни гъби, захар и сол в достатъчно количество и бира и кафе за всякакви други болести, за които се сетите - и най-вече - приятели:))))

Весело весело!
цитирай
14. dolsineq - Питат един мъдрец колко вида п...
01.07.2010 15:32

Питат един мъдрец колко вида приятели има?
- Три - отговаря той.
- Има приятел като храната, всеки ден го търсиш ... Има приятел като лекарството, когато ти трябва ти го търсиш .А има приятел като болест, винаги той теб те търси ...
цитирай
15. furiika - :)))))
01.07.2010 16:10
rpatel написа:
Една голямаааа усмивка и за теб! :-))))


Мерсииии! Хубаво лято желая!
:)))
цитирай
16. furiika - Мимееее:)))))
01.07.2010 16:11
Благодаря ти, приятелко! За къде без добро настроение?
Весело лято и на теб!
:)))
цитирай
17. furiika - Разказвачке, мила:)))
01.07.2010 16:13
Десерта е от мен, а именно - весело настроение през летните дни!
цитирай
18. furiika - dolsineq,
01.07.2010 16:14
:)))
цитирай
19. kardamom - :)
01.07.2010 16:30
голяма суша.. с това световно....
усмивки и прегръдки... приятелко...
и добре, че не всички обичат футбола... нали?!
цитирай
20. furiika - kardamom:)))))
01.07.2010 16:43
точно по такива първенства при мен е доста наводнено, никаква суша, приятелко!:))))))))
Прегръщам те и аз, мила!
:)
цитирай
21. vidrica - Заглавието на поста ме накара да се ...
01.07.2010 17:04
Заглавието на поста ме накара да се сетя нещо от ученичиските ми пуберски години. Поканих една на танц, а тя каза:
-Много си грозен.
Овърнах:
-Е ако бях красив тебе ли щях да каня?
цитирай
22. furiika - хехехехехехееее:)))))
01.07.2010 17:24
vidrica написа:
Заглавието на поста ме накара да се сетя нещо от ученичиските ми пуберски години. Поканих една на танц, а тя каза:
-Много си грозен.
Овърнах:
-Е ако бях красив тебе ли щях да каня?



Мнооого точно си й го казал!:)))
цитирай
23. kardamom - :)
01.07.2010 17:55
мисля си... щеше да е хубаво, да сме информирани малко от по-рано... ама нейсе...
...
отиваш на първа среща и питаш... ти гледаш ли футбол... и ако отговорът е "да.. естествено".. минаваш на следващия...
но пък .. кой знае... той пък може да гледа лека атлетика.. или бокс..
:))))
цитирай
24. furiika - хубавото е, че с протичането на различните шампионати
01.07.2010 18:06
има разнообразие и за нас:)))))))))))))))
цитирай
25. diso - "Мъж към жена си: - Точно ...
02.07.2010 01:02
"Мъж към жена си:
- Точно сега ли ти се доеб@?! Баш в разгара на Световното по футбол?!"
Вероятно следващият път ще е на Европейското:))
цитирай
26. furiika - diso,
02.07.2010 08:21
колко й то, до европейското, нищо работа:))))))))))))))
цитирай
27. tera - Furi, гордея се с теб!!!!!!!
02.07.2010 11:52
Нараво е е избило на философия! Ще требе да ги препрочета, че мноу софистикейтид ми дойдоха...
:))))
цитирай
28. furiika - хихи, Тераа!
02.07.2010 12:50
Сори, че те затормозявам, мила! Ще ти се реванширам! :))))))
цитирай
29. hristo27 - Фури, по повод на последния коме...
03.07.2010 12:13
Фури, по повод на последния коментар в Блога ми:

Перфектната обида:
Майка ти е толкова дебела, че като стъпи на кантара се изписва:
“Следва продължение….”
цитирай
30. furiika - хихи:)))
03.07.2010 12:18
знам го този лаф:)))))
Но в постинга ти и "продължението" не е достатъчно за мерките на дамата:)))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6969317
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930