Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2010 07:50 - По въпроса за ревността: "Ако се вярва на моята жена, то след моето полово съзряване никой на този свят не се е родил без моето участие..."
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 18171 Коментари: 41 Гласове:
40


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
:)
:)
:)



Едно супер маце отива при шивача си: -Искам да ми подкъсиш тази пола още малко!  -Хмм, няма проблем госпожице, ама първо ти трябва електротехник!  -Що ми е електротехник?  -Ами, да ти вдигне розетката по-нагоре... 







Мъж и жена за пръв път правят секс. Той започва да я опипва по гърба. Жената след малко не издържа и го пита: -Скъпи, какво правиш?  -Търся цици.  -Ами те са отпред бе!  -Аз там вече търсих! 







В сауната.  Момче си приготвя хавлията и вижда една едрогърда и неописуемо красива блондинка, която влеэнала преди него.  Полунадървено момчето влеэнало при нея, готов да направи всичко и й каэал: -Лижа страхотно и съм дискретен!  А тя му отвърнала: -Ми, тогава си оближи задника и не каэвай на никой! 








-Какво е гинеколог?
-Човек, който търси проблеми там, където другите намират удоволствие.







Влиза ядосан мечока в горската аптека и казва на фармацевта:
- Искам 100 презерватива!
Зад него 2 заека като го чули, започнали да се смеят със все сила. Мечокът ги изгледал злобно и казал на фармацевта:
- Нека да са 102 презерватива...







Отива един човек на доктор и започва да обяснява:
- Докторе, преди 1 месец е прибирам вкъщи и заварвам жената с някакъв мъж, грабвам пушката да го трепя,
а онзи ми казва "зарежи тая работа, тя жена ти е такава, ще ме утрепаш и в затвора ще влезеш, а жена ти ще
си продължи така... ела да пием по кафе" и пихме кафе.
След 1 седмица като се връщам от работа, пак сварвам същия мъж при жена ми. Взимам пушката и я насочвам
този път към жена ми, а тоя ми вика: "Зарежи тая работа, то аз съм си боклук, ще утрепаш жена ти, в затвора ще
влезнеш, а аз ще продължа да ходя при нея, дай да пийнем по кафе и така" и пак пихме кафе.
След още една седмица... пак същия, ее писна ми, лапам дулото на пушката, а онзи пак "зарежи тая работа, ние сме
си такива, ще умреш, а ние ще си се кефим, ела да пийнем по кафе" и пак пихме.
А, докторът в този момент попитал:
- Е, добре де, за какво става въпрос?
- Ами докторе, въпроса ми е... от толкова много кафе, няма ли да ми стане нещо?





По време на едни местни избори, нейде из страната:

Секретаря и кмета на едно село се разхождали вечерта в гората, но изведнъж притъмняло и завалял дъжд. Най-близо била къщата на бай Иван. Влезли при него и седнали гладни:
- Бай Иване, да имаш нещо по така, абе пържолки да сложиш, а?
- Нямам кмете, сиромах човек съм аз.
- Секретар, пиши едно прасе на бай Иван, от общината. А нещо сиренце, млекце да имаш?
- Нямам, много съм беден.
- Секретар, пиши една крава на Бай Иван от общината!
Легнали и заспали гладни. На сутринта станали те и кмета рекъл:
- Бай Иване, абе ти оправяш ли я твойта баба?
- Кур нема, кмете. Кур нема.
- Секретар! Задраскай прасето и кравата и пиши - кур за бай Иван.









Hа един светофар спират един до друг борец с БМВ и моторист. Мотористът решава да се пошегува с бореца и му подвиква:
- Хей, какво е това: четири колела и по средата едно тъпо?
- Hе знам - отговаря троснато мутрата.
- Ти бе, тъпак! - отвръща мотоциклетистът.
Борецът се ядосал, но не могъл да му го върне, защото светофарът светнал зелено и мотористът се изгубил някъде между колите.
Hа следващия светофар до БМВ-то на бореца спряло трабантче. Борецът решил да си го изкара на шофьора и го попитал:
- Ей, знаеш ли какво е: четири колела и в средата едно тъпо?
- Hе знам - отговорил уплашено шофьорът.
- Аз бе, тъпак! - извикал борецът.








Докторът казва на един мъж, че му остават само още 30 пъти да свърши
- след това ще е пълен импотент.
Прибрал се мъжът у тях и казал лошата новина на жена си. Тя в ужас:
- Само 30? Ще трябва много внимателно да се изразходват. Дай ще направим график.
- Аз вече направих-отвърнал мъжът. Теб те няма в него...








Гарванът си стоял на един клон, с парче сирене в човката. Появила се лисицата, и тъкмо щяла
да заговори гарвана, когато от храстите изскочила мечката, и почнала да ебе лисицата на задна прашка.
Гарванът толкова се учудил, че отворил човката си да каже "Вряяяяяк" и сиренето паднало на земята.
Лисицата грабнала сиренето и избягала, а гладният гарван казал на себе си:
-Вярна си е поговорката "Щом не ебат теб, не се обаждай"!







Хубаво настроение през почивните дни!
:):):)


Тагове:   Моята,   моето,   участие,   Никой,


Гласувай:
41



1. diso - ". . . Секретар! Задраскай ...
06.08.2010 08:15
"...Секретар! Задраскай прасето и кравата и пиши - кур за бай Иван."
:)))))
цитирай
2. divna8 - Така и не разбрах - вредно ли е кафето ...
06.08.2010 08:16
Така и не разбрах - вредно ли е кафето или не?!
А "дискретните"... и аз поставям на място :)))))))
Весел петък, усмихнато момиче!
цитирай
3. furiika - :)))
06.08.2010 08:16
diso написа:
"...Секретар! Задраскай прасето и кравата и пиши - кур за бай Иван."
:)))))


:)))
цитирай
4. furiika - :)))
06.08.2010 08:18
divna8 написа:
Така и не разбрах - вредно ли е кафето или не?!
А "дискретните"... и аз поставям на място :)))))))
Весел петък, усмихнато момиче!



И аз не разбрах, ама продължавам да го пия.
Весел да е и за теб, мило момиче!
:)))
цитирай
5. gothic - Вече съм на три кафета, та надали. . . ...
06.08.2010 08:24
Вече съм на три кафета, та надали....А поуката от третия виц си е самата истина :))))
цитирай
6. furiika - Готик:)))
06.08.2010 08:37
По-добре кафе, отколкото въже(на врата):)))))))))))
цитирай
7. gothic - Отвсякъде, Фури!
06.08.2010 08:39
Отвсякъде, Фури!
цитирай
8. furiika - :)))
06.08.2010 08:54
gothic написа:
Отвсякъде, Фури!



и поговорката е вярна:)))
цитирай
9. tera - Много философска серия, Фури :)
06.08.2010 08:58
То май и аз търся философия там, дето другите намират удоволствие :)))
Но пък как да не се замислиш, че не е само "кур" за бай Иван, ами май повсеместно е! :))))
Или есенцията на последния виц - като не те касае, да не се обаждаш :)
По повод на втория се сетих за двама дето си говорят и единият се фука, че забърсал марсианка.
- И какво толкова?
- Ами на тях циците са им на гърба!
- Е, и?
- Знаеш ли колко приятно се танцува блус с тях!
:)

А тоя нашенец горкинкият никъде не ги намира, жив да го ожалиш! :)))
цитирай
10. furiika - тераа:)))
06.08.2010 09:07
"А тоя нашенец горкинкият никъде не ги намира, жив да го ожалиш! :)))"

Така е, ама като не намира цици, да търси друго, аз ли да го уча сега.:)))))) Много недосетливи са това мъжете:))))))
цитирай
11. hristo27 - Супер си, Фири! Както всеки пъ...
06.08.2010 09:40
Супер си, Фири!
Както всеки път!!!
цитирай
12. furiika - Ице,:)))))
06.08.2010 09:50
мхм, мерсиии!
:)))
цитирай
13. mariani - Ухилен
06.08.2010 10:27
да е и твоя петък, furiika :)))
Поздрави
цитирай
14. furiika - :)))
06.08.2010 10:29
mariani написа:
да е и твоя петък, furiika :)))
Поздрави


благодаря ти, мила! Поздрави и от мен!
:)))
цитирай
15. hristo27 - Седят двама приятели и ловят риба. ...
06.08.2010 13:19
Седят двама приятели и ловят риба. На единия му кълве страшно много а на другия изобщо не му потрепва плувката и той се обръща към приятеля си:
- Гошо абе на каква стръв ловиш та ти кълве толкова много?
- Ами на червей, еи от там ги извадих! - показвайки му едно близко бунише.
Отишъл нашия човек да вади червей а приятеля му през това време хванал златната рибка а тя го помолила да я пусне с обещанието, че ще му изпълни 3 желания.
- Какво е първото ти желание? - попитала рибката.
- Искам да съм много богат!
- Готово! Какво е второто ти желание?
- Искам да имам много голям пенис!
- Готово! Третото?
Гошо погледнал към приятеля си, съжалил го и казал на рибката:
- Изпълни му на на него едно желание!
А приятеля му в това време се провинал:
- Гошоооо, триста бика да те шибат за дето ме накара да търся тука червей!

цитирай
16. monaliza121 - Много поучителни вицове!
06.08.2010 13:36
Повече няма да се обаждам, когато ...:))))))))

Спорен ден!
цитирай
17. furiika - Ице,:)))))
06.08.2010 14:18
:)))))
цитирай
18. furiika - мдааам...:)))
06.08.2010 14:19
monaliza121 написа:
Повече няма да се обаждам, когато ...:))))))))

Спорен ден!


не бива да се рискува излишно:)))
цитирай
19. rakurs - хората от .БАН са казали
06.08.2010 14:38
по добре торта с приятели отколкото лайно сам.
цитирай
20. rakurs - само за неразбралите дали е вредно кафето /втори и др/
06.08.2010 14:44
слагайте джезвето, идвам,пайсе...
цитирай
21. furiika - :)))
06.08.2010 14:56
rakurs написа:
по добре торта с приятели отколкото лайно сам.



знам, знам, бях го публикувала това:)))
цитирай
22. furiika - и аз идвам
06.08.2010 15:43
:)))
цитирай
23. hristam - Хаха...
06.08.2010 22:22
Определено има какво да се запомни! И да намери човек удоволствие може тук, та ако ще гениколог да е :)))
цитирай
24. panazea - Фури , ще се пукна от смях!
06.08.2010 22:24
Устата ми се цепна от хилене! Лека нощ!
цитирай
25. furiika - Хрис:))))))
06.08.2010 22:44
важното е да си в графика:))))))))
цитирай
26. furiika - :)))))
06.08.2010 22:45
panazea написа:
Устата ми се цепна от хилене! Лека нощ!


и внимавай с устатааа!
:)))))
цитирай
27. kapito - аз пък един друг се сетих
07.08.2010 00:10
Затварят бара и двама добре пийнали клатушкайки се излизат.
Единият казва - Абе защо не продължим у дома, имам 2 бири ?
Другият - Съгласен !
Отиват, но минавайки през коридора гостът вижда през открехнатата врата на спалнята, че жената на домакина се чука с някого.
Казва му - Абе знаеш ли какво става в спалнята ?
Домакинът - Мммне.
Гостът почти извиква - Жена ти е там с някакъв друг !
Домакинът - Тихо бе ей! Имаме само 2 бири !
цитирай
28. furiika - еееееее,
07.08.2010 06:15
това е нечовешкоооо:))))))))))
цитирай
29. dolsineq - Страхотен е вицът с гарвана. . . :...
07.08.2010 19:18
Страхотен е вицът с гарвана...:)))))
цитирай
30. furiika - :)))
08.08.2010 09:23
dolsineq написа:
Страхотен е вицът с гарвана...:)))))



нали? И поучителен:)))
цитирай
31. hristo27 - Двама приятели се срещат след 20 ...
08.08.2010 13:49
Двама приятели се срещат след 20 години и се питат за семействата си:
- Какво прави дъщеря ти?
- Дъщеря ми учи, учи, изучи се и стана секретарка. После много работа и стана шефка. Още повече работа и се повиши на зам. директор и след толкова усилия вече е директор. Ами твоята дъщеря какво прави?
- Абе и моята курва стана, обаче не мога д...а го разказвам така хубаво като тебе.
цитирай
32. dengubara - График нямам!
08.08.2010 18:02
Здрасти, Фури и всичко каквото кажеш:))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
33. malkiatprintz - При тия розетки, човек направо няма ...
09.08.2010 01:22
При тия розетки, човек направо няма как да не вземе участие, поне докато не му свършат и последните 30 пъти, че тогава ще му остане да търси само проблеми, освен ако не му е писнало да търси каквото и да било. И да не прекалява с кафето, че да не се нерви на разни тъпаци, ами да си остане дискретен, защото кметът така или иначе ще впише каквото трябва в тефтера, ама поне да не попадне на някоя блондинка, че ще стане за смях на зайците. :)
цитирай
34. furiika - :)))))
09.08.2010 14:17
dengubara написа:
Здрасти, Фури и всичко каквото кажеш:))))))))))))))))))))))))))))))))))


ми да го направим графика:))) Нооо, условието е да съм включена в него:))))))))))
цитирай
35. furiika - Принцееее:))))))
09.08.2010 14:19
Поздрави приятелюю! Благодаря ти, че не ме забравяш! Вместваш ме някак си в графика:)))))))))))
цитирай
36. furiika - :)))))
09.08.2010 14:20
milady написа:
Furii, ti si mi ..deserta milaaaa .xxaxa ...


ммм, подслаждам ти душичката значии:)))))))))
цитирай
37. furiika - Ицеее:)))
09.08.2010 14:20
Благодаря ти за вицааа!
:)))
цитирай
38. ronya - като четох за гърба, та се сетих...
10.08.2010 00:23
- Докторе, имам няква синя пъпка на гърба...
- Тва не е пъпка, мойто момиче, тва е блъскано отвътре...

Весело да ти е :))))
цитирай
39. pax - :)
10.08.2010 00:35
знаех се че ще ме развеселиш.
Липсваше ми:)
цитирай
40. furiika - хихихихиии:))))
10.08.2010 10:33
ronya написа:
- Докторе, имам няква синя пъпка на гърба...
- Тва не е пъпка, мойто момиче, тва е блъскано отвътре...

Весело да ти е :))))


Веселко и на теб! Мерси за свежия виц!:)))))))
цитирай
41. furiika - :)))
10.08.2010 11:20
pax написа:
знаех се че ще ме развеселиш.
Липсваше ми:)



Мерси! Знаеш, че винаги можеш да разчиташ на мен!:))))))))
Усмивкиии!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6961586
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031