Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2010 08:12 - С горната глава още мислиш как да заработиш, а долната вече знае как да изхарчи.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 16452 Коментари: 44 Гласове:
49


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
:)
:)
:)


- Вчера с моя приятел се скарахме. Той ми каза, че съм кучка... 
- А ти какво?  - Аз му казах, че е педал.  - А той?  - Удари ме със своята чантичка!






Две баби седяли в парка, и гледали една двойка млади, да се гушкат и целуват и едната питала другата : - Ти като беше млада, като ти искаха даваше ли ?  А другата казала : - Ами, давах ама сега ме е яд, че не си исках ! 






Обява: Лечение само по снимки.  За изпратилите интимни снимки има намаления.







Нане и Вуте се препичат на слънце на пейката пред кръчмата.  Нане казва на Вуте: -Абре, Вутее! Оти ти смрадат толко нозете?    -Оти ми никнат откъде гъзо.   








Една лъвица се навела да пие вода от потока, вдигнала си опашката, за да не я намокри. Горилата съзряла чудесната възможност и я изчукала.След това побягнала, а лъвицата се втурнала след нея. Горилата връхлетяла в лагер на ловци, скрила се в палатката, облякла ловджийски дрехи, сграбчила вестник “Таймс” и седнала да го    прелиства. Лъвицата се появила след няколко секунди, пъхнала главата си в палатката и изръмжала: - Ейй! Случайно от тук да е минала една горила?  - Онази, която изчука лъвицата ли?  - Маамка му! - изръмжала лъвицата. - Нима вече е излязло и във вестника? 








На някакъв прием в Индия присъствал руснак. Седнал той до един индус. През цялото време индусът не пил нищо, а гледал втренчено към бутилката пред него. По едно време се строполил от стола.  - Какво му стана? - попитал руснакът.  - Той е йога - обяснили му. - Напи се само със силата на волята и въображението си, като гледаше бутилката.  Върнал се руснакът вкъщи и на един банкет решил да демонстрира същото.  - Вижте сега как ще се напия само като гледам бутилката - казал той.  Поставил пред себе си бутилка водка и се втренчил в нея. По едно време паднал от стола. Дошъл лекар, прегледал го.  - Какво му е? - попитали разтревожени присъстващите.  - Мъртъв е - отговорил лекарят. - Удавил се е в собствената си слюнка. 








Бай Пешо селския манаф е на смъртно легло.Повикали попа за да му даде последно причастие. Когато влязъл при умиращия, попа без да иска пръднал.Бай Пешо отворил с мъка едното си око и казал:  -Ех попе, аз умирам, а ти си дошъл тук да флиртуваш. 







Разговарят двама наскоро оженили се приятели: - Имам впечатлението, че моята жена ми изневерява с цветар. - Защо? - Представи си, връщам се в къщи, а под възглавницата намирам цветя. - А на мен ми се струва, че моята ми изневерява с водопроводчик. - Защо? - Връщам се в къщи, а под одеалото лежи гол водопроводчик... 







Психиатър пита пациентка:
- Кажете, а няма ли във вашето семейство на случаи на мания за величие?
- Понякога мъжът ми твърди, че той е глава на семейството.










Изпращам това, защото определено при мен имаше ефект и всички, които следват този съвет биха имали много по-спокоен живот.
Следвайки едно просто правило, което чух от едно здравно предаване най-после постигнах своя вътрешен мир и душевно спокойствие. Докторът в предаването съветваше, че за да се постигне това е необходимо да довършиш всички неща, които си започнал.
Така че се огледах вкъщи за неща, които съм започнал и стоят недовършени и преди да тръгна за работа тази сутрин довърших една бутилка "Мерло", една бутилка "Шардоне", ендна бутилка "Бейлис", дна бутхилка с водкъ, дно стекшче биришка, към шетфърт ракииийка, ндна малкъ мъстишшшкааа, млкху тортичшкхааа... иии... ндни шукуладофи бунбонкички..
И си немате нъ предхстаа колку ми е кефф и спукхоиноо...
Пр..препр... препредайте тфа на койтуу може повеше да постигнт душевън мир...






И от мен пожелания всеки да намери душевния си мир!
:):):):):)


Тагове:   още,   как,   мислиш,


Гласувай:
50



1. hristo27 - Отново си на ниво, Фури! Позволих ...
10.08.2010 08:20
Отново си на ниво, Фури!
Позволих си нещо и от мен:


Руснак в командировка в Грузия. Разболял се и тръгнал да търси поликлиника. Пита наред, но всеки вдига рамене, клати глава:
- Поликлиника? Ай, не знаю, дорогой!
Накрая един грузинец му обяснява:
- Поликлиника? Тръгваш наляво, вървиш, вървиш, ще видиш една бяла къща - това още не е поликлиниката. Завиваш надясно, вървиш, вървиш, ще видиш друга бяла къща - и това не е поликлиниката. Завиваш пак, после наляво, направо, надясно - ще видиш трета бяла къща с хубава ограда пред нея. На оградата има дупка. Тая дупка аз я пробих, а къде е поликлиниката - не знаю, дорогой!
цитирай
2. furiika - хихи:)))
10.08.2010 08:26
Мерси Ице, за свежото попълнение!
:)))
цитирай
3. rumqnadikova - Страхотно!
10.08.2010 08:26
Страхотно настроение създаваш,благодаря ти!
цитирай
4. furiika - :)))
10.08.2010 08:27
rumqnadikova написа:
Страхотно настроение създаваш,благодаря ти!


и аз благодаря, радвам се, че успявам:)))
цитирай
5. mariani - Новините
10.08.2010 08:39
се разпространяват твърде скоростно, furiika :))))
Усмихнат и слънчев вторник ;)
цитирай
6. furiika - :))
10.08.2010 08:41
mariani написа:
се разпространяват твърде скоростно, furiika :))))
Усмихнат и слънчев вторник ;)


нали?:))) Усмихнат да е и за теб!
:)))
цитирай
7. kass - furiika
10.08.2010 08:58
Поздрави Фури, да довършим започнатото, ама внимателно да не ни пишат по вестниците, което всъщност е по-добре отколкото да умрем от слюноотделяне :):):)...
Весел ден от мен!
цитирай
8. furiika - Касс, мерси приятелко! :)))
10.08.2010 09:00
Весело да е и с душевен мир!
:)))))
цитирай
9. martito - :)))))))))))))))))))))))))))) ...
10.08.2010 09:13
:)))))))))))))))))))))))))))) Предай нататък!;)))))))))))
цитирай
10. furiika - :)))))
10.08.2010 09:13
martito написа:
:)))))))))))))))))))))))))))) Предай нататък!;)))))))))))



предавам, предавам:)))))))
цитирай
11. razkazvachka - Да довършим... жапочшнатото уд нощесс... и... койту иска бунбокити ----
10.08.2010 09:23
и... а, да - УСМИВКИ за тебе!
цитирай
12. furiika - ахахахахаааа:)))))))))))
10.08.2010 09:27
razkazvachka написа:
и... а, да - УСМИВКИ за тебе!


ногууу ушсмифкии и за тебиии:)))))))
цитирай
13. osica - Благодаря за ведрото настроение, ...
10.08.2010 10:10
Благодаря за ведрото настроение, което ми създаде. Весел и успешен ден и от мен!
цитирай
14. furiika - :)))))
10.08.2010 10:26
osica написа:
Благодаря за ведрото настроение, което ми създаде. Весел и успешен ден и от мен!


Благодаря!Усмивкии!:)))
цитирай
15. miaa - Прекрасна си:))) Хубав ден!
10.08.2010 10:53
Прекрасна си:))) Хубав ден!
цитирай
16. furiika - благодаряя!:)))
10.08.2010 10:58
miaa написа:
Прекрасна си:))) Хубав ден!



Хубав ден и много усмивки!
:)))
цитирай
17. compassion - Все го търся тоя душевен мир, мамка му,
10.08.2010 11:26
а той мръсника да вземе да се скрие в дъното на бутилката ... щото знае, че там никога вяма да погледна. Добре, че ме светна, Фурийче. Отивам да го спипам.
цитирай
18. kardamom - :)
10.08.2010 12:55
довършвайте си започнатите нещааааа...
:)))
да не говорим за заплануваните занапред...
усмивки и хубави летни дни... и нощи, приятелко!
цитирай
19. monaliza121 - Оти ти смрадат толко нозете?
10.08.2010 13:54
Това ме подсети за един виц:

Баща и син, каубои си почиват със събути ботуши.
Синът: Тате, защо твоите крака миришат по-силно от моите?
Бащата: Защото съм по-голям, сине...

Поздрави и весел ден!
цитирай
20. furiika - аз, нали си го имам душевния мир
10.08.2010 14:27
compassion написа:
а той мръсника да вземе да се скрие в дъното на бутилката ... щото знае, че там никога вяма да погледна. Добре, че ме светна, Фурийче. Отивам да го спипам.


хич и не съм го търсила, ама сигурно щото никога не оставям недовършени работи...
:)))))))))
цитирай
21. furiika - Приятелко мила:))))
10.08.2010 14:27
kardamom написа:
довършвайте си започнатите нещааааа...
:)))
да не говорим за заплануваните занапред...
усмивки и хубави летни дни... и нощи, приятелко!



най-вече нощи...:)))))))))
Усмивки и от мен!:)))
цитирай
22. furiika - Поздрави, мила! :)))
10.08.2010 14:28
monaliza121 написа:
Това ме подсети за един виц:

Баща и син, каубои си почиват със събути ботуши.
Синът: Тате, защо твоите крака миришат по-силно от моите?
Бащата: Защото съм по-голям, сине...

Поздрави и весел ден!


А, кажи че няма логика...:))))))))))))
цитирай
23. dengubara - Не всяка горила, дето държи вестник, може да ... чете!
10.08.2010 14:32
И най-гръмкото ми ХАХАХА за тебе!
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
24. furiika - прав си:)))
10.08.2010 15:06
dengubara написа:
И най-гръмкото ми ХАХАХА за тебе!
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


и най-гръмкия ми отговор с усмивка към теб:)))))))))))
цитирай
25. fiona - :))
10.08.2010 20:38
Винаги е весело при теб!
Аз долна глава нямам, ама пак ме бива с харченето. Мнооого даже. :)))
цитирай
26. helios - Методът за постигане на душевен мир е поразителен!:))
10.08.2010 21:06
Ще го внедрявам, крайно време е !:))
Фури, скъпа, знаеш че си страхота и те обичам!!!!
цитирай
27. анонимен - И още ...
10.08.2010 21:12
Две жени седят на пейка пред входа и обсъждат минаващите съседки.
Едната казва :
- Върви й на Иванка, има си и мъж, и любовник.
Другата допълва :
- А оня ден я и изнасилиха във входа .....
цитирай
28. furiika - :)))
10.08.2010 21:49
fiona написа:
Винаги е весело при теб!
Аз долна глава нямам, ама пак ме бива с харченето. Мнооого даже. :)))



И мен много ме бива в тези работи, ама нали има такива, и с горни, и с долни мислещи глави, затова не ми трябва аз да се замислям за тези неща:))))))))
цитирай
29. furiika - Знам, знам:)))))
10.08.2010 21:50
helios написа:
Ще го внедрявам, крайно време е !:))
Фури, скъпа, знаеш че си страхота и те обичам!!!!


и аз си те обичкам много!
:)))
цитирай
30. furiika - ахахахахахахаааа:)))))
10.08.2010 21:51
andreshko, заболя ме корема от смях! Много ти благодаря за вечерната порция ведро настроение!
Поздравиии!
:)))))))))
цитирай
31. dolsineq - :))))))))))) обичам старите ви...
10.08.2010 22:51
:))))))))))) обичам старите вицове отпреди 30 г...;)
цитирай
32. furiika - :)))))
10.08.2010 23:04
dolsineq написа:
:))))))))))) обичам старите вицове отпреди 30 г...;)



кажи някой от тях де, позабравили сме ги:))))))))))
цитирай
33. kassandra - :-) Страхотна, както винаги!...
11.08.2010 17:04
:-)
Страхотна,както винаги!!!!
Много ти благодаря!
Нещо и от мен:
В казармата, всички в строй.
Старшината:-Редник Шопов?
-АЗ!
Старшината:
-Кажи редник,ти как разбираш тоя девиз на стената "Да превърнем думите в дела"?:
Редника:
-Ееее пааа г-н Старшинка,как?Сите де съм ги псувал,да ги еба!


Тираджия станал катаджия. Сложили го в тандем с опитен служител, да се учи. Изпращат ги на смяна с радара. По някое време минава шефът и пита опитния служител:
- Как е? Всичко наред ли е?
- Как ще е наред?! Аз стоя с радара, а той седи в колата и мига на дълги светлини!



Много пиян мъж към полицай :
- Госодн поуицай, моете ли ми каже де се намира Рррруския паметник, да моем се ориентирам де живеем аз ?
- Бе ти кьорав ли си, пияна свиньо?! Ей го де стърчи като кур тука !
- Ааааа, ти затуй ли се въртиш кат путка около него ?
цитирай
34. furiika - ахахахахахахааааааааа:))))))))))))
11.08.2010 19:02
Сандрааааааа, последния виц направо ме разбиииииииии:)))))))))))
Мерси, мила!Ахахахахааа:))))))))
цитирай
35. diso - :))
12.08.2010 08:29
Точно първият виц вчера не ми излизаше от главата(горната).
цитирай
36. furiika - :)))
12.08.2010 08:41
diso написа:
Точно първият виц вчера не ми излизаше от главата(горната).


наистина ли? хихи
:))))
цитирай
37. malkiatprintz - Важното е да мисли в правилната п...
13.08.2010 07:36
Важното е да мисли в правилната посока, Фури, независимо с коя глава, че иначе един ден ще има да се препича на пейката и да се ядосва, че не не си е искал, ами е чакал попа, но вече никой няма да иска нито да го лекува, нито да го публикува във вестника. Хубавото е, че поне няма опасност да се удави освен ако не се опита да постигне душевен мир, ако е заварил цветарка (е, поне водопроводка трудно ще завари). Ама тогава най-много да го хване манията за величие и да се развърти с чантичката... :)
цитирай
38. furiika - Принцеееееее:)))
13.08.2010 12:22
голяма жега си, да знаеш:)))))
цитирай
39. kapito - опппа
15.08.2010 20:48
един от мен
В сауната дебелак с голяяяяяям корем. Детенце го пита вежливо:
-Чичко какво имаш в корема?
Чичкото с веселяшки тон:
-Една голяяяяяяма БОМБА!
Детето, учудено:
-Такава голяма бомба, пък толкова малък фитил ?!
цитирай
40. furiika - хахахааа:)))
15.08.2010 22:13
то щото бомбата голяма, затова фитила се губи, не за друго:))))))))))
Мерси за настроението!
:)))
цитирай
41. net - :)
16.08.2010 22:12
хубаво е човек да довъри започнатите неща.
Поздрави!
цитирай
42. furiika - net, така си е:)))))
16.08.2010 22:29
иначеее... няма душевен мир:))))))))
цитирай
43. linaviraassaamy - Е не!
24.08.2010 08:16
Бравус на трета степен!
цитирай
44. furiika - :)))
24.08.2010 09:06
linaviraassaamy написа:
Бравус на трета степен!

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6969225
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930