Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2010 10:10 - Говорите зад гърба ми? Значи съм напред! Обсъждате моя живот? Значи е по-интересен от вашия! Опитвате се да намерите недостатъци! Значи, завиждате. Продължавайт
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 24024 Коментари: 56 Гласове:
65



    Говорите зад гърба ми? Значи съм напред! Обсъждате моя живот? Значи е по-интересен от вашия! Опитвате се да намерите недостатъци! Значи, завиждате. Продължавайте в същия дух!     :)
:)
:)


Интервю със столетник:  - Споделете как успяхте. Пиете ли ?  - Пия.  - Пушите ли ??  - Пуша.  - По жени ходите ли ???  - Ходя.  - Е какво тогава не сте правили ?!  - Не съм работил ...







Връща се мъж по-рано от командировка и намира в леглото двама голи мъже.  - Кви сте вие, бе? Педераси?  - Не, жена ти изтича за по биричка...







Една баба е на преглед. Доктора:
- Бабо, минете зад паравана, съблечете си и легнете на кушетката. Като сте готова, ме повикайте!
След няколко минути иззад паравана:
- Идвай бре, палавник!







Седнали на разпивка американеца, италианеца и българина и почнали да обсъждат вечните теми за любовта. Всеки от тях имал и жена и любовница и заспорили коя от двете обичат повече:
Американеца:
- А ние в Америка обичаме семейните ценности (то това си е направо виц във вица ама хайде:), морала, затова обичам жена си повече!
Италианеца:
- Ние Италианците обичаме живота, авантюрите ние сме страстни романтични, затова обичам любовницата повече от жена си.
Българина:
- Ами то аз да ви кажа си ги еба и двете еднакво, но най-много си обичам мама...








Мъж се мръщи на жена си, че не умеела да прави хубаво ..."привет"
След ден жената се прибира с радостна новина:
- Скъпи, записах се на курсове по..."привети", понеделник, сряда и петък!
- ???
- Курсовете са платени!
- МОЛЯ!!!??!!?
- Не се безпокой, казаха, че на мен ще ми плащат!







Жена се оплаква при доктора от болки в коленете и лактите. Доктора:
- А какво правите, че Ви болят? Да не би така да миете пода?
- Не. Така правим секс с мъжа ми, защото само така може да гледаме и телевизия едновременно.







- Докторе, повече не мога да издържа на тази диета, вчера докато се чукахме за малко да отхапя на мъжа ми ухото.
Доктора:
- Няма проблем, не се притеснявайте, само 80 калории е ...








Един монах чул, че слиповете били много модерни. Отишъл до един магазин и си купил плат, обаче толкова го харесал, че си взел още 2 метра за всеки случай. Когато бельото му било готово, решил да се похвали на монахините в манастира, но му се доходило по голяма нужда, а после забравил да си обуе слиповете. Като застанал пред монахините, вдигнал расото и казал:
-Какво мислите за това?
Монахините:
-Господи помилуй!
А той продължил:
-В раклата имам още 2 метра резерва!








Редник яде ябълка, разрязва я, вади семките и ги слага в джоба си. Старшината го вижда и пита:
-Защо?
Редника:
- После ще купят от мен тези семки, които повишават интелекта.
Старшината:
- Може ли и на мен да ми продадеш една?!
- Заповядай, два лева.
Старшината купува семката, изяжда я и казва:
- Но за два лева можеше да купя два килограма ябълки!
- Виждаш ли - веднага поумня!








Трима старци стоят на една пейка. Минава една хубава жена и единия старец вика:
- Ей тая, като я хванеш да я мачкаш, мачкаш...
Другият старец вика:
- Ей тая, да я хванеш да я оближеш, оближеш...
А третият старец вика:
- И друго май имаше...







:):):):):)

 


Тагове:   моя,   ми обсъждате,


Гласувай:
65



1. mariani - :)
01.11.2010 10:24
Модата се мени ежедневно :)))))
Усмихната седмица за теб, furiika
цитирай
2. furiika - хихи:)))))
01.11.2010 10:26
mariani написа:
Модата се мени ежедневно :)))))
Усмихната седмица за теб, furiika


така е:)))
Хубава да е и за теб!
цитирай
3. hristo27 - Честит Празник от мен!
01.11.2010 10:29
Честит Празник от мен!
цитирай
4. makont - здравей Фури,
01.11.2010 10:30
с теб седмицата винаги е усмихната. Да влязат палавниците!
цитирай
5. furiika - Не съм забравила празника, Ице:)))
01.11.2010 10:31
Всяка година го празнувам, но нарочно не го споменавам, по разбираеми причини:))))
Честит празник и от мен!
:)))
цитирай
6. furiika - Хахаха:))))
01.11.2010 10:32
makont написа:
с теб седмицата винаги е усмихната. Да влязат палавниците!


да заповядат!:))))
Усмивки!
цитирай
7. svoboda64 - А, Фури,
01.11.2010 10:39
Демоде си, сестро:) Българинът вече не обича най-много "мама", а я портфейл, я ПОрше :))))
Много гънки от смях пожелавам - я по онзи "закърнял" мускул, я по бузите :)))))
цитирай
8. furiika - Бодиииииииии:))))))))
01.11.2010 10:45
svoboda64 написа:
Демоде си, сестро:) Българинът вече не обича най-много "мама", а я портфейл, я ПОрше :))))
Много гънки от смях пожелавам - я по онзи "закърнял" мускул, я по бузите :)))))



За мъжете си остава мама:)))
Честит празник, приятелко и много от гънките ти пожелавам и аз:)))))))
цитирай
9. karambol5 - ХИхихихихихихиихи :) Весел п...
01.11.2010 10:45
ХИхихихихихихиихи :)
Весел празник :))
цитирай
10. furiika - :))))
01.11.2010 10:46
karambol5 написа:
ХИхихихихихихиихи :)
Весел празник :))



Весел празник!:))))
цитирай
11. mikino - Хахахахахахах! Отново веселбата тук е на ниво!
01.11.2010 10:47
Последният виц ме подсеща:

Eдин дядо отишъл в магазина да си купи риба.
Застанал пред един аквариум и гледа шараните. Пита продавача:
- Рибата прясна ли е?
- Ами... разбира се! Не виждате ли, че е жива?!
- Е... то и бабата е жива ама...
----------
Весела, слънчева и спорна седмица Фури!
цитирай
12. furiika - хахахахаааа:)))))
01.11.2010 10:49
mikino написа:
Последният виц ме подсеща:

Eдин дядо отишъл в магазина да си купи риба.
Застанал пред един аквариум и гледа шараните. Пита продавача:
- Рибата прясна ли е?
- Ами... разбира се! Не виждате ли, че е жива?!
- Е... то и бабата е жива ама...
----------
Весела, слънчева и спорна седмица Фури!



жива, ама не мърда:))))Макар че стара риба няма...
Весела и спорна и на теб!
:)))
цитирай
13. divna8 - "Говорите зад гърба ми? Значи ...
01.11.2010 10:54
"Говорите зад гърба ми? Значи съм напред! Обсъждате моя живот? Значи е по-интересен от вашия! Опитвате се да намерите недостатъци! Значи, завиждате. Продължавайте в същия дух!"
***********************************

Отдавна е част от живота ми това, радвам се, че сме заедно в клуба...
Но... не сме се срещали на курс по "привети"... сигурно защото не сме ходили.
Боже, Фурийкааа... Да не би онзи курс за "Добри маниери..."... сега "привети" ли им казват?! Изостанала съм, ей... :))))))))))))))))
Хубав ден и БУДЕН ПРАЗНИК за жял живот :):):)
цитирай
14. furiika - :)))))
01.11.2010 11:07
divna8 написа:
"Говорите зад гърба ми? Значи съм напред! Обсъждате моя живот? Значи е по-интересен от вашия! Опитвате се да намерите недостатъци! Значи, завиждате. Продължавайте в същия дух!"
***********************************

Отдавна е част от живота ми това, радвам се, че сме заедно в клуба...
Но... не сме се срещали на курс по "привети"... сигурно защото не сме ходили.
Боже, Фурийкааа... Да не би онзи курс за "Добри маниери..."... сега "привети" ли им казват?! Изостанала съм, ей... :))))))))))))))))
Хубав ден и БУДЕН ПРАЗНИК за жял живот :):):)



Добре заварила!:)))
Защо да ходим? Мисля, че ние нямаме нужда от такива курсове. На мен поне, природно ми е заложено. Не вярвам да има по-събудени от нас:)))))
Хубава и усмихната седмица, приятелко!

цитирай
15. martito - :))))))))))))))))))))))))))))
01.11.2010 11:12
Ех, тази мама, еееххх..:))))))))))))))))))))))))))))))
Весела седмица, Фурийче:)
цитирай
16. furiika - :)))))
01.11.2010 11:17
martito написа:
Ех, тази мама, еееххх..:))))))))))))))))))))))))))))))
Весела седмица, Фурийче:)



Мама, си е мама...:))))
Весела и спорна да е, Марти!:))))))))
цитирай
17. monaliza121 - Честит празник, Фурийка!
01.11.2010 11:29
Отивам за бира...:))))))
цитирай
18. furiika - Честит празник!:)))
01.11.2010 11:37
monaliza121 написа:
Отивам за бира...:))))))


...и не се бави много...
:)))
цитирай
19. kass - furiika
01.11.2010 11:42
Амчи педерасти са... при двама мъже баш жената за бира???
Поздрави!
цитирай
20. furiika - хихихиииии:)))
01.11.2010 11:44
kass написа:
Амчи педерасти са... при двама мъже баш жената за бира???
Поздрави!


и това го има:))))
Поздрави и усмивки!
цитирай
21. yotovava - И друго май имаше..
01.11.2010 11:55
... има, има ... усмивкиии :)))))))

Валя
цитирай
22. furiika - :)))
01.11.2010 11:58
yotovava написа:
... има, има ... усмивкиии :)))))))

Валя



и аз така мисля, ама...
Усмивкиии!
:))))))
цитирай
23. author4fun - Хехехееее! Честит празник и от мен! ...
01.11.2010 12:11
Хехехееее! Честит празник и от мен! С пожелания за успешна и много усмихната седмица! :)))))))
цитирай
24. furiika - :))))
01.11.2010 12:17
author4fun написа:
Хехехееее! Честит празник и от мен! С пожелания за успешна и много усмихната седмица! :)))))))


Благодаря!
Усмихната и спорна да е!:))))))
цитирай
25. armorica - Курсовете за привети
01.11.2010 12:56
ми скриха шапката.
цитирай
26. furiika - :))))
01.11.2010 13:01
armorica написа:
ми скриха шапката.



...да, че и плащали:)))))
цитирай
27. nicodima - Отдавна съм изяла много семки от ябълки, затова...
01.11.2010 13:10
не си купувам вестници, а си ги чета безплатно оттук : )))...
Поздрави!
цитирай
28. furiika - хехе:)))
01.11.2010 13:19
nicodima написа:
не си купувам вестници, а си ги чета безплатно оттук : )))...
Поздрави!


добър ход!:)))
Поздравии!
цитирай
29. miaa - Слънчева и щастлива седмица!
01.11.2010 13:35
Чудесна си,Furiika!
цитирай
30. furiika - miaa:))
01.11.2010 13:37
благодаря ти, мила!
Слънчева и усмихната да е и за теб!
:)))
цитирай
31. batstefan - Говорите зад гърба ми? Значи съм напред!
01.11.2010 15:05
Правим секс зад гърба ти? значи си от пред.
цитирай
32. furiika - има си хас
01.11.2010 15:09
да съм отзад
цитирай
33. gothic - Малееееее. Има си хас, верно ;))...
01.11.2010 17:51
Малееееее. Има си хас, верно ;))))))))))))))))))
цитирай
34. furiika - :))))))))))
01.11.2010 17:56
gothic написа:
Малееееее. Има си хас, верно ;))))))))))))))))))



:))))))))
цитирай
35. bizcocho - Мъже, забранявайте диетите, че. . . ...
01.11.2010 19:06
Мъже, забранявайте диетите, че.... :))))))))))))
цитирай
36. furiika - да:)))
01.11.2010 20:33
bizcocho написа:
Мъже, забранявайте диетите, че.... :))))))))))))


...че току виж останали без уши, или недай си боже без нещо друго...
:))))
цитирай
37. bairakslavei - furiika.........де ла Манча
01.11.2010 23:19
Интервю със :furiika
какво тогава не сте правили ?!
в леглото двама голи мъже.
зад паравана,
страстни романтични
"привети", понеделник, сряда и петък!
- ???
така може да гледаме и телевизия едновременно.
Няма проблем, не се притеснявайте
-В раклата имам още 2
- Виждаш ли
И друго май имаше...
цитирай
38. furiika - ахахахахахааа:))))))))
02.11.2010 00:21
bairakslavei написа:
Интервю със :furiika
какво тогава не сте правили ?!
в леглото двама голи мъже.
зад паравана,
страстни романтични
"привети", понеделник, сряда и петък!
- ???
така може да гледаме и телевизия едновременно.
Няма проблем, не се притеснявайте
-В раклата имам още 2
- Виждаш ли
И друго май имаше...



добро е интервюто, ама верно и друго май имаше...
:)))
цитирай
39. abanos - Усмивкиии...
02.11.2010 01:54
Еееех,че веселоооо!
цитирай
40. hristo27 - Поздравче от мен:
02.11.2010 09:47
Коя първоаприлска шега се превръща в коледен подарък ???

Отговор:
Надупченият презерватив
цитирай
41. furiika - :))))
02.11.2010 16:40
abanos написа:
Еееех,че веселоооо!



нали?:)))
цитирай
42. furiika - Мерси за поздравчето, Ице!
02.11.2010 16:41
:)))
цитирай
43. dolsineq - Вицът с тримата старци ми напомня за ...
02.11.2010 21:08
Вицът с тримата старци ми напомня за нашите деденца, които по цял ден седят на пейката на центъра и щом мине хубава жена, почват: "Машала!", "Ашколсун!", цъкат с език и се подсмихват скришом....;)
цитирай
44. furiika - ами кво да правят завалийките:)))))
02.11.2010 23:06
dolsineq написа:
Вицът с тримата старци ми напомня за нашите деденца, които по цял ден седят на пейката на центъра и щом мине хубава жена, почват: "Машала!", "Ашколсун!", цъкат с език и се подсмихват скришом....;)


само цъкането им остава:)))
цитирай
45. kosara2008 - !!!виж ги ти, тези келяви завистници...
03.11.2010 10:07
я, да си гледат тъпата телевизия и да не се пеняват:))))

цункогушкаво да ти е, любимост!
цитирай
46. furiika - Благодаря ти, Косарка!:)))
03.11.2010 10:54
Много от тях сигурно не си спомнят, че освен телевизия май имаше и още нещо...
Гушки и от мен!
:)))))
цитирай
47. razkazvachka - Майката и бащата полуват и са казали на четиригодишния Петърчо да стои на прозореца и да разправя подробно какво става
03.11.2010 22:06
из Младост - 4.
Петърчо докладва: Стефчо и Мишо надраскаха с пирон голфа на Тотоманов от третия етаж... леля Неси от отсрещния блок пуши на терасата и си тръска пепелта върху прането на дъртата вещица Манова от долната тераса, след малко ще има женски бой... студентите от мансардата отсреща се опитват да хванат с въдица луканката на Додови от терасата...
а - здрасти Иво! - Това е Иванчо от насрещния блок - и неговите родители имат сексуален полуден и са го накарали да стои на прозореца...
цитирай
48. furiika - :))))
04.11.2010 01:53
То виц, виц, ама си е баш истина, не само в младост4:))))))))
цитирай
49. vmitkov - - Омръзна ми от твоята ревност! Нима ...
04.11.2010 15:47
- Омръзна ми от твоята ревност! Нима си мислиш, че не знам, че си пратил детектив да ме следи – този висок блондин, много приятен, макар и малко стеснителен... в началото...
цитирай
50. vmitkov - - Представяш ли си, прибирам се в ...
04.11.2010 15:49
- Представяш ли си, прибирам се в къщи, а там жена ми с любовник. Гледат ме хитро-хитро. И аз, без да се събличам, отивам направо към хладилника. Отварям го и – така си и знаех! – изпили ми бирата!
цитирай
51. malkiatprintz - Хахаха. . . Мъж се прибира и заварва ...
04.11.2010 18:42
Хахаха... Мъж се прибира и заварва жената гола. Отваря гардероба, отвътре изскача някакъв и докато нашият се усети, оня изчезнал през вратата. В същия момент изскача някакъв изпод кревата и вика:
- Аз съм от полицията! Накъде избяга рецидивистът?
- Ами... натам - шашнал се мъжът.
Оня се навежда към кревата и крясва:
- Бързо! Оперативната група след мен!
:):):)
цитирай
52. furiika - Митков, Принце
04.11.2010 22:58
благодаря ви приятели!:)))
Днес пропуснах постинг, защото не ми остана време, нооо вие сте тук, за което искрено се радвам.
:)))))
цитирай
53. net - :)
06.11.2010 07:20
благодаря ти!
цитирай
54. furiika - и аз ти благодаря, net
06.11.2010 10:59
:)))
цитирай
55. vmitkov - Питат един бизнесмен: - Как ст...
07.11.2010 20:24
Питат един бизнесмен:
- Как станахте милионер?
- Благодарение на жена ми.
- ?!!
- Беше ми интересно да узная на какъв етап жена ми ще престане да се оплаква от недостиг на пари.
цитирай
56. vmitkov - Техническа новост
07.11.2010 20:28
В Япония е изобретена видеокамера, която работи с такава висока скорост, че е възможно да се заснеме жена със затворена уста.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6961885
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031