Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2010 10:13 - Не всичко с две бузи е лице.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 19429 Коментари: 44 Гласове:
68


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
:)
:)
:)

Първа брачна нощ, булката казва на младоженеца:
- Трябва да ти призная. Не съм девствена. Бях с един мъж.
- Така ли? С кой мъж?
- Тайгър Уудс, голф играча.
- Хм, ок. Той е богат, известен и хубав. Мога да те разбера.
След това правили двамата страстна любов. Като свършили, съпругът станал и отишъл при телефона.
- Какво правиш?- попитала съпругата.
- Гладен съм, ще поръчам рум сървиз.
- Тайгър не би го направил.
- Тъй ли? Какво би направил той?
- Би се върнал в леглото и би повторил.
Съпругът оставил телефона и правил втори път любов със жена си. Като свършили, той пак станал към телефона.
- Какво правиш?- пита пак тя.
- Все по съм гладен, ще звънна за малко храна.
- Тайгър не би го направил.
- Така ли? Какво би направил?
- Щеше да се върне в леглото и щеше още един път..
Съпругът отново се връща и правят любов за трети път. Става съвсем изморен,запътва се към телефона и започва да набира.
Жена му:
- На рум сървиса ли звъниш?
- Не! Звъня на Тайгър Уудс да разбера с колко удара се играе на тази дупка!






Мъж гледа мача Левски-ЦСКА. Влиза жена му и недоволно казва:
- Мъжо, стига с тези мачове! Ти май обичаш ЦСКА повече от мен.
Мъжът я поглежда и казва:
- Жено, аз и Левски обичам повече от теб.






Майка, очакваща второ дете, решава да посвети в това първородния си син:
- Слушай Гошко - казва тя - ти какво би искал: братче или сестриче?
- Виждаш ли мамче - отговаря малкият - ако това няма много да ти развали фигурата, бих предпочел пони...






Шекспир разбрал, че жена му изневерява. Като човек без комплекси, направо я попитал, вярно ли е това. Тя отговорила:
- Ох, само не трябва от това да правиш трагедии!





Шест сутринта. В денонощен цветарски магазин влиза интелигнетен на вид мъж с явни признаци на бурно проведена нощ.
- Бих искал един букет за жената, с някакви хубави цветя.
След кратко замислявне добавя:
- И да са по-меки.






На входа на рая идват при Свети Петър три мъже. Свети Петър пита първия:
- Женен ли си?
- Ох, женен...
- Тогава си за рая.
Пита втория:
- Женен ли си?
- Ох-ох, женен....
- Тогава си за рая.
Пита третия:
- Женен ли си?
- Ох-ох-ох, три пъти...
- Тогава си за ада!
- Но защо?!?
- Раят е за мъченици, а не за идиоти.





На един светофар Volvo се забива в един джип пълен с борчета. От джипа излизат трима здравеняци и се приближават към Volvo-то. Прозорецът на шофьора бавно се спуска.
Борчетата:
- Ей, тъпак, видя ли кво направи. Сега трябва да продаваш колата и апартамента, за да се разплатим за джипа....
Във Volvo-то седи мъж с вратовръзка. Той спокойно пита:
- Момчета, вие пък какви сте?
- Ние сме спортисти!
- Е щом сте спортисти... Мъжът изважда един огромен пистолет и вика:
 - На старта! Готовиии...







- Моя мъж по време на секс реве като лъв. Неудобно ми е от съседите.
- Помоли го да се държи като възрастен човек.
- Молила съм го, но всеки път като ме завари в леглото с чужд мъж и пак реве като лъв.







През лятната ваканция на собственик на птицеферма идват на гости племенничетата. Един ден една от кокошките избягва от курника в гората и лисиците я излапват.
- Виждате ли, деца? - поучава ги вуйчото. - Кокошката беше непослушна и затова лисицата я изяде.
- А, ако беше послушна, - отвръща единият племенник, - щяхме да я изядем ние!






По време на семеен скандал:
- Писна ми вече! Дано Господ ме прибере при себе си! - крещи съпругата.
- Ха, той да не е луд като мене...






Майка и дъщеря са в киното. По някое време дъщерята шепне на майка си:
- Мамо, този мъж до мен ми пуска ръка под полата.
- Ау, че гамен. Я да се сменим.
Сменили се. Всичко е спокойно, онзи не поглежда даже встрани. По някое време майката се накланя към съседа:
- Е, целия филм ли ще се дуем?







Блондинка се записала да тренира плуване.На втората седмица прекарана в басейна попитала:
-Тренер, сигурен ли си, че ако не си държиш пръста в оная ми работа ще потъна?








Време е да изплуваме, наближават почивните дни!
:):):)




Тагове:   лице,


Гласувай:
70



1. mariani - :)))
25.11.2010 10:23
Брей, тия известните как високо вдигат летвата :))))
Слънчев лондонски четвъртък, furiika!
цитирай
2. furiika - нали?:)))
25.11.2010 10:25
mariani написа:
Брей, тия известните как високо вдигат летвата :))))
Слънчев лондонски четвъртък, furiika!


ама и ние неизвестните, не падаме по-долу от тях:)))
Весел ден и на теб!
цитирай
3. karambol5 - ;))))))))))))))))))))))))) ...
25.11.2010 10:32
;)))))))))))))))))))))))))
Редно си е да изплуваме , Фури :)))
цитирай
4. furiika - :)))))
25.11.2010 10:43
karambol5 написа:
;)))))))))))))))))))))))))
Редно си е да изплуваме , Фури :)))



и аз тъй викам:))))))
цитирай
5. djgator - Фури
25.11.2010 10:55
Дано филмът да е бил по-дълъг и шумен, че майката се оказа голяма мераклийка :))
цитирай
6. furiika - е, да
25.11.2010 10:56
djgator написа:
Дано филмът да е бил по-дълъг и шумен, че майката се оказа голяма мераклийка :))


мераклийка, ама тоя кво се прави на ущипан:)))))
цитирай
7. sevdabg - Силнооооооо
25.11.2010 11:11
Така не съм се смяла отдавна .....
Благодаря ти!
На позналите се- честито !
На останалите - наздраве :))))))))))))))))

Поздрави мила !
цитирай
8. martito - :)))))))))))))))))))))))))))))))
25.11.2010 11:12
На старта, готовииииииииии...
:)))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
9. furiika - хихи:)))
25.11.2010 11:23
sevdabg написа:
Така не съм се смяла отдавна .....
Благодаря ти!
На позналите се- честито !
На останалите - наздраве :))))))))))))))))

Поздрави мила !


Поздрави и усмивки!
:)))
цитирай
10. furiika - Марти,
25.11.2010 11:24
martito написа:
На старта, готовииииииииии...
:)))))))))))))))))))))))))))))))


в днешно време спортист да(не) си,а?:)))))
цитирай
11. makont - О, Фури и този път бяха страхотни.
25.11.2010 11:25
И с колко удара се играе на тази дупка??????? Майко мила, да не си новобрачен. Посмях се от сърце и вече ми е петък. Хубав ден!
цитирай
12. furiika - ееее:))))
25.11.2010 11:34
makont написа:
И с колко удара се играе на тази дупка??????? Майко мила, да не си новобрачен. Посмях се от сърце и вече ми е петък. Хубав ден!


стратегически ги пускам вицовете - понеделник и четвъртък и става само 3 дневна работната седмица.:))))))))
Усмивкиии!
цитирай
13. yotovava - Благодарско
25.11.2010 11:46
за порцията смях! :)))))))))))))))
Валя
цитирай
14. tera - О, Furi, how are you, darling? :)
25.11.2010 11:46
Дете пита баща си:
- Татко, а ти какво искаше - момченце или момиченце?
- Да ти кажа право, татковото, исках само да си направя кефа...
:)))
цитирай
15. furiika - Валя,
25.11.2010 11:51
yotovava написа:
за порцията смях! :)))))))))))))))
Валя


винаги добре дошла!:)))
цитирай
16. furiika - Терааа, вери,вери гуут, дарлинг! Тенк'с! ;)
25.11.2010 11:53
tera написа:
Дете пита баща си:
- Татко, а ти какво искаше - момченце или момиченце?
- Да ти кажа право, татковото, иаках само да си направя кефа...
:)))



поне е искрен човекът:)))))))
цитирай
17. miaa - Хубав ден и слънчево настроение, ...
25.11.2010 12:08
Хубав ден и слънчево настроение,Furiika!
цитирай
18. furiika - благодаря ти, miaa:)))
25.11.2010 12:15
Слънчево настроение и на теб, мила!
:)))
цитирай
19. umma - Еее, а аз се чудя защо все потъвам ...
25.11.2010 12:19
Еее, а аз се чудя защо все потъвам :))))))))))))))))
А и с послушанието - приключих: така или иначе все някой ще ме хапне..., ако се държа като "кокошка"... :)))))))))))))))))))

Хубав ден, Фурийка :):):)
И като нучиш отговора на Тайгър Уудс - публикувай го, моля те - любопитно е да научим и ние: колко?! :)))))))))))))))
цитирай
20. furiika - :)))))
25.11.2010 12:24
umma написа:
Еее, а аз се чудя защо все потъвам :))))))))))))))))
А и с послушанието - приключих: така или иначе все някой ще ме хапне..., ако се държа като "кокошка"... :)))))))))))))))))))

Хубав ден, Фурийка :):):)
И като нучиш отговора на Тайгър Уудс - публикувай го, моля те - любопитно е да научим и ние: колко?! :)))))))))))))))


тъй както усещам нещата ще е към...безкрайност:))))))))
Хубав ден и от мен!
:)))
цитирай
21. ady - :))
25.11.2010 12:31
:))
цитирай
22. furiika - ady, добре дошла!:)))
25.11.2010 12:32
ady написа:
:))


:)))
цитирай
23. author4fun - :)))) Както винаги, паднах от смях, ...
25.11.2010 12:58
:)))) Както винаги, паднах от смях, ей, Фурийке, ще вземат да ми задават неудобни въпроси, от какво са ми синините ??? ;)))))) А за Тайгър и аз съм любопитна... :)))))) Весел уикенд! :)))
цитирай
24. furiika - :)))))))
25.11.2010 13:04
author4fun написа:
:)))) Както винаги, паднах от смях, ей, Фурийке, ще вземат да ми задават неудобни въпроси, от какво са ми синините ??? ;)))))) А за Тайгър и аз съм любопитна... :)))))) Весел уикенд! :)))



за синините - няма си признаваш без бой:)))))
Весел уикенд и на теб!
:)))
цитирай
25. moegs - :)))))))
25.11.2010 14:49
Както винаги си Top Form.
цитирай
26. furiika - хихи:)))
25.11.2010 14:50
moegs написа:
Както винаги си Top Form.


съмняваш ли се:)))))))))
цитирай
27. mikino - Ей, Фури мисля да се откажа от фитнеса и упражненията за корем! СМЯЯЯХ!
25.11.2010 15:07
Момче искало да си намери за жена порядъчна жена.
Най-накрая се запознал с такава, харесали се и се оженили.
В първата брачна нощ влиза в спалнята и гледа жената легнала на леглото напреко.
- Веднага се вижда, че си порядъчна, дори не знаеш как да легнеш.
- Ами, то един господ ви знае вас. Един така иска, друг другояче…
--------------------
Целувки и усмивки!
цитирай
28. abanos - Ха ха ха
25.11.2010 15:52
а майката чакала през целия филм,а?Ха ха ха
цитирай
29. razkazvachka - Hahahaha! Excellent!
25.11.2010 16:02
A na kakvo vikahme 'pochivni dni'?
цитирай
30. gothic - :))))
25.11.2010 18:37
Трагедии ли? май XXL ще се получи ;)
цитирай
31. furiika - :)))
25.11.2010 18:49
mikino написа:
Момче искало да си намери за жена порядъчна жена.
Най-накрая се запознал с такава, харесали се и се оженили.
В първата брачна нощ влиза в спалнята и гледа жената легнала на леглото напреко.
- Веднага се вижда, че си порядъчна, дори не знаеш как да легнеш.
- Ами, то един господ ви знае вас. Един така иска, друг другояче…
--------------------
Целувки и усмивки!



да бе, да им се чудиш на тия мъже, и те май не знаят к'во искат:))))
Поздрави и целувки и от мен:)))
цитирай
32. furiika - чакала, ама...
25.11.2010 18:50
abanos написа:
а майката чакала през целия филм,а?Ха ха ха


не дочакала май:)))))
цитирай
33. furiika - ами на ония 2 дни,
25.11.2010 18:52
razkazvachka написа:
A na kakvo vikahme 'pochivni dni'?


уЙкенд май се казваха:))))))
цитирай
34. furiika - май, май
25.11.2010 18:53
gothic написа:
Трагедии ли? май XXL ще се получи ;)



натам отиват нещата...
:))))))))
цитирай
35. krotalka - Браво Фури!
25.11.2010 20:14
Явно добре ти влияе смяната на климата!
Отдавна не се бях смяла така!
Да си жива и здрава, да ни разсмиваш още много време!
цитирай
36. hristo27 - Поздрави, Фури Ето и от мен:!
25.11.2010 20:54
Прибира се един при жена си:
- Виж какви презервативи купих - Олимпийски - златен, сребърен и брознов!
- И довечера кой ще си сложиш?
- Разбира се, че златния.
- Моля те, сложи сребърния. Поне един път да свършиш втори.

цитирай
37. furiika - Кротиии! :)))
25.11.2010 20:59
Добре се чувствам, наистина. Не знам кое точно ми влияе толкова положително:))))
Живи и здрави да сме всички. Смеха ви го гарантирам!
:)))))
цитирай
38. furiika - Ицее!:)))
25.11.2010 20:59
Крайно време е за този шампион да свиква и с второто място.
:))))))))
цитирай
39. demar - "- Ха, Бог да не е луд като мене..."
26.11.2010 08:57
Абе, щеше да е хубаво да е малко луд ,
че има много за прибиране ....
цитирай
40. furiika - Има, има
26.11.2010 10:45
и от двата пОла:)))
цитирай
41. gvk44 - Боже, какви мъже-един казва мър...
27.11.2010 16:18
Боже,какви мъже-един казва мърдай,друг ти вика "не мърдай...
цитирай
42. furiika - gvk44:)))
28.11.2010 13:07
мъжка им работа:)))
цитирай
43. ve6titsa - По повод това за понито
17.02.2011 14:10
мисля,че е съвсем реална ситуация.Когато попитах моят син /тогава на 2 г и 6 м/ какво иска - братче или сестриче, той отговори по подобен начин:"А не може ли да ми родиш лека кола?!?"
цитирай
44. furiika - хихи:)))
17.02.2011 17:02
сладурче, ама хич не мисли за фигурата на мама:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6971323
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930