Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2011 09:49 - отначало към момичетата се обръщаме с "Агънце","Пиленце"....По-късно обяче животните порастват.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 19481 Коментари: 42 Гласове:
81


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
:)
:)
:)




Една майка, за да предпази сина си от безразборни полови контакти, още от малък го учела: "Сине, да внимаваш, че жените са лоши, лоошиии, имат между краката зъбки, и само чакат да те схрускат". И така расъл сина, голям станал, жена през живота - нъцки. Успял криво-ляво да фане некво гадже, женят се те, първа брачна нощ - жената вика аре бе, сина - топки. Мен мама, вика, ми е казвала кви сте лоши, имате зъби между краката и т.н. Жена му вика: "Нямаме зъби бе момче", ма оня си знае неговото. Видело се че ще се опре до доказване. Надиплила полата женицата, разтворила краката и показала - на, виж, че няма зъби. Нашия се навел, гледал, гледал, пипал, разследвал и накрая се надигнал и казал: - Абе кви зъби бе, ти найш в к"во състояние са ти венците? 





Той нежно я прегръща и пита: - Скъпа, аз първият ти мъж ли съм? Тя дълго го гледа и след това отговаря: - Възможно е, но имам чувството, че съм те виждала и преди... 





- Как се нарича положението в което си изпаднал, докато имаш запек?  - БезИзходица!




Двойка прави секс. В един момент жената казва на мъжа:  - Кажи ми нещо мръсно!  - Кухнята, банята...




- Скъпи, ела към нас. Ще ти разреша да ми погалиш котенцето.  - Само не това. Имам алергия към вълната.  - Ще я обръсна.  - Що ще мъчиш животинчето!





- Отче, а колбаси по време на поста може ли да се ядат?  - Колбаси, които струват под шест лева килото, може, сине!





Мъж отива да си прави татуировка. -Какво ще желаете? -Искам да ми направите татуировка на пениса с надпис "Разклати добре преди употреба".





Двама старци разговарят: -Ех, като бяхме млади се чуваше само скърцането на леглото, а сега... -Сега...сега само скърцането на ставите...






Дейв влиза в бара и вижда Джон да си пие питието с голяма щастлива усмивка на лицето. Направо сияе. Дейв го пита:  - Защо си толкова щастлив днес?  - Ще ти кажа, Дейв. Вчера докато си полирах яхтата дойде една червенокоса мадама при мен...с ей такива цици. Дейв! С ей такива цици, човеко! Тя попита:"Може ли да се повозя на яхтата ти?", аз казах "Разбира се, че можеш!". Та се качихме и отплувахме навътре в морето. И после, да ти кажа, Дейв, изключих мотора и казах:"Или чукане или ще плуваш". Дейв, тя не можеше да плува....не можеше да плува... На следващия ден Дейв пак влиза в бара и Джон пак си пие питието, ама още по-усмихнат.  - Джон, а днес защо си още по-щастлив?  - Дейв, разкавам ти...Вчера полирам си аз яхтата и идва една РАЗКОШНА блондинка...те такива циците. Ей такива! И пита:"Може ли да ме повизиш на яхтата ти?, аз казвам:"Няма проблем, с удоволствие." Влязохме навътре и пак изключих двигателя и казвам"Чукане или плуване". Дейв, тя не можеше да плува! Дейв, тя не можеше да плува!  На другия ден Дейв влиза в бара и гледа Джон рони крокодилски сълзи в питието си.  - Джон, защо си тъжен?  - Дейв, ще ти кажа. Вчера си полирам аз яхтата на кея и една невероята брюнетка идва при мен. Ама с ей такива цици! Дейв, ЕЙ ТАКИВА! Направо се побърках. Тя казва:"Ще ме повозиш?", "Разбира се!" Качихме се, запалих двигателя и хайде още по-навътре в морето, отколкото предишните пъти. Пак изключвам двигателя и "Чукане или плуване!" Тогава тя разкопча панталона си..тя имаше хуй, Дейв! Тя имаше огромен ХУЙ!!...Дейв, АЗ НЕ МОГА ДА ПЛУВАМ!






Ранно утро, изгрев, тишина. Езеро. На брега до пояс във водата стои мъж с въдица. Покрай него минава друг мъж, видял рибаря. Подхожда отзад и тихичко така, шепнейки пита:  - Какво е?  Рибаря се обръща и също така шепнешком отговаря:  - Сом....  - Кълве ли?  - Не, смуче...






Много слънце в душите и сърцата през цялата седмица!
:)))
 



Гласувай:
81



1. анонимен - Ха да ти е весела седмицата, Фурийке
11.04.2011 10:14
Бащата има ключ от жилището на сина си Влиза и вижда, как синчето чука жена си на пода.Възмутен, седнал в кухнята и се успокоил с едно, две питиета.Дошъл сина, налял си и на въпроса на бащата, Как не го е срам, да чука жена си на пода, като животните, синът отговорил, че чукането на пода води до още сантиметър и половина дълбочина. Бащата не приела обяснението и си отишъл.
Вечерта, обаче, бащата вместо да си гледа телевизията, седи и смята нещо.Дошла жена му и го пита, какво толкова смята.Бащата казал, Жено,жено... за 30 години брак сме изпуснали 2 километра и 60 метра живо чукане...
цитирай
2. pevetsa - На мен татуировка TAXI :)))))
11.04.2011 10:38
На мен татуировка TAXI :)))))
цитирай
3. furiika - хихи:)))
11.04.2011 10:39
katana написа:
Бащата има ключ от жилището на сина си Влиза и вижда, как синчето чука жена си на пода.Възмутен, седнал в кухнята и се успокоил с едно, две питиета.Дошъл сина, налял си и на въпроса на бащата, Как не го е срам, да чука жена си на пода, като животните, синът отговорил, че чукането на пода води до още сантиметър и половина дълбочина. Бащата не приела обяснението и си отишъл.
Вечерта, обаче, бащата вместо да си гледа телевизията, седи и смята нещо.Дошла жена му и го пита, какво толкова смята.Бащата казал, Жено,жено... за 30 години брак сме изпуснали 2 километра и 60 метра живо чукане...


статистиката е бетон!
Весела седмица и на теб!:)))
цитирай
4. furiika - ехеее
11.04.2011 10:40
pevetsa написа:
На мен татуировка TAXI :)))))



возенето - безплатно
:)))
цитирай
5. panazea - Винаги ме разсмиваш !
11.04.2011 10:50
Прегръдка , приятелко !
цитирай
6. furiika - мерси, приятелко! :)
11.04.2011 11:32
panazea написа:
Прегръдка , приятелко !


Прегръдки и усмивки!
:)))
цитирай
7. antivlaks - Мамка му......
11.04.2011 11:34
За това ли напоследък не мога да хвана сом !?
цитирай
8. furiika - сигурно...
11.04.2011 11:35
antivlaks написа:
За това ли напоследък не мога да хвана сом !?


няма с какво да лапне стръвта:)))
цитирай
9. antivlaks - И сега ,като "гадняр",
11.04.2011 11:39
ще взема да зарибя езерото с пиранха !!!
цитирай
10. furiika - сакън!
11.04.2011 11:40
antivlaks написа:
ще взема да зарибя езерото с пиранха !!!


нИдей!
:))))))))
цитирай
11. tera - Дедо поп
11.04.2011 12:31
както винаги е прав :)
Под 6 лв. килото - к'ъв салам, то сиренето е 10 лв. вече ...
цитирай
12. furiika - и аз съм съгласна с теб
11.04.2011 12:32
tera написа:
както винаги е прав :)
Под 6 лв. килото - к'ъв салам, то сиренето е 10 лв. вече ...


пости е все пак:))))
цитирай
13. bairakslavei - интервю с фурийка
11.04.2011 14:22
- Имам чувството, че съм те виждал и преди...Ще ми разрешиш ли да погаля котенцето .
- Кажи ми имаш ли огромен ХУЙ!!.
- Има татуировка с надпис "Разклати добре преди употреба".
- Аз съм в БезИзходица в това състояние са ти венците и скърцане на ставите...
- Да внимаваш, че отзад като те возя , да не рониш крокодилски сълзи !
-
цитирай
14. monaliza121 - Абе, тези хора, кога ще се научат да ...
11.04.2011 14:36
Абе, тези хора, кога ще се научат да плуват?!:))))))

Поздрав и хубава седмица!:))
цитирай
15. furiika - интервю с байрак Славей :)))
11.04.2011 14:59
-Скърцат ли ти ставите?
-Не, само венците и ченетата тракат върху тях.
-Рибар ли си?
-Да, рибар съм с голям хуй, само дето не мога да плувам.
-Алергии някакви имаш ли?
-Не!
-Ти си щастливец тогава, можеш да галиш всякакви котенца.
-Даааа, стига да могат да ми клъвнат и да смучат.
цитирай
16. furiika - лелее
11.04.2011 15:01
monaliza121 написа:
Абе, тези хора, кога ще се научат да плуват?!:))))))

Поздрав и хубава седмица!:))


че и аз не мога да се похваля с това...
Хубава с много усмивки да е седмицата и за теб!:))))
цитирай
17. sevdabg - Усмивка и от мен ;)
11.04.2011 15:07
- Защо слоновете не могата да карат колело?
- Защото нямат малко пръстче за звънчето.

Поздрави Фурийке !
цитирай
18. furiika - хахахааа:)))
11.04.2011 15:12
sevdabg написа:
- Защо слоновете не могата да карат колело?
- Защото нямат малко пръстче за звънчето.

Поздрави Фурийке !


Поздравииии!
:)))
цитирай
19. ve6titsa - На мен ми викаха котенце,
11.04.2011 15:40
значи ли че такава голяма ..тка съм станала.А и патенце да са ми викала като малка-пак щях да порастна;)
цитирай
20. furiika - хихи:)))
11.04.2011 15:55
така си е, както и да ни викат все един ден порастваме:)))))))
цитирай
21. kasnaprolet9999 - Хм. . . . що ли ми трябваше да се уча да ...
11.04.2011 16:00
Хм....що ли ми трябваше да се уча да плувам, я какви екстри за неможещите :))))
цитирай
22. furiika - ти направо ме успокои! :)))
11.04.2011 16:04
kasnaprolet9999 написа:
Хм....що ли ми трябваше да се уча да плувам, я какви екстри за неможещите :))))


така се бях притеснила, че съм неможеща:))))))
цитирай
23. antivlaks - Започнах
11.04.2011 16:58
да се двоумя ! Да купувам или да не купувам яхта !?
цитирай
24. furiika - зависи
11.04.2011 16:59
antivlaks написа:
да се двоумя ! Да купувам или да не купувам яхта !?


зависи дали си от плуващите или не:))))))))))
цитирай
25. antivlaks - Аз
11.04.2011 17:07
плувам ,но ако другите плуват по-добре !?
цитирай
26. antivlaks - Три бабички
11.04.2011 17:27
искали да се запишат в пенсионерският отбор по плуване .Треньотът , им засича времето ,гледа хронометъра и се пули ! Пита едната :
-Много добро време!Да не би да сте били спортистка ?
-Да! Даже бях и републиканска шампионка !
-Вашето време е още по-добро !обръща се към другата .
-Нормално ! Аз бях Европейска шампионка !
-А Вашето е най- добро ! Да не би да сте били световна шампионка ?
-Не! Аз разнасях пици във Венеция !
цитирай
27. furiika - според мен рискувай
11.04.2011 17:33
antivlaks написа:
плувам ,но ако другите плуват по-добре !?


и си купи яхта:)))))))))
цитирай
28. malkiatprintz - Малейй. . . като пораснат тия агъ...
11.04.2011 18:41
Малейй... като пораснат тия агънца, Фури, какви ли зъби ще развият! Тогава всякаква безизходица ще му мине на човек и направо няма да има нужда да казва нищо мръсно; дано поне не й скърцат зъбите, че ще стане съвсем страховито и ще замени яхтите с планински блокхаус да си седят с Джон в кръгова отбрана. Там поне колбаси може да няма никакви, ама поне ще знаят, че са били първите, иначе щяха да са оглозгани :):):)
цитирай
29. furiika - ахахахахааа:))))
11.04.2011 18:57
Принце, венците ми направо се оправиха от смеха, който предизвика коментара ти. Тенк'!с:))))
Усмивкииии!
цитирай
30. borjanmljakov - Бях позабравил, колко забавни са анекдотите, разказвани от фурийка.
11.04.2011 20:27
.
цитирай
31. furiika - хм, сарказъм ли усещам?:)
11.04.2011 20:39
30. borjanmljakov - Бях позабравил, колко забавни са анекдотите, разказвани от фурийка.
20:27
.

дали са забавни не знам, но знам, че за много мои приятели носят настроение.
:)
цитирай
32. razkazvachka - Малки обяви:
11.04.2011 21:59
Пищна блондинка си търси някой да я повози на яхта. Не умее да плува.

Търся си галено котенце без зъби.

Ако сте изгубили километри жив секс през годините, при нас ще ги наваксате за седмици.

Давам уроци за избягване на много мръсни думи по време на секс (кухня, баня, пране, гладене).
цитирай
33. furiika - хехехе:)))
11.04.2011 22:34
razkazvachka написа:
Пищна блондинка си търси някой да я повози на яхта. Не умее да плува.

Търся си галено котенце без зъби.

Ако сте изгубили километри жив секс през годините, при нас ще ги наваксате за седмици.

Давам уроци за избягване на много мръсни думи по време на секс (кухня, баня, пране, гладене).


Отивам да обмисля за коя обява да се обадя:)))))
Поздрави, приятелко!
цитирай
34. gothic - :)))
11.04.2011 23:39
Сомчета?
цитирай
35. furiika - ахам :)))
12.04.2011 00:06
gothic написа:
Сомчета?


макар, че шаранчетата повече смучкат:)))))))
цитирай
36. malkiatprintz - Принце, венците ми направо се оп...
12.04.2011 03:26
furiika написа:
Принце, венците ми направо се оправиха от смеха, който предизвика коментара ти. Тенк'!с:))))
Усмивкииии!


Фурииии, открих живото доказателство, че едно пиленце (или котенце) дори зъбато, може да бъде страхотен приятел, ако човек знае как да го... погали (;о)

http://www.youtube.com/watch?v=HO3tscCAVJ8&feature=related

Развръзката е в края, както винаги (:о)
цитирай
37. furiika - хахахааа:))), Принцее
12.04.2011 10:12
много зъби, много нещо...
:)))
цитирай
38. makont - Привет, Фури,
12.04.2011 15:53
както винаги зареди аудиторията със усмивки за цялата седмица. Да дерзаем, докато имаме зъби, че като станем беззъби баби????????? Усмивки от мен, слънце и небрежно поклащане от вятъра, преди употреба!
цитирай
39. furiika - хихи:)))
12.04.2011 17:23
makont написа:
както винаги зареди аудиторията със усмивки за цялата седмица. Да дерзаем, докато имаме зъби, че като станем беззъби баби????????? Усмивки от мен, слънце и небрежно поклащане от вятъра, преди употреба!


като станем беззъби баби ще ползваме венците:)))))))
Хубава и слънчева седмица и на теб, приятелко!
:)))
цитирай
40. desilazarova - Винаги свежо настроение! Поздр...
13.04.2011 22:36
Винаги свежо настроение! Поздрави!:)
цитирай
41. furiika - Поздрави, Деси! :)
14.04.2011 09:36
Хубаво е, повече да се усмихва човек.
:)))
цитирай
42. chinaware - Поздрави и от мен ,
21.04.2011 14:54
!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6961951
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031