Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2011 08:20 - Искам хронично здраве, прогресиращо щастие, рецидивиращ успех, хипертонична заплата и вечно бременна сметка без опасност от аборт!
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 13074 Коментари: 33 Гласове:
71


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
:)
:)
:)

 

Две семейства на средна възраст отишли за риба с пренощуване. Мъжете останали в палатката до реката, а жените по далеч. Към два през нощта единия се буди:  - Божичко!  Другия:  - Какво става?  - Ще ходя да намеря жена си, събудих се с най-яката ерекция, която някога съм имал! - Искаш ли да дойда с теб?  - Що пък да искам?!?  - Щото държиш моя хуй.




- Докторе, искам да не ми се виждат бръчките.  - Добре, ще направим изпъване на лицето. Това ще струва 2000.  - Нямам чак толкова, нещо по-евтино?  - Добре, може да махнем основните бръчки за 1000.  - Докторе, а някак по-евтино може ли?  - Госпожо, по-евтино - само воал!





Две приятелки си говорят:  - А как хубаво ме ухажва! Какви думи само използва! Какви цветя ми подарява! Направо ти се иска никога да не се омъжиш за него!





На козата й се наложило да отиде в мола. Гримирала се и викнала козлетата: - Дечица, отивам за по едно кафе до мола. За да ми отворите после паролата е: "Ям чесън". Без паролата да не отваряте на никой! Тръгнала козата и седемте козлета останали самички. Не се минало много време и пристигнал вълка, който почукал на вратата. Козлетата се скупчили и тревожно попитали: - Кой е, кой е? Вълка отговорил с най-милия си глас: - Деца, аз съм вашта майка, отворете ми. Козлетата обаче не се хванали и го попитали: - Ще те пуснем само ако ни кажеш паролата! Вълка естествено не я знаел, зачудил се какво да прави и отишъл при свраката, клюкарката на гората. Казала му тя паролата и той се върнал пред къщичката на козлетата и пак почукал. Седемте козлета отново попитали за паролата и той им казал: - Ям чесън! На което най-малкото козле отговорило: - Яж ми пишката, ние си имаме шпионка! 





Влиза Генко вкъщи и от вратата вика на тъща си:  - Сипи ми, мамо, една малка ракия.  - Ти в ред ли си?  - Ще ти дам пет лева!  Тъщата се навила и сипала ракия.  - Мамо, я ми сипи още една ракийка...  - Минаваш всяка граница!  - Ето ти десет лева...  Тъщата взела парите и сипала още ракия.  - Мамо, я да изпием по една ракийка заедно. Ще ти дам още десет лева!  Тъщата се съгласила и пила една ракия.  - А ще може ли един шамар да ти отвъртя!  - Ами ти не си в ред?!?!  - Сто лева ще ти дам!  Тъщата се съгласява и Генко и ударил един як шамар...с цялата си душа. В този момент звъни телефона, а там жена му:  - Скъпи, даде ли на мама пенсията?  - Точно й я давам, скъпа...





Урок по полово възпитание.  Учителката:  - Деца, започваме да изучаваме интересен предмет. Скоро в клас момчетата ще почнат да се интересуват от момичетата,  а момичетата от момчетата...  Иванчо:  - Госпожо, а може ли тези, които вече са правили секс, да отидат да играят футбол?





Тя: Когато ще си отпуска, от теб закуска в леглото!  Той: А от теб минет сутрин!  Тя: Чувствам, че май това ще ми е и закуската...





- Виж се само! Колко години живееш за моя сметка, в моя апартамент, не изкарваш и стотинка, храня те, обличам те, пера те, да не говорим, че и спя с теб!  - И ще ме наричаш неудачник?!





- Ванкааааа! Ванкааааа! Ела баби да му направи закуска!  - Не ща бе бабо не съм гладен.  - Как така не щеш аз ще ти направя най - благото за закуска - мекици.  - Така ли? Това ли е най - благото?  - Да баби бегай питай дядо си ако не вярваш.  - Дядо , дядооооооо абе баба казва, че мекиците са най - благото за закуска - верно ли е?  - Не е вярно. Пичката е най - благото за закуска!  - Бабооооо абе я виж дедо казва, че пичката е най - благото за закуска!!!  - Абе остави го дядо ти той не е ял уй за това така приказва. 






Учителката:  - Кое е обратно на смеха?  Иванчо:  - Секса.  Учителката:  - Обясни! Kак така?  Иванчо:  - Просто е, смехът е "ха-ха-ха" а сексът е "ах-ах-ах".





- Какво става с Генко? Защо не ходи за риба?  - Ами той се ожени, ако помниш, за онова момиче, което беше паднало в реката.  - Това добре, а за риба защо не ходи?  - Сега вече има страх от водата!





Който го е страх от водата, да не ходи за риба! Хубава седмица!
:):):)

 



Гласувай:
71



1. karambol5 - :))))))))))))))))))))))) Хубава ...
02.05.2011 08:31
:))))))))))))))))))))))) Хубава седмица ;))))))))))))
цитирай
2. furiika - мерсиии
02.05.2011 08:34
karambol5 написа:
:))))))))))))))))))))))) Хубава седмица ;))))))))))))


и на теб! ;)
:)))
цитирай
3. vmir - Яко заглавие.
02.05.2011 09:17
А това кърти мивки:

- Виж се само! Колко години живееш за моя сметка, в моя апартамент, не изкарваш и стотинка, храня те, обличам те, пера те, да не говорим, че и спя с теб!
- И ще ме наричаш неудачник?!




Поздравления и успешна седмица!
цитирай
4. otherwise - Знаех си аз,
02.05.2011 09:20
че сами мъже в една и съща палатка посред нощ сред пустошта... не бива да остават,
ах-ах-ах ;) :))))))))))))

Хубава седмица!
цитирай
5. furiika - :)))
02.05.2011 09:21
vmir написа:
А това кърти мивки:

- Виж се само! Колко години живееш за моя сметка, в моя апартамент, не изкарваш и стотинка, храня те, обличам те, пера те, да не говорим, че и спя с теб!
- И ще ме наричаш неудачник?!




Поздравления и успешна седмица!



така е, кърти наред:))))
цитирай
6. furiika - :)))
02.05.2011 09:22
otherwise написа:
че сами мъже в една и съща палатка посред нощ сред пустошта... не бива да остават,
ах-ах-ах ;) :))))))))))))

Хубава седмица!


не бива, нали?
ах-ах:)))))
цитирай
7. mariani - :)))
02.05.2011 09:50
Хубаво нещо си е да имаш шпионка на вратата ;)
Усмихната седмица, furiika
цитирай
8. furiika - ах-ах-ах:)))
02.05.2011 10:08
mariani написа:
Хубаво нещо си е да имаш шпионка на вратата ;)
Усмихната седмица, furiika


моите са даже две:))
Усмивкии! Ах-ах-ах
цитирай
9. анонимен - Фури..... подаръкчето...
02.05.2011 10:53
Възмутен читател пише до редакцията:
"Що за безобразие? Аз съм на 65 години и от 15 годишен познавам жените, а Вие дадохте наградата на някакво дете!"
Отговарят му от редакцията:
На първия въпрос от конкурса "Къде жените са най-къдрави?" Петьо е отговорил правилно - в Африка. А Вие какво отговорихте?! Че и сте нарисували!
На втория въпрос "Как се казва най-важния орган на жените?" Петьо пак е отговорил правилно - Световната женска федерация. А Вие какво отговорихте?! Че и сте нарисували!
И на третия въпрос "Какво чакат жените с нетърпение всеки месец?" Петьо пак дава верен отговор - новия брой на списанието "Аз жената". А Вие какво отговорихте? Благодаря, че не сте и нарисували!
цитирай
10. furiika - ах-ах-ах:)))
02.05.2011 11:08
katana написа:
Възмутен читател пише до редакцията:
"Що за безобразие? Аз съм на 65 години и от 15 годишен познавам жените, а Вие дадохте наградата на някакво дете!"
Отговарят му от редакцията:
На първия въпрос от конкурса "Къде жените са най-къдрави?" Петьо е отговорил правилно - в Африка. А Вие какво отговорихте?! Че и сте нарисували!
На втория въпрос "Как се казва най-важния орган на жените?" Петьо пак е отговорил правилно - Световната женска федерация. А Вие какво отговорихте?! Че и сте нарисували!
И на третия въпрос "Какво чакат жените с нетърпение всеки месец?" Петьо пак дава верен отговор - новия брой на списанието "Аз жената". А Вие какво отговорихте? Благодаря, че не сте и нарисували!


това ми е един от любимите вицове:))))
Усмивкиии!
цитирай
11. magicktarot - :)))))
02.05.2011 12:38
Весела седмица, Фурийка!:)))
цитирай
12. dolsineq - :)))))))) Хубава седмица и от мен! ...
02.05.2011 12:40
:)))))))) Хубава седмица и от мен! :)))))))))
цитирай
13. furiika - :)))
02.05.2011 12:42
magicktarot написа:
Весела седмица, Фурийка!:)))


Весела да е!
:))
цитирай
14. furiika - мерси:)
02.05.2011 12:43
dolsineq написа:
:)))))))) Хубава седмица и от мен! :)))))))))


Хубва да е и за теб!
:)))
цитирай
15. antivlaks - Искам хронично здраве, прогресиращо щастие, рецидивиращ успех, хипертонична заплата и вечно бременна сметка без опасност от аборт!
02.05.2011 15:16
Май ти е нужен професор !!!
:)))
цитирай
16. furiika - ах-ах-ах:)))
02.05.2011 15:29
antivlaks написа:
Май ти е нужен професор !!!
:)))


предпочитам нещо по-свежо, като младо бизнесменче например ;)
:)))
цитирай
17. antivlaks - Слушай мене !!!
02.05.2011 16:00
Покрай професора ще намериш млади доценти,асистенти ,а ако ти се иска ,даже и студенти !!! ;P
цитирай
18. furiika - ихаа:)))
02.05.2011 16:10
antivlaks написа:
Покрай професора ще намериш млади доценти,асистенти ,а ако ти се иска ,даже и студенти !!! ;P


и така става:)))
цитирай
19. ivoso - Т.е.
02.05.2011 17:32
Всичко е наред.
цитирай
20. pevetsa - Здравей Фурийке, Направо уби ри...
02.05.2011 18:53
Здравей Фурийке,
Направо уби рибата, но аз нямя да я събирамq че ще трябва да нося пенсията на тъщата:))))
цитирай
21. kikokinezi - :-) Лека седмица!
02.05.2011 21:38
:-) Лека седмица!
цитирай
22. razkazvachka - Фурииии! Тъкмо се бях затъжила за тебе!
02.05.2011 22:26
Мнооо готини парчета! Като оня тип, дето ти се иска никога да не се омъжваш за него:))))))

я-па-я - ама аз от много отдавна неща да се омъжвам повече...
цитирай
23. furiika - :)))
02.05.2011 22:28
ivoso написа:
Всичко е наред.


абсолютно!:)))
цитирай
24. furiika - :))))
02.05.2011 23:04
pevetsa написа:
Здравей Фурийке,
Направо уби рибата, но аз нямя да я събирамq че ще трябва да нося пенсията на тъщата:))))


и не й я давай цялата, на части я дай:)))
цитирай
25. furiika - мерси:)
02.05.2011 23:05
kikokinezi написа:
:-) Лека седмица!


и на теб! :)))
цитирай
26. furiika - :)))
02.05.2011 23:06
razkazvachka написа:
Мнооо готини парчета! Като оня тип, дето ти се иска никога да не се омъжваш за него:))))))

я-па-я - ама аз от много отдавна неща да се омъжвам повече...


не ти и трябва! ах-ах-ах:))))))
цитирай
27. gidmastar - Попаднах в торнадо от смях! Супер! ...
03.05.2011 08:12
Попаднах в торнадо от смях! Супер! Този ден започва чудно! Благодаря за това!
цитирай
28. furiika - :)))
03.05.2011 09:13
gidmastar написа:
Попаднах в торнадо от смях! Супер! Този ден започва чудно! Благодаря за това!


и аз благодаря! :)))
цитирай
29. inel379 - :)))
04.05.2011 12:04
Присъединявам се!:)))
Няма как денят да не е хубав!:)))
цитирай
30. furiika - да, разбира се:)))
04.05.2011 22:53
inel379 написа:
Присъединявам се!:)))
Няма как денят да не е хубав!:)))


:)))
цитирай
31. malkiatprintz - Дали ще е "смях" или ще е ...
05.05.2011 22:35
Дали ще е "смях" или ще е "хямс", важното е да има закуска, Фури :):):)
цитирай
32. furiika - прав си, принце
06.05.2011 07:52
malkiatprintz написа:
Дали ще е "смях" или ще е "хямс", важното е да има закуска, Фури :):):)


казват, че закуската е най-важното хранене за деня:)))))))))))
цитирай
33. helios - Фури, заглавието е жестоко!:)
08.05.2011 17:04
Поздрави, усмихнато момиче!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6970651
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930