Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2011 09:49 - По опитен път е установено, че 95% от жените, които не са правили секс повече от месец, не могат да кажат от първия път правилно името на район ПодУяНе.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 12245 Коментари: 30 Гласове:
73


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
:)
:)
:)

 Стар моряк слиза на пристанище и отива при проститутка. Събличат се и проститутката пита: 
- Защо си решил да татуираш "Ам-ам" на пениса?  - Едно време пишеше "Амстердам"...




Проститутките у нас излизат на протест.  -Къде ще излязат? - Hа улицата - хем ще протестират, хем ще изкарат някой лев.





Трима спорят кой има най-добра памет. - Аз помня първия си учебен ден! - Аз пък помня първия ден в детската градина! - Аз пък помня абитуриентския бал на родителите си. Тогава излязох с татко, а се върнах с мама... 




Баба Цана към комшийката: - Минке, ние заминаваме на курорт. Ще те моля отвреме-навреме да ходиш на лозето, че тая година не сме слагали плашило... 




Трима авери отиват да карат ски в Банско. В хотела обаче няма никакви свободни стаи, с изключение на една, където леглото било една-единствена огромна спалня. Съгласяват се да я вземат и лягат да спят. На сутринта този, който спал отляво, казва: "Много странен сън сънувах - че някой ми прави чекия". "Егати съвпадението, и аз точно това сънувах", казва този, дето спал отдясно. Накрая този, който спал по средата, казва: "Странни хора сте вие. Аз сънувах най-нормалното нещо - че вече съм на пистата и карам ски..." 




Старец се оплаква на своя приятел:  -Не ме е яд, че бабата ме праща да купя хляб. Яд ме е, че комшийките винаги питат "Мек ли е, мек ли е?" 





-Как се нарича "обичам те" на пернишки? -?!? -"Качи се у голфо, ма!" 




-Каква е разликата между бирата и жената?  -Бирата прави номера, когато я разклатиш,  а жената, когато не го направиш!


:):):)

 



Гласувай:
73



1. makont - Здравей, отново ме усмихна.
29.08.2011 11:34
Ето за това не обичам да карам ски, име може да ти излезе. Друго си е отговорен кибик на пистата. Айде, че отивам на лозето! Хубава и слънчева седмица от мен!
цитирай
2. furiika - :))))))))
29.08.2011 11:42
makont написа:
Ето за това не обичам да карам ски, име може да ти излезе. Друго си е отговорен кибик на пистата. Айде, че отивам на лозето! Хубава и слънчева седмица от мен!


На лозето смятам да прескоча другия месец.:))))))
Слънчева да е и за теб!
цитирай
3. анонимен - най-краткия любовен SMS
29.08.2011 13:06
Щ+Щ
цитирай
4. balkanec - Чепай и Петка отишли на война
29.08.2011 13:11
Една граната гръмнала в краката на Чепай и го закарали в болницата. Петка стоял до леглото. По едно време Чепай се свестил и започнал да пита:
- Къде съм, какво е станало, здрав ли съм?
Петка:
- Спокойно Чепай! Лекарите всичко ти зашиха, всичко е наред!
Чепай:
- Всичко на мястото ли си ми е? Оная работа на мястото ли си е?
Петка:
- Там си е - даже и надписа си стои. Дето пише "Поля".
Чепай се развикал:
- Каква Поля, бе? Там трябва да пише: "Слава всем героям Севастополя"!
цитирай
5. furiika - хихи:)
29.08.2011 14:02
balkanec написа:
Една граната гръмнала в краката на Чепай и го закарали в болницата. Петка стоял до леглото. По едно време Чепай се свестил и започнал да пита:
- Къде съм, какво е станало, здрав ли съм?
Петка:
- Спокойно Чепай! Лекарите всичко ти зашиха, всичко е наред!
Чепай:
- Всичко на мястото ли си ми е? Оная работа на мястото ли си е?
Петка:
- Там си е - даже и надписа си стои. Дето пише "Поля".
Чепай се развикал:
- Каква Поля, бе? Там трябва да пише: "Слава всем героям Севастополя"!


:)))
цитирай
6. furiika - :)))))
29.08.2011 14:03
katana написа:
Щ+Щ


а най-краткия виц е:
-А, бе!
-А, де!
:)))
цитирай
7. tera - Дожаля ми за дядото :(
29.08.2011 15:48
Всеки ден такива намеци да му правят, все едно той не си го знае ... :)))
цитирай
8. scarlety - :))))
29.08.2011 16:20
Дано не ми се налага перничанин да ми се обяснява в любов:)))
Усмивки за теб,Фирийка!:)
цитирай
9. kikokinezi - Усмихната седмица! Пиши как видя ...
29.08.2011 16:55
Усмихната седмица! Пиши как видя събитията в Лондон през твоята призма.
цитирай
10. furiika - Тера,
29.08.2011 19:02
tera написа:
Всеки ден такива намеци да му правят, все едно той не си го знае ... :)))


абе знае си го, ама друго си е да не ти го натякват всеки ден и то комшийките:))))
цитирай
11. furiika - дано:)))))
29.08.2011 19:03
scarlety написа:
Дано не ми се налага перничанин да ми се обяснява в любов:)))
Усмивки за теб,Фирийка!:)



и аз не бих се чувствала комфортно с пернишко гадже:))))
цитирай
12. furiika - Усмихната да е! :)))
29.08.2011 19:05
kikokinezi написа:
Усмихната седмица! Пиши как видя събитията в Лондон през твоята призма.


то, събития да искаш в Лондон, ама всяко чудо 3 дни, сега всичко е спокойно, като изключим карнавалите и други увеселения послучай банк холидей:))))
цитирай
13. gotzageraskov - Честит юбилей!
29.08.2011 19:07
Обърна ли внимание кой по ред е този постинг?
цитирай
14. inel379 - :)
29.08.2011 19:54
Аз пък помня песничката, която ми пееха мама и тати, докато още бях на топличко в коремчето! Там се научих и да танцувам любимия им танц, който и до днес е същия Помня бе! Без майтап!:)
Горкият дядо! Домиля ми! Ще има още дълго да се оплаква той, че може и много неща да ни липсват, но вече от доста години сух хляб не сме виждали! А пък комшийките...просто си питат по навик. Че...достатъчно сух хляб са изяли!:)
О, времена! О, нрави!:)
Поздрави!:)
цитирай
15. furiika - олееее, верно...400 постинг :))))
29.08.2011 20:31
gotzageraskov написа:
Обърна ли внимание кой по ред е този постинг?


Мерсиии! Не бях обърнала внимание:))))
цитирай
16. furiika - абсолютно си права за дядката:)))
29.08.2011 20:32
inel379 написа:
Аз пък помня песничката, която ми пееха мама и тати, докато още бях на топличко в коремчето! Там се научих и да танцувам любимия им танц, който и до днес е същия Помня бе! Без майтап!:)
Горкият дядо! Домиля ми! Ще има още дълго да се оплаква той, че може и много неща да ни липсват, но вече от доста години сух хляб не сме виждали! А пък комшийките...просто си питат по навик. Че...достатъчно сух хляб са изяли!:)
О, времена! О, нрави!:)
Поздрави!:)


и за комшийките също-тоже:)))))))))
Поздравиии!
цитирай
17. antivlaks - Ако
29.08.2011 23:17
"дамата" беше професионалиска , щеше да го разчете без затруднение ! ;)))
цитирай
18. bizcocho - "Баба Цана към комшийката...
30.08.2011 00:59
"Баба Цана към комшийката:
- Минке, ние заминаваме на курорт. Ще те моля отвреме-навреме да ходиш на лозето, че тая година не сме слагали плашило... " - фури, този най ми хареса :)))))С глас се смях :))))))))))
цитирай
19. furiika - явно не е от добрите:)))))))
30.08.2011 01:22
antivlaks написа:
"дамата" беше професионалиска , щеше да го разчете без затруднение ! ;)))


:)))
цитирай
20. furiika - :)))
30.08.2011 01:25
bizcocho написа:
"Баба Цана към комшийката:
- Минке, ние заминаваме на курорт. Ще те моля отвреме-навреме да ходиш на лозето, че тая година не сме слагали плашило... " - фури, този най ми хареса :)))))С глас се смях :))))))))))


и аз така, като го прочетох за първи път:))))))))))
цитирай
21. newlogic - още смях :)))
30.08.2011 02:30
http://newlogic.blog.bg/zabavlenie/2011/08/30/svetyt-e-ocelial-zashtoto-se-e-smial.810815
цитирай
22. malkiatprintz - Не трябва да се изпуска времето, ...
30.08.2011 02:56
Не трябва да се изпуска времето, Фури, трябва да се прави секс докато татуировките още се разчитат, че после не ще го питат дали е мек, ами и за лозето няма да става, най-много за някоя въдица и тогава само паметта ще ни остане, даже и проститутките няма да има за какво да протестират, защото нищо няма да изкарат, а тогава, когато и те останат неразклатени, ще стане страшно, макар че, ако не могат да произнесат правилно "Подуене", поне ще научат перфектно английски: "Хау дУю ду?" :):):)
цитирай
23. furiika - newlogic:)))
30.08.2011 09:56
:)))
цитирай
24. furiika - Принце,
30.08.2011 10:00
сещам се за един виц, в който блондинка се хвали, че научила френски език и се провиква на компанията "Хелоууу!" Един от младежите й казал: - Ама това е на английски?! И тя радостно: -Аууу! Ама аз съм знаела и английски....
:))))))))
цитирай
25. compassion - Не знам нищо за Подуене и Перник, но виж знам как е във фейса
30.08.2011 14:48
Умираща баба казва на внучката си: "Искам да ти оставя моята ферма и 22 398 750 евро в брой". Внучката, виждайки себе си вече богата, казва: "О, бабо! Tолкова си щедра! А къде е фермата? "
С последния си дъх бабата прошепнала: Facebook ...
цитирай
26. malkiatprintz - Хаха. . . . така де, то пък да не е сл...
31.08.2011 04:37
Хаха.... така де, то пък да не е сложнотия, тоя френски, я гледай колко ду ми са взели франсетата от българския - то не е "асансьор", то не е "бонбон", то не е "гардероб", че даже и нашето "мерси" са си присвоили :):):):)
цитирай
27. furiika - Руми:)))
31.08.2011 09:35
compassion написа:
Умираща баба казва на внучката си: "Искам да ти оставя моята ферма и 22 398 750 евро в брой". Внучката, виждайки себе си вече богата, казва: "О, бабо! Tолкова си щедра! А къде е фермата? "
С последния си дъх бабата прошепнала: Facebook ...



Facebook е като хладилник - знаеш, че в него няма нищо, но продължаваш да го проверяваш на всеки 5 минути...
:)))

цитирай
28. furiika - ааааа, ще ги наказваме
31.08.2011 09:37
malkiatprintz написа:
Хаха.... така де, то пък да не е сложнотия, тоя френски, я гледай колко ду ми са взели франсетата от българския - то не е "асансьор", то не е "бонбон", то не е "гардероб", че даже и нашето "мерси" са си присвоили :):):):)


то бива, бива плагиатсство, ама тяхното на нищо не прилича:))))))))))
цитирай
29. bizcocho - хм. . . чакаш да минат изборите, за да ...
16.09.2011 13:12
хм... чакаш да минат изборите, за да подадеш глътка въздух на оцелелите от сблъсъците ли? :)))))))
цитирай
30. furiika - хихи:)))
17.09.2011 10:56
bizcocho написа:
хм... чакаш да минат изборите, за да подадеш глътка въздух на оцелелите от сблъсъците ли? :)))))))


в отпуска съм и нямам време, ама в понеделник може да ме очаквате:)))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6970506
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930