Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2011 09:54 - Мъжка реалност: обича една, иска друга, а спи с всички останали...
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 17777 Коментари: 39 Гласове:
68



:)
:)
:)
 
Влиза един в рибарски магазин и пита: - Рибата прясна ли е ? А продавача отвръща - Е, как дали е прясна? Нали още е жива??? - Бе тя и жената е още жива, ама не е прясна!



Двама приятели разговарят, единия пита другия: -Представи си,че в едно легло сте трима - ти по средата, от едната ти страна лежи жената на твоите мечти, а от другата - обратен. На кой ще обърнеш гръб? 



Мъж пита жена си: - Кво ти каза лекарят?  - Каза, че трябва да се занимавам по - често със секс.  - Колко по - често?  - Ами двайсетина пъти месечно.  - Добре. . .  От тях, два пъти можеш да разчиташ на мен. 




Въпрос към Радио Ереван: - Защо българинът след секс обръща гръб на партньорката си?  Радиото отговаря: - Защото българинът, по принцип, мрази шибаните неща!





Мъж към приятеля си: -Мога да кажа дали една жена има чувство за хумор, само с едно докосване на гърдите й.





Диpектоp на мебелна фабpика отишъл в командиpовка в Паpиж. Вpъща се и разказва за своите впечатления: - Страшен град! Какви улици, какви магазини! - А жените? - О-о! Какви жени! Мечта! Разбират те от половин дума! Ето например аз - влизам в едно кафене, сядам на масата. При мен сяда една много красива мадама. Веднага се сети, че не знам и дума френски. Нарисува ми на салфетката чашка. Аз й налях шампанско. Нарисува цигара - дадох й цигара. Нарисува две танцуващи фигурки. Поканих я на танц, потанцувахме. - А после? - Нарисува легло... - А ти? - Хмм... и досега се чудя - как позна, че съм диpектоp на мебелна фабpика...





Учителката попитала: - Ваня, а ти каква искаш да станеш? - Майка, госпожо. - Гошко, а ти? - Аз пък ще помогна на Ваня да стане майка...





- Как ти харесвам в новата си рокля? - Чудесно! Отзад изглеждаш, като че ли отпред си хубава.




(със специалното съдействие на Ицето 27):) Циганка влиза в магазин за бельо. - Колко струват гащите, ма? - Пет лева. - Много скъпи, ма! - Ееееее, поскъпна трикотажа! ... Излиза от магазина, повдига си леко полата отпред и казва: - Шундо, шундооооо, щом е поскъпнал трикотажа, има да глеееееедаш паважа!



От мен - най-добри пожелания!
:)))



Гласувай:
68



1. enjoy6 - :)))))))))))
14.11.2011 10:25
Хубава седмица и много положителни емоции!:)
поздрави!
цитирай
2. injir - Много сексуално започната седм...
14.11.2011 11:10
Много сексуално започната седмица... :)
цитирай
3. furiika - хубава седмица
14.11.2011 11:43
enjoy6 написа:
Хубава седмица и много положителни емоции!:)
поздрави!


и много усмивки и на теб!
:)))
цитирай
4. furiika - дааа
14.11.2011 11:44
injir написа:
Много сексуално започната седмица... :)


както винаги в понеделник:)))))
цитирай
5. monaliza121 - Фури, като събрах два вица ми се п...
14.11.2011 11:55
Фури, като събрах два вица ми се получи така:

-Защо българинът обръща гръб на жена си след секс?
- За да може да спази обещаните два пъти, от препоръчаните 20:)))))

Хубава седмица!:))
цитирай
6. furiika - стигнала си до самата действителност :)))
14.11.2011 12:15
monaliza121 написа:
Фури, като събрах два вица ми се получи така:

-Защо българинът обръща гръб на жена си след секс?
- За да може да спази обещаните два пъти, от препоръчаните 20:)))))

Хубава седмица!:))


Хубава седмица с много настроение!
:)))
цитирай
7. aidasv - Поздрави furiika!
14.11.2011 12:34
Диpектоp на мебелна фабpика отишъл в командиpовка в Паpиж. Вpъща се и разказва за своите впечатления:- Страшен град! Какви улици, какви магазини!- А жените?- О-о! Какви жени! Мечта! Разбират те от половин дума! Ето например аз - влизам в едно кафене, сядам на масата. При мен сяда една много красива мадама. Веднага се сети, че не знам и дума френски. Нарисува ми на салфетката чашка. Аз й налях шампанско. Нарисува цигара - дадох й цигара. Нарисува две танцуващи фигурки. Поканих я на танц, потанцувахме.- А после?- Нарисува легло...- А ти?- Хмм... и досега се чудя - как позна, че съм диpектоp на мебелна фабpика... :):):):):):):):):)
цитирай
8. furiika - :)))
14.11.2011 12:37
Поздравиии! ;)
цитирай
9. compassion - Специалрен поздрав и от мен
14.11.2011 14:06
Много ме развесели, за което благодаря.
цитирай
10. furiika - Руми,
14.11.2011 14:20
и аз благодаря! ;)
Поздрави и усмивки!
:)))
цитирай
11. viovioi - този виц ми напомни за "Улицата"
14.11.2011 14:30
В един епизод Мая Новоселска играе пияна научна работника, която разсъждава на глас: Няма да ме помислят за проститутка в никакъв случай, защото не съм облечена шик!!!! Успешна седмица на всички:))))
цитирай
12. pcelata - Е това,с мебелния директор...ме разби.
14.11.2011 14:59
Поздрав и успешна седмица.
цитирай
13. furiika - Вили, хахаа
14.11.2011 15:04
спомням си го и аз този епизод:)))) Ама тя, Мая Новоселска е голяма скица и си ми е слабост:)))
Поздрави, приятелко!
цитирай
14. furiika - :)))
14.11.2011 15:05
pcelata написа:
Поздрав и успешна седмица.


успешна и на теб, приятелче! ;)
:)))
цитирай
15. malkiatprintz - Хехехе. . Не бе, Фури, не иска всички ...
14.11.2011 15:08
Хехехе.. Не бе, Фури, не иска всички останали, той просто им помага да станат майки, пък ако и жената вкъщи не е прясна, няма чувство за хумор, в рокля изглежда добре само отзад (макар че каква рокля изобщо, той трикотажа поскъпна та какво остава за роклите) и се е стигнало до там, да може да разчита на него само два пъти месечно, положението си е само за тройка, стига да няма дилема на кого да обърне гръб (освен ако другият в тройката не е директор на мебелна фабрика - тогава очевидно няма страшно), че току виж намразил себе си, а на себе си няма как да обърне гръб човек :):):)
цитирай
16. kass - :)))))
14.11.2011 15:14
Двама приятели разговарят, единия пита другия:
-Представи си,че в едно легло сте трима - ти по средата, от едната ти страна лежи жената на твоите мечти, а от другата - обратен. На кой ще обърнеш гръб?

На който пръв заспи :)))... До тогава най-добре да лежи по гръб :)))...
Поздрави!
цитирай
17. antivlaks - :)))
14.11.2011 15:22
Мисля ,че един тиган може да реши проблемът с "обратният"!
цитирай
18. furiika - хахахахаа:))))))
14.11.2011 17:07
malkiatprintz написа:
Хехехе.. Не бе, Фури, не иска всички останали, той просто им помага да станат майки, пък ако и жената вкъщи не е прясна, няма чувство за хумор, в рокля изглежда добре само отзад (макар че каква рокля изобщо, той трикотажа поскъпна та какво остава за роклите) и се е стигнало до там, да може да разчита на него само два пъти месечно, положението си е само за тройка, стига да няма дилема на кого да обърне гръб (освен ако другият в тройката не е директор на мебелна фабрика - тогава очевидно няма страшно), че току виж намразил себе си, а на себе си няма как да обърне гръб човек :):):)



коментарът ти пак предизвика най-широката ми усмивка:)))))))))
цитирай
19. furiika - :))))
14.11.2011 17:09
kass написа:
Двама приятели разговарят, единия пита другия:
-Представи си,че в едно легло сте трима - ти по средата, от едната ти страна лежи жената на твоите мечти, а от другата - обратен. На кой ще обърнеш гръб?

На който пръв заспи :)))... До тогава най-добре да лежи по гръб :)))...
Поздрави!



абе знае ли човек... ами ако се събуди?:)))))
Поздрави, мила!
;)
цитирай
20. furiika - хахха:)))
14.11.2011 17:09
antivlaks написа:
Мисля ,че един тиган може да реши проблемът с "обратният"!


с тиган на задника...ужас:)))))))
цитирай
21. antivlaks - с тиган на задника...ужас:)))))))
14.11.2011 18:39
Може да е ужас ,но........е по-безапасно !
цитирай
22. furiika - Леле, не съм блонди, ама...
14.11.2011 18:42
нищо не схванАх, jwk...:)))
Иначе, мерси за пожеланието. Всего най-хорошего и на теб ;)
И, ако не те мързи, дай малко яснота за коментите си.
цитирай
23. furiika - дано си прав, ама мен не ме касае:))))
14.11.2011 18:44
antivlaks написа:
Може да е ужас ,но........е по-безапасно !


по простата причина, че не съм мъж:)))))))))
цитирай
24. jwk - furiika
14.11.2011 18:59
Играеш нечестно, но ще дам яснота... Брилятно!!! Ти предизвикваш усмивка дори когато мачкаш... Желаеш да си играем ли?? Току-що ме отказа и е жалко, че не виждаш как лицето ми сияе. При сблъсък с по-силен противник чувствам върховно наслаждение. Ще ти дам от моята яснота... Ясно ми е, че не си furiika, a мощно торнадо. Помете ме! :) Поклон...
цитирай
25. makont - Ха-ха-ха,
14.11.2011 19:02
мани, ами и коприната поскъпна. Е, поне ще е проветриво. Усмивки от мен, Фури и успешна седмица!
цитирай
26. furiika - този път ще те цитирам, щото иначе ще ме вземат за бавноразвиваща се, сама да си коментирам:))))))))))
14.11.2011 20:03
jwk написа:
Играеш нечестно, но ще дам яснота... Брилятно!!! Ти предизвикваш усмивка дори когато мачкаш... Желаеш да си играем ли?? Току-що ме отказа и е жалко, че не виждаш как лицето ми сияе. При сблъсък с по-силен противник чувствам върховно наслаждение. Ще ти дам от моята яснота... Ясно ми е, че не си furiika, a мощно торнадо. Помете ме! :) Поклон...



Толкоз ли съм лоша? Трябва да се укротя малко тогава.
Колкото до игрите, ако ме познаваше, щеше да знаеш, че аз освен народни танци, други игри не играя. Чат - пат и кючек друсвам, ама по-рядко ;)
:)))))

цитирай
27. furiika - малиии, верно е...
14.11.2011 20:05
makont написа:
мани, ами и коприната поскъпна. Е, поне ще е проветриво. Усмивки от мен, Фури и успешна седмица!


За лятото, както и да е, ама зимата с проветряването... хич няма да е добре:))))))
Поздрави и добро настроение, приятелко!
;)
цитирай
28. kasnaprolet9999 - Цял ден тичах с моите коне и чак сега ...
14.11.2011 23:00
Цял ден тичах с моите коне и чак сега ми остана време да прочета постинга ти. Онзи завалия, дето са му предписали 20 секс -сеанси на месец много го е закъсал с тази жена. Мисля си, че ако стане блогер ще намери разрешение на въпроса :)))
цитирай
29. osi4kata - хахахаха,
14.11.2011 23:16
това последното за трикотажа ми напомни за моята приятелка Жанин (не е циганка, ирландка е :)). Та тя, докато си изплати моргиджа на къщата (10 години) "гледа паважа" през цялото време :)). И май-свикна така :)). Ох.. Шарен свят! После защо имало Окупай дъ Уърлд :))
цитирай
30. antivlaks - Какво "теглят" мъжете !!!
15.11.2011 08:06
След секс,французойка към българина :
- Абе страхотни любовници сте това българите ,но ..... нечистоплътни ! Защо така?
- Какво да правиш бе мадам !? Отиваш в градската баня. С единият крак настъпваш сапуна за да не ти го откраднат,с другият - таса .С едната ръка се пазиш отпред за да не ти го "награбят",а с другата - отзад за да не ти го "натеглят" .......... и колкото можеш се миеш с езика !
цитирай
31. furiika - хихи:)))
15.11.2011 11:08
kasnaprolet9999 написа:
Цял ден тичах с моите коне и чак сега ми остана време да прочета постинга ти. Онзи завалия, дето са му предписали 20 секс -сеанси на месец много го е закъсал с тази жена. Мисля си, че ако стане блогер ще намери разрешение на въпроса :)))


мислиш ли?:)))
цитирай
32. furiika - :)))
15.11.2011 11:09
osi4kata написа:
това последното за трикотажа ми напомни за моята приятелка Жанин (не е циганка, ирландка е :)). Та тя, докато си изплати моргиджа на къщата (10 години) "гледа паважа" през цялото време :)). И май-свикна така :)). Ох.. Шарен свят! После защо имало Окупай дъ Уърлд :))


мдааа...то в БГ и паваж няма, само дупки, коя от коя по-голяма:))))
цитирай
33. furiika - хахахахаа:))))))
15.11.2011 11:10
antivlaks написа:
След секс,французойка към българина :
- Абе страхотни любовници сте това българите ,но ..... нечистоплътни ! Защо така?
- Какво да правиш бе мадам !? Отиваш в градската баня. С единият крак настъпваш сапуна за да не ти го откраднат,с другият - таса .С едната ръка се пазиш отпред за да не ти го "награбят",а с другата - отзад за да не ти го "натеглят" .......... и колкото можеш се миеш с езика !


:))))))))))))
цитирай
34. bojo12345 - Съпруг пита жена си ?
15.11.2011 12:42
Никога след секс не си споделила ,какъв оргазъм изпитваш?
Тя : Аз когато изпитвам оргазъм,ти все отсъстваш!!!
цитирай
35. furiika - :)))
15.11.2011 14:36
bojo12345 написа:
Никога след секс не си споделила ,какъв оргазъм изпитваш?
Тя : Аз когато изпитвам оргазъм,ти все отсъстваш!!!


така е, много отсъствате:)))))
цитирай
36. hristo27 - Отново си на 6 !
17.11.2011 08:46
Отново си на 6 !
цитирай
37. furiika - :)))
17.11.2011 09:15
hristo27 написа:
Отново си на 6 !



съмняваш ли се:)))
цитирай
38. tera - Ми ако не обърнеш гръб на шибаните неща,
20.11.2011 21:00
на к'во да обърнеш гръб... ? :)))
цитирай
39. furiika - хахха:)))
20.11.2011 22:51
tera написа:
на к'во да обърнеш гръб... ? :)))


верно, на какво друго да е, я!:)))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6962007
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031