Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2012 08:15 - Промоция: За всеки мъж, закупил тиган за 8-ми март - подарък каска!
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 7750 Коментари: 14 Гласове:
80



:)
:)
:)

Жена към мъжа си:
- Какво си се излегнал върху мен, като на хамак?  - А как трябва?  - Като на батут!




- Скъпа, хайде де! Вече седмица без секс...  - Ох, уморена съм нещо, но хайде сутринта рано. Нагласи алармата с две минути по-рано! - Но защо с две?  - Искам и минутка да си подремна още малко.





- Приятелят ми се сърди когато съм в "онази седмица от месеца" и не може да правим секс.  - Спри да я наричаш "Онази седмица от месеца", направи я "седмицата на свирките" и няма да е сърдит.





В автобуса много пиян мъж седи до красиво момиче. Шумно се изпърдява и, привлякъл вниманието на пътниците, се обръща към момичето:  - Кажи, че съм аз! И без това съм много пиян.





- Как ти е с мен в леглото?  - Много ми харесва!  - Просто ти харесва, или И се хвалиш на приятелките?




Двама пияници тръгнали да се прибират. Единия вика на другия: -Да ти викам ли такси? -Викай ми както си искаш.




-Когато на човек не му върви с жените, не му върви и това е... Вчера секс куклата му избяга с някакъв надуваем дюшек...    

 
Тиганите и каските са задължителни, ако мъжът кърка и си позволява да е шумен, защото тогава може да му е все едно как му викат, но няма какво да се чуди, че не се хвалят с него и че даже надуваемата кукла му бяга, защото в това състояние, като се просне върху хамака, няма да му е дори до свирка: за бърдучето му и минута ще е много, камо ли седмица... :))) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Батутена и хвалебствена седмица, Фури :))) Изпратено: 05:17 От: malkiatprintz  



Батутена и хвалебствена седмица на всички! :):):)



Гласувай:
80



1. mt46 - Хубава седмица, Фурийка!
12.03.2012 08:24
Дано да си късметлийка!... :)
цитирай
2. furiika - :))))
12.03.2012 08:25
mt46 написа:
Дано да си късметлийка!... :)


ако е батутена седмицата ми, със сигурност ще съм:)))
цитирай
3. kass - furiika
12.03.2012 09:28
Весела седмица Фури и да не забравиш алармата :)))...
цитирай
4. furiika - няма, няма:))))))))
12.03.2012 09:30
kass написа:
Весела седмица Фури и да не забравиш алармата :)))...


и половин минутка ми стига за дрямка:)))
цитирай
5. анонимен - Фурииииии, без мене, а? Ще видиш ти!
12.03.2012 10:04
внуче пита баба си, бабо ,защо ти е толкова голяма устата? Ти миличко, дяда си без гащи виждало ли си?
цитирай
6. furiika - е, как без теб:)))
12.03.2012 10:08
katana написа:
внуче пита баба си, бабо ,защо ти е толкова голяма устата? Ти миличко, дяда си без гащи виждало ли си?


ама закъсняваш:))
цитирай
7. анонимен - Фурийке, като знак за извинение за закъснението, още нещо, в английски стил.
12.03.2012 11:10
furiika написа:
katana написа:
внуче пита баба си, бабо ,защо ти е толкова голяма устата? Ти миличко, дяда си без гащи виждало ли си?

ама закъсняваш:))


един мъж поканил приятеля са на вилата си.Приятелят отишъл и видял... вила, насред голямо блато.А в съседство, страхотен тенис комплекс.И на него играят всички възможни звезди.
Пийнали по едно питие и гостът попитал:Абе, как можа баш насред блатото да си направиш вила?
Домакинът заразказвал...В реката живее една златна рибка.Всеки от съседите я е хващал по веднъж.
Хванах я аз и поисках много злато, а тя се оказа глуха и ... получих много блато.
Гостът попитал: А съседът ти.....?
Домакинът отговорил: Ти да не мислиш че той си е пожелал голям тенис?
цитирай
8. furiika - :)))
12.03.2012 11:18
katana, извинен си:)))
цитирай
9. furiika - хихи:))
12.03.2012 14:57
jim101 написа:
Снежна пелена е покрила обширните кралски градини.
Лорд Чалз влиза в двореца и забелязва написан неразбрано с жълти букви текст по снега пред входа. Заинтригуван се обажда на Шерлок Холмс да разчете посланието.След половин час Мр.Холмс докладва на Лорд Чарлс какво е установил с писмо в което се чете следното:
Уважаеми Лорд Чарлз
След срочно направено задълбочено проучване се установи, че интригуващите текстове върху снега пред двореца са от урината на иконома Ви, като същите са изписани с почерка на съпругата Ви.
Поздрави! Шерлок Холмс


:)))))
цитирай
10. abanos - Смях се!
12.03.2012 19:55
Ех,че весело...
цитирай
11. furiika - ...
12.03.2012 20:04
abanos написа:
Ех,че весело...


...
цитирай
12. daan - :)
13.03.2012 12:50
Скъпа, хайде де! Вече седмица без секс...
- Ох, уморена съм нещо, но хайде сутринта рано. Нагласи алармата с две минути по-рано!
- Но защо с две?
- Искам и минутка да си подремна още малко.
HHEHEHHEHEHHEHEH
POZDRAVI:))
MNOGO VESEL POST:))
цитирай
13. pevetsa - Е те това е, има ли редовно с мисъл за ...
17.03.2012 12:14
Е те това е, има ли редовно с мисъл за нас, ... не ще сме сърдити, особенно в "онази" седмица :)))))
цитирай
14. romanticgirl25 - Отново се спуках от смях!
21.05.2012 18:39
Жена към мъжа си:- Какво си се излегнал върху мен, като на хамак? - А как трябва? - Като на батут!
Много реалистичен пост и познат на доста жени!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6971956
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930