Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2012 07:21 - Още не се е родила яйцеклетка, която да тича след сперматозоидите!
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 15539 Коментари: 38 Гласове:
80


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
:) :) :)


Oтива една баба за вода на кладенеца и какво да види?... Един дядо от селото сипал вода във ведрото и го повесил на достойнството си.  - Съседе, ти съвсем ли си изкукал?  - Стар съм, комшийке, ръцете ми не държат...




Срещат се две приятелки:  - Как изкара отпуската?  - Много добре мина! Върнах всичките си бикини, без да ги обуя нито веднъж!




Мара среща Пена и й казва: - Довечера да дойдеш! Поканила съм 32-ма мъже, че правиме групов се*с! - Ма, ти луда ли си! 32-ма, а ние сме само две! - Ти не схващаш. Они полвината нема да дойдат, ма! - Добре де, 16! Ама ние сме две? - Много си проста! Язе съм купила ядене, пиене...Они, че се напият и половината - че заспат! - Е, че останат 8! А ние две? - Не си ли чувала, статистика не четеш ли, че полвината от мъжкото население у нас е нипутентно! - Е па, останаха 4! А ние... - Ма, нали некой требе да та повтори, ма!




Несправедливост - това е когато жена ти е бременна и всички роднини и приятели я гладят по корема и казват "Пздравления". Но никой не те глади теб по топките и да казва:"Браво"!




Младеж към мацка: -Госпожице, защо ме гледате така, сякаш вашите са отишли на вилата?




Попитали радио Ереван: -Може ли да се прави секс в движение? -Не, защото жената с вдигната пола бяга по-бързо от мъжа със свален панталон.




- Вчера се запознах с един девственик.  - Той сам ли ти каза?  - Не. Но когато го заведох у нас и казах "Хайде кучешката!", той ми отговори:"Тук няма къде да се плува".

  ------------------------------------------------------------------------------
Ето колко важно нещо е математиката и доброто планиране, Фури, без него или ще си останат две, или ще се чудят какво да ги правят, макар че във втория случай ще им е по-лесно да бягат, нищо че не се е родила и яйцеклетка, която да бяга от сперматозоидите. Лошото е, че при планирането на бройката никога не може да се предвиди дали няма да се уцели някой девствен плувец или пък някой дядо с неочаквано здраво достойнство. Затова нека човек си гледа както си иска, за да си изкарва отпуската - а и свободното време по принцип - много добре, стига да не се стига до нежелани несправедливости :):):) Изпратено: 02:30 От: malkiatprintz

хахаха, принце, яко се получи:)))

----------------------------------------------------------------------------- 



Весела седмица и много място за плуване! :):):)




Гласувай:
81



1. kardamom - :)
30.07.2012 07:49
много усмихнато започва тази седмица за мен..
благодаря ти приятелко за настроението!
цитирай
2. furiika - :)))
30.07.2012 07:53
kardamom написа:
много усмихнато започва тази седмица за мен..
благодаря ти приятелко за настроението!


нека ни е весело, приятелко! ;)
:)))
цитирай
3. enjoy6 - Благодаря, за седмичната доза
30.07.2012 08:11
настроение, Фури!:)))
Приятна седмица!
цитирай
4. furiika - :)))
30.07.2012 08:13
enjoy6 написа:
настроение, Фури!:)))
Приятна седмица!


мерси, подобно:)))
цитирай
5. hristo27 - Който се смее последен, той най-...
30.07.2012 09:04
Който се смее последен, той най-добре разбира защо се смее! :)))
цитирай
6. mt46 - По-здрав!
30.07.2012 09:42
И приятно плуване!... :)
цитирай
7. furiika - абсолютно вярно! :)
30.07.2012 10:56
hristo27 написа:
Който се смее последен, той най-добре разбира защо се смее! :)))


:)))
цитирай
8. furiika - мерси,
30.07.2012 10:58
mt46 написа:
И приятно плуване!... :)



подобно! Убедена съм че си наясно с кучешката:)))))))))
цитирай
9. monaliza121 - Разговорът между Мара и Пена ме кара ...
30.07.2012 11:13
Разговорът между Мара и Пена ме кара ме да мисля, че раждането на "тичаща яйцеклетка" предстои.:)))
А радио Ереван звучи вече архаично. Няма жена с вдигната пола да бяга.:))))
Весела седмица, Фурийка!:))
цитирай
10. kass - хахаха...
30.07.2012 11:14
Несправедливост колкото щеш Фури, най-голямата е като се роди детето всички да потупват бащата по рамото и да казват: "Голям майстор си, браво!", а за майсторката никой и дума не обелва :))))...
Поздрави и весела седмица...
цитирай
11. bojo12345 - Една опитна проститутка се омъжила за професор.
30.07.2012 13:05
Човека от многото години научна работа си признал , че не е много опитен е...то!
- Аз поне та това ще те науча.Съблечи се гол като мен.
Тя легнала и му казала :
-Сега лени върху мен и почвай да правиш като коча!
Разтворила бедрата,качили се професорът и почнал като коча: Беееее , Беее :))))))
цитирай
12. makont - Здравей Фури,
30.07.2012 13:14
страхотна си. А това с клетия баща дето никой не се сеща за него си е направо смях. Те имат същите оплаквания и когато бебето пръцне или се оригне, всички са във възторг, но когато таткото го направи, е просташко. Усмихната седмица от мен, че се захващам със сметките, а се разбра, че математиката е важно нещо, ако не внимаваш, ще си обуеш всичките бикини.
цитирай
13. godlieb - БЛАГОДАРСКОЕ -
30.07.2012 13:46
ИМАМ НУЖДА ОТ МАЛКО ОТКРОВЕН СМЯХ ...
цитирай
14. furiika - хаха:))) дали? :)))
30.07.2012 14:04
monaliza121 написа:
Разговорът между Мара и Пена ме кара ме да мисля, че раждането на "тичаща яйцеклетка" предстои.:)))
А радио Ереван звучи вече архаично. Няма жена с вдигната пола да бяга.:))))
Весела седмица, Фурийка!:))


мен ако питаш, то май няма какво да се вдига...:)))
Много усмивки и на теб!
цитирай
15. furiika - верно, всичко се връща :)))
30.07.2012 14:05
kass написа:
Несправедливост колкото щеш Фури, най-голямата е като се роди детето всички да потупват бащата по рамото и да казват: "Голям майстор си, браво!", а за майсторката никой и дума не обелва :))))...
Поздрави и весела седмица...



Поздрави и много усмивки и на теб, приятелко!
:)))
цитирай
16. furiika - беееее:))))
30.07.2012 14:05
bojo12345 написа:
Човека от многото години научна работа си признал , че не е много опитен е...то!
- Аз поне та това ще те науча.Съблечи се гол като мен.
Тя легнала и му казала :
-Сега лени върху мен и почвай да правиш като коча!
Разтворила бедрата,качили се професорът и почнал като коча: Беееее , Беее :))))))

цитирай
17. furiika - да, трябва да взема мерки - математически, че току-виж, ще им мине модата на бикините:))))))))
30.07.2012 14:07
makont написа:
страхотна си. А това с клетия баща дето никой не се сеща за него си е направо смях. Те имат същите оплаквания и когато бебето пръцне или се оригне, всички са във възторг, но когато таткото го направи, е просташко. Усмихната седмица от мен, че се захващам със сметките, а се разбра, че математиката е важно нещо, ако не внимаваш, ще си обуеш всичките бикини.


Поздрави и усмивки, мила!
:)))
цитирай
18. furiika - бая тренировки си имал :))))))))))))
30.07.2012 14:08
stefbelchev написа:
Когато се върнах от първата си самостоятелна почивка, бившата ми с почуда видя неразпечатаните от мен хилки и двете дузини топчета за тенис. Връщах ги девствени, неупотребени. На укорителния поглед: Защо така бе, милоо!?-отвърнах, че съм имал много други процедури.
А преди да заспим, получих гореща похвала, че съм излекувал кръста и коремните си мускули.


Усмивкиии!
:)))
цитирай
19. furiika - радвам се, че си се посмял:)))
30.07.2012 14:09
godlieb написа:
ИМАМ НУЖДА ОТ МАЛКО ОТКРОВЕН СМЯХ ...

цитирай
20. pin777 - Ха ха ха
30.07.2012 14:25
Видя ли нещо написано от теб , знам че определено ще ми се подобри настроението за деня. Определено не си пиеш хапчетата редовно :) Последното е в добрия смисъл на думата :)
цитирай
21. furiika - :))))
30.07.2012 14:42
pin777 написа:
Видя ли нещо написано от теб , знам че определено ще ми се подобри настроението за деня. Определено не си пиеш хапчетата редовно :) Последното е в добрия смисъл на думата :)



ако ги пия, няма да е весело нито за мен, нито на вас :))))))))
Поздрави и усмивки! ;)
цитирай
22. brym4ence87 - Много свежи, много се смях! ;-)
30.07.2012 16:18
Кой от кой по-пиперлив и забавен! Желая ти много весела седмица, furiika, много настроение ;-)))))) Поздрави!
цитирай
23. furiika - :)))
30.07.2012 16:27
brym4ence87 написа:
Кой от кой по-пиперлив и забавен! Желая ти много весела седмица, furiika, много настроение ;-)))))) Поздрави!



мерси, подобно:))) Чакаме да ти дойдем на гости в новата бърлога ;)
:)))
цитирай
24. анонимен - Весела седмица, Фурийке! ;)
30.07.2012 17:01
И благодаря за колекцията от вицове;)) Поздрави!
цитирай
25. pevetsa - Уффф, Фури, те и моите ръце вече не ме ...
30.07.2012 17:52
Уффф, Фури, те и моите ръце вече не ме държат, ... ама да бягам, че Мара ме кани на купон :))))
цитирай
26. furiika - :))) моля, моля, пак заповядай! :)))
30.07.2012 18:49
gogi6666 написа:
И благодаря за колекцията от вицове;)) Поздрави!


Поздрави и от мен! ;)
цитирай
27. furiika - хаха:)))
30.07.2012 18:52
pevetsa написа:
Уффф, Фури, те и моите ръце вече не ме държат, ... ама да бягам, че Мара ме кани на купон :))))


щом те канят на купон, значи има още какво да те държи:)))) И да не забравиш да вземеш някое друго приятелче с теб, че може да се наложи и да ги потретвате там...:))))))))))
цитирай
28. veninski - - Ма, нали некой требе да та повтори, ...
30.07.2012 20:58
- Ма, нали некой требе да та повтори, ма!

Поздрави от Родопите, приятелко!
цитирай
29. furiika - :)))
30.07.2012 21:27
veninski написа:
- Ма, нали некой требе да та повтори, ма!

Поздрави от Родопите, приятелко!


Поздрави и на теб, приятелче! Дано при теб е по-прохладно... ;)
:)))
цитирай
30. antivlaks - Младеж към мацка: -Госпожице, ...
30.07.2012 23:00
Младеж към мацка:
-Госпожице, защо ме гледате така, сякаш вашите са отишли на вилата?

Тоя пък ! Бива ли да е толково .........недискретен !?
цитирай
31. furiika - Оооооо, доста е дискретен даже :))))))))
30.07.2012 23:29
antivlaks написа:
Младеж към мацка:
-Госпожице, защо ме гледате така, сякаш вашите са отишли на вилата?

Тоя пък ! Бива ли да е толково .........недискретен !?

цитирай
32. brym4ence87 - В момента правим списък на желаещите ;-))
31.07.2012 11:39
furiika написа:
brym4ence87 написа:
Кой от кой по-пиперлив и забавен! Желая ти много весела седмица, furiika, много настроение ;-)))))) Поздрави!



мерси, подобно:))) Чакаме да ти дойдем на гости в новата бърлога ;)
:)))


Хубав ден ;-))))
цитирай
33. milenskiq7 - Kойто се смее последен. . . . . изг...
01.08.2012 12:37
Kойто се смее последен ..... изглежда той най - бавно загрява :D
цитирай
34. aidasv - Поздрави furiika, какво да се прави като остаряваме
01.08.2012 14:50
Ами - Стар съм, комшийке, ръцете ми не държат... , това все пак е предимство на мъжете пред жените, поне те няма да бъдат с празни ръце :):):)
цитирай
35. furiika - бавно, но сигурно и качествено :)))
02.08.2012 08:23
milenskiq7 написа:
Kойто се смее последен ..... изглежда той най - бавно загрява :D

цитирай
36. furiika - хаха:)))
02.08.2012 08:28
aidasv написа:
Ами - Стар съм, комшийке, ръцете ми не държат... , това все пак е предимство на мъжете пред жените, поне те няма да бъдат с празни ръце :):):)


друго си е да държиш "далаверата" в ръце:)))))))))
цитирай
37. parfiumlifestylezona - много смях
02.08.2012 12:35
посмях се, интересен блог, влиза в любими :Д
цитирай
38. furiika - :)
02.08.2012 16:14
parfiumlifestylezona написа:
посмях се, интересен блог, влиза в любими :Д



публикувам само в понеделник, добре дошъл! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6974898
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102077
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930